Nejlepším střelcem roku 2017 je Harry Kane. V posledním zápase předběhl Messiho

Nejlepším střelcem roku 2017 je Harry Kane. V posledním zápase předběhl Messiho

Útočník Tottenhamu Harry Kane překonával v závěru roku rekordy. Slávu mu zajistily poslední dva zápasy roku 2017, ve kterých nastřílel dva hattricky!

El Clásico mohlo být zápasem, který rozhodne o pomyslné korunce pro krále střelců kalendářního roku 2017 mezi všemi profesionály světa. Nestalo se tak. I když… Krátce po El Clásiku to vypadalo, že nejlepším střelcem bude Lionel Messi, který letos zaznamenal ve všech soutěžích 54 branek. Poslední gól vstřelil právě v zápasem s Realem Madrid a odpoutal se tak od Ronalda, Cavaniho a Lewandowskiho, kteří měli všichni shodně 53 branek.

Harry Kane měl ještě v podvečer 23. prosince, tedy po El Clásiku, na svém kontě 50 gólů. Potom spustil svůj gólostroj. V předvánočním zápase to doma odneslo Burney a na vánoční Boxing day dostal nakládačku Southampton. Oběma soupeřům dal Kane tři góly.

„Je to stále o tom se zlepšovat. To dělám celou kariéru a nadále budu,“ řekl Kane v rozhovoru pro BBC. Anglický útočník nejenže překonal Messiho a stal se nejlepším střelcem světa mezi profesionály. Zároveň překonal 22 let starý rekord Alana Shearera za nejvíce gólů v Premier League za jeden rok. Shearerův dosavadní rekord byl 36 branek, Kane ho navýšil o 3 góly (přičemž odehrál o šest zápasů méně než kdysi Shearer).

Nejlepší střelci světa roku 2017

Hráč Góly Zápasy Průměr
1. Harry Kane 56 52 1,08
2. Lionel Messi 54 62 0,84
2.-5. Cristiano Ronaldo 53 60 0,88
2.-5. Robert Lewandowski 53 55 0.96
2.-5. Edinson Cavani 53 62 0.85

Zdroj: bbc.co.uk

84 Komentářů

  • Avatar

    a my máme na hrote Benzemu*cry**cry*

    0
    0
  • Avatar

    Jestli koupit útočníka, tak jeho. Momentálně jeden z nejlepších útočníků světa a narozdíl od dalších TOP kanonýrů (Lewa, Suarez nebo Cavani) má celou kariéru ještě před sebou. *thumb* On A Hazard a máme vystaráno *lol**cool*

    0
    0
  • Avatar

    já si myslím že ho Tottenham neudrží a pujde někde do většího klubu , doufejme že k nám

    0
    0
    • Avatar

      Prestupové začína za pár dní, tam by mala byť už teraz niaka aktivita od nás, že o koho máme záujem.. Zidane si naďalej bude presadzovať Benzina, ak to nepochopil doteraz, že ten hráč je úplne mimo, tak nádeje, že príde útočník zhasnú.. Určite musí prísť niaky scorer, mne je jedno kto, hocikto okrem Menzemu, ale ako poznám Firentino a celé vedenie, tak sezónu dohráme s drievkom z Francie…*ohwell**oh*

      0
      0
  • Avatar

    Podľa najnovších správ od Marcy vedenie klubu naďalej dôveruje Zidanovi a má ich plnú podporu. Naopak, s Benzemom stratili trpezlivosť a "nahnuté" to má aj Marcelo, od ktorého očakávajú zlepšené výkony.

    0
    0
  • Avatar

    Kane je k ničemu.
    Snad půjde Perez po Icardim.

    0
    0
    • Avatar

      Jsou asi lepší útočníci než Kane, ale Icardi mezi ně nepatří. Kane má stálé výkony celou sezónu a střílí góly v důležitých zápasech. Icardi hraje podle toho jakou má náladu a ve velkých zápasech často "zmizí" *stydi*

      0
      0
  • Avatar

    Som proti tomu aby sme kupovali Britov, mame s nimi skusenosti ale ten Kane je paradny v statistikach.
    Ked uz niekto prekona CR a Messiho, ci da takyto rekord tak to nie je bezny utocnik.
    Keby sa podarilo zbavit sa Balea, Benzemu tak super, CR by som dal tak sezonu este.
    Ale hraca s takýmito stastikami a hrou potrebujeme ako sol.

    0
    0
  • Avatar

    podla mna potrebujeme +1 top utočnika a nie vymeniť utočnika , chcem tym povedať že nech už karim ostane aj tak je nepredajny ale potrebuje top rychleho a zaroven kreativneho možno aj kaneho ale skor typ mbape , ide o to že ked len vymenime a ten jeden sa zrani nemame nahradu a prosim neuvažujme ako o rovnocennej nahrade o majoralovi, to je nas naj problem , v plnej sile aj zo zdravym balom sme ok , ale ked je mimo cris, luka, marcelo dany tak pruser

    0
    0
    • Avatar

      Ako moze niekto napisat aby Benzema ostal s takym megaplatom a to behaju utocnici co by ho za polovicny plat strcili do vacku.

      0
      0
    • Avatar

      Jednoznačne som za kúpu Icardiho alebo Aguera.. Icardi s Interom nevyhrá nič, liga vyzerala ružovo a prídu 2 zápasy a 1.miesto je fuč.. Ja si myslím, že ak by prišiel Fiorentino s ponukou pre Inter, ten chlapec je náš. Ďalej ak by sa nepodaril Icardi, tak určite Aguero.. Neviem čo je pravdy na tom, že má problémy s Pepom ale na tej jeho hre je vidno, že nie je spokojný, príde mi to, že dostáva menej času ako Gabriel Jesus… Ako si písal, pokiaľ není Bale zranený, tak hrá celkom dobre, s jeho predajom nesúhlasim a ani s Karimovim.. Ako si písal Mayoral nie je dostatočná náhrada v prípade injury ale Karim je oveľa skúsenejší a ako náhardník by mi sedel.. A čo sa týka toho, že pokiaľ bude či už Cris alebo Marcelo mimo, dá sa to nahradiť, Ronaldo hrá zatiaľ príšerne, kľudne na jeho miesto Asensio a Marcelo v poslednej dobe ani brániť nevie, tam by ho kľudne vedel zaskočiť Nacho..Cez zimné prestupové to chce určite útočníka a ak by sme niakeho získali, tak kľudne aj niakeho obrancu..*thumb

      0
      0
      • Avatar

        Aguero nie, kupovat sem 30 rocneho hraca, kamos Messiho, to uz radsej Icardiho.

        0
        0
        • Avatar

          Za to, že má 29 rokov, tak patrí do starého železa? To sem chceš koho? Dybalu? Mbappého?Neymara?Preboha však Aguera považujem za jedného z najlepších medzi Lewandowskim,Kaneom alebo Moratom… Vravím, ak by nákup Icardiho neklapol, tak by som určite šiel po Aguerovi, zase si nemysli, že na koho Real ukáže, tak toho má v hrsti.. Neviem akého ideálneho útočníka si predstavuješ ty*wink**lol*

          0
          0
          • Avatar

            To sem budeme kupovat utocnika na 2-3 sezony a pozerat sa tak ako pri CR ako starne a chyta ho zenit?

            0
            0
          • Avatar

            Tak mi povedz, akého mladého útočníka si predstavuješ, že príde??

            0
            0
          • Avatar

            Za mna jeden z kandidatov Kane, Icardi, Neymar, v pripade, ze ostane CR tak Hazard.
            Vekovo idealni, spickovi strelci.
            Kane – Brita som nechcel ale je to golostroj jak svina.
            Icardi – ten je cenovo snad najdostupnejsi a da gol z hocijakej pozicie.
            Neymar – o nom sa spekuluje, najlepsi hrac, marketingovo nieco ako Beckham akurát vie hrat futbal ale je hrozne drahy a jeho povaha.
            Hazard – nie je tak golovy ale takyto typ hraca silny 1 vs 1, tvorca potrebujeme ako sol.
            Dlho by som premyslal.

            0
            0
  • Avatar photo

    ironia je v tom ze sme mali v kadri dvoch top utocnikov a predali sme ich a teraz tu riesime kupu aj ked sikovnych ale v spanielsku neoverenych hracov

    0
    0
    • Avatar

      Vieš minulú sezónu šlapalo mužstvo ako hodinky, takže tá dôležitosť útočníka sa vtedy až tak neprejavovala, teraz keď sa nám už nedarí, priam sa na nás lepí smola, je tá dôležitosť útočníka cítiť, pretože tie góly mužstvo potrebuje a tie Benzema neposkytuje.

      0
      0
  • Avatar

    len tak btw stale tu riešime utok, ale!!!! najvačšou chybou bolo bez nahrady pustit pepeho, …sorry ale ramos nie je dirigent obrany, nasa obrana je bohužial pruser, varane hral vždy o triedu lepšie pri pepem ako pri ramosovi, a plus ten nas kapitan je aj tak furt vylučeny

    0
    0
  • Avatar

    icardi nebo kane místo benzemi a salaha místo baleho

    0
    0
  • Avatar

    Arbeloa se vrátil do Realu Madrid, stal se ambasadorem klubu. *smile*

    0
    0
  • Avatar

    A este jedna podstatna vec. Kroos je uz nejaku dobu tiez o nicom.

    Utok – nenabieha si, nekombinuje, nejde do precislenia, 1 vs 1 nulovy, my utocime a caka vzadu.

    Obrana – tienove napadanie slabe, nepokryva hraca, nejde do sklzu, super utoci a on si vyklusava, ziadna obetavost pre team.

    Tento staticky hrac co dostane loptu, kopne a tym je to vyriesene. Takto sa za najlepsi klub nehra.

    0
    0
    • Avatar

      Povedz mi kto v momentálnej forme Realu hrá dobrý futbal.. To isté platí napr. o Marcelovi,Ramosovi,Ronaldovi,Benzemovi atď atď. Jediný kto hrá možno pekný kombinačný a rýchly futbal je Modrič,Asensio a možno aj Bale.. Minulý rok hral Kroos veľmi dobre lebo to mužstvu klapalo vo všetkých stánkach. Tento rok hrá biedne väčšina hráčov, takže písať tu o úlohách jedincov a ich neplnenie si je zbytočné. To by si tu mohol napísať o 10 ďalších hráčoch

      0
      0
      • Avatar

        Kroos je ale pripad sezonu co sezonu. Ma v niektorych velmi dolezitych zapasoch fazy kedy hra tak ako opisujem. Nikdy mi neprisiel na chut.
        Som za kombinacnu, variabilnu hru s rychlymi, variabilnymi hracmi a nie statickymi.

        0
        0
        • Avatar

          Poviem pravdu, keď som pozeral EL Clásico a už v niakej 10 min. som videl Benzemu a Kroosa vyklusávať po ihrisku ako keby zabehli 2 km, tak som mal chuť to vypnúť.. Niektorí hráči by si naozaj mali uvedomiť, že hrajú za Real, Benzema vie, že ho Zidane bude naďalej dávať do základu, takže sa tam môže aj prechádzať.. Zidane po každom zápase vyzdvihuje hráčov ako hrali super, to znamená, že do ďalšieho zápasu idú ako do predošlého, bez ducha, s prístupom ako malí chlapci.. Ak Zidane nezmení kritiku voči hráčom, ak naďalej bude dávať Benzemu do základu a nepríde žiadny nový hroťak a nebude rotovať so zostavu a bude dávať tých istých hráčov, ktorí to budú flákať, tak nech sa zbalí a ide kade ľahšie.. spolu s Karimkom*ohwell*

          0
          0
          • Avatar

            Suhlas ale to vieme uz davno. Team potrebuje povestny Fergusonov fen.
            Niektori hraci aj ked na nich nakricis nebudu mat tie technicke predpoklady ake potrebuje spanielska liga.
            Hraci ako Benzema, Bale, Kroos musia byt nahradeni.
            Uvazujem ci by sa nam nehodila zostava na 3-4-3, tie kraje su priepustne, Marcelo nebrani a ten jeden obranca krajom vypomoze.

            0
            0
          • Avatar

            skoro plne s tebou suhlasim tiež mam pocit aj ked nevidime do kabiny a zidanove slova na tlačovke beriem skor ako taktiku, že chyba nasadenie v zmysle agresivity nebiehanie vracania sa , ale v čom s tebou nesuhlasím a asi s vačšinou tu je nazor na asensia, moj nazor na tu trojku A+I+V opakujem do nemoty , podla mna je aj marko sice celkom slušny hračik ale to na zaklad realu podla nestačí a prave naopak si myslim že to svojim vykonom aj potvrdzuje .

            0
            0
          • Avatar

            Marco je výborný hráč, pokiaľ nastupuje do zápasu z lavičky ako žolík. Väčšinu zápasu odohral ako striedajúci hráč a musím povedať, že zahral v mnohých zápasoch veľmi dobre. V základe nastúpil párkrát napr. v superpohári proti Barce, kde zahral od začiatku pekne. Ale pokiaľ Marco nepochopí, že to na stály základ nie je, tak si môže hovoriť koľko chce, že chce odísť.. V budúcnosti má miesto v základe ale teraz ešte nie, niečo podobné ako s Moratom a pozrime ako to dopadlo..

            0
            0
  • Avatar

    Tak ako tak real by potreboval obmenu a zacat by mal benzemom ved ten utocnik nehra nic uz druhu sezonu berie vysoky plat za nic.druhy na odstrel je bale vecne zraneny malo vytazeny tiez s velkym platom.A treti by mal byt ronaldo ten vam zatazuje muzstvo v tak velkej miere ze vsetko sa kruti okolo neho ked sa mu nedari je knicomu absolutne nepomaha timu len cely mancaft je zneho nervozny.Videli ste to aj v clasicu ked mu nejde je proste pre tim k nicomu nieje vspruha pre vykon celeho timu a tim trpi lebo vela robi nanho a vtom je pproblem celeho realu.Zalohu mate perfektnu ale nnevyuzitu.Real ak chce este nieco spravit so sezonou musi popracovat na utocnikovi ale nebude to lacne uz stym zacal liverpool a tie sumy vo lietaju fotbalovym svetom su sialene.

    0
    0
    • Avatar

      Asi prvýkrát s tebou súhlasím absolútne vo všetkom. Aj s tým Ronaldom máš pravdu, tá jeho hra mi bije do očí už skoro tak isto ako pri Benzemovi. Je to blbé ale momentálne z BBC hrajú všetci na hovno, to znamená, že treba celkové renomé v útoku.. Cez prestupové očakávam min. 2 posily do útoku alebo na kraj zálohy a aspoň 1 hráča do obrany

      0
      0
    • Avatar

      …akoze ja naopak nesuhlaslím skoro s celym tvojim prispevkom, čo samozrejme neni podstatne, ale som si isty že vety typu cely mančaft je z ronalda nervozny či že tym trpí že robí nanho, a pod. su tak scestne že to až bolí, netuším kto z hračov ti telefonuje ako trpí, či z ktorych zaberoch si to vyčital, či napr. o akom čase hovoríš….či o poslednych 3 mesiacoch ?? v la lige či napr. aj LM či o celom roku kde vystrielal titul aj lm myslím že vtedy vsetci trpeli až až….dodnes vidim ich smutne tvare ked dvihali nad hlavu pohar, …ano zbavme sa hrača ktory za posledny rok nastrielal 53 golov, bol naj strelcom LM druhym naj strelcom la ligi, dvihal nad hlavu pohar za me z druhotriednym portugalskom ktore mimochodom prehralo v kvalifikacii jeden zapas ten kde nehral….a tej kvalifikacii ktorej bol naj strelcom….boooožeeee – skor sa zamysli nad tym kde su tí ostatní ked sa jemu zrovna nedarí…ale myslim že to vsetko vies a prave preto vznikol tvoj príspevok

      0
      0
      • Avatar

        *thumb* Souhlasím, ale nemá to moc velkou cenu se hádat s ubožákem z forcabarca.sk. Většina z nich by napsala, že Ronaldo už vůbec nic nehraje i kdyby dal těch gólů 80. Jsou z něj prostě totálně mimo i když si to nechtějí přiznat. Já třeba uznám, že tuhle sezonu zatím CR7 nehraje svůj TOP (hlavně v lize), ale cca posledním měsícem se zlepšuje a věřím, že za chvilku bude zase v nejlepší formě. Ono i minulý rok takhle hodně lidí na CR7 nadávalo a víme co se pak stalo *smile*

        0
        0
      • Avatar

        Zbaviť sa Ronalda je hlúposť,na druhej strane výrazný pokles formy a čoraz menej gólov v sezóne,to príde skôr či neskôr.Nebudeme si naivne myslieť ze bude s Messim bojovať o kráľa futbalu do 40tky.Možno ešte túto sezónu a koniec..potom to potiahne Leoš s Neymarom,či Dybalom,alebo kymsi iným,potom zas ktosi ďalší.Cris je skvelý futbalista,ale určite by som nedefinoval úspechy Realu,či Port. ako jeho,bol súčasťou tímu,bez ktorého by nevyhral zhola nič.Na výhru LM,ME,či MS potrebujes občas aj nemalú dávku šťastia,vo sa neraz preukázalo.To vyjde za priaznivých okolností šampiónom v ústrety.A Portugalci ani zďaleka nemajú podpriemerný tím,hrajú tam hráči z top Euro líg.Už neraz siahali po medaile na väčšom podujatí.

        0
        0
        • Avatar

          Tak já si ani nemyslím, že by mohl hrát aktivně do těch 40 let, ale s tím jak se stará o svoje tělo si myslím, že by nám ještě ty 2-3 sezony mohl hodně pomoc a pořád by mohl odehrát těch 40 zápasů za sezónu. No chápu co myslíš, ale tohle bychom mohli napsat vlastně o každém fotbalistovy. Žádný hráč neobejde 11 hráčů a dá sám gól, spoluhráče potřebuješ vždy. A nemyslím si, že by jsme s Benzemou a Moratou vyhráli LM&Ligu. Co se týče Portugalska, tak tam ho můžeme označit jako jeden z hlavních důvodů úspěchu taky. Všechny 3 asistence a 3 góly byli rozhodující.

          0
          0
      • Avatar

        problem tychto prispevkov je, ze kazdy od CR ocakava 250% vykon a mrte golov. akonahle je hlavne tych golov nieco menej (co je aj tak relativne, kedze je na delenom 3. mieste v europe za 2017, ale s druhym (ci az tretim?) najlepsim priemerom golu na zapas) , tak ludia su nervozni, ze nehra dostatocne.
        este nech je u nas aspon jednu sezonu – potom mozno mozme zacat spekulovat ci ho nahradit – a kym adekvatne.. co dufam niekoho top ziskame

        0
        0
  • Avatar

    Tento článok má dosť šokoval…bol som zvyknutý a teda som aj očakával, že CR a Mesii sú gólovo niekde úplne inde než ostatní ako vždy a zrazu takto? 3hráči rovnako ako CR a Lionel len o 1 viac?? Nechápem nejako fakt…

    0
    0

Přidat komentář

Související články

Specialista na Manchester. Bude Rodrygo klíčem k úspěchu?
Nezařazené

Specialista na Manchester. Bude Rodrygo klíčem k úspěchu?

Manchester City je jednou z oblíbených Rodrygových obětí v Lize mistrů. Brazilec se v této soutěži cítí skvěle a na evropské scéně se…
OFICIÁLNĚ: Viniho rasisticky uráželi v Barceloně i Madridu. Real podal stížnost na státní zastupitelství
Nezařazené

OFICIÁLNĚ: Viniho rasisticky uráželi v Barceloně i Madridu. Real podal stížnost na státní zastupitelství

Vinícius Júnior se v průběhu tohoto týdne hned dvakrát stal terčem nenávistných a rasistických projevů. A to přitom Real Madrid ani…
Camavinga zahrál skvěle proti Vigu. Měl by na pivotu dostat přednost před Tchouaménim?
Mužstvo

Camavinga zahrál skvěle proti Vigu. Měl by na pivotu dostat přednost před Tchouaménim?

Jednoznačné a přesvědčivé vítězství Realu Madrid nad Celtou Vigo přineslo několik témat: Arda se dočkal první trefy, Vini opět budil…
Ancelotti: Proti Vallecanu je to další důležitý zápas v rámci celé sezóny
Nezařazené

Ancelotti: Proti Vallecanu je to další důležitý zápas v rámci celé sezóny

„Zápasy ve Vallecas jsou vždy těžké. V minulosti tomu tak vždy bylo, v neděli to bude stejné,“ řekl Carlo Ancelotti před nedělním…