La Liga hlásí revoluci a novou éru. Změna názvu ligy, loga, nové grafiky i jednotná cena vstupenek

La Liga hlásí revoluci a novou éru. Změna názvu ligy, loga, nové grafiky i jednotná cena vstupenek

La Liga chystá revoluci. Logo soutěže už převlékla do nového kabátu, přichází i nový název, nové grafiky pro televizní záběry i jednotlivé ceny vstupenek pro hostující fanoušky.

La Liga má nového hlavního partnera. Tím je společnost EA Sports, která má na starosti nejoblíbenější sportovní videohru FIFA.

Nejvyšší španělská soutěž tak od 1. července změní svůj název z LaLiga Santander na LaLiga EA Sport. Ke změně jména dojde i u druhé nejvyšší soutěže. LaLiga SmartBank změní název na LaLiga Hypermotion.

Název první ligy se odvíjí přímo od hlavního partnera, zatímco druhá liga je pojmenována podle technologie, která EA Sports pomáhá vytvořit videohru co nejvíce realistickou.

„Chtěli jsme název, který by druhé lize dodal hodnotu a osobitost, nechtěli jsme, aby to bylo něco s číslem 2. Název je velmi dobře promyšlený a s cílem dodat lize hrdost. LaLiga Hypermotion bude mít svou vlastní identitu,“ vysvětluje LaLiga.

To ale nejsou jediné změny, už během jara LaLiga oznámila změnu loga. Tradiční míč s barvami okolo něj mizí, nově se španělská nejvyšší soutěž bude označovat logem s dvěma L.

„Představujeme více než jen změnu značky. K nové sezóně přistupujeme s velkým vzrušením a emocemi,“ říká Óscar Mayo, výkonný generální ředitel LaLigy.

LaLiga není jediná, která letos prožije revoluci. EA letos čeká změna názvu její videohry (přejde z FIFA na EA Sports FC), která bude mít několik narážek na LaLigu. „S EA Sports můžeme žít v symbióze a dosáhnout cílů, jako je oslovení nejmladších hráčů,“ dodává Mayo.

Televizní záběry tak ozdobí nové grafiky, představování sestav či jednotlivých hráčů.

Další vítanou změnou je dohodnutí jednotné ceny vstupenek pro hostující fanoušky hned u 14 klubů (Cádiz, Almería, Sevilla, Betis, Valencia, Atlético, Girona, Mallorca, Celta, Real Sociedad, Athletic, Granada, Las Palmas, Alavés).

Ve Španělsku totiž není moc zažité cestování na venkovní zápasy a pokud ano, naráží to na velké ceny vstupného. Těchto 14 týmů tak podepsalo dohodu, že hostujícímu týmu poskytne 300 vstupenek s maximální cenou za jednu vstupenku 30 euro (750,- Kč). Zbylé týmy, včetně Realu Madrid, na dohodu nepřistoupily.

David je fotbalistou i novinářem. Jako fotbalista hraje za Králův Dvůr ve třetí lize, jako novinář pracuje na serveru Ruik.cz a rovněž píše články pro portál BilyBalet.cz. Je odchovancem Slavie Praha, kde působil od 8 do 20 let. Realu Madrid fandí od roku 2006. Jeho nejoblíbenějším hráčem je německý génius Toni Kroos.


Zdroj: LaLiga

Přidat komentář

Související články

Je Real Madrid připraven na start La Ligy?
La Liga

Je Real Madrid připraven na start La Ligy?

Jeden zdroj z trenérského štábu Realu Madrid pro The Athletic uvádí, že pocity před začátkem ligy zůstávají smíšené. Tato osoba…
Valverde: Na Osasunu budu připraven, určitě
La Liga

Valverde: Na Osasunu budu připraven, určitě

Uruguayský záložník včera nenastoupil do přípravného zápasu, ale sám ujistil, že bude připraven na zahájení La Ligy. Real Madrid v…
OFICIÁLNĚ: Real Madrid odmítá zápas La Ligy mimo území Španělska
La Liga

OFICIÁLNĚ: Real Madrid odmítá zápas La Ligy mimo území Španělska

Klub Real Madrid CF by rád vyjádřil svým členům, příznivcům a fotbalovým fanouškům obecně své pevné odmítnutí návrhu na odehrání…
Real Madrid zahájil prodej vstupenek na zápas s Osasunou
La Liga

Real Madrid zahájil prodej vstupenek na zápas s Osasunou

Vzhledem k tomu, že zápas nebyl odložen, Královský klub zahájil prodej vstupenek na utkání s Osasunou. Od včerejška si mohli…