La Liga hlásí revoluci a novou éru. Změna názvu ligy, loga, nové grafiky i jednotná cena vstupenek

La Liga hlásí revoluci a novou éru. Změna názvu ligy, loga, nové grafiky i jednotná cena vstupenek

La Liga chystá revoluci. Logo soutěže už převlékla do nového kabátu, přichází i nový název, nové grafiky pro televizní záběry i jednotlivé ceny vstupenek pro hostující fanoušky.

La Liga má nového hlavního partnera. Tím je společnost EA Sports, která má na starosti nejoblíbenější sportovní videohru FIFA.

Nejvyšší španělská soutěž tak od 1. července změní svůj název z LaLiga Santander na LaLiga EA Sport. Ke změně jména dojde i u druhé nejvyšší soutěže. LaLiga SmartBank změní název na LaLiga Hypermotion.

Název první ligy se odvíjí přímo od hlavního partnera, zatímco druhá liga je pojmenována podle technologie, která EA Sports pomáhá vytvořit videohru co nejvíce realistickou.

„Chtěli jsme název, který by druhé lize dodal hodnotu a osobitost, nechtěli jsme, aby to bylo něco s číslem 2. Název je velmi dobře promyšlený a s cílem dodat lize hrdost. LaLiga Hypermotion bude mít svou vlastní identitu,“ vysvětluje LaLiga.

To ale nejsou jediné změny, už během jara LaLiga oznámila změnu loga. Tradiční míč s barvami okolo něj mizí, nově se španělská nejvyšší soutěž bude označovat logem s dvěma L.

„Představujeme více než jen změnu značky. K nové sezóně přistupujeme s velkým vzrušením a emocemi,“ říká Óscar Mayo, výkonný generální ředitel LaLigy.

LaLiga není jediná, která letos prožije revoluci. EA letos čeká změna názvu její videohry (přejde z FIFA na EA Sports FC), která bude mít několik narážek na LaLigu. „S EA Sports můžeme žít v symbióze a dosáhnout cílů, jako je oslovení nejmladších hráčů,“ dodává Mayo.

Televizní záběry tak ozdobí nové grafiky, představování sestav či jednotlivých hráčů.

Další vítanou změnou je dohodnutí jednotné ceny vstupenek pro hostující fanoušky hned u 14 klubů (Cádiz, Almería, Sevilla, Betis, Valencia, Atlético, Girona, Mallorca, Celta, Real Sociedad, Athletic, Granada, Las Palmas, Alavés).

Ve Španělsku totiž není moc zažité cestování na venkovní zápasy a pokud ano, naráží to na velké ceny vstupného. Těchto 14 týmů tak podepsalo dohodu, že hostujícímu týmu poskytne 300 vstupenek s maximální cenou za jednu vstupenku 30 euro (750,- Kč). Zbylé týmy, včetně Realu Madrid, na dohodu nepřistoupily.

David je fotbalistou i novinářem. Jako fotbalista hraje za Králův Dvůr ve třetí lize, jako novinář pracuje na serveru Ruik.cz a rovněž píše články pro portál BilyBalet.cz. Je odchovancem Slavie Praha, kde působil od 8 do 20 let. Realu Madrid fandí od roku 2006. Jeho nejoblíbenějším hráčem je německý génius Toni Kroos.


Zdroj: LaLiga

Přidat komentář

Související články

PREVIEW: Real Madrid – Celta Vigo. Domov, sladký domov!
La Liga

PREVIEW: Real Madrid – Celta Vigo. Domov, sladký domov!

Po dlouhých 36 dnech a šesti venkovních bitvách se Real Madrid vrací do svého chrámu – na Santiago Bernabéu. Tady…
Xabi Alonso: Klíčové je vytvářet trvalá řešení, která obstojí v každé fázi hry
La Liga

Xabi Alonso: Klíčové je vytvářet trvalá řešení, která obstojí v každé fázi hry

Trenér Realu Madrid Xabi Alonso vystoupil včera na tiskové konferenci před dnešním ligovým duelem s Celtou Vigo. V tréninkovém centru…
Valverde znovu nucený nastoupit na pravém beku
La Liga

Valverde znovu nucený nastoupit na pravém beku

Další zranění Trenta Alexandera-Arnolda nejspíš vrátí uruguayského univerzála na pozici v defenzivní linii. Sezona často otevírá dveře k řešením, o kterých…
Arda nechce vypadnout ze hry
La Liga

Arda nechce vypadnout ze hry

Zápas s Celtou na Santiago Bernabéu je ideální příležitostí pro Ardu Gülera, aby se vrátil do základní jedenáctky a znovu…