Luka Modrić odehrál za Real Madrid již 300 zápasů!

Luka Modrić odehrál za Real Madrid již 300 zápasů!

Chorvatský záložník s číslem 10 na zádech si připsal důležité jubileum. Zápas proti Bilbau byl totiž jeho 300. v dresu Los Blancos. Na památku tak dostal dres s číslem 300.

Modrić momentálně kroutí svou sedmou sezónu v hlavním městě Španělska. Z těchto tří set zápasů jich Luka dokázal hned 202 vyhrát! Vstřelil 17 branek a 47 jich připravil pro své spoluhráče.

Podíváme-li se na jeho statistiky důkladněji, 197x nastoupil v LaLize, 68x v Lize mistrů, 21x v Copa del Rey, 6x na mistrovství světa klubů a po čtyřech shodně v evropském a španělském Superpoháru.

Do nejvíce zápasů naskočil v sezóně 2012/2013 (53), poté 2013/2014 (51).

V Madridu také vyhrál vše, co mohl: 4x Ligu mistrů, 4x mistrovství světa klubů, 3x evropský Superpohár, LaLigu, Copa del Rey a dva španělské Superpoháry. V Realu získal rovněž Zlatý míč, cenu pro nejlepšího hráče světa a byl několikrát v nejlepší jedenáctce sezóny!

Celkem slušný progres, na to, že byl Luka novináři ohodnocen jako nejhorší přestup léta roku 2012, že?

S3F1K je dlouholetým redaktorem portálu BilyBalet.cz. Zapálený a věrný fanoušek nejlepšího klubu na světě. Sám příležitostný fotbalista v nižších soutěžích.


Zdroj: realmadrid.com

80 Komentářů

  • Avatar

    Lukyta nam pomohl k hodne trofejim ale bohuzel letosni sezonu se svezl s ostatnimy a i on nepredvedl kvalitni vykony.

    0
    0
  • Avatar

    Luka je pánko…futbalista "stareho" gentlemanského štýlu, akých dnes už vidno pramálo…

    0
    0
  • Avatar

    Vyhrál LaLigu,aspon se přesvědčil jak je to těžké vyhrát,38 zápasu a musíš podávat 100% ve všech aby si uspěl.Pro mě je ligová soutěž na prvním místě.Příklad ted v LM Tottenham když vyřadil City,se štěstím,ale liga není o štěstí,ale o kvalitě.

    0
    0
    • Avatar

      ligova sutaz je vazna vec. bez debaty. vyhrat ju je narocne a urcite aj prestizne

      ale top timy, ktore valcuju vo svojich ligach a vyhravaju ligove tituly, tak zbroja hlavne kvoli LM – tam si az dokazes, ze si najlepsi z najlepsich.
      a to je nazor vacsiny futbalovej verejnosti.

      dva aktualne priklady za vsetkych:

      PSG (nakup hviezdnych hracov kazdu sezonu posl.par rokov) a Juventus, ktory kupil CR len kvoli LM.

      ak ti toto nestaci ako dokaz ako zmyslaju v tychto, ale aj v dalsich top kluboch, tak zacni sa radsej venovat inemu sportu *cool*

      0
      0
      • Avatar

        A jak vysvětlíš Tottenham?Je lepší než City?No není,jen měl štěstí.Já ti povím co to je,pohárová soutěž a tam se muže stát cokoliv.Nejlepší týmy vyhrávají svoje soutěže k těm Ligám Mistru i domácí poháry,dokáží vyhrát treble.Pak teprve si nejlepší.

        0
        0
        • Avatar

          samozrejme, ze k futbalu patri aj stastie. ale tvrdit, ze kohuti postupili len so stastim je blbost.

          navyse vyhrat so stastim to mas predsa aj v ligovych zapasoch, top kluby su nie malo krat zvyhodnovane, ich hviezdy viac rozhodcami (tak prirodzene) chranene, kolko krat vyhraju so stastim , aj ked nie su v danom zapase lepsim tymom ??

          Tham je treti v lige – titul uz neziska – tak dali vacsi doraz na vacsiu prestige – LM.

          mozme dookola o tom tocit – v tomto jednoducho nemas pravdu, ale tvoj nazor ti neberiem.

          predpokladam, ze LM ako "tebe podradnu" sutaz ani poriadne nesledujes

          jo a este k treble: pozri si historiu, kolko timov to v celej historii futbalu dokazalo – nechce sa mi to hladat, tusim 5 iba, ako dobre asi vies, ked si to vytiahol – Real sa tym nemoze pochvalit (zatial), ale ak nechces byt za dalsieho "experta", ktory chce presvedcit cely svet o svojej pravde – tak sa pozri, ktory klub je vyhlaseny najlepsim klubom 20. storocia..

          0
          0
          • Avatar

            a ti, ktori za neho hlasovali, asi mali vacsie futbalove znalosti a gule nez my vsetci na tomto portale dokopy *cool*

            0
            0
          • Avatar

            no jo,ale 20 storočia,už máme rok 2019 *lol*

            0
            0
          • Avatar

            Třeba v hokeji by to měl vyhrát Montreal Canadiens,24 krát Stanley Cup *lol*

            0
            0
          • Avatar

            rok 2019 – a ??
            to kvoli 19 rokom chces bilancovat 21. storocie ??
            tak to si iny frajer… *cool*

            0
            0
          • Avatar

            Tak mi řekni kdo jiný to měl dostat když Real vyhrál PMEZ 5 krát za sebou?Je to logický,že to vyhrál právě Real,taky měl nejvíc titulu v LaLize.Co po mě chceš?Tohle to je historicky jasně daný.

            0
            0
          • Avatar

            33:27 Real ich aj ma najviac.

            0
            0
        • Avatar

          A Tottenham snáď LM vyhral?
          Nemôžeš porovnávať tímy v jednotlivých kolách pretože má každý iný los. Niekto ťažší, niekto má viac šťastia. Hlavné je kto zdvihne nad hlavu trofej. To si história pamätá.

          0
          0
    • Avatar

      Hloupej rosamunda se v psycholecebne venuje divnymu sportu…a fotbal to neni.

      0
      0
    • Avatar

      v 21.storoci je to opat Real kto ma zatial najviac titulov v LM.
      ok, v la lige ich ma najviac zatial barca a sice o 3 viac nez Real, po tejto sezone o 4 viac.
      nie je to dobre – ale realita je, ze je to obdobie messiho. skonci messi a uvidime co sa stane..
      navyse v Reale tiez nebudu chciet vecne kukat na barcu zdola.

      ostatne trofeje MS klubov ci superpohare nejdem ratat, urob to za mna pls – dik *cool*

      0
      0
      • Avatar

        Na Barcu zdola? Nikoho nezaujimaju storocia, toto neni ani v 1/4. A rata sa vsetko a v pocte najvacsich trofeji sme pred nimi.

        0
        0
      • Avatar

        kdy už konečně pochopíte,že se to netočí vše jen kolem LaLigy?Máš tu i jiné ligy,třeba to co dokázal Manchester v jednom období a kolik získal v té dekádě titulu.Nebo to co ted předvádí Juventus,8 titulu v řadě,dovedeš si to představit?To je jasná dominance a SerieA není pralesní liga,tenhle ten argument neberu.Když se tak zamyslíš a odmažeš si ty poslední 2 roky si si jistý,že by VAR pustil tvuj klub do finále?Já si myslím,že ne a proto bejt vama,tak se z toho těším 20 let aspon,protože něco podobnýho už video nepustí.Vem si jen to osmifinále proti Ajaxu,jsem 100% přesvědčenej,že by Ajax bez VAR dopal daleko huř,ale ted už to bohužel není možné.Ted kdo vyhraje Ligu Mistru bude pán.

        0
        0
        • Avatar photo

          rosamunda, najprv si pozri tie zapasy znovu a nezacinaj tie trapne barcelonske reci, jediny dvojzapas kde sa da povedat ze sme mali stastie bol minuly rok s Bayernom kde 1 sporny okamih sme mali aj stastie, inak ale vsetko bez nejakych skandalov, Juventus jasna penalta na konci, a 2 roky dozadu s Bayernom tam rovnako poskodili aj nas, takze prestan tu zavadzat lebo nikto ti to neberie vazne.. ked vyhral niekto LM so skandalmi tak jedine Barcelona, v rokoch 2006, 2009 a 11 to bolo s velkymi skandalmi jednoznacne v ich prospech ziadny 1 sporny okamih.. proste dobre vies ze to co dokazal Real v LM vy zrejme nikdy nedokazete, a pocet titulov ani nehovorim, tak preto tieto tvoje uplakane reci

          0
          0
    • Avatar photo

      tak spanielska liga neni len o stasti, ale aj o rozhodcoch a nefunkcnom VAR, co sme tento rok videli x krat

      0
      0
      • Avatar

        Ikere a už to nebude pro tebe lepší.Ted se historie bude dělit na to před a po *lol* Je mi jasný,že chápeš *lol*

        0
        0
        • Avatar

          o té španělské lize by si měl napsat článek tady na webu.Něco v tom smyslu,že za 3 místo Realu nemuže špatná forma hráču,ale VAR.Bylo by to strašně moc objektivní *lol* Nadpis článku"Perez je nevinný,muže za to VAR" *lol*

          0
          0
          • Avatar

            Takze pacient rosamunda nas tu obvinuje z podvodov v LM. Vraj keby existoval VAR vtedy ci by sme sa dostali 2x do finale?
            Toto je stranka o Reale, to tu mieni admin tolerovat urazanie fanusikov Realu mna, Iker, Kabat a obvinenie klubu z podvodu? Vyhodte to hovno znova odtialto

            0
            0
          • Avatar

            posledne 3 LM co real ,,vyhral,, boli vzdy so spornymi situaciami co vzdy isli v prospech realu. penalty, cervene karty, penaldove offsajdy atd atd. to si pamata cely svet takze tymi ,,vitazstvami,, by som sa na tvojom mieste neohanal. necuduj sa ze nemate respekt ked si takto zabezpecujete tituly.

            0
            0
          • Avatar

            *thumb*

            0
            0
          • Avatar

            Pri asi každom víťazovi LM by sa tých sporných situácií dalo narátať viac než dosť. Rozhodcovia robia chyby, takže to nie je žiadna vínimka aj keď minimálne Bayern sa môže cítiť byť poškodený.
            O tom, že si to pamätá celý svet počujem teraz prvýkrát. Ja som tento názor počul jedine od fanúšikov Barcelony. Dokonca aj spomínaný fanúšikovia Bayernu tie tituly rešpektujú. Najprv by bolo vhodné si naštudovať všetky potrebné fakty a až potom sa púšťať do diskusií s ľuďmi čo sa do toho vyznajú omnoho viac než ty.

            0
            0
          • Avatar photo

            vplavarni, chcel si zrejme napisat barcelona a posledne 3 LM zo 4, inak to celkom sedi

            0
            0
    • Avatar

      @rosamunda: stastie samozrejme potrebujes tak v lige ako aj v LM. ale len samotne stastie ti je na hovno. v lige nas barca poslednu dekadu bije, ale nikto nemoze za to, ze sa Messi v poslednych sezonach v LM vzdy v klucovych momentoch absolutne vytrati… darmo to ides zvalovat na stastie… mas proste hracov, co idu jak parny valec ale ked ide o vsetko tak su zrazu polovicni. a to teraz nemyslim vobec urazlivo na Messiho… absolutne ho respektujem a smekam klobouk pred cim co tuto sezonu zase predvadza. ale som zvedavy ako zahra semifinale proti Lpoolu… ci to bude obvykly Leo Messi alebo taky ten bohuzial pre Barcu v klucovych zapasoch obvykly Leo Kdessi.

      0
      0
      • Avatar

        Janinho,Qwer: Hoši máte pravdu,vždy je potřeba štěstí.To stačilo vidět ten Tottenham VS City,pokazí se jeden zápas a ten pohár prohraješ.Nebo pomoc rozhodčích a to platí i na Barcelonu,ročník 2009 semifinále proti Chelsea,to byla vražda v přímém přenosu.Proto jsem rád,že už je ten VAR,v LM to funguje dobře,něco jinýho je naše cz liga,tam se to ohýbá ve prospěch TOP 3.

        0
        0
  • Avatar

    Sranda je, že najviac zápasov odohral v sezóne, v ktorej všetci naňho nadávali *lol*

    0
    0
  • Avatar

    Já se vám, slušným fandum tohoto krásného klubu našeho srdce divim, ze reagujete na toho Barcelonského trolla rosamundu. Zbytecne s nim něco řešit *drink*

    Jinak krasne číslo a velké číslo zápasů. Kdo by si to pomyslel po první půlroku od přestupu Luky k nám.

    0
    0
  • Avatar

    Hura barcelonsky troll s nickmi rosamunda/Ronaldolike, vplavarni, Hulkq a pod. strhol masku fanusika Realu.
    Klub obvinuje z podvodov v LM, Penaldo, kupeni rozhodcovia a pod. sracky.
    Kde je Podvinho ci admini?

    0
    0
    • Avatar

      Kde su admini? Ty kokotko vyjebany (ano budem vulgarny, kedze aj ty mozes byt beztrestne..) *wink*
      Toto je cast komentu, ktory si mi napisal v clanku "REPORT: Real Madrid – Athletic Bilbao 3:0. Všechny góly vstřelil výborný Benzema"

      …"Ty odpad ubohy ktory sa nasilu vtiera do priazne prajem ti aby si smrtelne ochorel a tvoja rodina zdochla pri autonehode…"

      Takze sa pytam JA, kde su admini? Ty skurvysyn vyjebany *thumb* Tomasko Kerubin z Petrzalky.

      A admini, po tomto prispevku si zasluzim ban. To uznavam… Ale pokial ho date mne, tak ho dajte aj Slovanovi, ktory tu bezne je vulgarny a pise co chce. Myslim, ze je to fer :))

      A ty s tvojimi troll nickmi, si uz trapny, nevies kde je sever ty kokotko spiceny *lol**lol* ze ja som rosamunda?… Ah omg *lol*

      0
      0
      • Avatar

        Poprosim aby sa tu riesili urazky typu kokot vyjebany a urazky na moj klub. Dakujem.

        0
        0
        • Avatar

          Ja tiez prosim.
          Dakujem

          0
          0
        • Avatar

          Slovane,mě se líbí jak tě ten S3F1K uplně ignoruje a těch adminu je tu už víc co s tebou nechtěj mít nic společnýho.To ti patří,ignorace *lol*

          0
          0
          • Avatar

            Ja sa s tebou nebavim tak co ma spominas? Nejaky cas trvalo kym sa zobudili a dali ti ban*cool* A zalez nestojim s chorym clovekom o diskusiu.

            0
            0
          • Avatar

            Tak to by bylo krásný,jenže to bys ani nebyl ty jako například v diskuzi o Kilianovi kdy jsem pokojně diskutoval s El Raul a ty si to celé pak zprznil.

            0
            0
          • Avatar

            Hele vubec se s tebou nebavi a ja se ptam proc spominas jeho jmeno? Proc zacinas s provokaci? A nerikej ze ne! My se tady chcem bavit o fotbale tak zalez resit sve mindraky do lecebny…Nikdo o tebe nestoji.

            0
            0
          • Avatar

            Hele a proč se začal bavit v diskuzi o Kilianovi kdy se přimotal do naši diskuze s El Raul?Asi zbytečná otázka.Kabat a Slovan jedno jest.

            0
            0
          • Avatar

            Z diskuze s El Raulem ho tady spominas tak kdo tady provokuje?
            rosamunda Přesně to si uvědomuji když začnu psát o Modričovi,tak přirozeně píchnu do vosího hnízda,ty reakce jsou naprosto normální,ale horší je když se to zvrhne v urážení něco jak předvádí třeba Slovan.

            A urazeni milovanyho Realu… Takze chlapecku s tebou se bavit nejde…Tebe jenom psycholecebnu. Tam patris.

            0
            0
          • Avatar

            tam běž Hulkqovi slíbit,že sám sebe napomeneš až budeš provokovat jako Slovan a nestarej se o mě.Já ti to nežeru.

            0
            0
          • Avatar

            Takze kdyz mas rozdvojenou osobnost treba vyhledat pomoc. To ti doporucuji.

            0
            0
          • Avatar

            Prosim ta ved ten je tu na smiech celemu webu naco ho riesis*lol*

            0
            0
          • Avatar

            To si spíš k smíchu ty a navíc už tě lidi začali ignorovat tady,protože zjistili,že si buran,primitiv,retard

            0
            0
  • Avatar

    Admini, hlásim, že sa nedajú odosielať súkromné správy a vkuse vypisuje errors. Je to v štádiu riešenia alebo som jediný komu to blbne?

    0
    0
    • Avatar

      podla toho co sa v diskusiach v posledych mesiacoch deje tak admini maju momentalne asi vsetko mimo pisania clankov na klobase.

      0
      0
    • Avatar

      Janinho: obávam sa, že máš asi pravdu…
      El Raúl: *lol* tiež mi to trochu seklo, ale potom to rozdýchal, ale po odoslaní vypíše vždy chyby

      0
      0
    • Avatar photo

      Díky za nahlášení*thumb*

      0
      0
      • Avatar

        Ja taky nahlasuji poruseni pravidel a urazeni klubu v zdejsi kapitole…

        rosamunda 20:46, 22.04.2019
        Když se tak zamyslíš a odmažeš si ty poslední 2 roky si si jistý,že by VAR pustil tvuj klub do finále?Já si myslím,že ne a proto bejt vama,tak se z toho těším 20 let aspon,protože něco podobnýho už video nepustí.

        vplavarni 00:58, 23.04.2019
        posledne 3 LM co real ,,vyhral,, boli vzdy so spornymi situaciami co vzdy isli v prospech realu. penalty, cervene karty, penaldove offsajdy atd atd. to si pamata cely svet takze tymi ,,vitazstvami,, by som sa na tvojom mieste neohanal. necuduj sa ze nemate respekt ked si takto zabezpecujete tituly.

        A primitivni urazeni a chovani ktere tady predvadi Hulkq je neco odpornyho…

        0
        0
      • Avatar

        Ja tady taky neco nahlasuji a to urazeni nasho milovaného Realu…

        rosamunda 20:46, 22.04.2019Když se tak zamyslíš a odmažeš si ty poslední 2 roky si si jistý,že by VAR pustil tvuj klub do finále?Já si myslím,že ne a proto bejt vama,tak se z toho těším 20 let aspon,protože něco podobnýho už video nepustí.

        vplavarni 00:58, 23.04.2019 posledne 3 LM co real ,,vyhral,, boli vzdy so spornymi situaciami co vzdy isli v prospech realu. penalty, cervene karty, penaldove offsajdy atd atd. to si pamata cely svet takze tymi ,,vitazstvami,, by som sa na tvojom mieste neohanal. necuduj sa ze nemate respekt ked si takto zabezpecujete tituly.

        O tom jak pan Hulkq primitivne urazi se radeji nevyjadruju…To chce stopku.

        0
        0
        • Avatar

          prvním odstavcem si se prozradil Slovane

          0
          0
        • Avatar

          Ked ja mam mat stopku, tak potom tu stopku mas mat aj t… ehm ehm Slovan, ci nie?
          On sa nevyjadruje vulgarne? Ja som to napisal zamerne vulgarne…Kedze moze aj on, mozem aj ja…A teraz mi na to neodpis nic, lebo ti to nepasuje..*cry* *lol**lol**lol*

          0
          0
          • Avatar

            Ja se tady nebudu nikoho zastavat. Pro me je jeho vyjadrovani a to promin Slovane nekdy vyjadrovani krcmarskyho burana nekde z hospody ctvrty cenovy…Ale ten aspon resi fotbal.

            Ty Hulkq tady neresis nic jen sprosty slova porad dokola Tomas Kerubin, urazeni klubu a hlouposti. Pro me nejsi fan Realu…
            A kdyz si mam vybrat mezi tebou a nim tak ten ban dostanes okamzite TY! Uz jen z principu ze tohle je fotbalova stranka… A ty taky o fotbale moc toho nevis…vzdyt Messi neni zaloznik ze jo?

            0
            0
          • Avatar

            Tak po prve, mily Kabate…Ja ze neriesim futbal? Uznavam, vacsina komentov je sposobena mojim natahovanim s tym retardom Slovanom. Ak sa ti chce, checkni si nejake moje komenty…A hlavne, kto prvy zacina (Slovan) rypat.
            Po druhe, najprv uznas ze jeho slovnik je niekedy "vyjadrovani krcmarskyho burana" a nakoniec povies, ze len ja si zasluzim ban? WTF *lol* Objektivita jako prase ze?
            A po tretie, najprv napises, ze udajne neriesim futbal a potom mi pripomenies moj koment, paradoxne o futbale, kde som spomenul Messiho ako zaloznika *lol*…Okey, aj ked napisem mozno hlupost…Mozno si to potom uvedomim…Ale je spravne, ked hned prvy koment je od takeho "burana" ako Slovan, ze sa mam ist liecit?

            A nakoniec, ze ja nefandim Realu? K tomu sa nebudem vyjadrovat…Je mi to u "prdele" co si myslis…
            Tak co ty na to? *thumb*

            0
            0
          • Avatar

            Hulkq: jak by tady bylo krásně kdyby tady ti retardi nebyli.Jak děcka z pomocné školy.

            0
            0
          • Avatar

            *thumb**thumb*

            0
            0
          • Avatar

            Vic krat jsem si vsiml ze to TY ses rypak tak se tady nehrej na ubozacka prosim! Pro dobro tohohle webu neres ty jeho a ja domluvim aby neresil tebe…Proste nato kaslete a nevsimej si ho…Protoze banovan tady nechce byt nikdo.

            0
            0
          • Avatar

            V poriadku Kabat…Ale mi slub, ze ked uvidis, ze ON prvy ma niekde spomina, zacina urazat, provokovat…Tak SAM ho napomenies…Plati?

            0
            0
          • Avatar

            jedině,že by napomenul sám sebe

            0
            0
  • Avatar

    chlapi ako nehnevajte sa ale ani k 1 príspevku sa nedá diskutovať o futbale iba tie hlúposti. ja už chodím na diskusie na iný portál a myslím si že postupne tak bude robiť viac ľudí a vy tu zostanete samy 4-5 čo sa dookola hadate a bude to portál iba pre vás

    0
    0
  • Avatar

    Dani Ceballos má být prvním z řady hráčů, kteří v létě opustí Real Madrid. Dvaadvacetiletý fotbalista přišel v roce 2017 z Betisu za 16 milionů eur, ale do základní sestavy Bílého baletu se nepropracoval. Dalšími na řadě pak mají být podle deníku Marca Marcos Llorente a Sergio Reguilon.

    0
    0
  • Avatar

    Nesmíš všemu věřit*wink*

    0
    0
  • Avatar

    co hovorite na posledny navrh Thamu:

    Erikssen = Modric + 50mil – boli by ste za ano/nie ??

    0
    0
    • Avatar

      ked rozmyslam, za kolko by sme boli schopni predat modrica, tak asi v rozmedzi 50-70/80 viac nie vzhladom na vek a aj to neviem ci nie som optimista. takze mi to z hladiska ceny pride ako celkom zaujimava ponuka.
      prideme sice o modrica, ktory je hlavou nasho stredu, ale kolkoeste v top forme – sezonu , dve ?
      asi by som to nakoniec bral, ak to je pravda *cool*

      0
      0
    • Avatar

      ja si inak myslim, ze este ten eriksen mozno aj novu zmluvu podpise. po to vcerajsom infarktovom zapase by uz Spurs mali udrzat top4, takze bez LM by nemali ostat. okrem toho maju stale dobru sancu postupit do finale LM, takze aj financne si klub polepsi oproti ocakavaniam…

      ale keby celkom chceli, tak vymene Eriksen – Bale, Modric by som sa asi nebranil. nechcem aby Luka odisiel a verim ze bud. sezonu pojde zase hore, ale viac nez 2-3 sezony uz pred sebou asi nema. tazke rozhodovanie.

      0
      0
      • Avatar

        byt hracom ako on – je to viac hladisk:
        1. euraciky
        2. moznost vacsieho uspechu a slavy v Reale
        3.vacsia istota zakladu v Thame..

        ale zas kolko krat dostane hracponuku hrat za Real. ja byt on- idem do Realu, ale on ma vlastnu hlavu + kopec ludi okolo seba

        vymena s modricom +bale nevidim realne, pretoze ti dvaja maju jasne vacsiu hodnotunez on, ale bol by ochotny Tham doplatit ?? silno pochybujem…

        0
        0
        • Avatar

          neviem ci tu lukovu hodnotu neprecenujes… minule leto za neho Inter nukal tusim 40 mil. na zaciatku novej sezony bude mat 34 rokov… nemozes cakat ze za neho dostaneme viac nez 30-35 mil.
          a bale je kategoria sama o sebe. toho by som kludne pustil aj za 60 mil. tie fantazmagorie o tom ze za neho klub bude pytat 130 mil. su rovnake ako keby povedali ze je nepredajny. najvacsi problem pri jeho navrate do thamu by bol ten jeho plat. on ma tusim 20 mil. v cistom a to je skoro 2 krat tolko ako berie momentalne najlepsie zarabajuci Kane. aj keby prijal mensi plat, stale by sa podla mna Levy nepristupil pokial by Real neplatil cast jeho platu…

          0
          0
  • Avatar

    Bavit sa tu o hracovi, ktory ma tento rok 34, evidentne ho chyta zenit, ze to tu nevidi na 2-3 sezony kedy bude mat 36 je sproste.
    Vymenit veterana za Top hraca nechce iba analfabet.

    0
    0

Přidat komentář

Související články

Sissoko: Nesouhlasím s Laportou, Mbappé se do Realu hodí. Ligu mistrů vyhraje Madrid
Mužstvo

Sissoko: Nesouhlasím s Laportou, Mbappé se do Realu hodí. Ligu mistrů vyhraje Madrid

Bývalý senegalský fotbalista Mohamed Sissoko, který si během své kariéry zahrál za Valencii, s níž vyhrál španělskou La Ligu, a který…
Pekelný měsíc startuje! Liga mistrů, El Clásico a zápasy se španělskou špičkou
Mužstvo

Pekelný měsíc startuje! Liga mistrů, El Clásico a zápasy se španělskou špičkou

Po reprezentační přestávce se znovu rozjedou domácí ligové i mezinárodní soutěže. Jsou před námi dva měsíce, ve kterých se bude…
Fabrizio Romano: Toni Kroos se dohodl s Realem. Podepíše smlouvu do 2025
Přestupy

Fabrizio Romano: Toni Kroos se dohodl s Realem. Podepíše smlouvu do 2025

Známý novinář Fabrizio Romano má jasno. Podle jeho exkluzivních informací se Toni Kroos definitivně domluvil s Realem Madrid na podpisu…
Relevo: Zranění Camavingy není vážné, hrát by mohl v neděli proti Bilbau
Mužstvo

Relevo: Zranění Camavingy není vážné, hrát by mohl v neděli proti Bilbau

Dny plynuly a tahle reprezentační přestávka vypadala z pohledu Realu Madrid jako poměrně poklidná. Vše až do úterního zápasu mezi Francií…