Komentář ke článku:

REPORT: Manchester City - Real Madrid 2:1. O vyřazení rozhodly individuální chyby

Autor: S3F1K, vydáno: 07.08.2020 22:59
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fifaman

neviem kedy kupilo man city vsetkych hracov bilbaa

07.08.2020 23:11:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Casillas14

Citu bolo jasne lepsie oba zapasy. Nezaskodilo by to priznat. Navyse malo velku nevyhodu ze domaci zapas hralo bez divakov

07.08.2020 23:12:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)igorkrab

Aky nadherny den. Doklepavac vypadol a aj real madrid Smajlík Keby mal real poriadneho trenera ktory vie menit taktiku pocas zapasu tak by mal proti City aspon sancu. A ked ani rozhodca nechcel odpiskat penaltu proti City ani im dat cervenu kartu popripade neuznat nejaky ten gol tak to inak ani nemohlo skoncit. Real je pod tragickym Zidanom velmi slaby tuto sezonu.

08.08.2020 16:29:45
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

chapem, ze ten "tragicky" Zidane ti strasne lezi v zaludku, kedze si s vasimi cirkusantmi viackrat vytrel p****, ma s nimi velmi dobre skore a celkovo vyhral 11 trofeji za 3,5 roka.. a tazko hovorit o slabom Realu tuto sezonu ked sme vas v lige porazili v suchom triku Smajlík

10.08.2020 16:55:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)igorkrab

hej, porazili ste najslabsiu Barcu za poslednu dekadu. Bravo Smajlík Tragicky Zidane mi vobec v zaludku nelezi pretoze pokial bude trenerom on - tak real dominovat nikdy nebude Smajlík

10.08.2020 21:53:36
13.08.2020 17:05:42
Nemá avatar
07.08.2020 23:12:37
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

no co dobre sme vas strapnili v lige Smajlík.. uz stracate len 8 lig a 8 LM SmajlíkSmajlík

07.08.2020 23:14:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)_im_the_G

Nebreč noobe, nebreč

07.08.2020 23:24:03
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

ale ja sa smejem, brecal si ty ked ste rupli v lige Smajlík

07.08.2020 23:26:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)_im_the_G

Wtf o kom to mluvíš? Skončili jsme druzí s 81 body
Protože Liverpool jen tak překonat nejde, a i tak to byl skvělý výkon

07.08.2020 23:37:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)_im_the_G

Ježíš ty mluvíš o Barce🤦🏻♂🤦🏻♂🤦🏻♂🤦🏻♂🤦🏻♂🤦🏻♂🤦🏻♂

07.08.2020 23:39:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Casillas14

Z toho si nic nerob. Iker je miestny ukaz s barcelonskymi komplexmi. Robi nam tu hanbu

07.08.2020 23:41:42
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

prosim ta nereaguj na svoj druhy nick, je to vysostne trapne.. a ano rad tu strapnujem barcelonskych uplakancov Smajlík

07.08.2020 23:56:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)_im_the_G

Prý nereaguj na svůj vlastní nick🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 nevím kdo ten @Casillas14 je ale jeho komentáře mají hlavu a patu, narozdíl od tebe, a jediná trapná věc tady je ze se na vše vymlouvaš a fotbalu rozumíš jako slepý houslímSmajlík

08.08.2020 00:03:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matulo

No hlavne tvoje komentare maju hlavu...... co ten tvoj golfista? K nemu sa nevyjadris? A pockaj, pred par dnami si napisal ze si fanusik realu, teraz si zrazu neni fanusik realu. Teda aspon podla tvojho spravania. Neni si ty tak trosku kus kkta?

08.08.2020 07:35:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)_im_the_G

Ne, já Real miluju, jenže k smrti nesnáším Zidana s tak moc jsem si přál any city vyhrálo abych viděl zidanuv ksicht a pozapasovy rozhovor jak se vymlouva 😊

08.08.2020 08:34:50
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

:DDD.. ano ty fandis Realu asi ako Gerard Pique

08.08.2020 10:42:23
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

jasne ze neznasas Zidana ked vyhra trofeje ako na beziacom pase, ty uplakanec Smajlík

08.08.2020 10:43:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Casillas14

Pomylil si si mena Zidane a Cakir. Ten pre real vyhrava trofejeSmajlíkSmajlíkSmajlík

08.08.2020 11:45:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)_im_the_G

Kamo já jsem tu od stránky Real-Madrid kde ty ještě ani nevíš ze taková nějaká stránka existovala a říkáš tu o mě ze jsem fanoušek Barcelony 🤦🏻♂ Reálně tady fakt ukazuješ svoji demenci a ještě tvojimy výroky ji prenasis na ostatní

08.08.2020 14:03:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)igorkrab

o ktorej lige to hovoris Kacmar? 3 za 12 rokov? Smajlík Barca bola rovnako tragicka ako real a ten bodovy rozdiel urobili rozhodcovia po obnoveni sutaze a ty pises akoby bol real nejako vynimocny

08.08.2020 16:36:46
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

coze, dobre pocujem ?.. fanatici najskorumpovanejsieho tymu na svete, ktoreho prezident isiel do basy a dalsi je vysetrovany idu nieco hovorit o pomoci rozhodcov Smajlík.. ved cely svet videl ake podvody ste robili dlhe roky v lige dokonca bola seria asi 78 zapasov v rade kde nebola proti vam odpiskana penalta :DD.. preto tie prezyvky ako Varcelona, predtym Uefalona lebo tie najvacsie spinavosti ma na svedomi ta vasa banda hereciek

10.08.2020 17:00:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)igorkrab

to si si asi pomylil s klubom ktoremu sefuje podvodnik Perez

10.08.2020 21:54:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)igorkrab

To co si dal za argument? tie rozhodnutia v prospech realu kazdy zapas po obnoveni sutaze videli vsetci len hlupak Kacmar nie. Ty si tu fakt najvacsi dilino v tejto komunite.

10.08.2020 21:57:07
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

na takejto urovni sa malokedy vidi takyto vybuch, 2 uplne nepochopitelne hrubky zbytocne.. Varane maval casto hrubky, tuto sezonu to uz bolo lepsie a na konci urobi takyto otrasny zapas, po ktorom definitivne bude z neho kral meme a vsetci si ho budu spajat s hrubkami

07.08.2020 23:13:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Casillas14

Kup si gingko a spomen si na Kariusa

07.08.2020 23:15:13
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)_im_the_G

Jeho chyba má se naučit bránit Smajlík

07.08.2020 23:25:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Dnes nám City opäť ukázalo, že sa futbal hýbe raketovým tempom a my sme zaspali na vavrínoch. Moderný, rýchly, ofenzívny futbal.To čo sme predvádzali my bolo navyše bez zaujatia a motivácie. Ak si Pérez myslí, že tento tým nepotrebuje posilniť, tak mám vážne obavy o jeho mentálnom zdravý. OK, nie sme na tom pravdepodobne finančne najlepšie, ale aj tak. Stačí, aby sa nám zranil Benzema alebo Ramos a sme niekde na úrovni Levante. To, že sme vyhrali ligu proti podobne sa trápiacej Barcelone je super, ale svetová špička sa nám zdaľuje! A predávaním perspektívnych hráčov, stavaním len na veteránoch a bez zmeny taktiky sa do nej opäť zaradíme len s veľkými obtiažami. Proste sa musíme posunúť ďalej. Kvalitný mladíci sa musia chopiť šance! A tréner im konečne musí začať veriť!!!

07.08.2020 23:19:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Lůů

Zaprvý gratulace do Manchesteru. Zadruhý Varane. Ale ne, že bych psal jak většina lidí, jakej to je tragéd atd. Ten klouček je světová třída, neskutečně rychlej a velice spolehlivej. Dělá minely, o tom žádná, ale pořád si troufám říct, že je mezi stoperskou špičkou. Dokazujou to tituly, které vyhrál ať už s Realem nebo s Francií. To mi nikdo nevymluvíte, ať už budete argumentovat jakkoliv. To, že dnešní prohra jde za ním, je asi všem jasný. Ale co jako? To se do něj musíme všichni tolik navážet? (soudě dle komentářů z FB stránek CZ/SK nebo i cizojazyčných). Přijde mi to jako fakt velká zaslepenost oproti tomu, jakou sezónu měl. Doufám, že aspoň někdo se se mnou za Raphu postaví a uzná, že ty urážky si rozhodně nezaslouží. Ale jinak klidně do mě, samozvaní odborníci.

07.08.2020 23:21:27
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

nebudem ho urazat, aj ked kritiku a velku si zasluzi, dokonca by sa mal verejne ospravedlnit lebo je to nevidane aby takto dvomi hrubkami niekto odovzdal zapas.. a za dalsie nesuhlasim ze je to svetova spicka, nikdy mi neprisiel dost konzistentny, a to ze vyhral tolko trofeji tak je to lahsie ked hral za Real ci Francuzko co ma zlatu generaciu

07.08.2020 23:25:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Casillas14

A ty si co v zivote dokazal Misko? Ked tu kritizujes kazdeho ako keby si ty bol druhy Cristiano

07.08.2020 23:33:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans rmcf

Varane je skvělý obránce a nechápu ty lidi, kteří ho mmusi hned urážet. Uznávám, že odehral špatný zápas ale určitě to není důvod k tomu, aby ho všichni urazeli. Takové zápasy jsou a on to musí hodit za hlavu a bojovat dal.

07.08.2020 23:35:14
RealWayne
Odkaz na komentáø (kotva)RealWayne

Souhlasím. Třeba se přes to přenést a dál na sobě pracovat. Dneska odehrál zápas blbec, bohužel pro nás právě jeho dvě chyby skončily góly, ale ruku na srdce, těch chyb, které mohly skončit brankou soupeře bylo až příliš moc a není to jenom Varane, kdo by si měl sypat popel na hlavu...

08.08.2020 09:01:04
MichelleKB
Odkaz na komentáø (kotva)MichelleKB

Souhlas, Varane je skvělý stoper, jenže "den blbec" si vybral v nejhorší možnou dobu. Škoda.

08.08.2020 09:42:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Bystrik

,,Real bojoval".. Ehm pozerali ste správny zápas?

07.08.2020 23:21:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)PeHl19

Tady se ukázalo, jak ZZ neumí vůbec reagovat na průběh zápasu a taky to že ten tým už není v top formě, ligu nám ulehčila Barca, ale jakmile je silnější tým trošku, tak děláme chyby, bojíme se něco udělat, je to všechno ve stoje, chtělo by tu zálohu oživit nějakým mladším hráčem (Odegard) a hlavně posílit útok, pokud ten tým neprojde nějakou obměnou, tak to bude vypadat furt stejně a budem hrát jen na náhodu. Jako je blbý se k tomu vracet, ale jak jsem byl zvyklej na ten fotbal co jsme hráli cca 3 roky zpět, tak mě z toho bolí poslední dobou jen oči

07.08.2020 23:21:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)RobertoC

Zidane vidi hracov na treningu kazdy den a myslim si ze vie lepsie ako PeHl19 na bilybalet.cz, ze aku formu maju jeho hraci

08.08.2020 05:46:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)PeHl19

To je samozřejmě jasný, ale já nemyslím vůbec to jaké hráče postavil, ale to že celý zápas hrajem bez rozdílu úplně stejně a je jedno asi to je 0:0, nebo 2:1 a taky to, že může vystřídat 5 hráčů a on je střídá až už je pomale rozhodnuto.. Je to jen můj názor Smajlík

08.08.2020 08:14:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

zidan už nemá v týmu ronalda , a tady se to jasně ukazuje

08.08.2020 08:44:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)higuaiinn

gwer přesně tak moje řeč..

07.08.2020 23:22:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

Problem je, ze tam nema kdo dat gol. Bez top hracu jako Mbappe to nahoru nepujde.

A ten neprijde, takze vime, ze v priste sezone to nahoru nepujde. Ani bych se nedivil, kdyby priste ligu vyhrala Sevilla nebo nekdo podobnej.



08.08.2020 00:08:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)PeHl19

Přesně tak, i ta záloha by potřebovala oživit, je to všechno pomalý, bez pohybu, aspoň ten Odegard by měl zůstat, když už nic

08.08.2020 00:43:38
Martiino
Odkaz na komentáø (kotva)Martiino

Varane totálne sklamanie. Hráč jeho kalibru... No ale buďme fér. S útočnou aktivitou a napádaním City môžeme byť radi, že sme nedostali 5... ,,Keby,, Varane nechyboval, je pravda, že by sa mohol vyvíjať zápas inak, ale s veľkou pravdepodobnosťou by sme tie dva kúsky určite dostali. Tam nemal kto Sterlinga zastaviť, de Bruyne a Gabo , to bolo napádanie ... Chalani v obrane koľkokrát nemohli rozohrať a keď sa to už dostalo na Kroosa a na Modrica, tak to hneď museli odovzdávať , lebo už boli pri nich. A keď útočili oni, tak nikto ani len nevystúpil. Hra 1 na 1 nič.. Iba Rodrygo sa o niečo pokúsil, Hazard totálne bezzubý. Všetky naše dokopy a dokopy súpera chytal super, žiadny pohyb na ihrisku. Boli minimálne o triedu lepsi. Nerozumel som striedaniam, Najschopnejsi Rodrygo šiel dole, Asensia som tam ani nevidel. Takto sa nedoháňa manko. Benz v tomto zápase bojoval, z toho mála bol schopný aspoň zakončovať a držal si svoj priemer. A dosť sporných situácii bolo aj v našej šestnástke..

08.08.2020 01:01:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dumbo

Samozrejme Varane zápas blbec, ale napriek tomu slabá hra. Na la ligu to stačilo, ale povedzme si narovinu aj la liga bola jedna z najslabších za posledné roky. Hold mení sa jeden cyklus, postupná prestavba je nevyhnutná. Naša hra je už pomalšia so slabým presingom. Nevadí aj tak Hala Madrid!

08.08.2020 02:22:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)RobertoC

Ano, nemozme vyhrat LM kazdy rok. Velka spokojnost s touto sezonou, prihliadnuc na okolnosti.

So Zidanom mame obrovsku buducnost, ale bohuzial mam pocit, ze trenerstvo je pre neho kratkodoba zalezitost. Rad by som, aby z neho bol dlhodoby trener Realu Madrid a nastolil tu svoj rezim. Nejak ma novy trener kazde 3 roky uz moc nebavi.

08.08.2020 05:43:57
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

Uprime si priznejme ze s tím nekoukatelnym fotbalem co hrajem muzem byt radi ze name ligu.

08.08.2020 07:33:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans

Tento real môže byť rád za ligu aj keď aj tu vyhrali nad slabo hrajucou barcelonou ledva ledva a aj to v niektorých zápasoch s veľkou pomocou var.Smajlík Bohužiaľ španielsky fotbal je o triedu nižšie momentálne a dnes možno pôjde s kola von aj Barcelona .

08.08.2020 07:48:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Casillas14

Ano po korone bolo piskanie rozhodcov v nas prospech. Nebyt ich tak tento rok zas nic

08.08.2020 09:20:46
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

nj VAR bol vzdycky v prospech Barcelony, preto aj ta prezyvka Varcelona

08.08.2020 10:45:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Casillas14

Pomylil si si to s Revalom Vardrid. Ze Misko Kacmar? SmajlíkSmajlík

08.08.2020 11:44:38
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

teba vypustili z ustavu, Misko ?

10.08.2020 17:01:31
Grytas
Odkaz na komentáø (kotva)Grytas

Skvely pressing City, to se musi pochvalit. A uprimne, abychom postoupili museli jsme dat minimalne 2 goly, coz se nestalo, Za me jsme postup prohrali v Madridu. tak za rok :)

08.08.2020 08:18:07
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

To byla Zidanova taktika? Hrát bago uvnitř vlastní šestnáctky? Ale nás nenapadal Messi, který je líný udělat krok navíc. Fakt nechápu, jak ten zápas probíhal. Z naší strany to byl až na nějaký 3 výjimky nekoukatelnej fotbal. Zidanův účel svědčí prostředky prostě vůbec nevyšel a jen díky Courtoisovi jsme nedostali víc gólů. Militão jako jediný obránce hrál dobře, agresivně, bez chyb. Jednou se tam sice zahnal, ale ustál to i proti pěti hráčům. Dani + Rapha absolutní nula. Dani asi fakt nemá o co hrát po prodeji Hakimiho. Snad další nákup na RB mu přinese pořádnou konkurenci, aby se srovnal Smajlík Mendymu zápas taky úplně nevyšel, ale oproti Danimu neprasil a hrál čistě.
Casemiro byla kapitola sama o sobě, rozehrávka na úrovni Varana Smajlík Kroos se snažil rozehrávat do stran, ale tam hrál EDEN.
S TC13 a Éderem můžu pochválit ještě Modriće, který zase jako torpédo napadal a s každým míčem se snažil něco vymyslet, poslat míč dopředu. Ale hlavně pozičně jako jedinej kryl prostor...

08.08.2020 08:19:11
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

... mezi míčem a potenciálním nabíhajícím hráčem. Ostatní jen běhali za míčem, když se jim teda chtělo...
Eden fakt nula, nechápu, proč ho tam ZZ nechal trápit přes 80 minut, měl jít dolů už po poločase.
Benzema aktivně napadal, nabíhal si tam, kde byl míč, ale zakončení strašně slabý.
Rodrygo až na to krásný uvolnění a následnou asistenci nulový výkon, toho jsem viděl asi tak často jako Edena na druhý straně

08.08.2020 08:27:06
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

O tomto zápasu jsem si nedělal žádné iluze, takže prohra pro mě není žádné překvapeni. Na top evropskou špičku nemáme, jelikož jsme hodně zaspali a naši hraci na to už v tom top měřítku nemaj a až na výjimky ani mít už nebudou. Fotbal se hraje už úplně jinak, než jak ho hrajou týmy ve spanelsku. Varane chyby dělal, děla a dělat bude, bohužel. Každopádně titul z la ligy máme a to je pro mě důležité. Samozřejmě nám to Barca usnadnila, jelikož hrála ještě větší nic než my, ale na to se historie nepta. Osobně jsem v rámci možnosti se sezonou spokojený. Naše dominance v LM na hodně dlouhou dobu skončila a druhé vypadnuti v osmifinále po sobě to jen potvrzuje. Zkratka dokud se neotevre kasicka a nekoupi se top hraci, tak se tady nemáme o čem bavit. My máme top hráče ve španělské lize, ale ne v Evropě a bohužel mezi tím je obrovský rozdíl. Další věci je i ZZ, který je skvělý trenér, nicméně jeho filozofie je pozadu oproti top evropským týmům resp. jejich stylu hraní.

08.08.2020 08:28:06
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Luto mi je Viniciusa ktory si ani neskrtol a na jeho mieste hral Hazard ktory nehral nic celu sezonu. Varane spravil hrubky ale po takych vykonoch sme si nezasluzili postupit a je dost otazne ci by sme vobec vsietili ten druhy gol.

08.08.2020 09:13:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)el Viejo

Postup jsme ztratili v prvním zápase doma. ZZ jako obvykle reagoval na vývoj včerejšího zápasu v 83.minutě, kdy poslal na hřiště "nepostradatelného" Lukase. To co nám daroval Karius v posledním finále LM, Varane včera zase vrátil. Za poslední 3 roky nenastal ve hře Realu žádný progresivní posun. Je to jen rozmělňování hry stárnoucího mužstva, bez jakékoliv budoucnosti.

08.08.2020 09:37:55
Nemá avatar
08.08.2020 11:51:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

pod zidanem jsme hrali hrozný fotbal aj tehdy , ale byl tu ronaldo takže z těch pár centrů tam něco on dokázal dat , ted tu ronalda nemá a ukazuje se to , a že nám vyhrál titul ? sorry , ale ten nám spíš barcelona darovala i s rozhodčíma

08.08.2020 10:20:58
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

o com to kecas, futbal so Zidanom bol prvy rok aj pol velmi dobry.. a vyustilo to vo vyhru double LM a Liga.. potom Perez zacal tie svoje nezmyselne predaje a nakupy, rozpredal celu lavicku a do utoku priniesol akurat Mayorala, ktory sedel na tribune aj vo Wolfsburgu.. k tomu este chybal Ronaldo kvoli tomu smiesnemu trestu zo superpohara atd a ta sezona uz bola tazsia ale aj tak sme vyhrali LM.. a co sa tyka tejto sezony tak mozme dakovat Zidanovi ze s takouto partou dokazal vyhrat ligu, bez utocnika co by daval pravidelne goly, bez golfistu co berie tazke miliony, bez Hazarda ktory bol celu sezonu zraneny atd.. hrali sme tento rok len to na co sme mali

08.08.2020 10:53:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MeK

vrchol timu bol finale LM s Juve, ktore bolo podla mna najlepsim zapasom pod ZZ (s ohladom na supera). potom sme este zahrali perfektne superpohare, kedy si cely svet myslel, ze Real bude neporazitelny a opak bol pravdou... na obranu ZZ, s tymto materialom na viac ani nemame, i ked stale si myslim, ze je na svete len velmi malo timov, ktore by real vyradili, bohuzial City je jednym z nich... druha vec je, ako sa ten pomyselny kader zacina skladat, na dalsiu sezonu a to uz je zasluha ZZ. predaj Achrafa, mozno Reguiho? wtf? mladi perspektivni zaloznici vsetci hostovacka a zaloha zase uz 3 roky staticke CKM, striedania v 80' (vcera to tam mal nasypat hned po polcase a skusit zmenit priebeh hry). za titul som rad, klobuk dole pre ZZ, hraci za nim idu, ale mal by mat aj gule a nieco zmenit, pretoze na tu hru sa neda divat a takto sa ten tim zase nikam neposunie a len preslapuje na mieste.

08.08.2020 11:06:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

tak tenhle titul možeme být rádi že barcelona je naslabší za posledních 10 let , a i tak to bylo těsné

08.08.2020 11:26:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Jak vidím, Iker s tři roky starým trestem pro Ronaldo zase nezklamal SmajlíkSmajlík

09.08.2020 02:29:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Já bych se podepsal pod názor el Viejo a Diacret

08.08.2020 11:02:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

ještě bych se chtěl zeptat odborníku třeba ikera a spol , jaků máme vůbec taktiku ? protože co všude čtu nebo jsem viděl tak real prej vůbec nevěděl co dělat s balonem , nebo proč když zidan vidí že to vůbec nejde tak neudělá nějaké změny nestáhne klidně 60 minutě 3 hráče ?

08.08.2020 11:50:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Casillas14

Ikera sa nepytaj. On je trochu "iny" Smajlík

08.08.2020 11:53:33
Nemá avatar
08.08.2020 14:06:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Dady14

Varane školačké chyby a Škoda ze to bylo zrovna včera . Hazard naprosto zbytečný hráč na hřišti (ten se hledá ) real je jiné sousto než chelsea . Za mě úplně nejhorší Toni Kroos (spomalena mršina ) v záloze úplně vymazaný a dozadu nepoužitelný . Mendy dozadu celkem vždy dobrý ale včera v 67min klusal jak šlapka . Ať Marcelo bráni na picu ale je někde úplně jinde a včera tam jeho srdíčko chybělo a výlety na levo ani nemluvím (za mě měl hrál minimálně druhy poločas ) Benzin jediný hráč dopředu co měl smysl . Bohužel ten Kroos a Hazard jen spmaluji hru , Kroos ať přestoupí mršina už konečně na jeho místo má dat Valverdeho co dozadu vyhraje alespon souboje . Mrdka Kroos fuj

08.08.2020 12:13:46
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/08/07/15968375296100.jpg
Takze toto je podla ZZ uplne fit. Vcera mal byt v zaklade Vinicius.

08.08.2020 12:20:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Dady14

Souhlas , hlavně by to tam odjezdil a porpora pro Karima o dost větší

08.08.2020 12:39:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

a není to nahodů fotomontáž ? Smajlík

08.08.2020 12:46:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

a celkem nevydařená , hoši nevěřte všemu co vidíte nebo slyšíte Smajlík

08.08.2020 12:47:38
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Diacret: Z coho usudzujes ze to je fotomontaz? Bola by to jednoducha uprava ale neviem naco by to bolo dobre. V rozhovore Hazard hovoril ze prvy polcas bol z ich strany dobry a zasluzili si zan viac. "Po tom co skorovali sa nam to podarilo taktiez ale ked hras za tento klub cches vyhrat vsetko. Ale koli ich presingu sa to stalo tazkym a to je dovod preco sme zrobili tie chyby."

08.08.2020 13:09:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

tak jako takto by to nezavazalo ani dítě tuna obvazu navíc to ide prostě vidět ,a proč by to někdo dělal ? třeba to udělá barcelonský troll prostě nějaký hatter , důvod je uplně jednoduchý, nejhorší na tom je že lidi jako ty se hned napálí a píšou tu hned kraviny

08.08.2020 13:25:24
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Je to na marca.com a tu fotografiu pouzilo vela dalsich stranok. Ludia ako ja no aspon nesudim nazor inych skor ten tvoj je iba domienkou.

08.08.2020 14:08:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

až uvidím třeba video kde tam stím stojím tak tomu uvěřím , sorry ale mě to příde jako nevydařená kolář 5 letého dítěte

08.08.2020 14:39:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)_im_the_G

Je to fake

08.08.2020 15:35:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)modryklucina

Varane traged.
Nicméně i kdyby ty chyby neudělal,tak stejně nepostoupime.
Vždyť ta hra byla úplná hrůza. Jestli jsme hráli 10 minut dobře,tak je to moc.
City si dělalo co chtělo.
Současný Real nemá žádnou sílu, nejde z něj strach, nemá na to hrát se špičkou.
Minimálně půlka kádru by potřebovala vyměnit.
To se ale pod ZZ nestane.
To je jen naprosta loutka pro Pereze. A on to moc dobře ví.

08.08.2020 12:52:12
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Ještě že padl i Juve, který odvolal i trenéra... takhle se o Real budou zajímat jen španělský média. Přece jen vypadnout s Lyonem je ještě o level horší (i když Real proti Lyonu ze začátku tisíciletí taky nemá nejčistší svědomí, ale to byl Lyon někde jinde)

08.08.2020 15:00:55
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Ten kto ma tu vníma vie, že som dlhoročný kritik Varana. A to preto lebo zaspal na vavrínoch a prestal napredovať. Ťaží len zo svojej rýchlosti a ako takej hlavičky. Rozohrávač je slabý a niekedy dosť zmätkár. Takže podla mňa neni úplná špička svojou stagnáciou.

Teraz k veci, ano pokazil zápas a sme naňho nahnevaný. No treba si uvedomiť že tento rok by sme bez neho titul nemali. Ramos síce dával góly ale obranu držal konzistentnú práve Rapha. Takže nebudem naňho nadávať, lebo tato sezóna bola celkovo z jeho strany možno najlepšia za posledné 3-4 roky. Kto to takto nevidí, je zaujatý jedným zápasom a neuvažuje racionálne !!!
Popravde, v postup som po prvom zápase moc ludi nedufalo, ukazalo sa že MC bolo lepšie a na ich hru sa v porovnaní s nami pozerať dá. Po tomto všetkom hodiť nepostup na jedného hráča je viac ako blbe. Sice je Guardiola od Cule, no verím že sa mu konečne podarí s City vyhrať LM, lebo ten futbal čo hraju je nielen pekný ale aj účelný.
Hala Madrid
SmajlíkSmajlík

08.08.2020 16:57:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Ještě k Varanemu.Je neskutečně rychlý,ale jeho práce z balonem je přímo otřesná. Je až zarážející,že je to možné na této úrovni. Až zestárne a ztratí rychlost bude z něj průměrný fotbalista,možná i hůře. Jak nehraje vedle něj Ramos je ztracený a to se stalo už vícekrát. Samozřejmě,že vyřazení neházím na něj. Včera to byla slabota a opět se ukázalo,že máme velký problém dát více jak branku na zápas.

08.08.2020 18:57:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)madridnavzdy

někdo stream na Varcelonu? :)

08.08.2020 20:39:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Casillas14

Skus revalvardrid.com

08.08.2020 21:05:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Casillas14

Meeeeeessi Meeeeeessi

08.08.2020 21:32:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Štvrťfinálové dvojice sú poriadne zaujímavé. Kto by pred sezónou povedal, že sa tam dostane Atalanta, Lyon alebo Lipsko? Osobne považujem za najväčších favoritov dvojicu Bayern, ManC.

09.08.2020 07:35:51
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Nevím, kdo letos zastaví Lewu. Má neuvěřitelný čísla. Kdyby se hrálo na odvety, tak mám i strach o Ronaldův gólový rekord. A jelikož nejlepší obrany sezóny už vypadli, tak to může být maximálně zranění nebo narkobaron ve finále.
Doufám ale v: Atalantu, Lipsko, Lyon a Bayern. Bohužel neuvidím ani jeden

09.08.2020 07:50:50