Komentář ke článku:

REPORT: PSG - Real Madrid 3:0. Šlágr Ligy mistrů rozhodl zrádce Di María

Autor: redakce, vydáno: 18.09.2019 22:51
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)TopChristina

Takže je to definitivní - připravte se všichni na naprosto stejné utrpení jako lonska sezona....

18.09.2019 22:54:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)lisiak1

Absolutne nic. Vsetci zele zle. Pariz o dve triedy vyssie. Mame nad cim premyslat.

18.09.2019 22:55:05
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

Za dnesok do jedneho vsetkych nakopat. Nema zmysel riesit kto hral horsie vsetci snad okrem jamesa absolutne bez zaujmu. Tak slabe psg nas rozobralo a stacilo im absolutne jedine - snaha a bojovnost. Nic viac. Uplne to odzrkadluju nabehane km. To ze je liga bieda sme si uz bohuzial zvykli a na ligu majstrov sa vzdy zdvihli... Teraz uz ani to..pre mna je to hanba. Ku striedaniam asi nema zmysel ani slovo

18.09.2019 22:55:58
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

Inak obranna 4ka do jedneho totalne nula... Neuveritelne mimo vsetci...nerozumiem ako mohol pozicne hrat casemiro vyssie ako kroos... To ide pre mna na triko zidanovi... Nerozumiem taktiez co chcel urobit striedaniami... A bonbonik bez strely na branu!!!

18.09.2019 23:08:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

tak nevím jestli ses díval na mendyho

19.09.2019 05:05:46
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matulo

Nebodaj hral podla teba Mendy dobre?

19.09.2019 07:31:24
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

diarect dival som sa na vsetkych a bohuzial cela obrana bola totalne mimo. Najviac to vidno na stoperoch no to nebol problem len tohto zapasu. Pozicne totalne mimo a to kazdu chvilu. Pride mi ze furt niekde jeden z nich vystupuje do stran alebo dopredu a potom chyba na svojom mieste... Vcerajsi prvy gol je podla mna uplne branitelny... Vhybu urobil eder ze hned nedostupil dimariu no to uz bol pre mna len dosledok predchadzajucich chyb... Nerozumiem vazne co ten varane... Ten ma najviac mrzi... Co sa tyka mendyho tak vcera za mna slabota... Uznavam ze bol lepsi ako carvajal no dozadu mi prisiel strasne priechodny a pozicne tiez mimo

19.09.2019 11:37:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

Karim musí v realu skončit nebo k němu musí přijít střelec, utočník musí vystřelit za zápas na branu několikrát on se stahuje pro balony běhá někde po kraji a ve vápně nikdo, tím jak se pořád stahuje pro balony záložníci jsou nuceni mu to nahrávat a tím naše protiutoky konči takto se to jen zbrzdí a je po všem.
Jinak courtuis nečekaně nepřekvapil co je v realu ještě nepodržel ....toto je nejhorší golman v celé španělské lize i v lize mistru

19.09.2019 10:16:23
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

mahdyk netajim sa tym ze nie som karimov fanusik no za vcerajsok by som ho nijako osobitne nevytahoval... Stoji za otazku skor to ze ci pre tie lopty do stredu a hlbky nechodi preto lebo ho zaloha na hrote nehlada alebo co si ja skor myslim na hrote a kridlach je strasne mala ponuka... Vcera som osobne najviac evidovsl to ze zaliha najma kroos mal dostatok casu na rozohravku a rozdavanie lopt no skratka nemal komu... Vpredu sa nikto neuvolnoval nehybal bolo to strasne staticke tak sa to snazila zaloha (fakt iba trochu) rozhybat prihravkami pri stredovej ciare no nemalo to efekt... Mal som pocit ze fyzicky najma pohybom a aktivitou bez lopty nas najviac pariz prehraval

19.09.2019 11:39:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

Ano máš pravdu, ale je tam víc chyb, přechod z obrany do utoku je strašný hazard/vinicius + druhá strana Bale musí obejít hráče a musí vzniknout přečíslení ale bohužel oni to rozehrávají a tím se to brzdí vubec si nevěří neříkám že to je pokaždé tak ale dívám se na hodně fotbalů a vidím jak city liverpool atd vemou balon obejdou hráče maximálně si to tuknou ale do běhu a ten hráč který centruje může centrovat i na slepo protože ví že tam ti dva druzí z utoku jsou a za ním na hranici vápna je druhá vlna aspon jeden hráč...naše chyba je v tom že když už se uvolni nějaký hráč na křídle a může centrovat tak musí počkat než tam někdo do toho vápna doběhne a to je otázka 1-2 sekundy a to se tam vrátí i bránící hráči karim v těchto případech bývá častokrát na urovní záložníků ve vápně nikdo, nejvíc to jde vidět když se uvolnil bale na pravé strane karim ve vápně neni a vinicius nebo hazard byli na kraji on prostě musí počkat a nemá komu ...hrozná hra

19.09.2019 12:13:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

a to nemluvím o lucasovi ten neobejde hráče vubec oni si to s carvalajem dvacetkrat vymění a pak to odehrají do středu ...to je nejhorší co muže byt oni většinou jen nahravají pak daji centr do zformované obrany a pak do kola

19.09.2019 12:17:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)robO299

zradce? to si môžeš odpustiť

ešte k striedaniam:
Jovič 6 dotykov s loptou
Vinicius 2 Smajlík

chýbala nám záloha, tvorca hry

18.09.2019 22:56:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)realisbest

Snad zidan co nejdříve odejde tj ostuda zase... Od doby co se vrátil to snad jde ještě víc dopici*e

18.09.2019 22:56:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)TopChristina

Tvl ten kdo psal nadpis by asi měl dostat po tlamě :D Prej zrádce SmajlíkSmajlík

18.09.2019 22:59:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Jozef_2

Za Paríž nehrali hviezdy Neymar + Mbappe, aj tak nás porazili rozdielom triedy. Bývalý Realista D.Mária dal dva góly, skoro hetrik. Na ihrisku boli všetci naši ofenzívni hráči a štatistika je 0 striel na bránu. Druhý polčas sme sa nevedeli dostať k lopte a podržať ju. Posledným víťazstvom v domácej lige sme sa zdvihli sebavedomie, ale v európskej konfrontácii sme dostali facku.
ATL-JUV 2-2 (0-2)

18.09.2019 22:59:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)demo210890

Courtois SmajlíkSmajlíkSmajlík nemám slov

18.09.2019 23:03:48
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

Keylor Navas zacal pekne s nulou... Real Madrid taky s nulou... ale stojici v brane

18.09.2019 23:04:08
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

tak toto nam nevyslo, ale bol to jeden z tych zapasov ktory skoncil 3:0 a kludne mohol skoncit aj 2:2

18.09.2019 23:08:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Bez strely na bránu?

18.09.2019 23:14:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zahrmi

Tak kdyby si Keylor z nostalgie dal dva vlastní góly, tak to 2:2 být mohlo, jinak opravdu netuším, kde by jsi ty dva góly chtěl vzít, vždyť jsme na tom hřišti vypadali naprosto trapně oproti PSG.

18.09.2019 23:20:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

díval ses na to? Si tam s námi celý druhý poločas dělali, co chtěli.

18.09.2019 23:48:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

bože iker Smajlík, a taky real klidně mohl i vyhrát že

19.09.2019 05:07:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matulo

Iker, tiez velmi nerozumiem tvojej myslienke o moznej remize. Ved sme nnemali strelu na branu, ved sme nemali jednu jedinu vaznu sancu (nie, neratam strelu balea, hazarda a hlavicku benzemu ako nejake extra sance) a ked mas na mysli tie dva neuznane goly, tak oba boli neuznane spravne. Pri tom druhom keby nas tahun lucas nerobil pohyb proti lopte, ale zostal radsej stat, tak by platil....

19.09.2019 07:34:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Možno myslel ten hnusny,nespravodlivý VAR,,keby toho nebolo,bola by remíza, Inak neviem ako môže niekoho napadnúť taká tuposť.

19.09.2019 08:20:14
Merčiak
Odkaz na komentáø (kotva)Merčiak

lebo je sám neskutočne tupý? Smajlík

19.09.2019 09:55:07
Merčiak
Odkaz na komentáø (kotva)Merčiak

väsieho tragéda ako si ty sa len ťažko dá nájsť SmajlíkSmajlík

19.09.2019 09:53:57
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

ani nie, staci ked sa pozries do zrkadla Smajlík

19.09.2019 14:39:11
Merčiak
Odkaz na komentáø (kotva)Merčiak

za tie roky čo tu perlíš si už pre všetkých dávno nedosiahnuteľný level Smajlík

19.09.2019 15:36:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Tibi

Uz by sa konečne mohol vrátiť tréner všetkých trénerov .. Mou vráť sa uz konečne ...

18.09.2019 23:10:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Trápny výkon. Obrana, útok, brankár, stred poľa. Nefungovalo nič. Je tu to čoho som sa najviac obával. Začína to vyzerať rovnako ako v minulej sezóne. Tragické výkony, potom vyjde jeden-dva zápasy a zase sme majstri sveta.
Toto sa proste nedá vyriešiť len jedným poriadnym prestupom. Mala prísť revolúcia! Treba to riešiť radikálnejšie:

18.09.2019 23:12:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)wilieem

hodně trapný nadpis

18.09.2019 23:17:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zahrmi

Jako dobrý no, PSG bez tří nejlepších hráčů nás naprosto vyškolilo. Bohužel ke složení kádru jsem kriteckej už dlouhou dobu a moje obavy se dnes jen potvrdily. Naše záloha je absolutně za zenitem a zápas od zápasu je to horší. Obrana bezradná, každá akce soupeře smrdí gólem a na hrotu samozřejmě Benzema, kterej tam bude navždy a pochopitelně minimálně jako střidajíci hráč musí vždy hrát Lucas, abychom se sami oslabili o jednoho hráče, protože jestli on nebo nikdo vyjde na stejni. 2 roky hrajem otřesnej fotbal a za celou to dobu přišel do základní sestavy jeden schopnej hráč. Dneska teda musel Zidane nasadit z nouze i mendyho s miltaem, ale to prostě nejsou hráči od kterých by se dala čekat nějaká velká kvalita pro mě to upřimně nejsou hráči pro Real Madrid a určitě ne v současné siruaci s vyhořelým kádrem. My prostě potřebujeme okamžitou kvalitu, která v létě vyjma Hazarda opět nepřišla a podle toho to i vypadá. Upřimně můžu říct,že v současné době se každý zápasu se silným týmem děsím

18.09.2019 23:18:27
vjetef
Odkaz na komentáø (kotva)vjetef

"chosé mourinho" Smajlík

18.09.2019 23:19:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)machlaz

Každej, komu trochu záleží na tomto klubu teď očekává jediné. Demisi Zidaneho a návrat pána trenéra!!! José Mourinho!!!

18.09.2019 23:27:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matea

No alespon bysme si nedostávali tolik golů... já bych zkusil toho z Lipska.

18.09.2019 23:36:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)N3uro

Wtf? Ten trénér je za zenitem všude kam šel, tam dopadl tragicky. Jeho styl už je neskutečně zastaralý přečtený. Však ho nikde ani nechtějí ve větším klubu. MU totalně rozesral kabinu nikdo za nim nestál. Ta hra byla otřesná a to ho chceš tady? Uvědom si že na tu hru co jsme hráli v té dřívější sezoně pod ním, tady jak si nejsou hráči. A není tady hlavně Ronaldo.

18.09.2019 23:57:34
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

no to určite SmajlíkSmajlík

19.09.2019 07:34:57
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

traged ktoreho uz nechceli ani v Interi.. snivaj dalej

19.09.2019 14:39:51
Merčiak
Odkaz na komentáø (kotva)Merčiak

teba tu tiež nikto nechce a stále si tu Kačmár Smajlík

20.09.2019 07:17:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

smaž ten nadpis trotleSmajlík.

Tohle je ostuda celého webu. Di Maria není zrádce a nikdy nebyl. Odvedl za nás kus skvělé práce.

18.09.2019 23:46:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

Je to o záloze jediný james se snažil dát přihrávky do běhu a jediný kdo to do toho běhu chtěl byl Bale...casemiro s kroosem nedaji prunikovou přihrávku...
Benzema hraje super ale měl by byt víc v náběhu popřipadě ve vápně on se pořád stahuje pro balony tukne si to s kroosem skonči to na lajně a pak se čeká na centr než si někdo naběhne do vápna ale v ten moment se stihnou vrátit bránicí hráči neni tam žádný moment překvapení a to nemluvím že naši hráči nejsou schopni obejit hráče a udělat přečislení

18.09.2019 23:55:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Jenna

Opravdu vysoká úroveň ten nadpis.... Dej si slap kdos to psal. Smajlík
Naše hra je opravdu skvost ze kterého mě bolí duše.
1825 nahrávek dost často na vlastní polovině-ztráta balónu-strach o skóre...
Ale pořád věřím, že za dva týdny až poletím poprvé na Santiago na zápas to bude lepší SmajlíkSmajlík*

19.09.2019 00:40:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)SutamxXx7

Si si vybral vhodnú chvíľu. Škoda komentovať výkon, človek sa teší dva týždne a oni takto. Ináč je zábavné sledovať Zidana keď prehravame ako mu vidieť na tvári že nevie co dál

19.09.2019 01:33:41
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

dimaria asi zradca neni - ale to je uplne egal teraz no.

za prvy polcas:
james a bale za prvy polcas pre mna naj. kroos sa standardne snazil, mendy bol este z obrany relativne ok. skoda par striel tesne mimo branu.

2.polcas - pre istotu som (nechcene a neumyselne) zaspal.. Smajlík

zaver: obavy z leta ohladne trenerskych kvalit sa naplnaju kazdym zapasom a lastovicky v podobe jedneho polcasu so slabsim levante to nespravia.. uvidime ako sa situacia vyvinie.

jo a PS: Kurtoa je pre mna v brne uplne drevo - nemrstny, pritom ako je dlhy s tym rozpatim ruk musi kua chytat strely ako prvy gol - uplne jasne. druhy mohol byt v protipohybe, ale aj tak sa mal lepsie odrazit. netvrdim navas by to dal - pretoze ten je prec, ale politika prestupov a ho.vne..

19.09.2019 04:01:48
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

nie v brne, ale v brane samozrejme, predpokladam, ze v brne by bol konecne za tu hviezdu, za ktoru ho ma asi aktualne len ZZ

19.09.2019 04:03:26
bremi
Odkaz na komentáø (kotva)bremi

Já to říkal celou dobu, že Courtois nemá na to, aby byl jedničkou v Realu Madrid. Ale Peréz se Zidanem prostě prodají Navase, který je o třídu lepší....

19.09.2019 04:22:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

ano nejlepší je ted řešit golmana , který nevystřelí ani jednou na bránu , kromě tech dvou neuznaných golu

19.09.2019 05:11:28
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

A srovnávat ho s brankářem, na kterého jsme vyslali 2 střely a dali z toho 2 góly? To že správně neplatili, je věc druhá.

19.09.2019 05:33:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matulo

Nie, riesi sa vykon celeho teamu, ktory stal za h....
Ale chlapci, vy dvaja to fakt nevidite? Vy nebidite to, ze este nebol zapas, v ktorom by nas vas oblubeney belgican podrzal? Nevidite ani to kolko dostava golov? Doknca ani to, ze lopty ktore by mal chytat vyraza pred seba a mozme byt radi, ze npr vcera pri tych loptach boli skorej nasi hraci? Vcera za pochvalu nestal nikto, ani jeden jediny hrac nepodal vykon hodny realu madrid.

19.09.2019 07:41:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

Tým jaký je real musí mít kvalitního golmana, bez urážky ale courtuis pusti každou druhou střelu ještě nás nepodržel od té doby co je v Realu

19.09.2019 10:03:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)king23

Proboha co za idi*ta psalo ten článek? Proč by měl di Maria být jako zrádce? Každý, kdo odejde někdy z klubu je jako teď automaticky zrádce?

Jinak mi nejde do hlavy, jak nám mohli neuznat 2 góly, když jsme nevystrelili na bránu? To je trochu out of logic

19.09.2019 05:37:37
realm
Odkaz na komentáø (kotva)realm

Tak doufám, že ten nadpis psal včera někdo frustrovaný z výkonu a dnes ho změní, protože jinak upřímně tohle je hooodně pod úroveň. No nevím, začíná to vypadat, že to bude stejná tragédie jak loni plus letos je ještě půlka týmu zraněná. Kromě příchodu Edena mám pocit, že na co vedení sáhlo, to podělalo (odchod kondičního trenéra, Llorenteho, Navase atd.)

19.09.2019 06:27:49
MichelleKB
Odkaz na komentáø (kotva)MichelleKB

Nazvat DiMaríu zrádcem, může snad jen úplnej ignorant. Koho jako zradil? Byl to vynikající hráč Realu a to , že Real zásadně prodává takové hráče, tak to je zrada - na týmu, na fanoušcích, na celém fotbalu. Ale za to může jedinej člověk a to je Peréz, to je zrádce. A nakonec je to vidět na letošních nákupech. Peněz jak za kozu a h**** z toho. To co přišlo a za něco stálo, se poslalo pryč, ti co předváděli skvělé výkony loni jsou taky pryč jako např. Regilon, který víceméně převzal sezonu za Marcela a byl skvělej, tak je pryč a co tam máme teď? Nic, nula zero. Tahle taktika klubu je o ničem, utratily se prachy za nesmysly jako Courtois a skvělé kluky si necháme odejít. A teď se to úročí, s tímhle přístupem se prostě žádná změna nestane. Je mi z toho už fakt na blití, ale dokud zam bude sedět Peréz jako žába na prameni, nemůžeme očekávat žádnou změnu k lepšímu. A ze Zidana jsem taky dost zklamaná.

19.09.2019 06:41:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Paliko

Tento zápas odhalil takmer všetko. Tvrdil som už dávno, že Zidane nie je tréner , len sa pri Ancelottim viezol a iba pokračuje v starom štýle. Potrebujeme trénera typu Klopp alebo Pochettino . Pustiť Navasa a Reguilona...!!!??? Sme statický, pomalý a nedôrazný... A preto budú zaujímavé a napäté ďalšie zápasy. Hala Madrid.

19.09.2019 07:43:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

Já myslím jediný problém je benzema hraje moc v hloubce on málo chodí do vápna a tím jak se stahuje real má pomálý přesun do utoku i když se to pěkně rozehraje dá se to do kraje a čeká se dokud někdo nedoběhne do vápna ale mezitím tam doběhnou i bránící hráči, Karim vubec nechce balon do běhu...jinak ty protiutoky musí začít tím že hráči obejdou jednoho nebo dva hráče at vznikne přečíslení bohužel u nás hra jeden na jednoho je hodně slabá

19.09.2019 10:10:55
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

Zradce Di Maria? To snad NE? To se redakci moc nepovedlo. Nechteli ho v Reale tak tady to maj.

19.09.2019 07:53:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Stále se nemohu zbavit dojmu,že když ještě chytal Navas za nás ,hrála obrana více v klidu a mnohem více organizovaně. Co se týče zbytku mužstva nevím co říct. Snad jen co dál,co teď,co s námi bude???Smajlík

19.09.2019 08:08:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MeK

tazko odchodene. problem ale vidim v zalohe, ktora bola pychou v case najvacsich uspechov a teraz je najvacsim problemom. Toni to uz nedava, uz druha priserna sezona od neho, ale to ide za Zidanem, mohol tu behat Ceballos, mohol tu byt Odegaard, atd. ked sa k tomu prida este staticky, pomaly Case, ktory nevyhra jediny suboj, tak je zle. vcera sme boli vsade neskoro, chybal zapal, vyhrane suboje som spocital na prste jednej ruky... utok mohol tiez viac vypomoct, ked videl, ze horime. Eden nebranil, tym padom sme videli Mendyho prakticky stale vzadu bez nulovej podpory utoku. Karim klasik. dalsim hracom, co uz druhu sezonu hra tazko pod svoje moznosti je Carvajal. skoda, ze sme po vyhranom finale LM s Juve, kedy bol mimochodom ten spravny cas, nespravili drobne, kozmeticke, zmeny a nenadviazali na to vacsou prestavbou dalsi rok. teraz budeme trpiet, na hodnotenie Zizua si este par zapasov pockam. a vidiet Keylora v drese supera, spravil dobre ze siel. Smajlík

19.09.2019 08:23:19
frlarenko
Odkaz na komentáø (kotva)frlarenko

Zrádce DiMaria? Vážně admine? Ikdyby to byla pravda, takovýhle nadpis se tu přece nemůže objevit.

19.09.2019 08:40:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)higuaiinn

Je to smutne ale jaka je v klubu politika tak takhle to vypada na hristi.ja nechapu ze v tom vedeni neni nikdo kdo by mel aspon trochu rozumu.real byl vcera oproti psg strasne pomalej.nikdo tam neprejde 1 na 1 cele je to spatne.navas pryc lorente taky..v brane mame diru jak krava a to ne jen vcera.starej dobrej real je pryc.zizou zatim velke zklamani pro me.

19.09.2019 08:49:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Zizu není dobrý trenér pro Real dnešních dnů. Dobrý trenér přeci musí umět vymyslet taktiku i proti lepšímu týmu ,než je momentálně ten náš. Příklad Inter-Slavia. Svého času to dokázal Hřebík se Spartou,nebo Karel Brückner s repre. To byl pan stratég a ne Zizu,ten nevymyslí nic.

19.09.2019 09:00:07
Grytas
Odkaz na komentáø (kotva)Grytas

Zmente ten napis a stydte se.....

19.09.2019 09:05:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Blablabla16

Směšný nadpis. Tradičně ještě víc směšný příspěvek Ikera o tom, že chybělo málo a byla remíza Smajlík ano bez střely na bránu to půjde určitě.
Ale nejvíc směšný byl náš výkon. Absolutně bez pohybu. Bez nápadu. Opět se objevilo to na co mnoho lidí nadává. Že Zidane nemá žádnou taktiku a nechává hráčům volnost. Tvrdil jsem to dřív, tvrdím o i teď. Potřebujeme zkušeného trenéra na pořádnou přestavbu. A sehnat hotové hráče, kteří ihned přinesou výsledky. To vše doplnit hráči jako Vinicius, Odegaard, atd...

Jinak jak všichni nadávají na Courtoise. Na Keylora dvě střely, dva góly. Sice zpětně neuznané. Ale spadlo to tam.

19.09.2019 09:54:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)revalista

Škoda toho VARu. Mohol to byť včera celkom iný výsledok, ako v časoch, keď CR7 dával góly z ofsajdu a vyhrávali sme tituly v Lige majstrov. Trochu nostalgie, ale teraz k veci. Keď sa nám uzdravia zranení hráči a budú vo forme, bude to lepšie. Netreba to vzdávať, bude lepšie.

19.09.2019 10:04:13
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)SamoH

nebude lepsie :) uz dva roky sa caka na to "lepsie"

19.09.2019 10:19:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)maajo99

Tak nudná hra bez myšlienky,bez chtíča...začal som driemať....

19.09.2019 10:16:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)SamoH

Ked bol Di Maria v reale tak bol jednym z najlepsich hracov, potom ste ho predali a poslali prec jak psa a za to je zradca ? daj si facku prosim ta

19.09.2019 10:18:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Večer jsem neměl ani náladu se k tomu vyjadřovat. Výkon absolutně nehodný Realu Madrid. Courtois možná mohl chytit první gól, ale rozhodně nemůže za naši prohru - bez střely na bránu nemůžeme chtít vyhrát a PSG ve druhé půl dost polevilo, protože podle mě kdyby fakt chtěli, tak nám dají bura. Možná jsme měli i trošku smůly při dvou (správně) neuznaných gólech, ale na to se vymlouvat nemůžeme. Jediný, kdo mě potěšil, tak byl Mendy a v prvním poločase James a Bale - 2 nechtějí hráči se starali o veškerou naši útočnou hru. Hazard nic moc, ale věřím že se do toho dostane, jenže to nevyřeší naše problémy... Teď už je pozdě něco řešit, přestupy skončily a my s tímhle kádrem prostě nemáme šanci proti ostatním top týmům. Příští 10 dnů ukáže, jak na tom jsme v lize (Sevilla a Atlético venku), ale s takovýmto výkonem nám nedávám moc nadějí... Smajlík

19.09.2019 10:36:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ondra6

Já si třeba myslím, že naše největší chyba je naše fyzická připravenost! S tím pak souvisí i zranění a vše kolem něj. Každý tým, proti kterému hrajeme je fyzicky někde jinde, jednoduše nás přejede rychlostí, výbušností.

19.09.2019 10:45:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

Ono to spis souvisi se soucasnym trendem fotbalu

V soucasnosti musi umet hraci dobre behat... ale zaroven si umet rozumet s micem (hraje tak treba i nase Slavia... hral tak Ajax loni a z top muzstev potom Liverpool)

Hraci Realu si rozumi s micem lip jak hraci Liverpoolu... ale problem je... ze nebehaji a uz to ty "stary psy" v sestave asi ani nikdo nenauci... takze je treba vymenit celej tym a zacit hrat moderni fotbal

Mimochodem stejnej problem ma Barcelona... kde to dokaze Messi sice strhnout... ale herne jsou taky dost spatni a v Evrope stejne tak na spicku nemaji

19.09.2019 11:15:15
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

Smajlík suhlasim. fakt by ma zaujimalo nejake porovnanie kondicnej pripravenosti napr. s Lpoolom, City alebo Atleticom. ja ked niekedy pozeram napr. zapas Thamu a potom o par hodin zapas Realu tak casto pozeram ci som nahodou na ovladacke omylom nezapol nieco na spomalenie prehravania... a tie zranenia, to v ziadnom pripade nie je nahoda. moze sa stat ze po tvrdych zakrokoch alebo nejakych nestastnych podvrtnutiach ma muzstvo aj viac zranenych ako mame teraz. ale tolko svalovych zraneni nemoze byt nahoda.
dufam, ze sa zizou a partia okolo neho velmi rychlo spamata a zacne k tym hracom pristupovat tak ako si zasluzia a nie chlacholit ich za zasluhy z minulosti.

19.09.2019 12:16:18
niko78
Odkaz na komentáø (kotva)niko78

Osobne neverim,ze sa to stane.Ako viem zmenili sme trenera/ov na kondicku pred sezonou.Takze bohuzial toto je dosledok toho.

19.09.2019 13:33:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Lukas23

Courtois si naposledy v súťažnom zápase udržal 0 3.2.2019 (domáca výhra 3:0 s Alavésom) - Hrôza !

v nedeľu musí dostať šancu Areola !

19.09.2019 10:46:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)higuaiinn

Ondra 6 presne jak pises.

19.09.2019 10:57:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matulo

Take moje mensie vyjadrenie sa k zapasu: pre tych co obhajuju Thiba, tak sa skuste zamyslet, ci by brankar nemal byt ten, kto bude dirigovat aj obranu a ci by real nemal mat v brane niekoho, kto ten team podrzi (vid zapas dortmund-barcelona a neskutocny vykon stegena) .... k obranre, to ze je dvojica stoperov varane, eder nezohrata spolu berem, ale Hrac ako Varane by si mal vedet ten stred ukorigovat. Zaloha- zial, tu sa ukazalo, ze nam chyba modric, ano, on je hrac, ktory vie loptu od nasej 16ky vyviest hore konstruktivne, nie len dlhym nakopom. Vcera bolo krasne videt, aka bola obrovska medzera medzi nasou zalohou a utokom. Kroos/casemiro si preberu loptu na nasej 16ke a do stredu nemaju s kym, hraju to na kraje alebo dlha lopta, tym padom je utok uplne vypojeny. A hej, ako to tu uz pisalo viac ludi, chyba je v behavosti. Hracovi s loptou sa pohybom nuka 1 max 2ja, a zvysok stoji a caka co sa bude diat. V hre neni ziadna myslienka.

19.09.2019 12:49:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matulo

a strasne mi chyba este jedna vec, a to streba od nasich zaloznikov. Kroos, casemiro aj james. James mohol strielat z poza 16ky, ale radsej to hodi este na stranu. Ja byt vo vedeni, prisli by tvrde tresty, lebo takto sa real madrid prezentovat nemoze.

19.09.2019 12:52:07
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Ukazuje se, že druhým nejhorším prodejem, který nejvíc oslabil Real, po Ronaldovi, byl odchod Pepeho. A to chtěl jen dvouletou smlouvu Smajlík
Po třicítce se zklidnil a jeho poziční hra by se stále hodila. Varane “pod ním” hrál svou nejlepší hru a i Sergio k němu měl respekt.
Letos se měl asi Varane prodat, od odchodu Pepeho stagnuje a mohl nám vydělat na De Ligta. A horší obrana než to, co máme, by to ani být nemohla

19.09.2019 13:06:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Souhlas. Pepeho odchod byla chyba. Jak píšeš, zklidnil se a mohl předávat zkušenosti mladším hráčům. Co si pamatuji, tak jeho poslední sezónu u nás hrál docela často kvůli velkému počtu zraněných a nikdy nezklamal.

19.09.2019 15:44:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bonzurko

Uplne súhlasim. Stoperska dvojka Pepe-Varane bola fakt luxusná a nebolo tam treba ani motivatora Ramosa...ale za to ako sme sa k Pepemu zachovali si ani nič ine nezaslúžime. Zbavujeme sa srdciarov a berieme žoldnierov

20.09.2019 12:25:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)alsundan

Ten nadpis je naozaj trapny.

Co k zapasu dodat, trapenie opat pokracuje, cely tim hra bez intenzity.

19.09.2019 13:56:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)DUSAN668

facka na uvod pravdupovediac nic ine som ani necakal ... proste Tibor by mal niekomu v serii B robit dvojku nechapem ze to tam nik nevidi ... Varane mal byt zachvilku v najlepsich rokoch ale uz 2 - 3 sezonu to s nim ide len k horisemu .... celkovo vykon vlazny bez napadu ... skoda zatial to vyzera na slabu sezonu

19.09.2019 16:33:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)kody0701

Mně asi nejvíc vadilo to, že po prvním poločase mělo PSG nabehano o 14km vic. Jak je tohle k***a mozny? Je jasny, ze asi v temu treba jako hraje slavka nejde odehrat 50-60zapasu, nebo kolik jich maji (zas pokud se rotuje dobre, tak to asi jde). Mě prpste prijde, ze nasi kluci nechtej behat a rvat se o kazdej mic. Kdyz by Real hral stejne jako Slavia s tou kvalitou hracu co mame a jmenama, tak trofeje prijdou. Mě by zajimalo dostat se k udajum o hracich a jejich fyzickejch testech a srovnani pri zapasech. Jasme ze to o tom cely neni a da se hrat i chytre a davat goly, ale nevyjde to kazdej zapas. Prijde mi, hraci nevedi co hrat. Mne se treba prvni polocas od nas libil. Prisli mi ty udaje zkresleny v TV. Skoda dvou peknejchgolu Dimarii ale jinak to nebyl zly, az na ty kilometry. To vypovida o jediinym, ze proste si za tou vyhrou nejdou. Jaky mate na to nazor vy? Zizu budeit tenhle styl fotbalu furt, je to pan hrac a tvurce a hraci za nim jdou. Ale nevim jestli moderni fotbal je takovy

19.09.2019 17:06:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

první poločas stál za velke h**** jako ten druhý , ale to behání je velký problém jako když se dostanem na pulku a není komu přihrát a hned nám vemou balon a oni v klidu kombinují až k naší šestnáctce , neboť nikdo není schopný je pořádně napadat

19.09.2019 17:14:18
Luzda
Odkaz na komentáø (kotva)Luzda

Proč se bojíte podepsat pod článkem? Když si něco myslím tak si zatím stojím,a nenapíšu redakce. Myslím že AdM za Real dál spoustu branek,ale pokud je tým veden neschopným vedením.V čele s Pérezem, a vyženou ikony klubu, prodají kvalitní hráče Raúl,Ronaldo,Di María,Navas. A nejsou schopni přivést náhradu, Není moc hráčů na světě kteří se mohou vyrovnat CR7 snad jenom Mbappe. Mělo by skončit, Zidane se měl vrátit až třeba za 5let.

19.09.2019 18:29:23
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Včera byl autor podepsán, a dokonce sám nejzodpovědnější to sepsal. Čtivost to přineslo, tak proč ne.
A ruku na srdce, Di María v Realu fotbalovém vyrostl a mohl si odpustit ty nadšené gólové oslavy a na závěr i hádku s Vinim a spol Smajlík
A když to porovnám s oslavou gólu Ronalda proti United...

19.09.2019 19:14:03
MichelleKB
Odkaz na komentáø (kotva)MichelleKB

Milá redakce, jestli je podle vás DiMaría opravdu zrádce, pak byste měli přehodnotit své setrvávání na těchto stránkách. Někdo z vás, kdo se mimo jiné bojí podepsat, to nemá v hlavě ani trochu v pořádku. Po tolika negativních reakcích by jeden čekal, že ten nadpis změníte. Fuj, hnus, styďte se.

19.09.2019 19:25:02
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Tímto se omlouvám za všechny fanoušky Realu za chování Sergia Ramose ve finále LM. Kariusovi totiž způsobil svou temnou magií otřes mozku, který u něj přetrvává již třetím rokem. Jinak si gól Slovanu nedokážu vysvětlit
Pro ilustraci:
https://twitter.com/FootbaII_HQ/status/1174768256349036546

19.09.2019 21:41:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Teď si vedení Besiktasu mlátí hlavou o stůl, že jim na to skočili SmajlíkSmajlík

20.09.2019 00:17:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Nevím, kdo vymýšlel ten nadpis, ale v kombinaci s tím popisem obrázku to vypadá jako dílo dvanáctiletého idiota frustrovaného z prohry natolik, že si musel primitivním způsobem vybít zlost aspoň na hráči, který za nás mimo jiné dlouhé roky hrál a věrně hájil náš bílý dres.

K samotnému zápasu se vyjadřovat nebudu, všechno podstatné už se tu objevilo, já sám bych ho zpětně radši neviděl.

20.09.2019 00:21:19
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

GUTI: (na twitteri) ist hrat do pariza , ktory nema svoje 3 najvacsie hviezdy a nedokazat s nimi drzat krok - TO JE ZLE

MIJATOVIC: (byvaly sport. riaditel RM) je to znepokojuca situacia. vyzera to ako minula sezona. musime hladat riesenia a vidim, ze Zidane nie je schopny tie riesenia najst a urobit team lepsim

- uz to vidia aj osobnosti spojene dnes ci vcera s klubom. uvidime ako sa to vyvinie..

20.09.2019 04:14:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hunter925

Neviem či ste videli, Gareth v akcii :D

https://streamable.com/cfxoj

20.09.2019 21:46:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Emilio7

Kontakt na někoho kdo ten web vede? Proč je tady všechno o sto let později než všude jinde? Nebo radši vůbec? Admine nebo admini jestli to nechcete dělat, tak to nedělejte, určitě bude někdo, kdo to bude dělat rád a přinášet čerstvý informace o RM!!!! Děkuji

21.09.2019 17:43:07
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Kontakt na podvinha máš dole na stránce

21.09.2019 19:00:05