Komentář ke článku:

ONLINE PŘESTUPY: Přestupové období skončilo, Zidane je s týmem spokojený

Autor: S3F1K, vydáno: 30.08.2019 15:00
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


RealWayne
Odkaz na komentáø (kotva)RealWayne

Už se těším. Tohle přestupové období by mělo být ze strany Realu velice aktivní. Tak věřme, že vytoužené posily přijdou a že budeme s naší přestupovou politikou spokojeni! Smajlík

02.06.2019 20:58:22
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

Zdarec lidi co říkáte na Pepeho z Lillle ? má na Real ?
Letos docela září v ligue 1

02.06.2019 22:00:22
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

Pravé křídlo nám chybí Smajlík

02.06.2019 22:01:32
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

toto leto tento clanok dostane riadne zabrat Smajlík

prave som cital na skysporte, ze Real zvazuje ponuknut ManU vymenu trojice Bale, Isco, James za Pogbu. neviem ci to nie je prilis stedre od nas. viem si predstavit, ze za dvojicu Isco, James by sme mohli dostat okolo 130 mil. a Bale napriek vsetkym problem stale ma na trhu nejaku cenu (akonahle si uvedomi, ze s platom mozno bude musiet ist trochu dole vymenou za to, ze bude pravidelne hravat).

03.06.2019 10:14:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

S Pogbou bych byl opatrný. Jistě,je to excelentní hráč,ale jen když se mu chce. Je náladový a chytá hvězdné manýry. Myslím,že za ty prachy bychom si to měli pořádně rozmyslet.

03.06.2019 10:52:46
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

presne tak. on ma potencial na to aby bol najlepsie CM na svete, ale jeho problem je v hlave. Zizou by ho mohol uzemnit, ale isty by som si tym nebol. skor si myslim, ze Pogba ten svoj potencial nikdy naozaj nevyuzije.

03.06.2019 11:26:07
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Salah po vitazstve v LM: O svojej buducnosti teraz nechem diskutovat. Pocas sezony som zachytil clanok v ktorom pisali ze ma rozpory s Kloppom a udajne mal zvazovat transfer request. Klub ho vsak presvedcil aby tak neucinil a v pripade ze bude chciet odist aj po sezone nebudu mu stat v ceste. Prave kridlo nutne potrebujeme a Salah ma prvky ktore nam uplynulu sezonu chybali. Nakup Hazarda, Salaha a Eriksena/Pjanica by nam mohli dodat glanc potrebny k ziskaniu titulu uz v buducej sezone. Z Pogbu mam zmiesane pocity ako diskutujuci v tomto clanku. Vyzera ze jeho ego je na urovni ktora moze razantne limitovat jeho vykony.

03.06.2019 12:40:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

pjanic myslim prodluzoval smlouvu, ten asi urcite nedojde , ale hazard na levo salah na pravo to by k***a budilo respekt

03.06.2019 13:59:03
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Predlzil 21.8.2018 s platnostou do 2023 (vyhladal som si to az teraz) Tak snad pride niekto aj do zalohy. Sklonuje sa meno Ndombélé ktore mi nic nehovori. Ma byt konkurenciou Casemira no mne sa zda ze by trebalo konkurenciu skor Modricovi. Predat Llorenteho bude chyba Smajlík

03.06.2019 14:38:33
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

Pjanič :D Kdybych viděl že přijde tak se pozvracím hned jak to budu číst SmajlíkSmajlík ten na Real nemá , několikrát je lepší Kross

03.06.2019 17:05:15
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Aj tak je viac menej nerealny. Ked som to pisal netusil som ze podpisal predlzenie zmluvy pred rokom. Toni je vyborny aj ked tuto sezonu splynul s nevyraznymi vykonmi spoluhracov. Nema vsak predpoklady na to aby zaskakoval za Modrica. Musi s nim byt na travniku hrac s viziou resp. kreativitou inac su jeho presne prihravky a centre skor zdrziavanim hry Smajlík Pogba ma hluche zapasy pomerne casto a mysli si ze je stredobodom vesmiru. Media pisu ze uz prebehlo stretnutie medzi Levym a Perezom ohladom Eriksena ktoreho vnimam ako prioritu. Real si vraj predstavuje sumu okolo 70 mil. € co sa mi zda malo pravdepodobne vzhladom na to ako nas podojili pri prestupe Garetha.

03.06.2019 17:22:52
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

neviem ci chcem toho salaha. on by bol drahy skoro jak mbappe a tuto sezonu hral o dost horsie nez vlani. aj to finale LM hral velmi zle. neviem ci je to ramadanom, alebo siel proste dole, ale mane sa mi z tej trojice paci asi najviac. okrem toho salah zacal riadne simulovat v poslednych mesiacoch...

keby mal dojst za 100 mil. tak ok, ale podla mna oni za neho budu pytat skor tak 200.

04.06.2019 10:41:32
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Mane sa mi tuto sezonu pacil viac tiez ale pred nedavnom vyhlasil ze sa chce stat legendou Liverpoolu a Real ho nezaujima. V pripade ze by Salah chcel prestupit a klub dodrzi to co mu udajne slubil Smajlík by mohol ist za podobnu cenu ako Pogba. A keby som si mal medzi nimi vybral zvolil by som Salaha. Tiez by som uprednostnil Eriksena pred Pogbom. V pripade ze by klub investoval tolko do Salaha by som sa uspokojil aj s tym ze ostane James a nepride Eriksen/Pogba lebo Salah, Hazard, Eriksen/Pogba, Jovic, Mendy (ma prist za 50+) by boli nakupy ktore by sa dali tazko vykryt v suvislosti s FFP.

04.06.2019 17:06:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Ten Icardi by nakonec mohl být reálnější než Jovic. Pokud je pravda, že s ním Conte nepočítá (nedivil bych se po tom, co udělal Costovi, kterého naprosto odstavil), tak by nemuselo být těžké ho získat. Každopádně ať Icardi nebo Jovic, útočník doufejme přijde. Hazrdův přestup by snad měl být jenom formalita a pokud k němu koupíme někoho do zálohy (Pogba/Eriksen), tak by to začalo vypadat dost slibně. K tomu se spekuluje o příchodu Mendyho z Lyonu. A prý chce mít klub vše vyřešené tak, aby se posily mohly zapojit do přípravného turné. Smajlík Samozřejmě dost věcí jsou spíše spekulace, ale nemyslím, že je to úplně nereálný scénář Smajlík

03.06.2019 15:32:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)DUSAN668

Juuuj keby ten Icardi radsej prisiel ako Jovic... k nemu Hazard a 2 hracov do stredu pola a o sezonu sa nebojim

03.06.2019 15:52:33
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

Pre mňa je absolútne nepochopiteľné ako je možné že napriek tomu že potrebujeme pravé krídlo ako hovado tak vôbec neriešime saného, ktorý je podľa mňa na odchode z MC SmajlíkSmajlíkSmajlík

03.06.2019 16:09:22
S3F1K
Odkaz na komentáø (kotva)S3F1K

Sané je levé křídloSmajlík

03.06.2019 16:17:42
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

nechcem sa samozrejme doťahovať o tom koľko % odohral vpravo a koľko vľavo a rovno priznám že všetky zápasy som ani zďaleka nevidel no ja by som si ho vpravo vedel predstaviť...osobne ho vnímam ako super hráča a keďže v city nemá miesto príde mi logické zaujímať sa o neho

03.06.2019 16:55:25
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

sané je levé křídlo a tam nejspíš určitě příde hazard

03.06.2019 16:54:43
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Sane vie zahrat aj na pravom kridle a ofenzivnom zaloznikovi. Pred casom som cital o zaujme Bayernu pri ktorom som sa pousmial lebo viem ze vacsinou nakupuju lacno v pomere cena/vykon. Dnes som cital ze je ich prezident v angazovani tohto hraca skepticky lebo City uz odmietlo ich ponuku v hodnote 80 mil. € Smajlík

03.06.2019 17:12:07
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

co sa toho saneho tyka, tak tam sa obavam ze on bude celkom problemovy hrac. guardiola pred pol rokom vyhlasoval, ze je to najlepsie kridlo na svete a na konci sezony z neho urobil normalneho nahradnika... mali uz skor nejake problemy a sane mal problemy aj v repre. trochu sa bojim, ze on a pogba maju sice nekonecny potencial, ale naplnia ho tak z polovice.

04.06.2019 10:43:52
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

Sané je levonohý hráč jak Bale , na obstřel na zadní tyč ideální , rychlý , přimočarý , mladý , má potenciál a karieru před sebou a předělat ho na pravé křídlo by nebyl problém myslím SmajlíkSmajlík

03.06.2019 17:07:55
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

Tak konecne aspon Jovic. Eden si dava nacas

05.06.2019 11:19:37
supeRonaldo
Odkaz na komentáø (kotva)supeRonaldo

Eden si myslím že bude ohlásený už dnes a uvidíme ako ďalej. Očakávam takmer s istotou príchod minimálne 1 top záložníka, asi niekoho z dvojice Pogba/Eriksen. Ja by som bol za kúpu oboch a zároveň predaj Isca, Kovačiča, Jamesa, Ceballosa. Okrem toho uvidíme čo má v plánoch Zidu s ľavou stranou obrany, na to som naozaj zvedavý.

07.06.2019 00:32:32
S3F1K
Odkaz na komentáø (kotva)S3F1K

Mendy

07.06.2019 13:56:02
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

Tak co je s tim Hazardem

07.06.2019 18:52:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Biely b...t

Oficiálne...už je NÁŠ !!!

07.06.2019 22:02:22
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

Super Eden je doma a Ted Eriksen

09.06.2019 20:12:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zahrmi

Máte někdo nasledovanýho toho Mendyho? Já se přiznám že ho prakticky vůbec neznám, protože francouzskou ligu nějak často nesleduju, většinou se dívám jen na PSG kvůli Mbappému, jinak mě ta liga nějak nebere. Byl by opravdu přínos? Díval jsem se na statistiky a letos za 44 zápasů 3 góly a 3 asistence, to mi nepřijde jako nějakej zázrak, zvlášť ty asistence bych od krajního beka čekal asi lepší, ale zase obránce je jen podle statistik těžký posuzovat. Na kraj obrany máme ještě Thea, Achrafa, letos se dobře jevil i Regulión je ten Mendy fakt lepší než tito hráči?

10.06.2019 13:11:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)demo210890

Ak mám byť úprimný videl som s ním asi plus mínus 10 zápasov ale nepripadal mi že by sa hodil do systému Realu...vôbec to nie je typ hráča ako Marcelo, Carvajal, Hakimi, Odriozola, Reguillon ktorý po tej čiare bežia hore dolu...pripadá mi skôr ako stopér...vysoký a robustný ale ako krajný bek nič moc...ako obranca je dobrý ale ako bek ktorý má podporovať útok je slabý a keď ho mám porovnať s Reguillonom a Hakimim tak Mendy je podľa mňa o triedu horší...ale tak keď si ho vyžiadal Zizu tak na tom niečo bude a ja Zidanovy verím.

10.06.2019 13:59:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

No neviem na koho si sa to pozeral. Smajlík Podľa mňa to je práve rýchly, dynamický hráč s dobrým diblingom, ktorý je výborný aj v podpore útoku. Mne pravdupovediac skôr pripomína Marcela ako dákeho robustného stopérskeho "drevorubača". Do Realu by sa hodil. Len je otázne, či ho momentálne potrebujeme. Máme výborného Achrafa, talentovaného Reguilóna a Thea. Väčšou prioritou by malo byť posilnenie stredu a pravého krídla.

10.06.2019 14:26:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)demo210890

No neviem keď som kukal zápas s nim tak mi pripadali tie jeho nábehy do predu úplne zbytočné a neviem na koho si sa kukal ty ale ja som u neho nejakú extra techniku nevidel...aj keď je pravda že možno si s nim videl zápasov viac a tie ktoré som videl ja mu možno nevyšli ale s tým súhlasím že je úplne zbytočný pretože Regillon si zaslúži hrať aspoň na lavičke Realu po minulej sezóne...prípadné Hakimi aj keď je pravý bek ale Thea by som predal lebo ten chalan nepredviedol nič extra ani S.Sebastiane a na Real nemá bohužiaľ...Real si vybral nesprávneho brata...takého Lucasa by som bral všetkými desiatimiSmajlík

10.06.2019 14:45:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Technický hráč to nie je, ale rýchlosť a dobrý dribling rozhodne má.
Treba stavať na tom čo máme. Theo sa nepáči ani mne - predať, Hakimi je univerzál - dokáže zahrať na oboch krajoch a po ďalšej sezóne v Dortmunde z neho kľudne môže byť hráč A-čka. Ak všetko pôjde podľa plánov. Reguilón v tých pár zápasoch čo odohral nesklamal. A netreba zabúdať, že Máme Nacha, ktorý dokáže tiež zahrať naľavo. Nie. Tento prestup proste nepotrebujeme.

10.06.2019 16:40:01
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Theo nema techniku no Achraf a Reguilon by v buducnosti mohli mat na zaklad v Reale. Otazne je ci nan este bude mat Marcelo lebo v pripade ze odide uz teraz by prestup Mendyho mal logiku.

10.06.2019 17:30:37
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

Kondičný tréner Pintus u nás údajne končí a ide za Contem do Interu

10.06.2019 14:14:56
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

Smajlík pardon článok som si nevšimol

10.06.2019 16:22:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Za současného stavu je přestup Mendyho zbytečný, ale nevíme, jaká je budoucnost Marcela, o kterém se už delší dobu spekuluje, že je na odchodu.... A i kdyby odešel, tak myslím, že dvojice Hakimi + Reguilon je dostatečně kvalitní Smajlík Spíš než přestup Mendyho, tak radši přivést někoho na křídlo Smajlík A v souvislosti s tím jsem četl SPEKULACE, že údajně Mbappe chce odejít z PSG do Realu. Nevím co je na tom pravdy, ale víceméně by to na dost dlouhou dobu vyřešilo naší situaci v útoku Smajlík

10.06.2019 15:25:50
S3F1K
Odkaz na komentáø (kotva)S3F1K

Marcelo zůstane, Hakimi bude ještě rok hostovat v Dortmundu a Reguilón odejde na hostování takéSmajlík
Mbappé určitě jednou přijde, jen si nemyslín, že to bude letosSmajlík

10.06.2019 17:45:24
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

No dobře, dejme tomu že odejdou na hostování, ale oba jsou cca stejně staří jako Mendy, takže tím jednoho z nich odstřelíme, což je škoda, protože až odejde Marcelo, tak bude na LO dvojice Mendy + Regui/Hakimi. Smajlík A tomu Mbappemu letos se mi taky nechce věřit, to už bychom dost riskovali s finančním fair-play Smajlík

10.06.2019 19:32:49
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

EF: Real Madrid je neustále spojován s odchodem Garetha Balea, ten se však během nadcházejícího přestupového okna stěhovat nebude. Královský velkoklub chtěl sice reprezentanta Walesu prodat, ovšem nenašel žádného zájemce. (sport-express.ru)

ok... a aka je ta zla sprava? Smajlík

13.06.2019 12:36:16
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

sport-express.ru.. a tam ziju zrejme o 2 mesiace neskor

13.06.2019 13:31:21
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

tak na skysporte som dnes cital, ze ManU uz prdi na celeho Garetha a oni mohli byt nasa tajna zachrana... vela klubov, ktore u neho pripadali do uvahy teda nie je. sice sa pisalo nieco o Interi, ale ti by chceli aby sme platili nie len jeho vyplatu ale este aj Conteho...

13.06.2019 15:29:22
RealWayne
Odkaz na komentáø (kotva)RealWayne

Marcos Llorente do Athlética? To snad ne! Nejraději bych ho v týmu ponechal, ale když už má odejít, tak ne ke konkurenci!

15.06.2019 10:20:42
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

ZZ si necha horsieho Casemira plus ocakavam ze ostane Isco a preda Jamesa. V pripade ze nepride nikto tvorivy Luka bude zase pretaveny a potom nam v utoku nepomoze ani Mbappe.

15.06.2019 11:20:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Někdy Zidana fakt nechápu. Mladého,talentovaného dříče se zbavit.

15.06.2019 11:37:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Balea prodat, ale Llorenteho bude strašná škoda. Skvělý záložník, který je dle mého v mnoha ohledech lepší než Casemiro. Navíc s ním bychom měli na dost dlouhou dobu vyřešenou pozici defenzivního záložníka. Nechápu tohle rozhodnutí Zidaneho. A navíc do Atletica? Smajlík Ale stále doufám, že to nějak vyřeší. Buď Zidane dostane rozum a nebo se Llorente ukáže jako pravý madridista a zůstane. Nechat odejít na hostování Ceballose a Valverdeho, prodat Kovačiče a zůstane nám záloha Casemiro, Llorente, Modric, Kroos, Isco a může přijít Pogba a je to SmajlíkSmajlík

16.06.2019 15:02:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Zdenko538

Doufám že se to nepotvrdi s tím atletikem.. Jako Felixe a Llorenteho.. By mě jeblo!!! Prodat tu skleněnou manicku Lucase.. Ceballose a vyfouknout jim Felixe a dát ho napravo to by bohatě stačilo

18.06.2019 14:32:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Félix je stredný útočník, prípadne OZ alebo ľavé krídlo.

18.06.2019 17:08:51
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

Skoda Felixe ten mel jit k nam.

19.06.2019 11:02:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Simon#3

Hummels se vrací do Bayernu

19.06.2019 16:59:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)spody

Tak matthijs de ligt do Juventusu

22.06.2019 16:00:21
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

ked uz odisiel Llorente tak cakam nejaku posilu na DM

23.06.2019 11:19:19
S3F1K
Odkaz na komentáø (kotva)S3F1K

No nevím, Casemiro zůstane a Valverde nejspíše taky, kolik těch DM potřebujeme?

23.06.2019 18:07:19
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

Valverde mi nepride ako typicky DM

23.06.2019 18:42:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Také si myslím, že Valverde není typický hráč na pozici CDM. Navíc je ještě dost mladý. Upřímně pokud Casemiro bude hrát jako minulou sezónu, tak budu radši když za něj naskočí Pogba než kdybychom místo něj měli jenom Valverdeho Smajlík

26.06.2019 12:38:55
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Zidane nesuhlasi s výmenou Asensia za Eriksena, to nemyslí snáď ZZ vážne Smajlík

23.06.2019 22:48:05
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

neber vsetko co napisu ako samozrejmost..

25.06.2019 09:01:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

iker já tom celkem věřím , zidan má svoje oblíbence a asensio patří mezi ně

25.06.2019 14:38:15
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

@victy: za mna ma Zizou Smajlík

26.06.2019 08:50:02
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

:janinho - som zvedavy kto bude dirigovat/tvorit hru. Ked to budu mat za ulohu Asensio/Isco mame sa na co tesit Smajlík Modric uz nebude mat sily potiahnut vsetky sutaze aj ked bude menej vystaveny ako pred rokom a s celou pripravou. Bol by som rad keby sme si v lige konecne neurobili hanbu. Vyzera to ze predani budu len James, Llorente, Ceballos, Mayoral, Raul de Tomas a Mariano. Tym padom asi nebude dost financii na kreativneho zaloznika na urovni ktora je potrebna na rotaciu Modrica a bdue sa to lepit Iscom ktory na to nema vlohy.

26.06.2019 12:08:10
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Este som zabudol na Kovacica a Nacha no v jeho pripade niesom za predaj lebo by rolu stvteho stopera obsadil Vallejo ktory by radsej mohol ist na hostovanie.

26.06.2019 12:29:53
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

od Asensia by som teda nikdy necakal ze by mal dirigovat hru... Asensio je podla teba alternativou za Modrica???
ja by som teda kludne predal Isca s Jamesom a ak Zizou nerata s Ceballosom tak nech ho tiez predaju. ale za tie peniaze musi potom prist top zaloznik. ak Zizou nechce Eriksena tak sa asi spolieha na Pogbu a inde citam ze ak nevyjde Pogba tak plan B moze byt van de Beek. my nevieme kam presne pocita Zizou s Hazardom, mozno z neho urobi spilmachra.

od Asensia cakam ovela viac nez predviedol za posledny rok a pol ale tu 1 sezonu este dufam dostane. Ale nie ako alternativa za Modrica, ale jednozancne miesto Balea. prestupak este ani nezacal, takze casu je stale dost. Luka odohra v dalsej sezone stale dost velku porciu zapasov a Zizou urcite nedopusti aby mu mal kryt chrbat napr. Valverde.

26.06.2019 14:04:43
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Jasne ze ho nevnimam ako dirigenta a vonkoncom nie tvorcu. Bola to narazka na to ze v muzstve nevidim hraca ktory by mal na to alternovat Modrica resp. splnal jeho ulohy. Hazard vie dat pekny center z kridla alebo nacasovat prihravku po tom co na seba naviaze protihraca ale aby tvoril/dirigoval hru na to podla mna nema a mam ho zafixovaneho ako lave kridlo s tym ze obcas to zasekne do stredu. Pogba bude velmi nakladny ale necakam ze koli nemu ZZ obetuje Isca aj ked ja by som ho spolu s Jamesom ktory by ajtak vela nenahral koli vztahu k ZZ predal. Chcel by som vidiet Bale-a odist no velmi neverim ze sa najde kupec a zaroven neverim ze ma Asensio na to byt volbou cislo 1 na prave kridlo. Moje obavy pramenia z toho ze sme uz urobili dost nakupov a myslim si ze predani budu max. hraci ktorych som vypisal preto nevidim priestor (financie) na to aby prisiel hrac ktory dokaze adekvatne alternovat Modrica u ktoreho verim ze zvladne tak 50-60% zapasov aby jeho vykonnost/prinos neklesli.

26.06.2019 14:41:36
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Pokud se můžu zapojit, Asensia jsme fakt měli prodat minulý rok, je to škoda, protože teď už takovou cenu nemá a ani po znovunastoupení Zidana moc nepřidal na chuti hrát. Mnohem radši bych napravo viděl někoho z trojice Brahim, Martin, Rodrygo, než Asensia s Balem (nemůžeme golfistu prodat za hodně a pak třeba platit půlku jeho platu? Smajlík)

26.06.2019 17:08:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Marco ma strašne sklamal a to tak, že už ani tu jednu šancu by som mu nedal. Je to obrovská škoda, lebo sa prejavoval parádne Smajlík Btw. videli ste Suareza? ako si pýtal penaltu za ruku brankára Smajlík ten človek už nemá ani štipku dôstojnosti, vraj bol v nejakej ankete vyhlásený za najnesympatickejšieho hráča, no úplne zaslúžené prvenstvo. Ak sa ešte do Barci vráti Neymar tak Barca bude mať riadnu reputáciu teda Smajlík MSN je za mňa najlepší útok v dejinách ale ani jeden (okrem Lea) už nie sú čo bývalí a robia už len hanbu všade kde prídu. Teraz bude MSN (Messi- Slabomyseľný - Nenažraný)

26.06.2019 17:47:10
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

:El Raúl - pamatam si ako proti nam simuloval tak ze sa sam chytal pod krkom to bol asi vrchol simulantskeho umenia aky som doposial videl Smajlík

26.06.2019 17:56:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Pavel111

Neymar byl dokonce vyhlášen jako nejnesympatičtější sportovec a ne jenom fotbalista Smajlík

26.06.2019 21:11:36
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

No prave na tu udajnu moznost vymeny Eriksen-Asensio ktoru vraj ZZ zamietol som reagoval tym ci ma tvorit Isco alebo Asensio. Neviem ci ma Brahim na to aby bol prvou volbou na prave kridlo no videl by som ho tam radsej ako Asensia. Osobne by som Eriksena za Asensia vymenil a predal by som Isca a Garetha cim by mohlo byt napr. na toho Pepeho z Lille alebo ine kvalitne kridlo s tym ze by ho alternoval Brahim. Rodrygo ma velky potencial no tazko predpokladat ako sa aklimatizuje. O Martinovi som cital ze sa rozhodne ci pojde hostovat do Bayeru Leverkusen alebo Realu Sociedad co kvitujem kedze z holandskej ligy by to chcelo este nejaky medzistupen aby potvrdil/ukazal svoju kvalitu.

26.06.2019 17:55:03
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Já bych byl taky radši za tu výměnu než tenhle stav… Po projetí pravých křídel si myslím, že by nejlepší volbou byl Ziyech, pokud teda už není jednou nohou v tom Arsenalu, o kterém básní. Ajax ho v létě chce 100% prodat, nemá vysokou cenu a kvalitu má, nejlepší hráč Eredivisie poslední tři roky ji musí mít. Je mu už 26 a až nám vyrostou zmínění tři, může v 28 v klidu do toho Arsenalu, kde bude hrát max o Evropskou ligu.
Pro Ødegaarda bych asi volil San Sebastian, ačkoli je to slabší klub. V Leverkusenu mají na téměř identickém postu – pravý křídlo a ofenzivní záložník Kaie Havertze a dělit minuty mezi takový talenty by zvládlo jen pár trenérů, aby byli všichni spokojeni. V San Sebastianu má konkurenci vlastně jen v Adnanu Januzajovi a ten svůj talent v United nenaplnil.

26.06.2019 18:25:48
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Mas solidny prehlad. Problemom moze byt pan Bale a Asensio ktoreho moze ZZ pasovat do zakladu na prave kridlo. Zbavil by som sa ich oboch s tym ze pride prave kridlo do zakladu a alternovat bude Brahim Smajlík

27.06.2019 12:13:32
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Dík Smajlík a samozřejmě souhlasím, v tuhle chvíli to vypadá, že tu Bale bude do léta 2022 a pak přestoupí na PGA Tour Smajlík
To zemětřesení v kádru prostě mělo přijít už loni Smajlík Bale po tom výkonu ve finále LM měl celkem slušnou značku, taky moc nelaboroval se zraněním. Teď už je asi pozdě.
Navíc prodejem Asensia (Bale by mohl tak maximálně do Číny nebo USA – tam by mohl hrát ten svůj golf) a koupí Ziyecha bychom vydělali minimálně 20-30 milionů

A jsem velmi rád za takovou konstruktivní diskuzi, hlavně po tom půlroce, kdy tu bylo víc urážek než komentářů k věci. A nemyslím jen tu naši, ale na webu celkově Smajlík

27.06.2019 12:51:35
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

PGA tour Smajlík Smajlík Do hadok som sa nezapajal resp. som nereagoval na uzivatelov ktori mali svoju neoblomnu pravdu. Stvalo ma len to ze trebalo o dost viac scrollovat Smajlík No tiez som rad ze ostali ludia ktori su schopni viest konstruktivnu diskusiu vratane teba Smajlík

27.06.2019 13:34:04
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

@makavel1 uz sa tu budem opakovat, ale strasne by som chcel aby sa Asensio chytil a verim tomu, ze sa to este moze podarit. ak nie, tak ho podla mna za velmi slusny peniaz vieme predat aj buduce leto. uvidime ako sa chyti rodrygo a ako bude pokracovat vinnie...

co sa modrica tyka... nejak extra som sa nad tym nezamyslal, ale vela hracov, ktori by ho typologicky pripominali a mali by potencial na to hrat aspon skoro tak dobre ako on mi nenapada. ten Pogba by mozno vedel keby chcel, ale u neho je problem v hlave. a Zizou jednoducho nechce Eriksena... treba to respektovat. Spurs mam nasledovanych myslim velmi dobre a on tu poslednu sezonu hral ozaj nic moc, aj ked to vedel nejak zakryt dolezitymi golmi alebo nahravkami. ale herne to bola bieda.

27.06.2019 17:10:48
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

>janinho: tiez som cital ze ZZ o Eriksena nema zaujem vraj ho Real tuto sezonu sledoval v dolezitych zapasoch a neoslnil. Ja som tu jeho genialitu resp. napaditost videl aj ked celkovo boli jeho vykony v zapasoch co som ho sledoval rozpacite. Pogba mi ako Modricov nastupca nepripade skor ho vidim v pozicii Casemira s konstruktivnejsou rozohravkou. Viem ze si este Marca nezatratil a ked ostane budem dufat ze sa chyti lebo dalsia sezone bez poriadneho praveho kridla a tak vytazeneho Modrica podla mna nemoze byt uspesna. Garetha uz viac zaujima gula mensich rozmerov.

27.06.2019 17:37:10
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

@makavel1
tak celkovo ma lepsie statistiky za posledne 4 sezony v PL na tejto pozicii malo hracov porovnatelne s Eriksenom, akurat ze mi prisiel poslednych par mesiacov nejaky bez zaujmu... on tam mal tych zableskov stale kopec, ale vie hrat ovela lepsie nez posledneho pol roka. hlavne to co previedol pred koncom 4finale LM v odvete proti City... to moze dakovat do smrti tomu VAR, lebo za ten darovany gol by som ho vtedy rozkrajal na male kusocky Smajlík

no ja som velmi zvedavy co bude s tym Baleom... ci tu ostane, ci sa este predsa len nespamata alebo dostane rozum a zbali si veci a pojde o dum dal. urcite nas caka este kopec spekulacii... vraj sa Zizou nechce vzdat tej myslienky na Maneho, ale podla mna momentalne nie je sanca.

28.06.2019 09:22:17
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

>janinho: podla Mundo Deportivo chce Zidane uz iba jednu posilu. Cislo 1 na zozname je Pogba. Ak sa ho nepodari ziskat zamera sa na ineho stredopoliara a to Christiana Eriksen, Donny van de Beeka alebo Tanguy Ndombeleho.
Vyzera to ze o pravom kridle mozme snivat. Mane povedal ze Real ho nezaujima a chce sa stat legendou Liverpoolu.

28.06.2019 12:40:30
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

no pokial by sa podarilo zbavit Balea tak sa tato moznost mozno otvori, ale za tychto okolnosti si tiez myslim ze ziadne prave kridlo nepride. ked uz ho vidim aj na oficialnej prezentacii novych dresov tak myslim ze vedenie pochopilo ze momentalne sa ho nezbavime.

28.06.2019 12:44:21
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

guardiola vraj by chcel isca - hned by ho za tucnu sumu pustil..

27.06.2019 11:48:22
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

a podla vsetkeho by bral aj asensia, ale tam to on sam nevidi realne - takze asensio asi ostane, ale aspon isca by som predal , ak by city prejavil seriozne interes

27.06.2019 12:03:10
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

ZZ asi Asensia nepusti co bude podla mna chyba. U Isca mam rovnaky pocit a este vacsiu averziu. Ked nastupia sucasne v zaklade asi ani nebudem pozerat Smajlík

27.06.2019 12:16:38
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

tak to oboch vnimame rovnako Smajlík
aj ked , ak by sa asensio rozbehol - bol by som rad, ale ja v to jaksi velmi neverim - tu by som radsej uprednostnil novych mladych - nech tie minuty dostavaju oni

27.06.2019 12:22:57
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Jako moc nevím, co s tím vším chtěj v City dělat... směrem dopředu jim nikdo konkurovat nemůže, ti by spíš potřebovali defenzivního záložníka... ale vlastně k čemu, když mají míč 70% času (v PL měli loni 68,3% držení míče) Smajlík
To však neznamená, že bych nebyl pro za nějakých 75-90 milionů € Smajlík
Ale na Asensiově postu tam maj Saného, kterej chce minimálně rok zůstat a Silvu, kterej nemá vůbec žádnej důvod odcházet. Porovnávat statistiky těch dvou s Asensiem pak nemá cenu

27.06.2019 12:24:24
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

mali bysme asensia radsej zacat do neba vychvalovat , jeho talent kvality potencial dalsieho rastu atd atd.. Smajlík

len pre istotu , ak to tu Pepek nahodou chodi citat.. SmajlíkSmajlík

27.06.2019 12:40:27
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Tak to bychom mu mohli nabídnout Asensia na jeden zápas. Pokud si pamatuju dobře, dal gól snad ve všech debutech, od Copy po finále Ligy mistrů. Takže pokud by v premiéře za City dal gól, koupili by ho aspoň za 80 mega Smajlík cítím easy money

27.06.2019 12:54:45
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

easy money SmajlíkSmajlík

27.06.2019 13:11:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

No myslím, že väčšina fans už sú za odchod všetkých spomenutých...Bale je známy prípad, Isco je tu už neskutočne dlho a nepresadil sa u nás (hoci kvalitu ma obrovskú ale jeho štýl tu proste nerozkvitne) a Marco (je bohužiaľ len naše zbožné prianie, aby sa chytil lebo je sympaťák, ale ja mu už neverím) Dávať týmto dookola novú a novú šancu je ako dávať sa dokopy s bývalkou a tá nás každý rok podvedie s tým istým chrapúňom (s golfistom, s maznákom s loptou a s povaľačom ) Smajlík

27.06.2019 23:16:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Clutcherinda

Dúfam, že prijde čoskoro nejaký TOP záložník Smajlík

27.06.2019 22:50:22
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

kludne by mohli aj dvaja, aj nejaky defenzivny by sa zisiel

28.06.2019 20:41:14
realm
Odkaz na komentáø (kotva)realm

Tak myslím, že s Barcou to bude těžké, útok Neymar-Messi-Griezmann, to asi jen tak někdo neporazí. Jako bude to fakt výzva v lize no, trochu mě mrzí, že v Realu zatím se řeší spíše odchody.

28.06.2019 20:43:11
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Už jsme utratili 250 mega Smajlík víc teď moc utrácet nemůžem
A pokud vyjde Borja, RdT a Theo dohromady za 60 mega, což je hodně nad plán, hlavně u toho Mayorala, tak můžeme zas nakupovat.
K Barce, kdyby koupili Neymara i Griezmanna, museli by se zbavit minimálně dvou z trojice Dembelé, Coutinho, Suaréz a museli by prodávat dál. A pokud to odnese Rakitić, měli by celkem problém se záložníkama...

28.06.2019 21:47:19
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Griezmannov prestup ma byt vraj hradeny postupne v ciastkach co by mozno umoznilo aj nakup Neymara a nemuseli by predavat svoju buducnost Dembeleho alebo Coutinha. Barca ma ale zaplatit ciastku vyssiu ako bude vykupna klauzula (120 mil.) a to sumu okolo 126 mil. Ale zeby sa u nas riesili skor odchody som si nevsimol Smajlík

28.06.2019 22:43:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)realisbest

Prumeraka jo zase griezmann daval i v defenzivním atletiku většinou kolem 20 gólu za sezónu

13.07.2019 18:51:54
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

podla AS ma ist Odegaard na 2-rocne hostovanie do San Sebastianu... to by ma celkom prekvapil, ale snad to bude OK. ale niekto tu pisal ze v Leverkusene by mal na svojom poste pomerne silnu konkurenciu.

03.07.2019 11:40:10
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Hlásím se Smajlík a jedná se asi o největší talent Německa Kaie Havertze (nepočítám Leroye, to už je hotovej hráč)... a to už je konkurence Smajlík

03.07.2019 22:26:09
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

tak potom je to OK, jedine ze ho v Leverkusene chceli postavit na inu poziciu. Smajlík

10.07.2019 10:20:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Atlético také slušně posiluje, boj o titul může být opravdu zajímavý SmajlíkSmajlík

03.07.2019 21:42:42
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

Takze Neymar nikam neide, prezident Barcelony to smutne priznal v rozhovore, PSG im ho nepusti, co je pre nas dobre.. a Atletico je poriadne nasr*te na Barcelonu aj Griezmanna, lebo vraj sa dohodli uz niekedy v Marci ked este Atleti bojovali o LM aj la ligu, prave proti Barcelone.. tieto praktiky "viac nez klubu" ma uz len malokoho prekvapia.. hanba

05.07.2019 21:11:19
S3F1K
Odkaz na komentáø (kotva)S3F1K

Katalánská žumpaSmajlíkSmajlík

05.07.2019 21:18:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Upřímně jsem celkem rád za Pereze, který udržuje v rámci přestupů dobré vztahy a potom z toho plynou určité výhody a nemusí se řešit takovéhle problémy kdy se kluby chtějí navzájem akorát poškodit... Smajlík

08.07.2019 20:58:13
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

tak ak to vedia dokazat tak nech Barcu kludne zaluju... pokial viem, tak klub nemoze rokovat s hracom pod zmluvou ak nema povolenie od jeho klubu.

10.07.2019 10:21:50
LuckyShot
Odkaz na komentáø (kotva)LuckyShot

Tohle se děje všude, jen se to neřeší a týmy nebrečí, jako Atlético. Myslíš si, že PSG vyjednávalo nejdříve s Barcelonou a dostalo od ní dovolení jednat s Neymarem? Pěkná blbost, nikdo z PSG se Barcelony neptal, prostě přišli za Neymarem, ten souhlasil a jen společně oznámili, že zaplatí výkupku. A Barcelona taky nikoho nežalovala. Chelsea se taky podle mě nikdo nedovoloval mluvit s Hazardem, jenže Chelsea mu byla vděčná, že u nich zůstal minulý rok a teď už byli smířeni, že odejde. Jenže Atlético se chová jak ženská, kterému jiná ženská sebrala chlapa, protože mu nabídla něco víc. Byla zaplacena výkupní cena a najednou si Atlético žádá o 80 milionů víc? Vždyť to je směšný.

12.07.2019 19:35:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Pokiaľ je zaplatená výkupná klauzula, tak predávajúci tím nič nezmôže. Kupujúci môže začať jednať priamo s hráčom. Je jedno, či s tým predávajúci súhlasí alebo nie.

12.07.2019 20:07:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Tam je ale problém, že oni s ním jednali ještě před tím, než zaplatili tu klauzuli (už někdy v březnu) Smajlík

12.07.2019 20:46:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Tak to je naozaj zakázané. Ak je to pravda, tak musia dostať nejakú sankciu!

12.07.2019 22:18:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)N3uro

Jenže to jim nikde nedokážou. Ten článek o tom jak mají důkazy je hrozný bullshit a kravina, která nedává smysl. Myslete, myslíte si že Barca se dohodne s grizem když měl ještě vykupku 200 ,něco s ním podepise a pak to jako dají prezidentů atletika, který teď tvrdí že má listinu kde Barcelona podepsala grieze ? Jistě no :D. . A žádný důkaz nemají, je vaří z vody. A hlavně milostivý pan prezident byl měl jak si zavřít ústa protože úplně stejne prasárny dělají Atleti taky že jednají s hráči pod smlouvou za zády klubu. Oni jsou ty poslední co maji nárok si stěžovat.

14.07.2019 02:27:57
SUP1
Odkaz na komentáø (kotva)SUP1

Puta Kataluňa🤣🤣🤣

13.07.2019 09:41:29
Grytas
Odkaz na komentáø (kotva)Grytas

Vynikající Griezmann do Barcy, vyhodili spoustu peněz a maj průměrnáka :) tohle mě fakt teší :)

13.07.2019 13:20:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

Viděl bych to stejně Smajlík

13.07.2019 18:18:18
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

No nekričme hop kým...
Uvidíme, môže mu Barca top sadnúť v spolupráci s messi a spol

13.07.2019 19:04:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)realisbest

i v defenzivním atletiku dával kolem 20 golu v lize za sezonu... já bych z toho zase takovou radost neměl je to dobrá posila

13.07.2019 19:50:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)igorkrab

Griezmannje prumernak? Ty si dobre mimo ty troubo

13.07.2019 22:16:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)N3uro

Tak jestli je Griez prumerak , tak potom co máme.v týmu my? Říct o hráči který v ultradefenzivnim atletiku, kde je svázaný ještě bránit a obětovat všechno taktice jakou atleti hraji, a stejně každý rok nastřílí víc jak 20 a některou i víc jak 30 gólů + áčka že je prumerak to chce silnou odvahu. Na tom hráči stalo atletiko spolu s famózní defenzivou a skvělou taktikou. Okolo něho je postavena francouzská repre, která teď dominuje. Jestli je on prumerak tak bych chtěl vidět.tvuj žebříček dalších prumeraku :D.

14.07.2019 02:32:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Ceballos na hostování a Tottenhamu vyměnit Balea za Eriksena a trošku jim něco připlatit, protože přece jenom Eriksen má momenálně vyšší hodnotu než Bale Smajlík

16.07.2019 20:54:22
RealWayne
Odkaz na komentáø (kotva)RealWayne

To by bylo skvělé, bohužel Gareth by po přestupu do Tottenhamu musel jít dolů s platem, což nechce a jeho vlastní agent prý dokonce na údajnou nabídku z Londýna řekl, že "hloupostmi se nezabývá". Aktuálně to vypadá reálněji, že Bale zůstane, bude hrát golf a když pro něj Zizu najde místo v nominaci, tak půjde hrát.

Je to škoda, že hráč není ochoten jít s platem dolů, aby si zajistil pravidelné místo v základní sestavě a ještě k tomu ve špičkovém týmu. Radši se rozhodne pobírat peníze takřka za nic...

16.07.2019 21:37:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Já bych řekl, že trochu vrací Zidanovi to, že ho nestavěl pravidelně. Možná kdyby spolu měli lepší vztah, tak by mu nedělalo problém pro dobro mužstva odejít... Ale to jen spekuluji. Smajlík

17.07.2019 15:57:34
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

Baleho za 60 mil hned prodat a koupit Eriksena.

17.07.2019 09:34:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Atlético prý koupilo Hermosa z Espanyolu, další bývalý hráč Realu. Z přestupové částky 25 milionů dostaneme 50%. Za chvíli se přejmenují na "Real Atlético Madrid" s tím jak skupují naše bývalé hráče Smajlík

18.07.2019 15:00:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Nevím co je na tom pravdy, ale podle BBC prý přestup Balea do Číny padl a vzhledem k tomu, že jim tam končí přestupové období ve středu, to vypadá, že buď přestoupí někam v rámci Evropy nebo zůstane...

28.07.2019 19:07:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Xlala

Výkon hráčů katastrofa, nevrací se nemají zájem vůbec hrát. Peréz nebo kdokoli by se měli opravdu zamyslet. Hazard zápas sám neudělá plus co se čísel týče skvělý marketingový tah SmajlíkSmajlíkSmajlík když přišel Ronaldo měl jasnou 7... Hazard směšně hraje s 50 nechápu.. Benzema, Bale odchod. Nechat si Jamese a koupit Dybalu a kvalitního útočníka a hlavně se zlepšit na všech pozicích od obrany po útok.

30.07.2019 20:31:55
realm
Odkaz na komentáø (kotva)realm

Barca posiluje ale fakt kvalitně. Smajlík Firpo může být moc dobrá posila. Škoda, že Real tak kvalitně neposílil a když jo, tak se posily hned zranily, takže budou nesehrané.

04.08.2019 18:28:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

pokud Real neziska Neymara... tak to bude obrovska strategicka chyba... at uz si kazdej mysli o jeho prestupu cokoliv

Messi - Suarez - Neymar - Griezzman.... to je proste utok... kterej Real nikdy v historii nemel a v dohledne dobe mit nebude a neni mu mozno minimalne ve Spanelsku konkurovat

tomu se musi zabranit za kazdou cenu... ikdyz fanousci Neymara v Realu nechteji

pokud Neymar skonci v Barce... tak se v lize hraje uz jenom o 2. misto a i tam ma Real dost ztratu v kvalite na Atletico

letos to bude asi spatny... muze to akorat vylepsit prestup Neymara spravnym smerem ---> do Realu

13.08.2019 23:13:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Souhlas,i přes všechny Neymarovy nedostatky ho radši uvidím u nás než v Barceloně, která se s ním stane zase tou mašinou jako v roce 2015... SmajlíkSmajlík

14.08.2019 00:15:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)blousoned

www.pof.red - skvělé seznamovací místo pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem k nalezení sexuálního partnera

16.08.2019 04:02:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)amkwarac

www.pof.red - skvělé seznamovací místo pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem k nalezení sexuálního partnera

18.08.2019 23:22:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)beattecon

www.pof.red - skvělé seznamovací místo pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem k nalezení sexuálního partnera

20.08.2019 04:07:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Areola za Navasa??? Smajlík
Jediné v čom je Francúz lepší ako Keylor je nižší vek. Inak nič moc. Ak to klapne, tak toto prestupové obdobie je jeden veľký vtip.

30.08.2019 23:21:19
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Zase Areolovi nebude vadit dělat dvojku a do budoucna to nemusí být špatný kauf. Keylor není nejmladší a aby kariéru dohrával na lavičce je zbytečné jak pro něj, tak pro Real

31.08.2019 00:21:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

V PSG jednotkou bol. Nie som si istý, či sa úplne uspokojí s pozíciou dvojky.
Škoda, že v minulej sezóne nevychádzala rotácia brankárov. Respektíve v minulej sezóne nevychádzalo nič, tak sa nemožno čudovať. Keylorovi by som viac minút prial. Či to bude u nás, či niekde inde...
Na pozíciu dvojky by nemusel byť časom zlý ani Lunin. V pár zápasoch čo som ho videl chytať pôsobil na svoj vek výborne. Len škoda, že mu vedenie vybavuje hosťovačky, kde si veľa nezachytá. To som popravde veľmi nepochopil.

31.08.2019 08:37:20
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Takhle, Lunin asi ještě není úplně připravený na to být dvojka. Se dvojkou se počítá hlavně kdyby se zranil Courtois a musel by někdo místo něj chytat důležité zápasy, tak je lepší mít někoho zkušenějšího, proto asi Areola namísto Lunina. Navíc Areola má přijít pouze na hostování, takže to pro něj nebude definitivní (nevím jestli by tam byla opce na koupi po skončení hostování).

31.08.2019 10:18:13
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

Areola je velmi dobry, sice nie na urovni Navas, ale v PSG chytal dobre, a ako dvojka sa nam urcite zide.. inak k prestupom caka sa este 1 prestup zaloznika, Pogba uz je vraj nerealny, potom sa spomina Erisken, Van de Beek a Bruno Fernandes, tak uvidime

31.08.2019 12:15:13
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Jupí, další Francouz do foroty! Smajlík

31.08.2019 07:19:17