Komentář ke článku:

Luka Modrić odehrál za Real Madrid již 300 zápasů!

Autor: S3F1K, vydáno: 22.04.2019 14:16
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

Lukyta nam pomohl k hodne trofejim ale bohuzel letosni sezonu se svezl s ostatnimy a i on nepredvedl kvalitni vykony.

22.04.2019 14:28:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Luka je pánko...futbalista "stareho" gentlemanského štýlu, akých dnes už vidno pramálo...

22.04.2019 14:44:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

Vyhrál LaLigu,aspon se přesvědčil jak je to těžké vyhrát,38 zápasu a musíš podávat 100% ve všech aby si uspěl.Pro mě je ligová soutěž na prvním místě.Příklad ted v LM Tottenham když vyřadil City,se štěstím,ale liga není o štěstí,ale o kvalitě.

22.04.2019 15:20:19
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

ligova sutaz je vazna vec. bez debaty. vyhrat ju je narocne a urcite aj prestizne

ale top timy, ktore valcuju vo svojich ligach a vyhravaju ligove tituly, tak zbroja hlavne kvoli LM - tam si az dokazes, ze si najlepsi z najlepsich.
a to je nazor vacsiny futbalovej verejnosti.

dva aktualne priklady za vsetkych:

PSG (nakup hviezdnych hracov kazdu sezonu posl.par rokov) a Juventus, ktory kupil CR len kvoli LM.

ak ti toto nestaci ako dokaz ako zmyslaju v tychto, ale aj v dalsich top kluboch, tak zacni sa radsej venovat inemu sportu Smajlík

22.04.2019 16:41:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

A jak vysvětlíš Tottenham?Je lepší než City?No není,jen měl štěstí.Já ti povím co to je,pohárová soutěž a tam se muže stát cokoliv.Nejlepší týmy vyhrávají svoje soutěže k těm Ligám Mistru i domácí poháry,dokáží vyhrát treble.Pak teprve si nejlepší.

22.04.2019 16:47:06
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

samozrejme, ze k futbalu patri aj stastie. ale tvrdit, ze kohuti postupili len so stastim je blbost.

navyse vyhrat so stastim to mas predsa aj v ligovych zapasoch, top kluby su nie malo krat zvyhodnovane, ich hviezdy viac rozhodcami (tak prirodzene) chranene, kolko krat vyhraju so stastim , aj ked nie su v danom zapase lepsim tymom ??

Tham je treti v lige - titul uz neziska - tak dali vacsi doraz na vacsiu prestige - LM.

mozme dookola o tom tocit - v tomto jednoducho nemas pravdu, ale tvoj nazor ti neberiem.

predpokladam, ze LM ako "tebe podradnu" sutaz ani poriadne nesledujes

jo a este k treble: pozri si historiu, kolko timov to v celej historii futbalu dokazalo - nechce sa mi to hladat, tusim 5 iba, ako dobre asi vies, ked si to vytiahol - Real sa tym nemoze pochvalit (zatial), ale ak nechces byt za dalsieho "experta", ktory chce presvedcit cely svet o svojej pravde - tak sa pozri, ktory klub je vyhlaseny najlepsim klubom 20. storocia..

22.04.2019 17:08:00
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

a ti, ktori za neho hlasovali, asi mali vacsie futbalove znalosti a gule nez my vsetci na tomto portale dokopy Smajlík

22.04.2019 17:08:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

no jo,ale 20 storočia,už máme rok 2019 Smajlík

22.04.2019 17:16:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

Třeba v hokeji by to měl vyhrát Montreal Canadiens,24 krát Stanley Cup Smajlík

22.04.2019 17:18:20
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

rok 2019 - a ??
to kvoli 19 rokom chces bilancovat 21. storocie ??
tak to si iny frajer... Smajlík

22.04.2019 17:33:25
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

Tak mi řekni kdo jiný to měl dostat když Real vyhrál PMEZ 5 krát za sebou?Je to logický,že to vyhrál právě Real,taky měl nejvíc titulu v LaLize.Co po mě chceš?Tohle to je historicky jasně daný.

22.04.2019 17:40:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

33:27 Real ich aj ma najviac.

22.04.2019 17:58:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

A Tottenham snáď LM vyhral?
Nemôžeš porovnávať tímy v jednotlivých kolách pretože má každý iný los. Niekto ťažší, niekto má viac šťastia. Hlavné je kto zdvihne nad hlavu trofej. To si história pamätá.

22.04.2019 18:20:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Hloupej rosamunda se v psycholecebne venuje divnymu sportu...a fotbal to neni.

22.04.2019 17:23:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

Hloupej Kabat alias Slovan.

22.04.2019 17:25:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Hele cvoku slysel jsem pry ja jsem Slovan. To jako fakt?

22.04.2019 17:29:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

No co bys rád potkane?

22.04.2019 17:35:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Nevyjadruji se k tobe...ty ses ubozak.

22.04.2019 17:44:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

21. storocie nie je ani v 1/4 a kokot uz bilancujeSmajlík

22.04.2019 17:52:56
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

v 21.storoci je to opat Real kto ma zatial najviac titulov v LM.
ok, v la lige ich ma najviac zatial barca a sice o 3 viac nez Real, po tejto sezone o 4 viac.
nie je to dobre - ale realita je, ze je to obdobie messiho. skonci messi a uvidime co sa stane..
navyse v Reale tiez nebudu chciet vecne kukat na barcu zdola.

ostatne trofeje MS klubov ci superpohare nejdem ratat, urob to za mna pls - dik Smajlík

22.04.2019 20:19:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Na Barcu zdola? Nikoho nezaujimaju storocia, toto neni ani v 1/4. A rata sa vsetko a v pocte najvacsich trofeji sme pred nimi.

22.04.2019 20:45:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

kdy už konečně pochopíte,že se to netočí vše jen kolem LaLigy?Máš tu i jiné ligy,třeba to co dokázal Manchester v jednom období a kolik získal v té dekádě titulu.Nebo to co ted předvádí Juventus,8 titulu v řadě,dovedeš si to představit?To je jasná dominance a SerieA není pralesní liga,tenhle ten argument neberu.Když se tak zamyslíš a odmažeš si ty poslední 2 roky si si jistý,že by VAR pustil tvuj klub do finále?Já si myslím,že ne a proto bejt vama,tak se z toho těším 20 let aspon,protože něco podobnýho už video nepustí.Vem si jen to osmifinále proti Ajaxu,jsem 100% přesvědčenej,že by Ajax bez VAR dopal daleko huř,ale ted už to bohužel není možné.Ted kdo vyhraje Ligu Mistru bude pán.

22.04.2019 20:46:35
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

rosamunda, najprv si pozri tie zapasy znovu a nezacinaj tie trapne barcelonske reci, jediny dvojzapas kde sa da povedat ze sme mali stastie bol minuly rok s Bayernom kde 1 sporny okamih sme mali aj stastie, inak ale vsetko bez nejakych skandalov, Juventus jasna penalta na konci, a 2 roky dozadu s Bayernom tam rovnako poskodili aj nas, takze prestan tu zavadzat lebo nikto ti to neberie vazne.. ked vyhral niekto LM so skandalmi tak jedine Barcelona, v rokoch 2006, 2009 a 11 to bolo s velkymi skandalmi jednoznacne v ich prospech ziadny 1 sporny okamih.. proste dobre vies ze to co dokazal Real v LM vy zrejme nikdy nedokazete, a pocet titulov ani nehovorim, tak preto tieto tvoje uplakane reci

22.04.2019 21:50:22
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

tak spanielska liga neni len o stasti, ale aj o rozhodcoch a nefunkcnom VAR, co sme tento rok videli x krat

22.04.2019 21:51:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

Ikere a už to nebude pro tebe lepší.Ted se historie bude dělit na to před a po Smajlík Je mi jasný,že chápeš Smajlík

22.04.2019 22:03:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

o té španělské lize by si měl napsat článek tady na webu.Něco v tom smyslu,že za 3 místo Realu nemuže špatná forma hráču,ale VAR.Bylo by to strašně moc objektivní Smajlík Nadpis článku"Perez je nevinný,muže za to VAR" Smajlík

22.04.2019 22:28:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Takze pacient rosamunda nas tu obvinuje z podvodov v LM. Vraj keby existoval VAR vtedy ci by sme sa dostali 2x do finale?
Toto je stranka o Reale, to tu mieni admin tolerovat urazanie fanusikov Realu mna, Iker, Kabat a obvinenie klubu z podvodu? Vyhodte to h**** znova odtialto

22.04.2019 23:22:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)vplavarni

posledne 3 LM co real ,,vyhral,, boli vzdy so spornymi situaciami co vzdy isli v prospech realu. penalty, cervene karty, penaldove offsajdy atd atd. to si pamata cely svet takze tymi ,,vitazstvami,, by som sa na tvojom mieste neohanal. necuduj sa ze nemate respekt ked si takto zabezpecujete tituly.

23.04.2019 00:58:30
Nemá avatar
23.04.2019 04:27:46
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Pri asi každom víťazovi LM by sa tých sporných situácií dalo narátať viac než dosť. Rozhodcovia robia chyby, takže to nie je žiadna vínimka aj keď minimálne Bayern sa môže cítiť byť poškodený.
O tom, že si to pamätá celý svet počujem teraz prvýkrát. Ja som tento názor počul jedine od fanúšikov Barcelony. Dokonca aj spomínaný fanúšikovia Bayernu tie tituly rešpektujú. Najprv by bolo vhodné si naštudovať všetky potrebné fakty a až potom sa púšťať do diskusií s ľuďmi čo sa do toho vyznajú omnoho viac než ty.

23.04.2019 10:12:06
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

vplavarni, chcel si zrejme napisat barcelona a posledne 3 LM zo 4, inak to celkom sedi

25.04.2019 17:40:24
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

@rosamunda: stastie samozrejme potrebujes tak v lige ako aj v LM. ale len samotne stastie ti je na h****. v lige nas barca poslednu dekadu bije, ale nikto nemoze za to, ze sa Messi v poslednych sezonach v LM vzdy v klucovych momentoch absolutne vytrati... darmo to ides zvalovat na stastie... mas proste hracov, co idu jak parny valec ale ked ide o vsetko tak su zrazu polovicni. a to teraz nemyslim vobec urazlivo na Messiho... absolutne ho respektujem a smekam klobouk pred cim co tuto sezonu zase predvadza. ale som zvedavy ako zahra semifinale proti Lpoolu... ci to bude obvykly Leo Messi alebo taky ten bohuzial pre Barcu v klucovych zapasoch obvykly Leo Kdessi.

23.04.2019 10:25:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

Janinho,Qwer: Hoši máte pravdu,vždy je potřeba štěstí.To stačilo vidět ten Tottenham VS City,pokazí se jeden zápas a ten pohár prohraješ.Nebo pomoc rozhodčích a to platí i na Barcelonu,ročník 2009 semifinále proti Chelsea,to byla vražda v přímém přenosu.Proto jsem rád,že už je ten VAR,v LM to funguje dobře,něco jinýho je naše cz liga,tam se to ohýbá ve prospěch TOP 3.

23.04.2019 18:23:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)maname ToMo

Sranda je, že najviac zápasov odohral v sezóne, v ktorej všetci naňho nadávali Smajlík

22.04.2019 16:28:16
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

Já se vám, slušným fandum tohoto krásného klubu našeho srdce divim, ze reagujete na toho Barcelonského trolla rosamundu. Zbytecne s nim něco řešit Smajlík

Jinak krasne číslo a velké číslo zápasů. Kdo by si to pomyslel po první půlroku od přestupu Luky k nám.

22.04.2019 23:58:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Hura barcelonsky troll s nickmi rosamunda/Ronaldolike, vplavarni, Hulkq a pod. strhol masku fanusika Realu.
Klub obvinuje z podvodov v LM, Penaldo, kupeni rozhodcovia a pod. s***ky.
Kde je Podvinho ci admini?

23.04.2019 08:48:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Hulkq

Kde su admini? Ty kokotko vyjeb***y (ano budem vulgarny, kedze aj ty mozes byt beztrestne..) Smajlík
Toto je cast komentu, ktory si mi napisal v clanku "REPORT: Real Madrid - Athletic Bilbao 3:0. Všechny góly vstřelil výborný Benzema"

..."Ty odpad ubohy ktory sa nasilu vtiera do priazne prajem ti aby si smrtelne ochorel a tvoja rodina zdochla pri autonehode..."

Takze sa pytam JA, kde su admini? Ty sk***ysyn vyjeb***y Smajlík Tomasko Kerubin z Petrzalky.

A admini, po tomto prispevku si zasluzim ban. To uznavam... Ale pokial ho date mne, tak ho dajte aj Slovanovi, ktory tu bezne je vulgarny a pise co chce. Myslim, ze je to fer :))

A ty s tvojimi troll nickmi, si uz trapny, nevies kde je sever ty kokotko spiceny SmajlíkSmajlík ze ja som rosamunda?... Ah omg Smajlík

23.04.2019 09:12:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Poprosim aby sa tu riesili urazky typu kokot vyjeb***y a urazky na moj klub. Dakujem.

23.04.2019 09:40:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Hulkq

Ja tiez prosim.
Dakujem

23.04.2019 09:42:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

Slovane,mě se líbí jak tě ten S3F1K uplně ignoruje a těch adminu je tu už víc co s tebou nechtěj mít nic společnýho.To ti patří,ignorace Smajlík

23.04.2019 18:45:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Ja sa s tebou nebavim tak co ma spominas? Nejaky cas trvalo kym sa zobudili a dali ti banSmajlík A zalez nestojim s chorym clovekom o diskusiu.

23.04.2019 18:55:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

Tak to by bylo krásný,jenže to bys ani nebyl ty jako například v diskuzi o Kilianovi kdy jsem pokojně diskutoval s El Raul a ty si to celé pak zprznil.

23.04.2019 19:00:20
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Hele vubec se s tebou nebavi a ja se ptam proc spominas jeho jmeno? Proc zacinas s provokaci? A nerikej ze ne! My se tady chcem bavit o fotbale tak zalez resit sve mindraky do lecebny...Nikdo o tebe nestoji.

23.04.2019 19:25:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

Hele a proč se začal bavit v diskuzi o Kilianovi kdy se přimotal do naši diskuze s El Raul?Asi zbytečná otázka.Kabat a Slovan jedno jest.

23.04.2019 19:35:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Z diskuze s El Raulem ho tady spominas tak kdo tady provokuje?
rosamunda Přesně to si uvědomuji když začnu psát o Modričovi,tak přirozeně píchnu do vosího hnízda,ty reakce jsou naprosto normální,ale horší je když se to zvrhne v urážení něco jak předvádí třeba Slovan.

A urazeni milovanyho Realu... Takze chlapecku s tebou se bavit nejde...Tebe jenom psycholecebnu. Tam patris.

23.04.2019 19:50:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

tam běž Hulkqovi slíbit,že sám sebe napomeneš až budeš provokovat jako Slovan a nestarej se o mě.Já ti to nežeru.

23.04.2019 19:54:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Takze kdyz mas rozdvojenou osobnost treba vyhledat pomoc. To ti doporucuji.

23.04.2019 19:53:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Prosim ta ved ten je tu na smiech celemu webu naco ho riesisSmajlík

23.04.2019 19:55:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

To si spíš k smíchu ty a navíc už tě lidi začali ignorovat tady,protože zjistili,že si buran,primitiv,retard

23.04.2019 19:58:36
jokersk
Odkaz na komentáø (kotva)jokersk

Admini, hlásim, že sa nedajú odosielať súkromné správy a vkuse vypisuje errors. Je to v štádiu riešenia alebo som jediný komu to blbne?

23.04.2019 10:33:12
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

podla toho co sa v diskusiach v posledych mesiacoch deje tak admini maju momentalne asi vsetko mimo pisania clankov na klobase.

23.04.2019 12:23:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Janinho: asi tak...
Jokersk: Skúsil som to len tak či to ide a ked som chcel dať "vybrať uživateľa" tak mi seklo celý prehliadač Smajlík

23.04.2019 13:23:23
S3F1K
Odkaz na komentáø (kotva)S3F1K

janinho: To není tak úplně pravda, nespímeSmajlík

23.04.2019 15:13:13
jokersk
Odkaz na komentáø (kotva)jokersk

Janinho: obávam sa, že máš asi pravdu...
El Raúl: Smajlík tiež mi to trochu seklo, ale potom to rozdýchal, ale po odoslaní vypíše vždy chyby

23.04.2019 14:03:31
S3F1K
Odkaz na komentáø (kotva)S3F1K

Díky za nahlášeníSmajlík

23.04.2019 15:13:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Ja tady taky neco nahlasuji a to urazeni nasho milovaného Realu...

rosamunda 20:46, 22.04.2019Když se tak zamyslíš a odmažeš si ty poslední 2 roky si si jistý,že by VAR pustil tvuj klub do finále?Já si myslím,že ne a proto bejt vama,tak se z toho těším 20 let aspon,protože něco podobnýho už video nepustí.

vplavarni 00:58, 23.04.2019 posledne 3 LM co real ,,vyhral,, boli vzdy so spornymi situaciami co vzdy isli v prospech realu. penalty, cervene karty, penaldove offsajdy atd atd. to si pamata cely svet takze tymi ,,vitazstvami,, by som sa na tvojom mieste neohanal. necuduj sa ze nemate respekt ked si takto zabezpecujete tituly.

O tom jak pan Hulkq primitivne urazi se radeji nevyjadruju...To chce stopku.






























23.04.2019 18:47:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

prvním odstavcem si se prozradil Slovane

23.04.2019 18:53:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Hulkq

Ked ja mam mat stopku, tak potom tu stopku mas mat aj t... ehm ehm Slovan, ci nie?
On sa nevyjadruje vulgarne? Ja som to napisal zamerne vulgarne...Kedze moze aj on, mozem aj ja...A teraz mi na to neodpis nic, lebo ti to nepasuje..Smajlík SmajlíkSmajlíkSmajlík

23.04.2019 19:00:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Ja se tady nebudu nikoho zastavat. Pro me je jeho vyjadrovani a to promin Slovane nekdy vyjadrovani krcmarskyho burana nekde z hospody ctvrty cenovy...Ale ten aspon resi fotbal.

Ty Hulkq tady neresis nic jen sprosty slova porad dokola Tomas Kerubin, urazeni klubu a hlouposti. Pro me nejsi fan Realu...
A kdyz si mam vybrat mezi tebou a nim tak ten ban dostanes okamzite TY! Uz jen z principu ze tohle je fotbalova stranka... A ty taky o fotbale moc toho nevis...vzdyt Messi neni zaloznik ze jo?

23.04.2019 19:12:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Hulkq

Tak po prve, mily Kabate...Ja ze neriesim futbal? Uznavam, vacsina komentov je sposobena mojim natahovanim s tym retardom Slovanom. Ak sa ti chce, checkni si nejake moje komenty...A hlavne, kto prvy zacina (Slovan) rypat.
Po druhe, najprv uznas ze jeho slovnik je niekedy "vyjadrovani krcmarskyho burana" a nakoniec povies, ze len ja si zasluzim ban? WTF Smajlík Objektivita jako prase ze?
A po tretie, najprv napises, ze udajne neriesim futbal a potom mi pripomenies moj koment, paradoxne o futbale, kde som spomenul Messiho ako zaloznika Smajlík...Okey, aj ked napisem mozno hlupost...Mozno si to potom uvedomim...Ale je spravne, ked hned prvy koment je od takeho "burana" ako Slovan, ze sa mam ist liecit?

A nakoniec, ze ja nefandim Realu? K tomu sa nebudem vyjadrovat...Je mi to u "p****e" co si myslis...
Tak co ty na to? Smajlík

23.04.2019 19:25:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

Hulkq: jak by tady bylo krásně kdyby tady ti retardi nebyli.Jak děcka z pomocné školy.

23.04.2019 19:38:38
Nemá avatar
23.04.2019 19:41:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Vic krat jsem si vsiml ze to TY ses rypak tak se tady nehrej na ubozacka prosim! Pro dobro tohohle webu neres ty jeho a ja domluvim aby neresil tebe...Proste nato kaslete a nevsimej si ho...Protoze banovan tady nechce byt nikdo.

23.04.2019 19:39:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Hulkq

V poriadku Kabat...Ale mi slub, ze ked uvidis, ze ON prvy ma niekde spomina, zacina urazat, provokovat...Tak SAM ho napomenies...Plati?

23.04.2019 19:43:32
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rosamunda

jedině,že by napomenul sám sebe

23.04.2019 19:55:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mato4

chlapi ako nehnevajte sa ale ani k 1 príspevku sa nedá diskutovať o futbale iba tie hlúposti. ja už chodím na diskusie na iný portál a myslím si že postupne tak bude robiť viac ľudí a vy tu zostanete samy 4-5 čo sa dookola hadate a bude to portál iba pre vás

23.04.2019 15:22:58
bremi
Odkaz na komentáø (kotva)bremi

Dani Ceballos má být prvním z řady hráčů, kteří v létě opustí Real Madrid. Dvaadvacetiletý fotbalista přišel v roce 2017 z Betisu za 16 milionů eur, ale do základní sestavy Bílého baletu se nepropracoval. Dalšími na řadě pak mají být podle deníku Marca Marcos Llorente a Sergio Reguilon.

23.04.2019 16:46:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Sakra proč Reguilon? Tomu nevěřím.

23.04.2019 16:59:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Ceballos určite áno. Potrebuje hrať.
Llorente a Reguilon nie. Ich by som tu najradšej videl aj ďalšiu sezónu. Majú na to, aby sa bili o miesto s Casemirom a Marcelom.

23.04.2019 17:17:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Preco by mali Llorente a Reguilon? Obaja su snazivi. Mal by ist Marcelo, ten flaka co sa da.

23.04.2019 18:01:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Nasho milovanyho Llorenteho chteji prodat? To vubec nechapu...Ten klub ma neco do sebe.

23.04.2019 18:51:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Nesmíš všemu věřitSmajlík

23.04.2019 18:53:27
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

co hovorite na posledny navrh Thamu:

Erikssen = Modric + 50mil - boli by ste za ano/nie ??

24.04.2019 15:08:16
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

ked rozmyslam, za kolko by sme boli schopni predat modrica, tak asi v rozmedzi 50-70/80 viac nie vzhladom na vek a aj to neviem ci nie som optimista. takze mi to z hladiska ceny pride ako celkom zaujimava ponuka.
prideme sice o modrica, ktory je hlavou nasho stredu, ale kolkoeste v top forme - sezonu , dve ?
asi by som to nakoniec bral, ak to je pravda Smajlík

24.04.2019 15:11:01
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

pripadne , ak bysa podarilo znizit doplatok z 50 na cokolvek menej, tak este lepsie

24.04.2019 15:12:06
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

ja si inak myslim, ze este ten eriksen mozno aj novu zmluvu podpise. po to vcerajsom infarktovom zapase by uz Spurs mali udrzat top4, takze bez LM by nemali ostat. okrem toho maju stale dobru sancu postupit do finale LM, takze aj financne si klub polepsi oproti ocakavaniam...

ale keby celkom chceli, tak vymene Eriksen - Bale, Modric by som sa asi nebranil. nechcem aby Luka odisiel a verim ze bud. sezonu pojde zase hore, ale viac nez 2-3 sezony uz pred sebou asi nema. tazke rozhodovanie.

24.04.2019 15:38:17
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

byt hracom ako on - je to viac hladisk:
1. euraciky
2. moznost vacsieho uspechu a slavy v Reale
3.vacsia istota zakladu v Thame..

ale zas kolko krat dostane hracponuku hrat za Real. ja byt on- idem do Realu, ale on ma vlastnu hlavu + kopec ludi okolo seba

vymena s modricom +bale nevidim realne, pretoze ti dvaja maju jasne vacsiu hodnotunez on, ale bol by ochotny Tham doplatit ?? silno pochybujem...

24.04.2019 17:03:34
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

neviem ci tu lukovu hodnotu neprecenujes... minule leto za neho Inter nukal tusim 40 mil. na zaciatku novej sezony bude mat 34 rokov... nemozes cakat ze za neho dostaneme viac nez 30-35 mil.
a bale je kategoria sama o sebe. toho by som kludne pustil aj za 60 mil. tie fantazmagorie o tom ze za neho klub bude pytat 130 mil. su rovnake ako keby povedali ze je nepredajny. najvacsi problem pri jeho navrate do thamu by bol ten jeho plat. on ma tusim 20 mil. v cistom a to je skoro 2 krat tolko ako berie momentalne najlepsie zarabajuci Kane. aj keby prijal mensi plat, stale by sa podla mna Levy nepristupil pokial by Real neplatil cast jeho platu...

24.04.2019 17:44:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Bavit sa tu o hracovi, ktory ma tento rok 34, evidentne ho chyta zenit, ze to tu nevidi na 2-3 sezony kedy bude mat 36 je sproste.
Vymenit veterana za Top hraca nechce iba analfabet.

24.04.2019 17:50:34