Komentář ke článku:

Zidane má jasno. "Operace Mbappé" zahájena, píše France Football

Autor: Laša, vydáno: 25.03.2019 15:49
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Pavel111

Nevím no jestli za něj vysázet pomalu 300 mega. To by už těžko potom ještě někdo přišel. A my potřebujem rozhodně víc než příchod jednoho hráče. Za ty prachy by jsme měli Hazarda i top hroťáka jak nic a ještě by zbylo na třetího top hráče. Na druhou stranu je to hráč s největším potenciálem momentálně. Ale zase to vypadá, že chytá manýry od delfína, začíná solidně simulovat a jde mu očividně hlavně o prachy.

25.03.2019 16:03:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fanfan

No a k tomu treba pripočítať plat. Ja ti neviem je až príliš drahý.

25.03.2019 16:21:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

přesně tak Smajlík , a ty podmíny co si prej diktuje , podle mna to bude mět horší ego jak ronaldo messi s neymarem do kopy

25.03.2019 16:43:14
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

tak treba brat do uvahy aj odchody. zizou mal na prestupy udajne 300 mil. nehovorim ze verim ze PSG pusti Mbappeho za 280 mil, ale :
+ Miliato 50
+ Mbappe 280
+ Hazard 100

- Bale (dajme tomu 60-70 mil. ak sa najde niekto kto ho bude chciet)
- James (nieco cez 40)
- Kovacic (40-50 mil.)

a potom su tam dalsi otazni hraci ako Marcelo, Kroos, Isco, Keylor, Ceballos, Vallejo. Bale momentalne berie okolo 20 mil. rocne, takze Mbappeho plat by sa v pohode zmestil.

25.03.2019 17:27:39
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

James klidně dvojnásobek toho, cos napsal. V Bayernu je dlouhodobě jedním z nejlépe hodnocených hráčů např. na Sofascore. Ale to je i Kroos u nás a kolik lidí ho chce prodat…

Myslím, že 65 za Jamese by mělo být minimum (pokud si ho teda Bayern neodkoupí)

25.03.2019 23:42:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

To snad nemyslis vazneSmajlík Ty si taky d****, ze to snad neni normalne. James dvojnasobok 65 mil.??
Kroos je pozitivne hodnoteny ked ho fanusikovia, novinari kritizuju a sam priznal, ze hra slabo? Ty sa zobud zo sna, to je neuveritelne.

26.03.2019 01:16:39
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

James ma v hostovani uz dohodnutu sumu na odkupenie a neverim, ze ho Bayern za tie peniaze nevykupi.

26.03.2019 08:26:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Vlasta

pokud chceme nejlepší tým, musíme kupovat nejlepší hráče a to on asi je, ačkoli ta suma je děsivá. Messi k nám asi nepůjde

25.03.2019 16:07:49
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

Podlě mě potřebujem hráče jako je Mbappé aby nahradil Ronalda , ale též potřebujem lepšího Hrota a lepší křídlo (Benzemu a Balea) ano vyjde to hodně draho ...
Ale co by se zamlouvalo mě ...
Prodat ( Marcelo , Bale , Benzema , Kroos )
Koupit (Mbappé , Icardi , Pogba nebo Erikson ) tak bych to viděl ja SmajlíkSmajlík

25.03.2019 16:20:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)OxyD23

Zdravím pánové , já si myslím že to je dobrá volba a nezapomeňme ze Zidan dostal 900 mil € na přestupy tak že si myslím ze zbyde na Hazarda nebo na nějaký hrot 😉😉😉

25.03.2019 16:31:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans

SmajlíkSmajlíkSmajlíktu cifru máš skade? Vraj 900 sa zobud písalo sa o dačo cez 300 a len tak pre tvoje info real si požičal 540 mega od amerických bánk na prestavbu štadióna nie na kúpu hráčov respektíve dvoch troch.

25.03.2019 16:38:19
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

tvl, uz zase???? ked zizou nastupil tak tu niekto siril tuto rozpravku a zjavne nemaju dost Smajlík na nejakej FB stranke to niekto dal a zrazu je toho plny web Smajlík

25.03.2019 17:28:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

900 ? Smajlík kamaráde to si hodně přestřelil , to by mohl postavit uplně nový tým skoro :D

25.03.2019 16:40:48
LuckyShot
Odkaz na komentáø (kotva)LuckyShot

Vzhledem k tomu, že se vrátil Zidane na lavičku, tak na nějaký velký výprodej můžou fanoušci zapomenout. Zidane má velmi dobrý vztah s Marcelem, který se vrátí do základní sestavy. Kdyby zůstal Solari, na Marcelův odchod bych si vsadil, teď už ale ne. A neodejde ani Benzema, který se Zidanem v jeho prvním angažmá hodně pekl. Jediný, kdo nemusí mít ze Zidanovo návratu radost je Bale, který má největší šance na odchod. Jenže to je málo na to, aby Real koupil Mbappeho a hráče, které ještě potřebuje. Mbappe je dle mého z finančního hlediska nereálný, když si k tomu připočteme, že nemá výkupní klauzuli a PSG nepotřebuje prodávat.

25.03.2019 16:32:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zahrmi

Nevěřím tomu že přijde, ale rád se budu mýlit v tomto případě. Mbappé se jeví jako hráč s největším potenciálem, kterej už navíc odehrál spoustou těžkých zápasů, ikdyž je pořád mladej. Nadruhou stranu kvůli Pérezově sabotáži týmu jsme na přestupovým trhu prosrali poslední tři roky a momentálně jsme v situaci, kdy potřebujeme víc, než 1 top hráče a v takové situaci nevím jestli je možný utratit 300 mil jen za jednoho hráče, přece jen za to můžou i s dnešníma cenama být 2 vynikající hráči. Samozřejmě pokud by jsme měli tolik peněz, že bychom mohli koupit Hazarda i Mbappého, tak by to bylo luxusní, ale mám pocit, že stejně potřebujem i někoho do zálohy ještě, nebo minimálně aspoň aby se vrátil Kovačič, při vší úctě k Ceballosovi a Diázovi a Valverdemu a všem ostatním "talentům", který sem ten senila natahal, ti na to hrát důležitou roli v týmu zatím nemají a dost možná ani nikdy mít nebudou.

25.03.2019 16:43:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

asi tak no , přes 300 mil by mohl byt hazard icardi a třeba ten eriksen

25.03.2019 16:48:11
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)maname ToMo

Bol by to sen keby sa to podarilo ake tie ceny. Dnešný futbal je bohužiaľ len o peniazoch. Všetko to spustil PSG kúpou Neymara. Teraz každý hráč, ktorý aspoň dobre vyzerá má cenu 100 miliónov. Niekedy si za 50-60 miliónov kúpil kvalitného hráča, teraz za tú cenu môžeš tak upratovacku kúpiť. Niekde ľudia nemajú čo jesť a my tu ideme kupovať Mbappého za 300 mega. Ale tak čo už. Moje peniaze sú to neni, takže nech sa páči

25.03.2019 16:51:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

Za kolik šel k nám ronaldo za 90 ?

25.03.2019 17:06:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)maname ToMo

94, teraz by stál 300 mega

25.03.2019 17:25:11
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

Presne. Ceny šli hore. Teraz by CR stál určite tých 300

26.03.2019 06:17:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)yont1

Pravé krídlo nám treba, na ľavo je Vinicius, takže Mbappeho by som uprednostnil pred Hazardom. Áno, budu chýbať skúsenosti, ale kto si myslí že hneď ďalšiu sezónu naskocime na staré úspechy, veľmi sa mýli.

25.03.2019 17:19:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

ano s hráčema jako je Valverde , Ceballos, Vinicius , plus hráči kteří su už za zenitem Benzema a spol , tak určitě na úspěchy nenavážem

25.03.2019 17:25:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mato4

do 300 mega je to este v pohode... to je ako v roku 2009 za Ronalda 94 mega... a tento hrac tu moze hrat 12 sezon tak neviem co riesite

25.03.2019 17:28:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

pochybuju ze by u nas vydrzel tak dlouho , pak mu někdo nabidne zas vic penez a pujde někde do anglie , ten chlapec chce spís víc penez jak vyhravat trofeje

25.03.2019 17:36:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mato4

aaa ešte by som ho nezatracoval ved to robi aj Ronaldo a Messi a vidis pohoda

25.03.2019 17:42:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zahrmi

"to je ako v roku 2009 za Ronalda 94 mega" jakože za těch 10 let byla inflace 300%, nebo jak to mám chápat? To tak možná někde v Zimbabwe, ale v Evropě asi těžko. To že kluby vlastněný bývalýma pastevcema velbloudů, kteří díky tomu že sedí na najcenější komoditě současnosti absolutně ztratili pojem o hodnotě peněž, z nudy se rozhodli koupit fotbalový kluby a pak totálně pokřivili přestupovej a platovej trh neznamená, že pro ostatní kluby se hodnota peněz nějak změnila. Když přičtu inflaci, tak dejme tomu, že 94 mil. za CR by dneska mohlo být tak 110 +/-. Ale poměrově je dneska 300 mil. za Mbappého pro klub mnohem větší výdaj, než byl ten za CR v roce 2009. Bohužel jen posraným šejkům můžeme poděkovat, že dneska už i klub jako Real musí zvažovat jestli dát za jednoho hráče takovou obrovskou sumu zvlášť v situaci kdy potřebujeme koupit tak minimálně 3 hráče.

25.03.2019 17:53:35
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kazatel

Tu absolutne nejde o inflaciu, pleties jablka s hruskami. Je to proste vyvoj cien, aj byvanie islo rapidne hore za poslednych 10 rokov a nie iba o vysku inflacie. Proste doba kedy sme si mohli dovolit hoci komu vykupit ich najvacsiu hviezdu je prec. Su tu kluby ktore vdaka svojim bohatym majitelom mozu vsetko aj porusovat financne fair play

26.03.2019 11:17:21
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

Prvně je důležité zmínit, ze tento hráč je jediný hráč, který je schopen byt na úrovni Ronalda s Messim, takže jeho za každou cenu, pokud to jen trochu půjde, musíme koupit, nicméně je důležité se na to koukat z jiného pohledu. Je otázka, jaký máme letos budget na přestupy, jelikož pokud platí oněch 300mega, tak bych s tímto balíkem naložil letos rozhodne jinak, než je vysolit za jednoho hráče, kterého můžeme eventuálně koupit léto následující. Musíme se na naši situaci koukat s rozumem. Proto říkám, pokud máme budget těch 300mega, tak radši kupme Hazarda, Icardiho + zaloznika (?). Mbappe tu sezónu úplně v klidu počká, ale Hazard s hrotakem ne. Nepřijde mi realne koupit v jenom lete Hazarda, Icardiho + Mbappeho.. to by jsme utratili tak 500mega za jedno léto, což je nerealne, si osobně myslim.

25.03.2019 18:11:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)yont1

Ja to mám opačne. Radšej teraz Mbappeho, jeho cena už nepôjde dole. Plus, treba nám urgentne niekoho na pravé krídlo, myslím si že sa zhodneme že Vinicius je viac ako Lucas ale Bale. A nech sa začne stavať tym na ňom. Potom o rok môžu prísť ďalší, podľa situácie. (pre haterov, áno Benzemu treba vymeniť, ale nemyslím si že Icardi je ten okolo by sa mal točiť nový projekt, pár sezón by vydržal, ale z dlhodobého hľadiska nie je ten správny)

25.03.2019 21:08:19
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

Ty sumy za prestupy jsou nehorazne a jeste dalsi podminky.trochu skromnosti by chlapci neuskodilo

25.03.2019 18:48:16
Grytas
Odkaz na komentáø (kotva)Grytas

V pohode , at prijde tenhle kluk se vyplati..... s Viniciusem budou nezkutečnýSmajlík

25.03.2019 19:28:18
supeRonaldo
Odkaz na komentáø (kotva)supeRonaldo

ja osobne by som bol za to, aby pocas tohto leta prisiel hazard namiesto balea a pogba namiesto kroosa. s mbappem by som este rok pockal. je mlady, nie je sa kam ponahlat. navyse, cim sa bude zmluva blizit viac a viac ku koncu, tym bude ta cena nizsia. ale jasne, nie je to na mne a samozrejme, ze ak kylian pride uz teraz v lete, bude velmi rad.

25.03.2019 20:09:17
supeRonaldo
Odkaz na komentáø (kotva)supeRonaldo

tak podla vsetkeho ide o famu, zdroj blizky realu madrid mal dnes uviest, ze real neplanuje ziadnu ponuku za mbappeho

25.03.2019 20:23:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

a nebo inflace ve fotbale bude narustat a bude za rok a pul stat o 20% mozna 30% vic

25.03.2019 22:41:41
supeRonaldo
Odkaz na komentáø (kotva)supeRonaldo

snad uz narastat nebude, uz teraz to je strasidelne.

25.03.2019 23:17:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Za takú sumu určite nie. Potrebujeme prestavbu kádru a utratiť všetok budget na jedného hráča neznie veľmi rozumne. Radšej posilnime tím viacerými posilami. Priorita musí byť Hazard, útočník a ideálne ešte niekto do stredu poľa. Mbappé ešte minimálne rok kľudne počká.

25.03.2019 20:40:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Pangarys

Hazard? Ani nie. Kde by hral Vinicius, vpravo? To asi nie. Radsej Kylian ako Hazard.

25.03.2019 21:47:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Pravidelne by rotoval.
Ak sa Zidane poučí zo svojej poslednej sezóny a nebude stále stavať len svoju 11, tak v tom nevidím problém.

25.03.2019 23:11:02
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

jestli si myslis ze junior bude lepsi jak hazard momentalne tak to je potom hodne spatne

26.03.2019 05:04:48
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hunter925

Tak, vraj sa Real vyjadril, že nebude realizovať žiadnu ponuku za Mbappého.

25.03.2019 21:45:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)N3uro

Nereálný a za 280 už vůbec né. 180+ bonusy šel tam dostal gigantický plat. Už jednou nás odmítnul. Paříž neprodává. Je pro nás absolutně zbytečný protože my potřebujeme více jak jednoho hráče. Uvědomte si že k těm 280 za který nám stejně pošlou, tak plakát s podpisem souvisí giga plat. Navíc 50 mega už jsme z budgetu dali za stopera. Nikoho jsme ještě neprodali. Pochybuji že tento rok půjde Bale, ta pijavice tu ještě tento rok bude. A znova nereálný. ten hráč je pro ně tak cenný, že momentálně jsou jen dva hráči neprodejný možná tři, ale u Neymara nikdy nikdo neví to je vylízanost sama...A to je Mbappé, Messi.

25.03.2019 21:58:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

paneboze... nejhorsi na vsem je... ze on by se i za tech 300 mega proste vyplatil Smajlík

od prvnich zapasu... co jsem ho videl pred 2 rokama v LM... jsem v nem videl uplne ten stejnej zablesk geniality jako u prvnich zapasu Messiho a Ronaldo

je to jejich prirozenej nastupce Smajlík velkou vyhodu (nebo nevyhodu?) bude mit oproti nim asi v tom... ze nebude mit dlouhy roky rovnocennyho soupere jako to meli poslednich 10 let oni dva sobe navzajem

25.03.2019 22:39:14
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

Ibaže už Madrid popiera záujem o neho , žiadna ponuka nebude vraj

26.03.2019 00:00:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Zdroj tvoj Football Manager?

26.03.2019 01:21:54
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

Ak máš reagovať ako blb, tak radšej nereaguj vôbec, ty "manager

26.03.2019 06:14:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Pytam sa slusne na zdrojSmajlík

26.03.2019 10:03:24
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

Pýtaš sa či je môj zdroj futbal manager a na takéto detinské otázky nemám chuť odpovedať

26.03.2019 15:22:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Diacret, hrac si urcil podmienky, ma nato pravo a zasluzi si ich. Najlepsi hraci by mali byt kralovsky plateni a Mbappe by bol u nas najlepsi uz teraz.

26.03.2019 01:20:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

ještě tolik toho nedokazal aby si toho tolik urcoval

26.03.2019 07:47:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

A to je v poriadku, ze Bale je aktualne najlepsie plateny sportovec Britanie? Pytam sa ci ho platime za marodovanie, "teamovu spolupracu", hranie golfu?
Mbappe ma potencial vyrovnat sa CR a Messimu, vo svojom veku za kratky cas sa stal Top hracom. Uz teraz keby hral u nas je najlepsim hracom.
A pokial sa kabina neurazila na Baleov plat preco by sa mali na hraca, ktory ma status jedneho z najlepsich? Prave najlepsi hraci maju pravo byt najlepsie plateni.

26.03.2019 10:22:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

otázka co to udela v kabine , polovina hracu bude chtet třeba odejit a budu urazeni , to nemosi delat vůbec dobrotu

26.03.2019 07:47:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Ta suma za transfer nemusi byt ani tak horibilna kedze mame uz s Militaom cca 300 mil. eur.
Sme vo vyhodnej situacii, ze o hracov ktori podavaju podpriemerne vykony Varane, Marcelo, Kroos, Bale je zaujem a daju sa vyhodne predat.
Bale, Kova, James najvacsi aspiranti na transfer cca do 180 mil.
Mbappe si zasluzi taky plat, treba urobit vsetko preto aby ho kupili.

26.03.2019 01:31:19
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

Opravdu Varane James a Kovačič predat ??? SmajlíkSmajlík To že Varane je jeden z nejlepších na světě a je stále mladý a momentálně neodehrál dobrou sezonu i když to je kravina to házet všechno na něj protože ten team celej nefungoval dlouhou dobu ( založníkum propadavali miče ve středu hřiště atd. proto jsme dostavali hodně golu ) tak ho nemužeme hned prodat a vyměnit ho za nějakyho De ligta jinak potřebujem hotoveho stopera. :D (Ano je dobry zatím moc nezkušeny a mlady ale..! ) Už mame Edera .. tudíž pokud nebude chtít Varane odejít sám tak nepůjde 100% pryč ( Leda že by četl ten tvůj komentář to bych pak pochopil Smajlík hala madrid )
Jinak James a Kovačič jsou aktualně nejlepší volby do budoucna jako Kovačič za Modriče , A James ? toho srovnavat s Iscem ted nebudu protože Isco skoro vubec nehral , ale i tak by se nám více hodil James než Isco Smajlík Jinak souhlasím cos říkal o Mbappém k nám
Ale já bych prodal (Marcelo , Kross , Bale , Benzema - VĚK , FORMA , možna Motivace

26.03.2019 14:27:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

James pri Zidanovi nehraval a nema zaujem ani v Bayerne takze ten sa da idealne spenazit.
Kovacic nema na Modrica a sam sa vraj vyjadril, ze chce byt v Chelsea.
Varane posledne dve sezony podpriemerny, nerozumie si s Ramosom, robi chyby a dostavame dost golov. Ked chce vyzvy moze odist, treba ist po de Ligtovi.

26.03.2019 14:51:58
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

Ano James nedostaval přiležitost , ale člověk nikdy neví jak se dohodnou. ale já osobně bych ho bral . Samozřejmě Kovačič na něho nemá v tuhle chvíli proto jsem psal do budoucna proto bych koupil Eriksona nebo co by se mi více líbilo Pogbu .
Ano Varane nemá posední dobou extra vysledky , ale i tak bych ho nevyhazoval , ale kdyby náhodou chtěl odejít tak musíme koupit zkušeného staršího stopera který může hrát základ za Real ( MÍSTO De ligta máme už Edera ) . Smajlík

26.03.2019 16:02:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Tak naco tu ma byt Varane ked nema 2 sezony vysledky? Nebudeme brzdit jeho i seba. Militao je do rotacie a de Ligt v pohode moze.

26.03.2019 17:22:05
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

Chceš mi teď říct že De ligt muže hrat zaklad a Eder ne ?? :D SmajlíkSmajlík

26.03.2019 19:24:31
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

A Varane se může otřepat pod Zidanem a být nejlepší nikdo neví Smajlík

26.03.2019 19:26:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Si nechapavy? Do rotacie neznamena pravidelne lavicka.

26.03.2019 21:50:43
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

To jsi možná ty , ale vyznělo to jako bys psal že je Ligt lepší jak Eder SmajlíkSmajlík

27.03.2019 08:08:46
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Ved ty si nechapavy ja som nepovedal, ze Militao bude permanentne na lavicke.

27.03.2019 13:01:19
FrosttAK
Odkaz na komentáø (kotva)FrosttAK

Radši už nebudu komentovat Smajlík

27.03.2019 15:14:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Za tyhle prachy určitě nekupovat. Podívejte na PSG jaký mají útok a je jim to prd platné. A co útok,mají i zálohu velice kvalitní a stéle k ničemu. Že vyhrají Francouzkou ligu o 100 bodů je hezké ,ale tím to také končí.

26.03.2019 08:16:44
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

tak ale budme objektivni, mbappe bol proti ManU najnebezpecnejsi hrac PSG. to ze vypadli, za to mozu podakovat hlavne defenzive a tym neskutocnym individualnym hrubkam

ked chcel neviem aky plat pred 2 rokmi, tak som suhlasil ze toto si 17rocny fracek s vybornym polrokom za sebou dovolit nemoze. ale momentalne je uz mbappe jeden z najlepsich hracov na svete a dokazal to aj na MS. ak u nas berie Bale 20 mega, tak 15 pre Mbappeho je podla mna OK. je to rozdielovy hrac a ta jeho cenovka je aj kvoli jeho veku. ak takto hra v 19 rokoch tak ktovie kam sa az moze posunut. ak sa vazne nezrani, tak podla mna na 100% vyhra v buducnosti zlatu loptu, taky je dobry. a pokial by prestal simulovat, tak by podla mna nemal chybu.

ak by bola moznost za tych 280 mil., tak ja som za. tento chlapec by nas mohol tahat tak dlho ako CR a myslim, ze nie je horsi ako CR ked k nam prestupoval.

26.03.2019 08:41:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

ja když sem sem dival na porovnavaci videa messi a ronaldo a kylian v jeho veku tak me prisel ronaldo trosku jinde a to hral v MU , coz je trosku jinsi liga jako ve francii

26.03.2019 13:42:16
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

tak mbappe z fra.ligy asi sam neurobi ligu na urovni top4...
ale uz v 17tich sa v Monacu riadne zapisal v LM a na MS zahral podla mna lepsie nez Griezmann.
tazko porovnavat lebo by museli s CR hrat v rovnakych kluboch/lige v rovnakom case, ale v mbappeho veku mal za sebou 2 sezony v ManU a tie boli viacmenej ucnovske... hore vystrelil az v tej tretej, takze co sa medzinarodnej sceny tyka, tak ma mbappe podla mna na CR aj naskok. jasne ze fra. liga sa neda porovnavat s PL, ale na to ze mal len teraz 20 tak si myslim ze herne nie je od neho vela lepsich utocnikov (ak vobec).

26.03.2019 16:15:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Janinho ve všem s tebou souhlasím,ale mám dojem,že začíná mít hvězdné manýry jak tu psal někdo přede mnou. Má dobře našlápnuto,že dopadne jako Neymar a to jistě v kabině mít nechceme.

26.03.2019 09:10:05
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

sak niektore veci sa ani mne nepacia a ako som pisal, ked si ako 17rocne ucho vypytal nezmyselne veci tak by som ho tiez poslal do rici. ale to uz je potom na Zidanovi aby ho vratil na zem.
vacsie problemy ma za sebou napr. Icardi aj Neymar, Bale nevie po 5 rokoch pokecat so spoluhracmi... treba dufat, ze by mu Zizou ukazal kde je sever. ak nie, tak pokial sa nezrani, tak jeho cena klesat nebude. takze ak by v kabine vystrajal tak stale ho vies o 2-3 roky predat za tie iste peniaze a kluby by sa o neho stale bili.

26.03.2019 12:30:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Nehledě na to,že loni dopadli stejně jako letos.

26.03.2019 09:12:11
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Neříkám,že bych ho v týmu mít nechtěl,ale za ty prachy raději tři kvalitní fotbalisty,než jednoho nadrůměrného. Je to kolektivní sport a tři zmůžou více jak jeden.

26.03.2019 09:51:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Chlapce nadpriemerneho? To si riadne prepiskol. Za hviezdny manier mozeme oznacit chovanie Hazarda k Sarrimu takze zato by nemal prist? Co sme klub FC Etika?

26.03.2019 10:28:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Za rozumne ale povazujem priviest ho az o rok a poriesit viac postov najma de Ligt, Eriksen, Hazard, Icardi/Jovic/.
Eriksenovi a Hazardovi vyprsi zmluva, Icardi ma slusnu cenu a Varaneho strelit za riadne peniaze a skusit de Ligta.

26.03.2019 10:37:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

Na de Ligta zapomen, toho ma na hacku Barca

26.03.2019 12:34:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Kde maju oficialnu dohodu? Barca "mala" i Asensia, Viniciusa, Rodryga a kde su teraz?Smajlík

26.03.2019 14:47:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

To sice ano, ale víš co, už mají De Jonga a jsou to velcí kamosi a pokud o něj Barca stojí, Jakože stojí, tak bych s nim vůbec nepočítal

26.03.2019 17:08:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

A coze su kamosiSmajlík Povedal ti, ze tam chce? Ja taky zdroj nemam. Ked ty ano tak si spicka agentSmajlík

26.03.2019 17:23:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

Je to prozatím všecko jen bulvár, ale četl jsem víc článku, kde mluvil o tom, že chce jít do Barcy s De Jongem, kdo ví, jak to nakonec bude

26.03.2019 17:27:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

ve hre muze byt i liverpool , prej by se mu libila spoluprace s van Dijks jako v repre

27.03.2019 05:05:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kabat

Jo toho bych bral za kazdou cenu.

26.03.2019 11:15:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Nejsme FC etika,jsme Real Madrid,takže si odpověz sám....

26.03.2019 12:30:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Kde sa Mbappe choval neeticky voci spoluhracom ci kabine?
Podla teba je etika prednejsia ako kvality? No keby si ty budoval team tak to by sme hrali stred tabulky.

26.03.2019 14:55:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

S tou etikou jsi ale začal ty,ne já

26.03.2019 15:06:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Ja som nehodnotil niekoho hviezdne maniere. Keby mame postavit team bez hviezdnych manierov na ukor kvality to sa mozeme porovnavat s Vallecanom.

26.03.2019 15:56:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

S dnesnim trendem mam trochu strach, ze pokud letos nepujde za 300, pristi rok uz Arab bude chtit 400

26.03.2019 12:35:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Nebuďme z něho všichni tak vys..... Před rokem tu většina kvílela,že chtějí Salaha a nikoho jiného. Dnes tu po něm neštěkne ani pes. Uznávám ale,že Mbapé je úplně jiný level.

26.03.2019 12:38:48
Grytas
Odkaz na komentáø (kotva)Grytas

Salaha do Realu mohl chtít jen hlupák, co nerozumí fotbalu...

26.03.2019 13:54:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Ale bylo jich tu dost,vzpomínáš?

26.03.2019 15:07:43