Komentář ke článku:

REPORT: Real Madrid - Barcelona 0:3. Los Blancos spálili řadu šancí a schytali další debakl

Autor: Laša, vydáno: 27.02.2019 22:52
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


bremi
Odkaz na komentáø (kotva)bremi

Titulky v novinách:

Real Madrid dostal v bitvě gigantů nařezáno od Barcelony

Já dodávám: Peréz ven! Smajlík

27.02.2019 22:54:38
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

Vzhladom na priebeh zapasu je vysledok velmi kruty. Nemyslim si ze je spravne vycitat 18r chalanovi ze nepremenil sance obzvlast ked tak vynika oproti zvysku utoku.
Za mna dnes najlepsi - vinicius+reguilon+casemiro

Skoda tohto zapasu pristup bol spravny no zrejme to takto ma byt za ten sajrajt a prist zo zvysku sezony

27.02.2019 22:55:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)7becks

Naprosto souhlasím. Dnes se opravdu Real nemusí za svůj výkon stydět. Takhle marnou Barcelonu v El Clásicu jsem dlouho neviděl, ale dostali jsme krutou lekci z produktivity. S nejlepšími hráči také souhlasím. Za mě nejlepší Reguión, první El Clásico a fantastický výkon, dále Casemiro, který nejenže odebíral míče, ale byl i velmi konstruktivní v rozehrávce, kdy zastínil i Modriče s Kroosem. Vini až třetí, protože od útočníka se prostě očekávají góly a ty zatím bohužel nepřichází.

Dnešní zápas rozhodl druhý gól, při kterém podle mého trochu zaváhal Navas. Hráč, který přihrával před branku neměl prakticky jinou možnost než přihrávat před branku a Navas to bohužel nepřečetl.

27.02.2019 23:11:37
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

@Capitano11
a preco by nemohol hodnotit? skoro cely zapas sme boli lepsi, oni dali z 2 striel na branu 3 goly. tento vysledok je kruty ale za vykon sa hanbit nemusime.
Vinicius ked zamaka na tom zakoncovani tak bude TOP hracik. radost pozerat na jeho pohyb a medzihru. treba sa dat dokopy a v sobotu im to vratit.

len skoda ze dalsie domace Clasico s takymto vysledkom. fakt by som nechcel dat liter za to ist na taky zapas a ist domov s 0:3. tie domace Clasicos nezvladame dlhodobo.

28.02.2019 07:42:21
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Ako je možné že si celý zápas lepší a prehraš 3:0 ? Jednoducho, súper má výborného brankára, premení všetko a ty si pravdepodobne kopyto keď nedáš také tutovky aké sme mali.
Čo viac k tomu napísať ? Asi že zostáva utopisticky veriť že to dokážeme 4x po sebe, lebo liga je tiež už passé Smajlík

27.02.2019 22:58:11
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Hráč, který v 18 letech zastíní všechny hvězdy Barcelony v čele s Messim je kopyto?

27.02.2019 23:04:47
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Myslel som to všeobecne, oni dali z 2 šancí 3 goly a my žiaden, ako inak nás chceš dnes nazvať ? Podla mna bol Vini napriek tým zahodeným šanciam najlepší hrač na ihrisku.

27.02.2019 23:21:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)majos

Neviem ako ich zastihol asi iba v zbrklosti a v nepremenenych sanciach. Ešte na to nemá.

28.02.2019 00:55:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Táto parta si nezaslúži vyhrať nič. Čakám leto a pár zmien. Prístup týchto nechutne alibistických čurákov je fakt k zblití. Ako jedna vec je že som im vďačný za 3x LM (ale aj tá bola na úkor ligy a podobne, o treble ani zdanie) ...ale ak odišiel Ronaldo, lebo my proste legendy (Raúl, atď.) nebudeme v kádri držať len za zásluhy...tak táto skupina mampičistov je absolútne presýtená úspechmi z LM a je im úplne jedno či by dostali 6 od barci alebo či barca vyhra ligu= ak je už strata vyššia ako 5 bodov tak oni ligové zápasy už proste nehrajú...Takže, kde je nejaký človek s guľami (Pérez to asi nebude) ktorý vhodí NElegendy, ale bývalých úžasných hráčov a privedie sem kohokoľvek, koho ešte baví súťažiť vo futbale?? Čakám leto...dnes ešte 0:1 ok, ale pri druhom góle ako to mali všetci 4 na háku, to by som aj ja dal ten gól...Reakcia na akciu typu: "Sudí to by mal byť ofsajd...gól...nebol to ofsajd? nevadí...gól na 0:3...je to jedno, ani 0:2 by sme nepostúpili, kašlite na to" HNUS

27.02.2019 23:06:24
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MasterKimi

Moment... Ani jsem to nedočetl, ale hned musím zareagovat. Opravdu jsi nazval nejúspěšnější fotbalovou partu od dob Di Stefana alibistickými čuráky, kteří si nezaslouží nic vyhrát? Vážně? Tak potom je mi tě líto...

27.02.2019 23:11:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Prepáč emócie pracujú...ale dočítaj to a asi to tam budeš mať vysvetlené. A to, či si zaslúžia vyhrať, za tým si stojím. Chceš mi povedať, že sa prístup k zápasom ako ten s Levante či s Gironou či s Ajaxom si zaslpžia vyhrať?? Tak potom naopak tebe chýba objektívnosť a súdnosť Smajlík

27.02.2019 23:15:25
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)vplavarni

tak real vyradil najlepsi klub poslednej dekady. myslim ze sa neni za co hanbit.

27.02.2019 22:58:26
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Áno vyradili sme sa sami, to je pravda. Smajlík

27.02.2019 23:03:13
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Srdiecko

Dnes ho tu asi ukamenujete ale z tabora supera musim uznat, ze Vinicius ma neuveritelny potencial. To co tam robil obrane Barcelony v 18 rokov je neuveritelne. Chlapec dozreje a bude z neho top utocnik.
Inak pekny zapas, stastie rozhodlo.

27.02.2019 22:59:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)vplavarni

len co z toho ked je totalne neefektivny? Zakoncenie a aj finalna prihravka su velmi slabe. Zatial je pre supera nebezpecny ako mala skolacka.

27.02.2019 23:01:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mato4

pamätáte si na poslednú výhru nad Barcou? ja veru veľmi nie

27.02.2019 22:59:25
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)maname ToMo

Dostávame jedinečnú šancu. Česť si môžeme vybojovať späť už v sobotu. Oni neboli lepší. 2 strely a 3 góly. Jednoducho nás vyskolili z efektivity. Cez víkend kľudne by som skúsil Mariana miesto Karima aby tam aspoň niekto skúšal dávať góly. Barcelona má nakrocene k treble zatiaľ čo my máme tak do riti. Opakujem neboli lepší ale šťastnejší. Cez víkend na nich treba vletiet a skúsiť ich roztrhat v zuboch. Barcelona má neuveriteľne šťastie v tom, že aj keď má nah**** sezónu uhaluzi vždy aspoň Copu čo my nedokážeme. Copa stratená, liga tiež a Liga majstrov bohužiaľ asi tiež. A ešte jedna vec. Kedy dáme už konečne im taký debakel, že Shakira bude mať nervy?

27.02.2019 23:02:24
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Myslíš, že títo hráči majú česť? Ak by ju mali tak by si nenechali dávať debakle pravidelne každé 2 roky...a ak bola možnosť napr. za Zidana Barcelone vrátiť debakle v zápasoch kde sme si ich vodili ako malé deti (napr. superpohár za Zizuho) a aj tak im nedali výprask tak ja už vážne uvažujem....no ani neviem proste..Takú hanbu akú dostávala túto dekádu táto parta hráčov od Barci nedostával žiadny tým Realu v jeho dejinách. A títo obezitou úspechu trpiaci flegmatici, to ani vôbec neriešia. Sa čudujem, že naši ultras za všetky tie debakle od Barci za posledných 10 rokov im aspoň nedjaú nejaký transparent v zmysle či sa nehanbia

27.02.2019 23:12:43
LuckyShot
Odkaz na komentáø (kotva)LuckyShot

Kdyby debakl jen každé dva roky, řekl bych, že každý rok je zápas, ve kterém Real dostane od Barcelony nařezáno.

27.02.2019 23:20:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)N3uro

Veru, Stegen je naprosto famozní golman, on má naprosto všechno. Za nás Reguli a Vincek(u něj teda šílené zakončení to je fakt na hlavu.)Ale 18 skvělí výkon. Bohužel totalní lekce z efektivity.

27.02.2019 23:03:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Domininges97

já jsem přesně tohle po 1. poločase čekal. Viděl jsem tady od mnoha z vás komety, jako kdybychom vyhrávali 5:0... Barca nám dala těžkou lekci z produktivity. Doufám, že v dalším clásiku nás taky porazí. Jsem fanda realu a právě proto doufám, že ještě nějakou obrovskou facku dostanem. Tenhle tým na to nemá, útok je na úrovni slavoj Houslice, jenže obrana tomu taky moc nepomáhá... jsem strašně smutný, že přeju proti týmu který miluju... bohužel si myslím, že nám nic jiného nepomůže. Kdybychom vyhráli pohár, tak bychom možná zase neposilovali s vědomím, že jsme dobří. Pérez a další pořád dookola mluví o tom, že máme nejlepší tým na světě. Chce to pokoru, stát na zemi a začít budovat celé nové úspěšné mužstvo. Regi a Vini by měli bý kostra toho nového mužstva. Jsem moc smutný z toho všeho co se dějěSmajlíkSmajlík

27.02.2019 23:03:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Cid

S těma Houslicema dej bacha... Jarda Kužel a Fun Din Dung by podle mě včera něco proměnili SmajlíkSmajlíkSmajlík

28.02.2019 16:11:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MasterKimi

Porážka a vypadnutí z poháru jsou na ho*no, ale za předvedenou hru tleskám! Já se bavil! Rozhodčí ani štěstí tentokrát nebylo na naší straně ale za výkon se kluci stydět nemusí. Nejhorší na tom teď budou ty senzační titulky o debaklu. Na krásu se holt nehraje. Dneska se prostě ukázalo v čem je Cristiano nenehraditelný. Smajlík Věřím, že pokud budou kluci takhle pokračovat, tak můžeme dál myslet na alespoň jeden titul. A por la Decimocuatra y Hala Madrid!

27.02.2019 23:07:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Tak pokračovať myslíš snahu do stavu 0:1 v jednom zápase mesačne?? Alebo tak pokračovať sa vzťahuje aj na zápas s Levante, Gironou ajaxom...ten prístup myslím...tak to potom je mi ľúto Realu ako klubu do budúcna Smajlík

27.02.2019 23:18:20
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

bohuzial uz typicky zapas proti Barcelone, akych bolo za posledne roky vela, kopa sanci ale slabe zakoncenie co nas potom moze mrziet.. dneska sme hrali fakt dobre len bez utocnika sa hrat neda, Benzema proste neni kanonier a Vinicius na toho sa este neda spoliehat ze nam to vyhra.. hlavne ze Perez si ide svoje ako mame najlepsieho utocnika na svete

27.02.2019 23:08:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Biely b...t

Nenadávajme na muzstvo hrali dobre nedali goli, na to musi byt hrac s čuchom na goli a taky tam mal byť i ked len na hosťovanie ale mal byť po odchode Ronalda. No Real ,potrebuje, megahviezdu kôli marketingu a to je vizitka Pereza.Stačil nán hráč vo forme na hosťovanie a Barca by odišla s hanbou z ihriska, takto odišiel milovaný REAL a odísť musí aj Perez.

27.02.2019 23:09:58
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

a teraz k rozhodcom, lebo aj ti su sucastou hry.. bohuzial dneska zase ako za posledne roky vacsina spornych situacii v prospech Barcelony.. hlavne, ze ti tu plakali za kazdym ked sa nam nieco odpiskalo a bolo jedno ze to bol faul.. dneska na Viniciusa tam boli nejake 2 momenty z coho aspon 1 penalta mohla byt, a potom aj na Lucasa v 2. polcase ked donho vletel obranca.. no ja uz to bohuzial neberiem ako normalny sport, proste sa tu nerozhoduje jednym metrom, pisem hlavne preto lebo uz si fakt ani nepametam nejaky zapas proti Barcelone kde by rozhodca odpiskal viac spornych momentov proti nim

27.02.2019 23:12:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Jak jsem říkal, přijde sporný moment ve prospěch Barcy a ty už tady zase plačeš. Ano, za ty dva "nahranici" zákroky na Vincka nám jednu pentli dát mohl, ale vědu z toho dělat nebudeme, jedeme dál.

27.02.2019 23:15:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

A navíc nás neporazil rozhodčí, ale pohřbili jsme se sami tragickou koncovkou.

27.02.2019 23:15:56
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

tak ale to je mozno tvoj nazor, keby nam odpiskal penaltu a vyhravame bol by to uplne iny zapas, taketo detaily rozhoduju hlavne tieto zapasy, no holt asi este par rokov pockame kym rozhodca nam proti Barcelone nieco odpiska.. najhorsie na tom je ze ludia uz si na to zvykli a to je cele zle, uz to beru ako normalne

27.02.2019 23:18:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Ma pravo vyjadrit nazor tak nechapem co zase do neho skaces. Aspon to ma zmysle na rozdiel od niektorych výplodov ty impotent.

27.02.2019 23:17:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)JURITO1000

Sorry ale tam bola uplne jasna penalta na Rakitica ked Ramos fauloval takze by som nic rozhodcom nevycital. Taktiez faul Modrica na Messiho bol cisto na zltu a faul Vazqueza smrdel cervenou

27.02.2019 23:16:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Lebo tam maju toho dementa Gasparta. Ja sa len cudujem, ze co robia v spanielskom vedeni organizacii tito potkani. Real je spanielsky kralovsky klub, predstavitel jednoty Spanielska a tamtie spiny by mali odstranit z vedenia spanielskeho futbalu.

27.02.2019 23:16:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Jak už jsem jednou psal Slovane, člověk s primitivním uvažováním jako ty mě nemůže urazit SmajlíkSmajlík

27.02.2019 23:21:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Ty sa urazas sam svojim neinteligentnym vystupovanim a tym, ze si d****.

27.02.2019 23:23:32
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

Slovan, no zial je to pre mnohych taka tema o ktorej sa nehovori, ale ja neverim ze je nahoda napr ze Barcelona mala nedavno seriu asi 78 zapasov v rade bez penalty proti nim, ved to je nonsens.. ja sa s tymto nikdy nezmierim a nebudem tu pisat ze nestazujme sa, ked si niekto mysli ze ma pravdu tak to ma povedat ako to je

27.02.2019 23:21:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

To zase pozor, já nepsal, že penalta být neměla, jen mi vadí to vyplakávání po každém zápase za každou spornou situací. Radši ať proti nám pískají všichni rozhodčí, než aby nám jednou pomohl.

27.02.2019 23:24:04
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

"Radši ať proti nám pískají všichni rozhodčí, než aby nám jednou pomohl." .. ako u teba som uz dlhsi cas rozmyslal ci vobec fandis Realu a tymto komentom len prilievas do ohna, vraj nech piskaju vsetci proti nam, no ako myslis

27.02.2019 23:26:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Porridge

Ikere já nevím, ale ty jsi prostě šašek. Běž si na facebook založit stránku a dělej konkurenci stránce "Antisreál Hnusdrid", myslim si, že bys jim v těch sr*čkách, co tam píšou a přidávaj zdatně konkuroval, protože máš stejný uvažování. V jednom kuse vyplakáváš, jak jsou rozhodčí proti nám, no minimálně dva tituly z LM máme z 20% díky špatnýmu rozhodnutí sudích v náš prospěch, to si přiznejme. Co se týče Slovana, na toho ani nereaguju, protože ty zvratky, co tu vypouští, si nezaslouží nic než ignore.

28.02.2019 14:22:32
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

ale inak nema sa cenu tu s niekym hadat, proste napis ako to je a nechaj toho Keygena nech si pekne pise tie "korektne" komenty, mne to pride dost komicke ale nemam cas sa tu s nim hadat

27.02.2019 23:24:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Nemáš čas? Proto poslední dvě hodiny sleduješ fotbal? Spíš nemáš argumenty. Smajlík

27.02.2019 23:27:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

To je "odbornik na futbal" pouzivajuci slusne vyrazy ale pritom vo vela veciach sa futbalu nerozumie. A sranda, ze este si dovoli na niekoho utocit. Takyto odpad.

27.02.2019 23:27:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

A na koho jsem jak útočil? Kdybys mi to mohl objasnit, jelikož vážně nevím, já tady totiž ostatní s jiným názorem nenazývám odpadem SmajlíkSmajlík

27.02.2019 23:32:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Uz 2x v tejto diskusii nechapes, nemozem za tvoju stupiditu.

27.02.2019 23:36:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

To víš no, proti tobě jsme blbci všichni SmajlíkSmajlík

27.02.2019 23:39:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

A ano, radši ať nás rozhodčí zařízne, než aby nám připísknul. Mě často víc než prohra nebo předvedený výkon ze strany hráčů zamrzí simulování a nefér hra.

27.02.2019 23:30:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Túto s KeygenCZ súhalsím...ak by proti nám pískali a my by sme aj tak vyhrávali tak už čo by mohlo byť krajšie? Futbalové nebo Smajlík

27.02.2019 23:53:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)realisbest

o víkendu zase písknul rozhodčí dost spornou penaltu v náš prospěch. přestaň furt jen vyplakávat, když nedáme gola z 7 tutovek nemůžeme vyhrát

27.02.2019 23:30:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Po výkonech na Ajaxu a Levante, kdy jsme to odchodili a nezaslouženě vyhráli přišel zápas, kde jsme byli o dost lepší, ale zradila nás koncovka. Prohra o gól by byla nespravedlivá, výsledek 0:3 je krutý. Už to, že nejlepším hráčem na hřišti byl soupeřův brankář, o něčem vypovídá.

27.02.2019 23:12:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Za dvojzapas som na hracov hrdy, boli sme lepsi ale zial zatial na ich utok vôbec nemame a maju organizovanejsiu obranu. Na tom treba vyrazne makat.

Osobnosti rozhoduju zapasy a marne budeme porovnavat nas utok s ich skoro starym. My velku osobnost a Top hraca v utoku nemame.
Obrovska skoda, prvy zapas sme tam mali vyhrat najmenej o 3 goly a v sanciach sme ich velmi prevysili.

Vinimu by som poriadnu strelil to co nedal za dvojzapas je nepochopitelne. Neraz prestrelil branu z par metrov to sa musi davat. Benzema kopyto ktore neni Top kanonier.

Vôbec tomu nerozumiem preco nevyhrame zapas ked mame 20 sanci a oni 5. Absolutne nic nehrali a niektori nasi tam vypustili dusu. Nezasluzena prehra. Ale raz toto skonci a nabijeme ich tak ako dlho nie.

27.02.2019 23:13:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bibo66661

5? ja som tri napočítal

27.02.2019 23:16:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Za dvojzapasSmajlík

27.02.2019 23:18:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)vplavarni

EL DEBAKEL Smajlík

27.02.2019 23:21:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

El Tradične túto generáciu. Generácia El Debakel Smajlík

27.02.2019 23:24:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)vplavarni

zapas ale tomu vysledku nezodpovedal. real si nezasluzil prehrat takto vysoko

27.02.2019 23:32:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

No ani možno nemusel do 0:0 bolo všetko super. Hrali ako vedeli. Ale prišlo 0:1 a pri góle na 0:2 absolútna apatia všetkých 4 obrancov...no a za 0:2 ani nehovorím...to sme mohli rovno vypínať. Títo hráči majú v zmluvách, že sa nemusia snažiť ak sa nedarí. A to dkonca neplatí na jednotlivé zápasy ale celé súťaže, ak je v lige strata veľká, tak sa proste nemusia snažiť. Začínam veriť na takúto klauzulu v ich zmluvách po odchode Zizuho Smajlík

27.02.2019 23:37:11
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

A prvy zapas sme ich valcovali a nie to tam padnut. My na 1 gol 30 sanci oni na 4 potrebuju 10 sanci.

28.02.2019 01:11:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Ako tak pozerám, tak som tu jediný čo má skutočne nervy Smajlík To sme už vážne takto klesli na duchu a zmierili sa s porážkami ako na bežiacom páse? Tak to sa vám tu všetkým osrpavedlňujem, že to vôbec prežívam Smajlík Mne nevadia prehry, ale snáď aj vy všetci vidíte prístup hráčov, ktorí sú jednoznačne presýtení úspechmi a nebaví ich to...oni už proste nesúťažia...a dlhodobú súťaž ako ligu majú totálne na háku, ako s Levante, kde ich musí rozhodca prinútiť k výhre Smajlík Proste bola to super parta, ale ak neváhame vyhdzovať Raúla, Ronalda a podobne tak treba aj štvrť týmu, ktorí na to už kašlú

27.02.2019 23:22:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Zrovna po dnešním (po nějaké době zase) dobrém výkonu bych to s tou kritikou hráčů nepřeháněl. Ten výsledek totiž průběhu zápasu moc neodpovídal.

27.02.2019 23:26:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

No podľa mňa bol gól na 2:0 absolútne vypustení zo strany hráčov...spoliehali sa na ofsajd a hrali ako by bolo isté, že ofsajd to byť nemôže. Pri 2:0 už im bolo jasné, že rozpváky je koniec a dostali aj 3 hneď. Ja sa bavím o tom, že oni sa proste nesnažia, vzdávajú sa tak rýchlo, že to som snáď nezažil. A zoberme si ako táto parta otáčala stretnutia za Zidana...tí istí hráči a teraz? Proste oni skončili, oni už nechcú, s týmto sa neposunieme

27.02.2019 23:31:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

To byla slabší chvilka a zaváhání malé obrany. Takových situací tam barcelonská defenzíva měla mnohem víc.

27.02.2019 23:34:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

*malé zaváhání obrany samozřejmě

27.02.2019 23:35:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

No veď práve Smajlík Slabšiu chvíľku si môže dovoliť Pique a spol, keď majú napr. 9 bodov náskok v lige a to už poomaly každý rok...ale naši??? Po tom všetkom čo dokazujú za hnus túto sezónu, si ešte dajú slabšiu chvíľku nesústredenosti jo? Tak s týmto sa ja jednoducho nedokážem stotožniť Smajlík

27.02.2019 23:40:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Nechapavy KeygenCZ ale mysli v ramci celej sezony. Skus svoje podpriemerne IQ pouzit tam kde sa to hodi.

27.02.2019 23:35:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Co tam máš dál, Slovane? SmajlíkSmajlík

27.02.2019 23:44:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Nemozem za tvoju nechapavost.

27.02.2019 23:46:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

To víš, ne každému bylo shůry dáno tolik jako tobě.Smajlík

27.02.2019 23:49:02
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)SR_4_

Z čeho můžou být naši hráči přesycení v Copě a lize? Vždyť jsme obě soutěže vyhráli za posledních 10 let jen 2x.Smajlík

27.02.2019 23:39:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Tak tak, to je na tom najhoršie. ie mohutné zámky v oblakoch z 3x LM, im zatreli úplne realitu, že existujú aj iné súťaže. To je na tom najsmutnejšie Smajlík

27.02.2019 23:41:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bibo66661

a aspoň vidieť ako potrebujem poriadneho zakončovatela ako Icardi ale nechápem prečo k***a Real nekúpil Piateka cez zimu ked to evidentne bolo možné

27.02.2019 23:27:32
LuckyShot
Odkaz na komentáø (kotva)LuckyShot

Po dlouhé době byl Real v El Clásicu po většinu času opravdu lepším týmem a stejně to bylo od začátku druhého poločasu, kde si podle mě ale hráči v kabině a v tunelu řekli, že tahle Barcelona se dá porazit a to výrazně. To podle mě rozhodlo zápas, protože ta přemotivovanost ve druhém poločase, tedy z kraje druhé poloviny úplně smrděla a z toho rezultoval první gól. Ty zbylé dva už přičítám tomu, že zkrátka nebylo na co čekat a musela se obrana otevřít a toho Barcelona využila.

Myslím, že rozhodčí dnes odvedl velmi dobrou práci, protože o něm se v El Clásicu mluví vždy asi nejvíc. Zbytečně nevytahoval karty z kraje zápasu a nepískal drobné kontakty ve vápně. Vinicius upadl ve vápně dvakrát, poprvé až moc chtěl, kdy ten kontakt byl naprosto minimální. Po druhé by se o tom dalo mluvit, ale kdyby se to písklo, viděl bych to na penaltu i na druhé straně za přišlápnutí Rakitiće ve vápně Ramosem, z tohoto pohledu mi obě situace přišli správně vyřešené.

27.02.2019 23:34:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zahrmi

Nemáme jedinýho hráče schopnýho dát gól, Vinícius je mladej a v zakončení zatím bohužel hodně špatnej, Benzema v zakončení marnej, Lucas, to je hráč snad s nejhorším zakončením, co jsem kdy u někoho viděl, Asensio je letos úplně mimo a Bale to je škoda mluvit, takže potom to tak i vypadá. Nadávat hráčům, kteří nikdy neuměli zakončovat, za to že to neumí je prostě blbost. Nadávat se má Pérezovi, kterej takovej tým složí, kterej se zbaví nejlepšího střelce historie a nepovažuje za nutný přivést náhradu a pak ještě vypouští nějaký jeho fantasmagorie o tom, že je Benzema nejlepší útočník na světě apod. On nás soustavně oslabuje už asi tři roky v kuse, ten člověk by se měl od sportovní stránky klubu držet tak daleko, jak je to jen možný, což ovšem bohužel není reálný. Dneska byl vidět ten rozdíl, mezi našima hráčema a top útočníkem, Suárezovi stačí pár akcí za zápas a má z toho penaltu, gól a byl i u té vlastní branky, mi můžeme mít 20 šancí a není z toho nic.

27.02.2019 23:44:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Jenom taková malá otázečka, abych věděl, kolik lidí tu uvažuje jako Iker:

Byli byste radši, kdyby nám rozhodčí každý zápas připískávali, nebo nás naopak zařezávali?

27.02.2019 23:51:20
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

zase len zavadzas, ako tradicny troll od barcelony.. nikde som nepovedal, aby nam rozhodca pripiskaval, mne by uplne stacilo keby piskal ferovo vsetko podla pravidiel.. ty si ale napisal, ze by si radsej chcel aby boli stale proti nam nez aby nam co i len raz pomohli, co mi pride uplne zakerne a hodne niekoho co ani nie je fanusikom

27.02.2019 23:55:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Byla to nadsázka, myšlené to bylo tak, že (a teď to zkusím formulovat co nejjednodušej) budu radši ať pískají proti nám, než aby nám pomáhali.

28.02.2019 00:02:02
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Viem ako to chápeš a tak sa pripájam k zarezávaniu....Tiež mám už po krk tej súčasnej futbalovej divadelnej hry, ktorá je už úplne všade. Bol by som za návrat čestnosti aj za cenu toho, že nás zarežú

27.02.2019 23:55:55
LuckyShot
Odkaz na komentáø (kotva)LuckyShot

Podle mě to bylo dnes naprosto v pořádku. Sporný moment se nepískl ani na jedné straně, po pádu Viniciuse ani po přišlápnutí Rakitiće Ramosem. Nevím, co by fanoušci furt chtěli, pokud nedokáže za 90 minut, ve kterých si lepší dát soupeři gól, nemůžeš prostě vyhrát a nemůže také spoléhat na to, že ti rozhodčí pískne spornou situaci.

27.02.2019 23:59:02
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matea

Byl bych raději kdyby ani jedno... Ta pencle na Vincka být ale klidně mohla a spíš být měla. Otázka je jak by se to vyvíjelo pak... To že nám pak něco kompenzuje a nepiskne na druhé straně je hezky ale primárně je to obojí spatne...

28.02.2019 00:01:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Matea - mě zase vadí ta taktika většiny hráčů, jít do vápna a nechat se lehce zfaulovat. To se potom nemusí hrát fotbal, stačí penalty. Když bude rozhodčí pískat každý nedovolený zákrok, bude to jedna pentle vedle druhé.

28.02.2019 00:05:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matea

Já toho zastánce taky nejsem a myslím že tomu inpridal ale na rukou stranu věřím že kdyby tam ten kontakt nebyl tak by ten balón převzal a tím že mu o tu nohu skobrtnul ho prostě rozhodil... A jak říkám to že se to pak snaží kompenzovat jelikož si to uvědomuje to už je prostě špatně.

28.02.2019 00:09:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Jako to klidně písknout mohl, taky tu druhou situaci u Vincka, ale nadruhou stranu i ten šlapák Ramose ... a najednou už máš tři další penalty za jeden zápas. A kdyby se to mělo pískat fakt všechno, tak by ty zápasy končily třeba 6:3

28.02.2019 00:12:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matea

To by mě nevadilo... Já na fotbal koukám kvůli golum, sancim a vypjatym situacím... 0:0 mě nezajímá ani když nam to stačí... Naopak každý gól regulérní tu hru vždycky otevře...

28.02.2019 00:17:51
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

No ale ruku na srdce, mimo šestnástku by to pískol. Velakrat počuvam aj komentatorov v TV povedat : "Bol tam kontakt ale na penaltu je to málo." Čo ? V šestnástke sa menia pravidla ?...
Kludne nech je za zapas aj 10 penált keď sú. Veď pri každom rohu by sa dala písknuť lebo sa ťahajú za dresy, držia sa a podobne. A k tomu by mal slúžiť aj ten VAR, keď je faul, prosím... nech je penalta ! Ale keď je nafilmovaná treba trestať prísnejšie.
To čo predviedol Casemiro cez víkend bolo strašné, bol tam kontakt ale to teátro si pýtalo hneď žltú.

28.02.2019 12:19:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Cid

Na rozhodčí bych se tentokrát nevymlouval. Minulej rok jak to byla remíza 2:2 tak to byl nechutnej zářez ale včera OK.

28.02.2019 16:15:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Laša

Rozmohla se nám tu opět škodná Smajlík Nějaký ubožáček, se jménem "LoveYouBarca" se stále snaží registrovat a otravovat. Ale to je marnej boj, bude neustále mazán a mazán Smajlík Aspoň tohle malý vyřízení účtů mi zvedne náladu Smajlík HALA MADRID!

27.02.2019 23:57:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matea

Vinicius --> světlo na konci tunelu.... Ten kluk je neskutecnej... Ze začátku jsem si ho přirovnával k Robinhovi a trochu sem se toho bál ale čím dál tím víc mi připomíná El Fenomena... Zakončení... Ano zatím nic moc ale je tam i smůla... Jednou to měl za sebe a cpal to dobře pod víko, pak se štěstím Stegen nebo obrana... Věřím že to přijde... Stáhneme k němu toho Rodryga do rotace... Místo jim můžou udělat Bale, Lucas, Asensio atd. Ale stavěl bych to spíš pro ně do budoucna... Potřebujeme ale střelce a fakt nevím koho jelikož Icardi se k nám nehodi.... Karima nechat do rotace....

27.02.2019 23:57:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)vplavarni

Vinicius ma len 2 ligove goly.

28.02.2019 00:22:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matea

Ano a mě se líbí jeho styl hry a věřím že je to částečně smůla a že to už o víkendu proti Barvě zlomí a do konce ligy jich tam ještě 6 prida a od příští sezóny to bude drtit pravidelne...

28.02.2019 00:28:35
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matea

Btw. Rodrygo má v Brazílii lepší čísla než neymar v jeho letech. Bohužel i stejně simuluje a je i dost zakernej... takže toho co nejrychleji stáhnout a rychle ho to odnaucit...

28.02.2019 00:32:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Odkiaľ máš to, že má lepšie čísla? Rád by som to kukol Smajlík A ja sa len modlím, aby to vyšlo, ako milovník brazilčanov by bolo ako sen, keby sme odchytili 2 mega talentovaných borcov naraz a aby si spolu sadli a spolu hrali za Real. Toť krása Smajlík

28.02.2019 01:05:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matea

Nejmladší hráč Santosu co kdy nastoupil v Copa a nejmladší Brazilec co kdy dal v Copa Lib. Gól... Neymar v první sezóně 17 let - 10 gólů... Rodrygo 17 let 12 gólů má tedy ale více zapasu...

28.02.2019 01:40:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)rapalo

Ahojte, som fanusik barcelony, nie som ziadny troll :) Podla mna sa dnes krasne ukazalo, ze uz je na case generacna obmena (mam 35) na oboch stranach. Real je v tomto o krok dopredu. Proste tieto zapasy uz nemaju taky naboj, dynamiku ako kedysi. Vyhrali sme, tak isto keby padol prvy gol pre real mame obrovsky problem. Ale vratim sa spät. Podla mna, strasne chyba ronaldo, uz iba kvoli tomu naboju, stresu, ze zoberie loptu a gol da z nicoho. Naozaj dnes to bolo o prvom gole. Vratim sa k tej generacnej vymene. Busquets, Modric, Kroos, Rakitic a zial aj pre vas aj pre nas Ramos a Pique. Je to nasa generacia, ale vsetko musí ist dalej, s nimi sme vyrastli, ich si budeme pamätat :)

28.02.2019 00:57:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)RM-JAKUB

kros určite ešte nie ..ten nemá ešte taký vek..

28.02.2019 01:04:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

U nas Ramos, Modric, Benzema, Marcelo u vas Pique, Busquets, Rakitic ale najma Suarez a Messi.

28.02.2019 01:18:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

Na průběh zápasu až příliš krutej výsledek. Vinicius a Reguilon se mi líbili asi nejvíc. Škoda, že ten náš “Lídr” Karim má proste obě nohy levý, když o něco jde. Zasranej hlodavec Suarez nám zase dal 2 góly, to mě sere úplně nejvíc, největší Zmrd co tam hraje a vždycky si na nás počká. Bohužel se fotbal hraje na góly a ty aktuálně nedáváme. Ale až na toto si myslím, že předvedli pěknej fotbal. Doufám ale, že se ten arcičurák Perez plácne přes prkenici a přivede konečně nějaký prase do útoku a nějakýho Playmakera, ať jsme zase konkurence schopni

28.02.2019 01:19:16
spiderjoe
Odkaz na komentáø (kotva)spiderjoe

Vinicius hraje fakt dobře ale nulová produktivita k čemu teda ten zbytek. Další útočníci jen na parádu ale oblibenci Solariho prostě je tam bude cpát. Prostě léto se něco musí dít. Nevadí mě prohrát po dobrém výkonu a nějakých gólech ale ono letos ani ty góly nejsou.

28.02.2019 04:58:31
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

Je neuvěřitelné, jak slaboucka Barca sbírá každy rok doubly v podobě ligy a CdR, jelikož my jsme vždy ještě slabší. Letos opět, kdy Barca nehraje v lize nic moc extra, ma opět double stopro jistý. Nicméně je tomu tak spravne, jelikož tady se 2 roky na posilování týmu úplně sralo a opití šťastnými tituly z LM, jsme si mysleli, že už to takhle bude na furt, a že na nás nikdo nemá. Hold vyfetovanec Perez sabotoval 2 roky real na prestupovem poli a teď se z toho budeme vzpamatovávát ještě hodně dlouhou dobu, kdy si Barca opět dojde pro tituly zdarma a bez nějaké větší námahy. V lete to chce za každou cenu získat Pocheho nebo aspon na kolenou poprosit Mourinha, aby se sem vrátil, prodat šašky Benzemu, Balea, Vasqeze, dále prěmotibovaneho Marcela a i toho Isca, nakoupit za každou cenu Hazarda + golfového hrotaka, který da ze 3 šanci 2 góly a zbytek doplnit kvalitními mladými hraci, kteří bazi po trofejich, po úspěch, po tom zapsat se do historie.. A především dopřát trenérovi čas.

28.02.2019 05:26:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Paliko

Tí mladí nedajú ani gól , oplašenosť , neskúsenosť..
Neprešli by sme ani do 2.kola Champions league *Smajlík

28.02.2019 11:12:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Pro ty, kteří si “nepamatují, kdy jsme Barcelonu porazili”
Není to ani rok a půl zpátky, kdy jsme ji v Superpoháru i bez Ronalda (tedy za těch 10 minut na hřišti dal gól, ale dvě minuty na to i redku) úplně zahanbili. A Barcelona dala gól jen díky leteckému dnu Suaréze. Hráli jsme s ní bago a ty brejky nám vycházely.

Z tohoto zápasu si můžeme odnést to, že (a je to stejné jako pod Zidanem) se na těžké soupeře dokážeme skvěle připravit a být lepším mužstvem. Pokud se dostaneme přes podceňovaný Ajax, neměli by tam být už lehcí soupeři a to by nám mohlo vyhovovat.

Pokud tedy budeme proměňovat šance Smajlík

28.02.2019 07:42:53
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

toto sa tazko komentuje, ani sa mi nechce...
musim to zas predychata to mame pred sebou odvetu. ak aj tu takto doebeme tak zbohom...Smajlík

28.02.2019 09:04:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Vlasta

Hnus výsledek, ale parádní hra. Někdy to tam prostě nespadne.

28.02.2019 11:07:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Paliko

Páni a bez Ronalda...https://www.youtube.com/watch?v=1FuzeWZitjE
parádny Bale

28.02.2019 11:09:11
Rosťa
Odkaz na komentáø (kotva)Rosťa

Benzema je 6. nejlepší střelec Realu jen díky tomu jaký čas u nás tráví... ten má takovou protekci jako kdysi nejlepší bek Arbeloa (ok ten aspon uměl prý udělat dobrou atmosféru v kabině) nevim tohle období bude šílený celej týmu musí projít přestavbou....
Vinicius za mě dobrý do budoucna... to samé Reguilon...kdo by měl určitě odejít je Benzema a Bale tihle dva už jsou za zenitem a nic do hry nepřinesou.....

28.02.2019 12:38:16
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

Prvni polocas jsme byly lepsi ale co je to platne kdyz nedokazem dat gol.vini je rychli a s micem mu to jde.ale v koncovce je drevak jak Benz.nej 9 na svete.opet to potbrdil.na barcu v teto dobe proste nemame.je to jeden vyprask za druhym.

28.02.2019 12:54:30