Komentář ke článku:

REPORT: Levante - Real Madrid 1:2. Los Blancos se protrápili ke třem bodům díky penaltám

Autor: Laša, vydáno: 24.02.2019 22:35
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Biedny výkon výkon a deň otvorených dverí v obrane. Je mi ľúto súpera. Levante bolo lepším tímom a porazili sme ich len vďaka šťastiu a dvom sporným penaltám. Treba sa zobudiť! S takýmto výkonom by sme od každého trochu silného súpera dostali debakel.
To čo predviedol Bale je na facku. Mal som ho rád, no v poslednom čase sa správa ako arogantný k...
Vini bol na ihrisku najaktívnejší, len tá finálna časť pokryvkáva.

24.02.2019 22:38:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

Balea jsem mel od zacatku hodne dlouho rad... ale co predvadi posledni dobou... tak to je fakt na facku

mel by odejit... v Tottenhamu nebo Man United bude vic zarit

na druhou stranu bude skoda prijit o dalsiho muze velkych zapasu... ale toto lete uz je to nevyhnutelnost

24.02.2019 22:40:49
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

suhlas qwer aj cihi.
bale bohuzial musi odist ako aj dalsi - potrebujeme vycistit vzduch.
a vini sa len musi este viac otukat - a pride aj jeho final faza

25.02.2019 07:23:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

Vinicius se musi jeste hodne moc zlepsit v zakonceni... bohuzel to neni takovej prirozenej talent jako Mbappe... ktere do toho vlitl a zakoncoval jako pan buh hned od zacatku

ale kdyz makne a hodne zapracuje na zakonceni... tak by se mohl dostat na jeho uroven

24.02.2019 22:38:58
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

je to tak, Vinicius je sice pracant, rychly a neunavny ale este ma co zlepsovat, je to prenho az prilis velky skok z Castilly odrazu jasny zaklad v Reale, a kazdy od neho caka ze on nas spasi

24.02.2019 22:40:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

prave tam se nabizi to srovnani s Mbappem... kterej to proste naprosto neuveritelne daval uz od zacatku... proto je Perezova nejvetsi chyba... ze neudelal vsechno proto... aby jej ziskal

Mbappe je takovej Messi nove generace... ten to ma fakt od pana boha

Vinicius si to bude muset vypracovat jako Cristiano Ronaldo... protoze krome zakonceni je to fakt super... tak uvidime... jestli se mu to povede a budou dalsi legendarni dostihy Mbappe - Vinicius o post krale Smajlík

24.02.2019 22:44:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Bolo by pekné ak by sa už noví žrebci pretekali v jednom klube Smajlík

24.02.2019 22:52:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bibo66661

tak ae realita je taká ,že je to náš najlepší útočník momentálne a reálne má iba 18 s ním sa dá ešte parádne pracovať Smajlíkale uznávam to ,že potrbujeme fakt top útočníka a ešte dobré pravé krídlo ja osobne navrhujem lozana je to mladý a hotový hráč

24.02.2019 22:46:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

nejlepsi utocnik je Benzema... poopravil bych to na to... ze Vinicius je nejlepsi ofenzivni hrac... ale taky posledni dva zapasy sel dolu

24.02.2019 22:48:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Coze? V kazdom zapase patri medzi najlepsich.

24.02.2019 23:26:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)yont1

Mbappe mal podstatne jednoduchši štart. Začínal v materskom klube, v dedinskej lige keď bolo AS na vrchole. Vinni sa presťahoval cez pol sveta, do krajiny ktorej jazyk v podstate neovláda, do najlepšieho klubu sveta, kde tlak je ako v žiadnom inom a ktorý bol v mizernej forme. Áno, Mbappe je momentálne top talent sveta, ale nemôžete ich dvoch porovnávať.

25.02.2019 02:23:48
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

Spanelstina s Portugalstinou se da, jazykem to nebude, jinak souhlas

25.02.2019 12:33:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)FoXes

Jen dvě sporné penalty nás zachránili od další prohry. Neuvěřitelné co ty naše hvězdy hrajou. Do toho ještě Perez prohlásí, že máme nejlepší tým má světě.
Ale stejně v tom vidím i částečně chybu Solariho, přece týmy Granada, Ajax, Levante nemají lepší hráče jak my. Tam je chyba v tom, že si naši hráči myslí, že jsou něco víc a vyhrajete se to samo, a s tím by něco měl dělat trenér.

24.02.2019 22:41:34
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

tak prva bola jasna, a druha najprv nebolo vidno ale z druheho zaberu tam vidno ze Casemira trafil nohou

24.02.2019 22:53:55
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

teda sp***u kopacky ho pekne liznul

24.02.2019 23:04:55
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

tak sme to ukopali, cakal som lepsi vykon po tom co hraci mali volno, holt zase ich podla mna zrazila ta prehra s Gironou ked sme boli konecne vo forme tak pride taka facka co nikto necaka.. no nic musime ist dalej teraz dalsie zapasy chcem vidiet hracov jazdit po p****i, nech ukazu ze na to maju

24.02.2019 22:42:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

spis bych rekl... ze odesla forma Benzemovi a tim padem neprichazi goly a zase je to tam jako na podzim 2018 Smajlík

takze se opet uz po nekolikate vracime k tomu... ze je potreba top utocnik a uz nechci slyset od Solariho a Pereze kecy typu "ze Benzema je nej utocnik" - na to by musel hrat perfektne delsi dobu sezony nez 4-5 tydnu

24.02.2019 22:46:48
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bielybaletak

benzemovi odisla forma pred par rokmi. to co hra, je proste malo...
alebo nech nehra hrot, lebo na drzani lopty je dobry.
alebo prestavat utok, alebo proste nieco urobit s tou hrozou, neda sa na to pozerat niektore zapasy

25.02.2019 08:22:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans

Tak ukopali to za pomoci rozhodcu a varu.Faul na casemira nebol neviem kde to videli pani za obrazovkami.Var je úplne na nič keď sa aj tam môže nechať taký akoze faul ako na casemira.A výkon realu bol slabucky až na viniciusa ten hra veľmi dobre a zlepšuje a už len goliky tomu chýbajú.

24.02.2019 22:47:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Ďalšia pravda, minule som písal, že ako VAR rozhodne, tak to príjem, avšak ak dokázali rozhodnúť takto, tak to sme už všetci stratení...

24.02.2019 22:50:17
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

druha penalta naozaj najprv vyzeralo ze sa ho ledva dotkol ale potom z opakovacky tam vidno ze mu trafil lavu nohu, pozri si to este raz

24.02.2019 22:55:20
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

https://footy11.videostreamlet.net/player/html/O8XrjKYQdI?popup=yes&autoplay=1 ... cas 3:34 lava noha obrancu na lavu nohu Casemira

24.02.2019 23:00:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

V tom momente už Casemiro dávno padá.

24.02.2019 23:03:52
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

qwer, tak nakoniec to bol prvy kontakt 3:29 ho pekne obtrel sp***u kopacky

24.02.2019 23:05:48
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

a teraz kukam 3:29 este ho obtrel sp***u kopacky aj na pravu

24.02.2019 23:02:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Mne týmto zápasom došla trpezlivosť, kalich fakt pretiekol....už len z úcty k spolu diskutujúcim sa nevyjadrím ako to cítim, ale v mojej tabuľke tieto 3 body NEEXISTUJÚ...Po tomto zápase by ma veľmi zaujímalo ako to funguje v zmluvách hráčov. Berú 100 000 na týždeň a reálne keď to proste človek ma na háku a serie na to, že je dokonca 13 kôl a tie plánujú vypustiť tak im klub nemôže nijako dohovoriť? Hráč je pánom nad klubom? Reálne ma to zaujíma lebo toto proste nie je normálne. A dôkazom asi môže byť aj Kepa z Chelsea, že to tak je...túto našu hanbu našťastie ešte zatieni Kepa tým čo urobil, ako toto bol vrchol. Hráči si robia čo chcú totálne. Trebalo by radikálnu reformu, kto nevypustí dušu v zápase nedostane ani cent

24.02.2019 22:48:48
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Doly3

Mám pocit že tohle vítězství nám spíše ublíží než pomůže.

24.02.2019 22:53:44
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

to zase nie, ten tlak co je u nas je pre zial pre mnohych neunosny, takze kazda vyhra je dobra

24.02.2019 22:56:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Hodně šťastná výhra. Penalty přísné,ale byly. Tu první bych asi nepískal,hráč si evidentně kryl obličej. Co se Vinicia týče tak může být dost dobrý. Musí ale zlepšit střelbu a přihrávku. Vzhledem k jeho věku předpokládám,že to zvládne.

24.02.2019 22:55:13
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

takto sa oblicej nekryje, ta bola jasna

24.02.2019 22:57:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)realisbest

My tu plačeme že barsu tahá messi ale dnes co to bylo ta druhá penalta ? vyloženě vymyšlená ani se ho nedotknulSmajlíkSmajlík

24.02.2019 22:58:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Jak by ses kryl ty? Vždyť to bylo ze 2 metrů. Ten kluk byl rád,že to stihnul

24.02.2019 23:01:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

tam nebylo o penalte pochyb

jak se kryt? mas dve moznosti:
- bud takto za cenu penalty
- nebo uhnout s hlavou a nechat proletet mic

24.02.2019 23:08:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bielybaletak

uhnut s hlavou? SmajlíkSmajlík
ty si teda cislo, keby si tam stal ty, tak uz mas umely chrup

25.02.2019 08:26:43
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

nevidel si este dlane na tvar ?.. toto bolo uplne mimo, ta ruka tam nemala co robit a zabranila lopte

24.02.2019 23:18:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

"Vyjádření necháme na každém z Vás, všichni dobře víme, kolikrát se radovala Barcelona z výhry, nebo nějakého postupu díky rozhodčím."

Tak jsem zvědavý, co nám k dnešnímu zápasu řekne S3FIK, autor tohoto tvrzení.
Psal jsem, že je občas potřeba být nad věcí a objektivní a nesnižovat se k podobným výrokům (zvlášť když reagujete na Piquého).
Jinak po dnešku jsem už také pro zrušení VARu. Je tam úplně na ho.no, rozhodčí si stejně jedou svoji, jen to zdržuje zápas a stojí další peníze. Škoda jen, že jsem k tomuto rozhodnutí definitivně dospěl po zápase, kdy rozhodčí neuvěřitelně zařízl Levante proti mému oblíbenému klubu.
K hráčům asi tolik, že bych je na trenérově místě nakopal všechny do ř.tě a od Peréze bych očekával, že jim za poslední měsíc jednoduše nezaplatí... ale co to plácám, vždyť my máme nejlepší tým na světě a náš superútočník, kterého se podle nejnovějších informací snažila Barcelona v létě marně vyměnit za Messiho a 100 míčů v eurech, dal zase gól.
Na Ajaxu

24.02.2019 23:01:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

... jsme podali špatný výkon, ale vyhráli jsme, dnes to bylo podobné. Asi bysme potřebovali pořádný debakl, aby se nad sebou hráči zamysleli a začali makat.

24.02.2019 23:03:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

k tomu debaklu: El Clasico se blizi... a ne jedno Smajlík

24.02.2019 23:10:15
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

to ze nechces VAR je tvoj nazor, len je vtipne ze to pises akurat po zapase kde obidve penalty boli podla pravidiel jasne, tak bud sa budu dodrziavat alebo nie

24.02.2019 23:20:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kazatel

To snad nemyslis vazne ze boli jasne penalty. A to Casemirovo trapne zvijanie na zemi cisty Suarez s Busketsom dokopy fuj otras hnoj a vysmech futbalu. To nie je basketbal, toto by sa ozaj piskat nemalo a ked uz tak im tam mali pisknut dve jasne penaltypriti nam, to tu uz nespominas ale nevadi. Proste za mna urcite nie, taketo penalty su velmi trapne....

25.02.2019 07:49:51
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

zase ides kazatelovat ?:D

25.02.2019 08:45:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Barcelona by Messiho nevymenila vtedy ani vo sne.

24.02.2019 23:30:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Slyšeli jsme někdy o pojmu "ironie", pane Slovan? SmajlíkSmajlík

24.02.2019 23:48:24
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Cudujem sa v lige uz velku sancu nemame tak preco nerotoval zostavu?? 2 zapasy s Barcelonou.
Benzema mal oddychovat uz ma vela zapasov.
Od koho co cakat? Benzema nebol ani v 16-tke a hrac na kridle centruje, Lucas tie goly neda a Vini fajn zapas ale musi pilne makat na strelbe a zakonceni. Co niektori cakaju od mladeho chlapca prvu sezonu 20 golov??
Kroos opat nic sice nabehal ale od zaloznika ocakavam bud kvalitne branit, davat kolmice, strelba, precislenie no on nema nic.
Bale aby uz tiahol kade lahsie aj s niektorymi.

24.02.2019 23:05:35
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Ja už vôbec nechápem. Tréner tam dá "plnú silu", avšak je NAPROSTO jasné z (ne)chuti hry u hráčov, že to majú na saláme. Tak prečo tam nedá napr. Mariana atď. To je fakt jeden trapas cez druhú, hrôza...Ak Cris vypadne z LM tak sme sa pochovali všetci týmto obchodom. On nič nevyhrá a my tiež nič

24.02.2019 23:09:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Zase ten obchod az tak nekritizujem. Stale len CR okolo neho. Ma 34 a dostali sme 100 mega za hraca ktory jesennu cast nedaval goly a uz ma vek. Skor chybou bolo nekupit Top hracov.

24.02.2019 23:34:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Snad poprvé se Slovanem souhlasím. 100 mega za Ronalda byl dobrý trade, jen bylo chybou ty prachy nevyužít, to nám potom logicky ty jeho góly musely chybět.

25.02.2019 08:45:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

To, ze so mnou 1x suhlasis je znamka toho, ze si po futbalovej tematike na tom uboho ale tak co uz od teba cakat.

25.02.2019 08:55:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Haha, to že si myslíš, že máš vždycky pravdu a ten, kdo má jiný názor je blbec, spíš ukazuje na to, jak jsi ve skutečnosti omezený a jednoduchý (viz vlákno výše, kde ani nejsi schopný rozeznat ironii). Když mi někdo jako ty napíše, že jsem na tom "po fotbalovej tématike uboho" , tak se mě to opravdu ale opravdu nemůže dotknout SmajlíkSmajlík

25.02.2019 13:58:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

So mnou suhlasi dost ludi po futbalovej stranke takze si sa sam zhovadil tym, ze si nevsimas nazory ostatných ani tento web a napriek tomu sa snazis nieco a niekoho hodnotit. Ked sem uz prides po case s 300 komentármi za niekolko rokov poucovat tych co su aktivni aspon si utri pred vlastnym prahom. Lebo po futbalovej stranke teda nic moc.

25.02.2019 18:24:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

A jinak, co vám vadí na (ne)oslavě gólu v podání Balea? Mě třeba víc nasere, když se po tak nezaslouženém výsledku hráči smějou a mají z toho pr.el.
Nebo když po gólu z penalty CR7 sundá dres a dělá, jak kdyby přeběhl celé hřiště, obehrál 10 hráčů soupeře (a tři spoluhráče) a zavěsil do šibenice.

24.02.2019 23:07:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bielybaletak

tak asi to bola dolzeita penalta, nemyslis? Smajlík
s prvym odstavcom ale plne suhlasim

25.02.2019 08:30:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Třeba mu bylo blbé po tak ostudném výkonu a gólu z vymyšlené penalty ještě slavit.

25.02.2019 08:43:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Tak to s tebou souhlasím

24.02.2019 23:09:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Doly3

To že dnes "vyhrál" Real ani neřeším. Fotbal nemá logiku a někdy ani spravedlnost. Co mě mrzí je že Real v současnosti není tým. Je smutné když trenér střídá hráče a s někým si plácne a s někým ne. A Bale ? Fakt nechápu jak to mohlo všechno ty poslední úžasný roky fungovat.

24.02.2019 23:14:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Srdiecko

Prosim, tento zapas si poznacte ked sa tu najblizsie bude riesit ako VAR ublizuje realu Smajlík

24.02.2019 23:30:11
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

takze ked nas VAR zase poskodi, ako napr so San Sebastianom, tak to ma podla teba nieco spolocne s tymto zapasom kde obidve penalty boli podla pravidiel jasne ?

24.02.2019 23:37:20
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

To nemyslíš vážně Ikere, že ty penalty byly správně písknuté? V prvním případě to bylo chránění obličeje, rukou navíc nijak hru neovlivnil, kdyby ji tam nedal, odrazilo by se mu to od hlavy úplně stejně. Druhá penalta byla po nechutné simulaci Casemira, kdy se o něj bránící hráč možná tak otřel kolíkem na kopačce. Že písknul faul hned potom dokážu pochopit, ale že ho nevyvrátil žádný z expertů u videa, to už mi hlava nebere.

24.02.2019 23:40:13
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Jinak tady to jde krásně vidět. Hlavně v čase 2:16 ten druhý moment:

https://www.youtube.com/watch?v=sZ8nI5kq-oU

24.02.2019 23:41:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)jamalgaucho1

to bol taky isty "faul" ako v sobotu na Dembeleho s tym rozdielom , ze v sobotu sa rozhodca ani nad tym nepozastavil...

25.02.2019 06:57:39
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

chranenie obliceje vyzera inak, hrac si ma dat dlane ci peste na tvar a nie robit tanecne pohyby jak John Travolta.. a k druhej penalte, nech ti niekto skusi otriet kolikom na kopacke nohu a uvidime ako budes "simulovat".. podle pravidiel to boli obidve penalty

25.02.2019 08:50:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Pocuj ty mudrlant ked si v zivote nehral futbal tak sa k tomu nevyjadruj.
Ano v tejto dobe sa v pok. uzemi filmuje hocijak a dostat co i len kolikmi neni sranda.
Zakryval si tvar? To sa nerobi tak ze dam ruku pred hlavu ked je hrac 5 m. odo mna. Preto ich Ramos dava za seba.

25.02.2019 09:07:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Problém je ten, že zrovna vy dva tady řešíte každou spornou penaltu ve prospěch Barcelony nebo proti nám. Stát se to Suarézovi, tak nadáváte ještě příští rok na tlačenku katalánců.
Jo a fotbal jsem na profi úrovni nikdy nehrál, ale vím, že škrábnutí kolíkem (pokud se ho vůbec dotknul, což není jisté) obvykle nedonutí dospělého chlapa vyskočit jak kamzík metr vysoko a pak sebou šlehnout na zem. Neymar by byl asi pyšný, no já jsem se styděl i za něj.

25.02.2019 14:04:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Ja ze riesim casto penalty proti nim?Smajlík Chlapec ty sa daj dokopy ale vidno aky si "aktivny a vsimavy" s tymi 300 komentármi za tie roky.

25.02.2019 18:20:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Moc se tedy omlouvám za nevhodné užití množného čísla, ten point se vztahoval hlavně na Ikera.
Ale vidím, že ty si s tím počtem komentářů nedáš pokoj a furt mě tady budeš srovnávat.
Péro máš malé, IQ očividně taky, tak aspoň v nějakých číslech jsi nadprůměrný, tak užívej.

25.02.2019 20:40:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans

Ved iker a Slovan sú naslovzaty odborníci tejto hry.Ked už jbdennik marca píše o filmovaní casemira ale Slovan a iker budú vždy len zaslepeni.

25.02.2019 19:09:32
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)N3uro

Nezlobte se na mě ale ta druhá penalta? Proti první nemám ani píp ruce se vždy naprd řeší, ale ta druhá? Ta opravdu být neměla, to byl čistý joke a divím se že mu kolegové nedali signal. Protože pokud by se takovéhle hnusy pískali furt, tak je v každém zapase 50 penalt. A navíc Casemiro dost okatě skočil, když jsem to viděl ještě v záznamu, tak jsem měl hlavu v dlani nechutnost. Cistá remíza. Výkon naprd klasika. Jde to od 9 k 5.

25.02.2019 00:40:25
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bielybaletak

podobna nechutnost, ako nadavam doma pri telke ked vidime suareza, diega costu, toho dalsieho herca z barcy a pod....
hnus - a vzdy to budem tvrdit, casemirovi stratili rodny list, toto nie je brazilec.

25.02.2019 08:34:14
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

no vyzera to byt prifilmovane riadne ale na tom videu co je vyssie link ked si to opakujem tak ho mohol kolikmi trafit cez nart a s tou intenzitou by to bol faul. ale neviem, lebo ak by ho hentak trafil kolikmi tak by mal podla mna nie ze stulpne roztrhnute ale trznu ranu na nohe. tazko povedat, riadne kruty zapas pre Levante. asi len casemiro vie ci ho trafil. su tam kamery v brankach, tie to mohli zachytit detailnejsie.

25.02.2019 09:18:12
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

no ak sa doebe najblizsi zapas - to len bude pruser - takze aj ked bysi levante zasluzili min remizu za vykon, to byva bohuzial castokrat osud slabsich - su lepsi, ale nevyhravaju..

25.02.2019 07:25:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Unique

Co to mělo znamenat ten Bale ??Smajlík

25.02.2019 07:46:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bielybaletak

robi zo seba pana, napriek tomu ze trt hra.
zjavne to v kabine nefunguje.

25.02.2019 08:34:47
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

Bale nefungoval nikdy co sa tyka kabiny..

25.02.2019 08:51:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Ten mal byt uz davno predany pokial to chcel Zidane tak Perez je idiot.
Naco sa hra? Ved nic nehra, nevychadza s nikym a niekde bol rozhovor ze tu chce byt? Za tie prachy je to nonsens.

25.02.2019 08:59:46
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

https://youtu.be/LEJ7Owh0h14?t=9

ak to nahodou niekto nevidel...

akoze, v tu ranu by sa pakoval do Bcka v lete nech sa paci do Ciny. to co si on o sebe mysli k**** jeden? pol zapasu si copiky naprava len aby svet nahodou neuzrel jeho plesinu a este bude v kabine robit drahoty?
nech sa okamzite pakuje do <.> parchant. za 6 rokov sa nedokaze naucit po spanielsky a este sa bude takto spravat... som si musel pretriet oci ci som to dobre videl v telke. SmajlíkSmajlíkSmajlík

25.02.2019 09:13:43
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

mna uz to ani neprekvapilo, uz ked odchadzal Zidane napr tak bol jediny co nenechal prispevok na rozlucku.. Perez nam neskutocne zavaril ked si ho nechal namiesto Ronalda

25.02.2019 09:42:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Vlasta

nechutné vítězství, nechápu jak někdo může obhajovat druhou penaltu. Chápu, že jsme fanoušci, ale tohle každej normální musí uznat že to byla čistá simulace.

25.02.2019 09:07:57
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

neviem ako by si reagoval keby ti niekto prejde kolikmi po nohe..

25.02.2019 09:43:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Vlasta

Neblbni, se mnou přece nebudeme srovnávat Casemira. Já to moc daleko nedotáhl, jinak bych tady nerozdával moudra. Ale ze zkušenosti vím, že pokud něco bolí tak sebou sekneš. Pokud ale stačíš ještě vyskočit jak to udělal Casemiro, tak už šel do toho souboje s úmyslem toto udělat.

25.02.2019 09:59:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

Prvni penalta, tam se neni o cem bavit, ale ta druha? Kdyby takovou penaltu naridil proti nam, tak tady vsichni z Vas, co ji oznacujete za jasnou budete kokotit, ze to ten hrac nasimuloval. To co predvedl Casemiro je k smichu i to, ze to potvrdili pres VAR. Kontakt tam byl az v momente, kdy probihala bolestiva grimasa a minutovy let + k tomu co predvedl Bale Smajlík jen me to utvrdilo v tom jakej k**** je a ze tady nema co delat. Byt Perez, pristi tyden kostuje prvni kung pao kdekoliv v Asii

25.02.2019 12:47:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)SR_4_

Smajlík asi tak.

25.02.2019 14:00:42
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

To zas byl vykon. Hruza pohledet.nejlepsi hrac vinicius.jeste ze mam rozhodci a VAR darovali tu druhou penaltu.spis to mela but zluta pro caseho za tohle by se nestydel ani Suarez.

25.02.2019 14:01:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Tak Oscara nakonec získal Rami Malek, navzdory skvělému hereckému výkonu Casemira v nedělním zápase. Hlavu vzhůru, příště už to jistě vyjde. Smajlík

25.02.2019 14:13:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Pan objavil Ameriku ale vidno ako ti je futbalova tema "blizka" ked tu riesis neustale s***ky ohladne Casemirovej penalty pomaly v kazdom komentari. Aspon ma tento web nejaku "uroven".

25.02.2019 18:27:34
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

Keygen, uz dlhsie si vsimam ze ty si zrejme z tej skupiny cules co sa sem infiltrovali a chodia sem podpichovat

25.02.2019 18:31:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Píšu to právě proto, že fandím Realu a to, jak se zachoval Casemiro, coby hráč mého oblíbeného klubu, mi prostě vadí. Až rozhodčí připískne Arsenalu, bude mi to úplně putna, páč jim nefandím a určitě nepůjdu na jejich stránky vypisovat o nesprávně posouzených momentech.
To jen vy dva tady (asi jako jediní z celého webu) tvrdíte, že "zákrok" na Casemira byl faul. A když má někdo v něčem jiný názor, hned je prohlášen za tajného agenta culés s posláním infiltrovat nepřátelské stránky či co. SmajlíkSmajlík

25.02.2019 20:35:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)N3uro

Takže Carvajal ale styl Pique. Bože kdyby radši drželi pysk a hráli.

25.02.2019 16:16:40