Komentář ke článku:

REPORT: Ajax Amsterdam - Real Madrid 1:2. Los Blancos přežili bouři. Rozhodl Asensio

Autor: Laša, vydáno: 13.02.2019 22:56
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Domininges97

Doufám, že Asensio bude dostávat více šancí než Lucas... Důležitý výsledek pro odvetu a důležitá žlutá pro Ramose, doufal jsem, že něco pro tu žlutou udělá. Smajlík

13.02.2019 22:58:39
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

samozrejme ramos nie umyselne ani vedome Smajlík

13.02.2019 23:14:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Výsledek dobrý,ale vzhledem k tomu jak jsme dokázali zkrotit Barcu a Atlety mě trochu obraz hry zaskočil. Možná jsem moc náročný,nevím. Ale jak říkám,konec dobrý,všechno dobrýSmajlík

13.02.2019 23:00:56
bremi
Odkaz na komentáø (kotva)bremi

Hala Madrid! Vamos Real! ♥

13.02.2019 23:02:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Tak Ajax nedal kozu zadarmo ako si niektori mysleli, ze najlahsi super. Tam uz lahkych superov niet. Nebudem vychvalovat hracov lebo nikto neodohral heroicky vykon. Skor ta hruba Lucasa, to sa uz nesmie stavat. A z hry Ajaxu ma uputal de Ligt, ten je zasluzene Golden Boy 2018 a lepsia varianta kupit ho ci Militaa ako Nacha ktory klasicky stoper nie je.

13.02.2019 23:03:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)maname ToMo

Hrali sme to čo sme potrebovali. Či to už bolo vedome alebo nie, vezieme si do odvety dobrý výsledok. Niektorých hráčov by som nechal oddychovať už teraz cez víkend a potom počas voľného týždňa nech nacerpaju síl, lebo niektorí hráči ťahajú už 6-7 zápasov, aby boli fit do ďalšej fázy sezóny Smajlík

13.02.2019 23:05:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Hleďas

Chci se jen zeptat, jakej máte názor na ten neuznanej gól Ajaxu?
Samozřejmě jsem rád, že ho neuznali a určitě si to i obhájí, ale kdyby to bylo otočený proti nám, tak bych stoprocentně nadával. Chci tím říct, že sice si to neuznání obhájí, ale na druhou stranu se mi zdá, že to použití VARu je až moc striktní. Courtois by to určitě neměl, taky je otázka, jak moc mu ten hráč opravdu bránil v pohybu, protože žádnej z našich si vůbec nestěžoval.
Jakej na to máte vy názor?

13.02.2019 23:13:24
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)holoubek

Pro mě offside ano. Hráč v offisidu byl a nepřímo se do hry zapojil (lehce bránil Courtoisovi). Kdyby to bylo proti nám, tvrdil bych to samé, ikdyž by mě to štvalo. Ale pravidla jsou pravidla. To už spíš si řikám, jestli při našem druhém golu Lucas trochu nefauloval když běžel směrem, ale asi se mi to jen zdálo, rozhodčí byl 2 metry od toho tak asi ok.

13.02.2019 23:18:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

No ja som pôvodne ani nechápal prečo to idú riešiť, za mňa to bol jasný gól. Avšak VAR uznávam a ak sa už použije verím na 100% že som laik a pán rozhodca (aj keď to môže byť trouba, tak pravidlá vie lepšie než ja). Celý svet volal po VAR a už keď tu je a všetci vidíme dané zábery a napriek tomu sa búriť proti rozhodnutiu VAR mi príde "lidské, příliš lidské". Proste je v povahe človeka do toho stále kecať aj keby sám pán božko prišiel rozhodnúť. Za mňa keĎ sa rozhodca rozhodne na základe VAR, dám mu nonstop za pravdu. Na VARe mi zatiaľ vadí len to, že sa nepoužije, keď sa má...

13.02.2019 23:24:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)yont1

Offside to bol. Je jedno či by to Courtois stihol alebo nie, hráč sa z offside zapojil do hry. Je to prísne, ale pravidlá.

13.02.2019 23:45:06
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

smolny moment pre Ajax, kedze si gol zasluzili ale podla pravidiel to proste nebol gol.. navyse pred golom Ajaxu sa kludne mohol piskat faul na nasho hraca, to uz sa ale prehliada lebo my sme Real

13.02.2019 23:44:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bielybaletak

suhlasim absolutne.
akurat tym faulom - myslis na lucasa? ten padol sam, ked neustal tlak zozadu :)

14.02.2019 09:00:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)holoubek

Nn myslel při golu na 2:1. Kdy Lucas ať chtěně nebo nechtěně zbořil hráče Ajaxu. Možná to zveličuju, ale podle mě by se písknout dalo. No hlavní je že výhra je naše a do odvety máme lepší výchozí pozici, ikdyž pokud na nás vyjedou stejným stylem tak odveta nebude lehká.

14.02.2019 09:33:46
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

holoubek, nie myslel som gol na 1:1

14.02.2019 13:14:02
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

@Hledas: nadaval by si zbytocne, lebo aj ked by to bolo krute, tak by to bolo v ramci pravidiel. ten hrac Ajaxu sa nemusel umyselne zapajat do hry, ale bol v postaveni mimo hry a v tejto pozicii ovplyvnil hru (staci aby zavadzal Curtoisovi vo vyhlade a bol by mimo hry). Krute pre nich, lebo asi by to aj tak Curtois nechytil, ale VAR rozhodol uplne spravne.

ak si niekto mysli nieco ine, tak nech ide na hocijaky zapas okresnej ligy a opyta sa rozhodcu. kazdy kto absolvoval rozhodcovsky kurz to musi vediet.

14.02.2019 14:14:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

No kdyby ten hráč neudělal pohyb k míči,tak by gol určitě platil.

13.02.2019 23:14:48
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

beriem vysledok - o to tu ide.

a bral by som de ligt-a k nam Smajlík

13.02.2019 23:15:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)holoubek

Souhlas, po tak náročným programu je dá se říct zázrak jak všechno dopadlo. Ajax super, ale je vidět ta nezkušenost. Kdyby tým udrželi 2-3 roky tak pak by to byla jízda.

De Light by byl super, trochu mi připomíná Ramose a klidně by dorazit mohl.

13.02.2019 23:21:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

ten hulibrk chce hrat se svym kamaradem, takze je v Barcelone ocekavan

14.02.2019 13:26:41
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Neviem či to bolo tým že Dani ťahá už x-tý zápas, no dneska sa strašne trápil a hlavne v prvej polke ta prava strana horela...aléé zase vymyslel krasny center na Marca Smajlík
Cez polčas bola v kabíne určite búrka, Modrič s Kroosom začali behať, no aj tak bol ten výkon len odvar toho, čo posledný mesiac hráme.
Nemôžem si pomôcť v tom, že je citelne kvalitatívny rozdiel ked mame na ihrisku Llorenteho ako keď tam je Case. Snáď tento malý náskok potvrdíme doma a postúpime Smajlík

13.02.2019 23:19:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Sisa911

Ve finále, že jim to stálo za to tam nechat duši i plíce Smajlík ale sympatickej výkon. Vyhrali jsme a to je nejdůležitějšíSmajlík

13.02.2019 23:21:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)gmiter

Ten Bale je mino. Zatial čo Vini a Benz si od začiatku sadli a na ihrisku si rozumeju a je to vidieť tak Bale si v útoku nerozumie asi s nikým...

13.02.2019 23:25:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Ja som rád najmä za jedinú vec a to je Marco Asensio. Bolo na ňom normálne vidieť (aj na základe toho sebectva), že dnes tam prišiel s tým, že: idem sa dostať späť do formy, lebo už sa hanbím sám za seba. Bolo na ňom vidieť sebavedomie aké som u neho dlho nevidel. Dúfam, že sa už vzchopil teda, pretože on má obrovský potenciál, len tiež sa niekde zabudol. Ak sa on spamätá a teraz chytí formu, tak to sa ešte máme na čo tešiť. Kúzelník z Brazílie a 2ja prebudení môže byť ešte dosť dobrý útok. A nenadávam na Lucasa lebo sa vždy snaží ale hergot mne prste trhá oči jeho neohrabanosť a totálna nególovosť. Mal byť radšej krajný bek, lebo už keď nastupuje v útoku tak od neho človek automaticky trošku čaká "útočnosť v krvi" ale...ah nemám síl to dopísať.

13.02.2019 23:29:21
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

presne tak, Asensio hral ako vymeneny, konecne ukazuje ze chce bojovat o svoje miesto

13.02.2019 23:45:26
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Obávam sa toho, že nikdy nebudeme tažiť z potenciálu Marca, lebo ho nevie využiť ani on sám. Potešujúce je to že vôbec chcel hrať... To je dobrá zmena ! No všimnite si naňom jednu vec, nahráva len niekomu. Pokial je v okolí šestnástky s loptou nenahráva už vôbec, hoci by mohol dať pred prázdnu branu, radšej to stratí. To je zlá povaha, to lahko nezmeníš. Vyčíta sa mu že to nenahráva a dnes v tom zase pokračoval. Dal gól, za čo som rád, no inak sa nepoučil. Dúfam však že ho Solari troška prevychová lebo by ho bola škoda.

14.02.2019 00:08:04
PuschKing
Odkaz na komentáø (kotva)PuschKing

Klasika Asensio, na jar sa budí do formy, čo je pre nás teraz len dobré...

14.02.2019 09:28:20
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)higuaiinn

Za me Ajax daleko lepsi.super pohyb.byli jsme pomalejsi.utrpeli jsme vyhru narovinu!ale vysledek samozdrejme super o tom zadna.

13.02.2019 23:55:41
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

souhlas ajax nás dost potrápil.naše hra v 1 poločase katastrofa.konečná výhra potěší - herní projev nikoliv

16.02.2019 19:23:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Pakito

Este že máme Viniciusa a Benzemu. Lucas si základ nezaslúži rovnako ako Bale. Mali sme kúpiť v zime posilu. Škoda. Dúfam že v odvete nepohorime jak s Juve minulú sezónu. Predpokladám že Ajax bude hrať na brejky. Teraz cez víkend by som polku mužstva posetril a dal príležitosť lavičke.

14.02.2019 00:32:59
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

vinicius má 95% zásluhu na golu.

16.02.2019 19:24:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)didi

Jak Real miluju, tak včera jsme si nezasloužili vyhrát. 20ti letí kluci si dělali skoro celý první poločas a prvních 15 minut druhého p**** z ostřílených borců, kteří jim měli dát školu. Bohužel se projevili nezkušenosti při zakončení, jinak to mělo být po poločase 3:0 a to měli ještě smůlu (horní tyč a použití var technologie). Výsledek beru, z toho co odehráli je to přímo senzace, ale strašně mě to za ty kluky z Ajaxu zároveň mrzí.

14.02.2019 06:57:24
PuschKing
Odkaz na komentáø (kotva)PuschKing

Keby pes ne*ral, tak ho roztrhne... Na keby sa nehrá, skončilo to 1-2 a nemáme čo riešiť. Po takej porcii náročných zápasov, som už čakal slabší výkon, našťastie to stačilo na víťazstvo...

14.02.2019 09:30:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MasterKimi

Myslím, že se není čemu divit, že si kluci taky po měsíci vybrali slabší den. Přece jen proti Barceloně i Atletiku byl ten základ podobnej a holt si trošku mákli. Do odvety dobrej výsledek a to je hlavní. Vyloženě mě zklamal snad jen Bale. Nevím, co se s ním zase děje, ale je to hrůza. Jinak si myslím, že to bylo trochu se štěstím, ale to k tomu patří. Pod Lopem to chybělo a zápasy, kde byl obraz hry podobnej, skončili zpravidla v náš neprospěch. Smajlík

14.02.2019 07:16:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matt4747

Po dobrých zápasoch bolo jasné, že časom musí prísť aj takýto zápas, kde bude veľa chýb, nepresností, málo šancí z našej strany. Najdôležitejšie je takéto zápasy zvládnuť a uhrať dbrý výsledok, čo sa nám myslím podarilo.
Včera najlepší hráč zápasu Ramos až na začiatku, kde pokazil zopár prihrávok pri rozohrávke. Fantastické číslo 600 zápasov v drese Realu Smajlík

14.02.2019 07:45:46
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)tru

som tu sam koho nemilo prekvapila marcova oslava golu???
akože ,,že natrel som si vas na chlieb?? ,, neviem či po takom priebehu zapasu a hlavne po takom golé je toto zrovna vhodné....

14.02.2019 09:10:33
PuschKing
Odkaz na komentáø (kotva)PuschKing

Asensio venoval gól svojej matke, ktorá zomrela keď mal 15 na rakovinu... Je to taký symbol, akože mu natierala chlieb...

14.02.2019 09:32:15
Nemá avatar
14.02.2019 13:29:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)tru

ak je to tak tak beriem spat , nevyzeralo to tak teda ale

14.02.2019 15:57:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Musím souhlasit,Ramos včera za 1. A ta žlutá? Myslím,že to bylo taktické. Lepší nehrát v odvetě,než v dalším kole. Ale ještě tam nejsme

14.02.2019 09:12:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matulo

jednoznacne najlepsi hraci Ramos, Modric..... vela ludi tu bude nesuhlasit s tym modricom, uz vcera som tu cital ze niekde ze nehral nic, ale bol v zalohe jediny, ktory sa snazil nieco vymyslet, jediny ktory neodkopaval bezhlavo loptu aj ked bol pod tlakom a nakoniec z toho vyustil aj nas prvy gol!

Ajax hral perfektny futbal, ale ako tu uz bolo spomenute, iba po 16ku..... ale ked by som mal od nich niekoho vystihnut, tak ani DeLight ani DeJong, ale Ziyeh!! mal tam sice par zbytocnych faulov, ale jeho hra ma dynamiku, technicky je na vysokej urovni.... ja si ho viem kludne predstavit miesto Balea :-D

14.02.2019 09:31:56
PuschKing
Odkaz na komentáø (kotva)PuschKing

Miesto Balea by aj Solari zahral viac...

14.02.2019 09:47:55
PuschKing
Odkaz na komentáø (kotva)PuschKing

S výsledkom 1-2 som spokojný a nemáme čo riešiť. Po takej porcii náročných zápasov, som už čakal slabší výkon, našťastie to stačilo na víťazstvo...
Mal som obrovské obavy ako zvládneme tieto 3 posledné zápasy, ale som nadšený-namiesto potvrdenia mojich obáv, že už po nich nebudeme mať o čo hrať, sme sa dostali do boja o všetky trofeje Smajlík
Ramos MOTM-obrana nám horela, ale on to tam skoro všetko poriešil sám...
Kroos? To je balzam na dušu ako vie pod tlakom hrať-milujem jeho dlhé pasy ktoré prenášajú ťažsiko hry a keď si začnú ťukať s Modričom na päťhalierniku a vykombinovať z presingu-proste Kroos je pre nás nenahraditeľný momentálne v medzihre...
odchod Balea a príchod Lucasa nám dal stabilitu-s Baleom sa nedá už robiť nič, ani kombinovať ani mu dávať pasy-je všade a zároveň nikde...navyše je drevený strašne...
Ramos si vyčistil karty pred štvrťfinále na prípadné semifinále Smajlík
Ideme ďalej Smajlík

14.02.2019 09:45:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

S Kroosem souhlasím, ale je tu fakt, proč většinou pravá strana hoří víc. A to už několik let a nemůže za to jen Marcelo. Ale když se Marcelo / Reguilón a Vini / Asensio / Ronaldo ženou dopředu, Kroos zůstává někde uprostřed, aby pomáhal jak útoku, tak trochu obraně, Ramos pak hraje de facto levýho obránce a vzniká problém, že Ramos je taky někde uprostřed a druhej střední obránce je na útočníka většinou sám. Zatímco na druhé straně, když to Dani / Álvaro napálí dopředu a začne kombinovat s Lucasem / Balem, Modrić se stáhne k lajně a nechá uprostřed Casemira s Kroosem.
V této hře je Luka opravdu o level výš než Toni. Ale jak říkáš, když začne kombinovat Kroos, Modrić, Marcelo / Reguilón a Vini nebo Benzema, je to radost a během 6 doteků většinou překonaj 4-5 hráčů a můžeme jít do kontru Smajlík

14.02.2019 10:05:03
Raul1984
Odkaz na komentáø (kotva)Raul1984

Lucas je Solariho mazlíček ten má sestavu jistou.Smajlík
Sice běhavý hráč ale není moc přínosný.

14.02.2019 10:36:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

On hrál v základní sestavě? To jsem se asi špatně díval.
To, že dal dolů Balea, byl rozhodně správný tah, znovu nulový výkon, žádná snaha. A za pravé křídlo by snad mělo přijít pravé křídlo, ne? Navíc Lucas dokáže za tu půlhodinu pilovat lajnu a pomoct tak obraně

14.02.2019 12:31:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans

Včera bolo šťastie že rozhodca bol taký aký bol ináč by to nebolo 1:2 ale 1:1 pred druhým gólom bol jasne faulovaný de jong a gól nemal platiť.A Ramos je vykartovany na tri zápasy za dedinsku žltú.Vcera to bola bieda v podaní realu s veľmi šťastný koncom.

14.02.2019 12:14:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matulo

o akych 3 zapasoch hovoris? :-D :-D

14.02.2019 12:15:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans

O takých že za úmyselne udelenú žltú vyfasuje stopku na tri zapasy.Uz je to v šetrení UEFA a v najbližsom čase to bude oficiálne.

14.02.2019 12:19:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)maname ToMo

Ale p




Prosím ťa SmajlíkSmajlíkčo mu tu dokážu. Normálny faul kde sa nebude nič vyšetrovať. Takže neviem čo teraz hovoríš

14.02.2019 12:27:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans

https://www.sport.es/es/noticias/real-madrid/uefa-duplicara-sancion-sergio-ramos-7303362

14.02.2019 12:33:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans

Dokonca to priznal v rozhovore Smajlíkešte ti je smiešne?

14.02.2019 12:34:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

A kde se píše o třech zápasech? Vždy je jen jeden navíc, viz loňská LM a Daniho vhazování, které trvalo asi 3 minuty Smajlík ten si ten dvouzápasový trest za takovou blbost zasloužil, tady u toho pochybuju, po zápase se říká mnoho věcí... třeba, že Sterling zakopnul o trávu... na to by neměl být brán vůbec zřetel, co hráč po utkání řekne

14.02.2019 12:45:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)maname ToMo

Ešte raz ja tiež viem že to urobil naschvál aké vzhľadom na to ako to vyzeralo mu ten trest nedajú

14.02.2019 13:31:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Ten de Ligt je skvely. Vcera mal situacie kde cisto odobral loptu ale jeho vodcovske schopnosti, pozicna hra, zakroky, sila, odvaha su na vysokej urovni.
Hodi sa mi ale viac do Anglicka.
Bolo by zaujimave vyberat medzi nim a Militaom ktori je zase rychlejsi a hbitejsi v subojoch.
Stopera potrebujeme ako sol. Vallejo je ako poberac socialky a Nacho neni klasika stoper.

14.02.2019 13:39:13