Komentář ke článku:

Hodnocení hráčů v El Clásicu: Akcie Los Blancos udržel nad vodou Keylor Navas!

Autor: Laša, vydáno: 08.02.2019 00:36
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Suhlasim s hodnotenim Marcela "Jeho vyklusávání při vyrovnávací brance Barcelony bylo tristní."
Hlavne, ze to omielam dookola a treba to vysvetlit uzivatelom ako victy a PuschKing.

08.02.2019 00:42:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

A zasluzi si najmensiu znamku. Bol skleneny, tazkopadny, nezastavil niektore akcie supera po lavej strane, pozicne nepokryval.

08.02.2019 00:45:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dumbo

Za mňa najhorší Bale. Ďalej to opominanie Isca ma už fakt serieSmajlík. Minimálne si zaslúži viac šancí. Kľudne mohol nahradiť málo výrazného Modrica okolo 60 minúty.

08.02.2019 02:04:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Isco si svojí situaci zavinil sám.

08.02.2019 07:12:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bibo66661

ako nechápem ako môže byť drevený Lucas pred Viniciusom kto pozeral ten zápas to nemohol takto s hodnotiť ved všetky akcie išli prvý polčas cez viniciusa každá jedna ani raz to nešlo cez Lucasa bol nulové nebezpečenstvo pre obranu súpera ,taký drevák by nehral v druhej lige my proste nemáme poriadne pravé krídlo

08.02.2019 06:15:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

Tak pozor, ja sam nemam Lucase v lasce, ale tento zapas byl v jeho pripade jeden z povedenych, docela tam Albu motal, nebal se jit jeden na jednoho a vychazelo mu to, ano je jasny, ze obcas nejakej balon ztratis, ale rozhodne bych o nem netvrdil, ze byl "nulove nebezpecenstvo" koneckoncu dal gol. Kdo byl podle me naprosto nulovej na hristi byl Bale a Casemiro. Nehlede na to, ze Vini byl az moc premotivovanej a pri akci kdy sli 3 na 1 si balon nechal pro sebe a neposunul to do leva kde byl hrac uplne sam(ted presne nevim kdo tam stal) mohlo to byt 2:0 a mohli se vsichni dat trochu do vetsi pohody

08.02.2019 09:16:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bibo66661

prosím pošli mi link na video kde nájdem útok v prvom polčase ktorý išiel cez LucasaSmajlíka myslím ,že toto bol pre Albu dosť zlý zápas takto som ho zle hrať ešte nevidel

08.02.2019 12:41:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bielybaletak

nesuhlasim s tebou bibo, lucas dal nas jediny gol, vinicius sice tahal utoky ale vsetky do jedneho zbabral...

08.02.2019 10:33:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bibo66661

Tak keby tam není vinicius tak náš útok vyzerá ako na jesen ale ved ked myslíte ,že bez neho to bude lepšie tak dobre

08.02.2019 12:37:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

Nikdo nerikal, ze bez Viniho to bude lepsi, jen ze zrovna v tomhle zapase Lucas nehral uplny h**** jako v tech jinych

08.02.2019 13:03:35
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Navas nás pár krát podržal, ale jeho hra nohami bola príšerná. Takmer všetky výkopy smerovali na hráčov súpera. 9 je premrštená známka. Inak súhlasím.

08.02.2019 10:00:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Matulo

Presne suhlasim. Navasa mam vo velkej oblube, ale jeho hra nohou je katastrofalna.

08.02.2019 11:20:53
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Súhlasím s qwerom, Keylor nás veľmi podržal ! No kazil rozohrávku vďaka čomu sme boli od 20 minúty pod tlakom lebo nikoho nenachádzali jeho výkopy. Treba sa okrem dobrých vecí pozrieť aj na tie slabé. Navasa mám radšej ako Thiba, no nebudeme sa tu snáď tváriť že bol až tak vynikajúci, keď do lopty kopal bez rozumu. Barcelona pressovala len do tej miery aby sme to dali Keylorovi a ten to vždy odovzdal súperovi. Brankár tu není len na zákroky ale aj na rozohrávku. To druhé bolo včera bohužiaľ nebolo dobré. Preto by som mu znížil hodnotenie tak na 7. Inak ale hodnotenie fajn.

Teraz ešte jedna vec mimo hodnotenia, na túto stranku chodím od doby čo funguje. Keď aj bol nejaký rozpor v diskusii tak sme to všetci brali skorej kamaratsky, lebo sme sa tu diskutujúci už ako tak poznali. No v poslednej dobe sa tu objavil človek/dieťa ktoré cielene vytvára hádky aj pod novými člankami a vyťahuje už uzavreté záležitosti. Nebudem nanho reagovať, no neprajem si aby stále rýpal do mňa či iných.

08.02.2019 11:21:19
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Laša

hádám, že myslíš Slovana?

08.02.2019 11:23:18
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Hej, nemam proti nemu nič. Každý sme svojský ale nemusel by mať tie tvrdohlavé maniere aj vo veciach keď nemá pravdu.

Často sa tu s ľudmi háda, tak som mu minule napísal nech toho nechá, lebo ma to už nebavilo čítať. V niektorom članku som napísal že Marcelo robil chyby ale gól by som uplne nanho nehádzal, keďže golu predchádzalo veľa dalších chýb. No a teraz ma spomína uplne pod iným člankom. Pre mňa je to uzavretá vec, no asi ho to baví. Neviem už ako mu dohovoriť, má slobodnú vôľu sa vyjadriť k problematike, to mu neberiem, len je z neho otrávená polovica komunity BilyBalet.cz SmajlíkSmajlíkSmajlík

08.02.2019 11:34:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

victy o akej pravde stale melies?? Mrkni si Youtube video ktore som uvadzal zo siedmej minuty a tam mas rozbor situacie. Mal by si sa uz uvedomit ze sa nehadas so mnou ale s videozaznamom.

08.02.2019 19:39:18
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Bože môj, o Marcelovi tu už nikto nehovorí ale ty si očividný mentál, nehnevaj sa ale si !

09.02.2019 11:18:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Porusenie pravidiel diskusie a urazka uzivatela takze sa spamataj.
Ako mentalovi a zaostalemu decku som ta splachol argumentom s videom kde som ako nechapavemu tupcovi argumentoval ze na 7:09 priklad urobil Marcelo chybu. A ty si melies svoje.
Nehovor za vsetkych uzivatelov je ich tu par ktori diskutovat a argumentovat nevedia tak ako ty a s tymi nevychadzam.
Urazky?? Mam tu zaokruhlene 1000 komentov a mnozstvo okomentovanych clankov. To nie su napadania ale obrana voci urazkam ako si teraz predviedol. A to je nejakych 5 komentarov z 1000 takze keby som taky ako ma prezentujes uz davno by som mal ban. Ale hlupak to nepochopi.

09.02.2019 14:47:11
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Ale ty mentál si, keď už sme u toho aj ty si ma nazval hlupákom, takže si se**eš do úst s tými pravidlami diskusie. Chudák Marcelo, ten musí mať takú štikútku z toho ako ho máš stale v hube. Už som ti to raz napísal, že si neprajem si aby reagoval na moju osobu. Pod novým člankom si mal potrebu spomínať moje meno. Potom asi mentál skutočne si. Teraz môžeš plakať dalej, ale plač doma do vankúša a nie tu, kde to všetci čítajú. Našiel sisi jedno video a teraz o nom 4 dni hovoríš, neviem či je to normálne permanentne vyťahovať veci čo su už davno uzavreté. Vysvetlil som ti to ja a ešte niekto, ale ty máš neustále potrebu sa tu strapňovať. Nestačí že tu robíš hanbu Slovákom, ale ešte aj robíš hanbu klubu čo sisi dal do mena, klubu v ktorom som hral a tak isto aj môj dedo. Prosím prestaň sa už strapňovať, hovorím ti to len pre tvoje dobro !

09.02.2019 17:22:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

victy smejem sa na tebeSmajlík
Ja tomuto klubu fandim dlhe roky. Ty si hanba sam o sebe uz len svojimi nazormi. Zaco si ty prosim ta hral a tvoj dedo?Smajlík
Sam si series do huby, zotrel som ta argumentmi a tym, ze futbalu nerozumies.
Chodim sem rok, mam 5 komentarov s tvrdsim slovnikom na podobne individua ako ty. Zvysnych cca 1000 komentarov je slusnych, k teme. Keby som bol taky ako ma spinis uz davno by som mal banSmajlík Prepac, ze som iba inteligentnejsi ako ty.
A pod do mna uz sa mi klepu kolenaSmajlík

09.02.2019 19:39:01
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Očividne nečítaš čo píšem, moj dedo je jedna z legiend ŠK Slovana Bratislava.
Dôležité že ty vieš že ja tomu nerozumiem. SmajlíkSmajlíkSmajlík Keď inteligenciu počítaš na tvrdé komentáre, tak mi nezostáva nič a len Ti pogratulovať. Len si zabudol poznamenať že ten počet "tvrdších" komentárov je na na každý článok.
Ale plač dalej, držím Ti palec !!! Len tak dalej, možno to tým plačom niekam dotiahneš Smajlík

Pripíjam na dnešnú výhru v derby a tvoju samozvanú inteligenciu, ktorá pochopila pojem : "nereaguj už na mňa" Smajlík

09.02.2019 22:34:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

victy smejem sa len tak dalejSmajlíkSmajlík

09.02.2019 23:41:36
Tomy18
Odkaz na komentáø (kotva)Tomy18

Myslím že Vinicius hral na to hodnotenie lepšie. Bol premotivovaný :D je to jasne kedže má 18 a je to jeho prvé Clásico a hneď v základnej zostave. Bol aktívny dopredu iked kazil, ale lepšie ako keby byť celí zápas neviditeľný. A po jeho akcií z ľavej strany padol aj gól keď nacentroval na vzdialenú tyč k benzemovi.

08.02.2019 11:32:17
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

ako bolo pisane, Keylor tam mal top zarkoky ale tu rozohravku neviem ci sa mu niekedy podarila

08.02.2019 11:57:07
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

S kýmkoli jiným v základu místo Viniho bychom prohráli, jen díky jeho neúnavné aktivitě jsme dominovali v prvním poločase. Být tam Bale, Asensio nebo Isco, nedostávali bychom se do tolika brejků a Barcelona by nás přehrávala asi jako to udělala ve 20 minutách v druhé půli.

Btw neví někdo, kdo kdy byl nejmladším hráčem v základní sestavě v El Clásicu? Vini by mohl být poměrně vysoko v 18... Ptám se, protože jsem to anglicky na Googlu nenašel a vypadával na mě jen Krkić, kterej překonal Messiho rekord v nějakým no name zápase, což mě fakt nezajímalo Smajlík

08.02.2019 12:00:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bibo66661

súhlasím nebiť neho tak náš útok je tragický

08.02.2019 12:40:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Je jasné,že s Vinim je náš útok živý,agresivní,rychlý. Ale je také jasné,že by mohl řešit situace lépe. To vše přijde časem,vždyť velký fotbal hraje pár měsíců a je to stále ještě mladý hráč,takže za mě je vše ok.

08.02.2019 13:09:58
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

karim byl lepší jak vini? si děláš srandu né.

09.02.2019 17:17:16