Komentář ke článku:

FIFA AWARDS: Ve finálové trojici je Ronaldo, Salah a Modrić. Mezi trenéry je opět Zidane

Autor: S3F1K, vydáno: 04.09.2018 11:27
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Tak a Messi nikde. To budu cules protestovatSmajlík

04.09.2018 11:58:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Pavel111

Tohle by měl vyhrát Modric, UEFU měl vyhrát Cris.

04.09.2018 12:03:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)yont1

S týmto plne súhlasím.

04.09.2018 14:09:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Pavel111

Sorry neměla být reakceSmajlík

04.09.2018 12:04:15
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Barcu v lige potiahol pekne ale v klubovom futbale bola vzdy najviac liga majstrov. Na MS to v jeho podani nebola ziadna slava. To ocenenie som nebral ako vizitku ferovosti lebo to Iniesta mal aspon raz vyhrat no ked to vyhra Modric kredit tejto ceny sa v mojich ociach vzvysi.

04.09.2018 13:07:23
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

dobre napisane. pridam len, ze okrem iniestu to mal vyhrat aj xavi raz , ale tiez to bol rok messiho tusim
nech messi a cr ostanu na remize 5-5 a nech pridu nove tvare Smajlík
za mna - modric by to teraz mal urcite vyhrat

04.09.2018 15:06:57
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

no v zlatej lopte a cene FIFA by som dal urcite Modricovi prednost viac nez v tej od UEFA. ak vyhral uz aj tu, tak nie je o com, kedze na MS zaziaril ovela viac nez Salah a CR.

a ak je pravda, ze CR na to gala neprisiel prave preto, ze nevyhral, tak je to od neho pekna hlupost... Mendes nech si vypisuje svoje hluposti na sietach, ale Luka bol vo finale LM klucovym hracom. a co sa MS tyka, detto...

france football sa uz ospravedlnoval Iniestovi ze tusim v 2010tom nevyhral prave on ale Messi, tak si myslim ze tento rok vyhra prave Modric.

04.09.2018 12:10:42
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Luka Modrić.

04.09.2018 13:01:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)LukaModrič

Tvl, ze by se sen ci predstava stala skutečností? :) Furt si ovsem myslim, ze to daji Cr. Vlastne je taky zasadni kdo v tomhle rozhoduje? Jestli jen novinari nebo naka porota nebo kapitani a treneri a novinari? Pokud jen novinari potazmo nejaka porota zvedne to sance Lukovi pokud do toho zasahuji kapitani Konga a podobnych krajin ten zvuk a aura co ma Cr asi prevladne. Preju Lukovi, Cris mi vadit nebude a Salah je komparz

04.09.2018 13:08:09
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

ze salah je komparz.. Smajlík
no to by ho urcite pobavilo tiez Smajlík
ale chapem, pri tychto dvoch ma najmensiu sancu samozrejme

04.09.2018 15:08:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

hlavně je to blb , který se bude zase tvářit jako ublížená panenka

04.09.2018 17:11:07
RealWayne
Odkaz na komentáø (kotva)RealWayne

Doufám, že to bude: Modrič, Thibaut, Zidane. Myslím, že Modrič bude na dálku bojovat se Salahem, zatímco Mendes se bude zase vztekat, že si jeho klienta nikdo neváží. Osobně to ale přeji Lukovi.

04.09.2018 13:46:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)LukasBB10

Luka by si to zasloužil nejvícSmajlík

04.09.2018 16:52:11
bremi
Odkaz na komentáø (kotva)bremi

Snad vyhraje Ronaldo. A divím se, že mezi nominovanými brankáří není Keylor Navas. Smajlík

04.09.2018 17:40:30
bremi
Odkaz na komentáø (kotva)bremi

Odhalení! Ronaldo se chtěl v létě vrátit do Manchesteru United, ale Mourinho byl proti.

04.09.2018 17:40:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

a je to skutečný fakt , nebo kachna jako vše okolo ? taky jsem to četl, nevěř všemu co čteš

04.09.2018 17:45:59
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

tiez myslim ,ze blbost. muro by ani nepriznal, ak by to bola pravda - ze neuspel zas v niecom..
prestup cr je vyborna tema este na mnoho buducich clankov Smajlík

04.09.2018 19:49:36
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

také to přeju lukovi

04.09.2018 17:40:46
supeRonaldo
Odkaz na komentáø (kotva)supeRonaldo

Myslím, že vyhrajú Modric, Deschamps a Courtious

04.09.2018 18:59:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

SmajlíkModrič je vtip tvl. Tohle mělo být mezi Messim a Ronaldem. Salah trojka.

04.09.2018 19:14:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

tahle éra už pomalu ale jistě končí

04.09.2018 19:22:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Porridge

Samozřejmě, to vímě všichni, ale Modrič by byl skutečně výsměch nejen Ronaldovi, ale i Salahovi. Bez Ronalda bysme Ligu mistrů nikdy nemohli vyhrát (myslím tuhle sezonu). Uznávám, že Modrič prožil životní sezonu, ale znovu se ptám... Kde byl, když se Ronaldovi na podzim nedařilo a nedával góly? Kde byl Modrič, když Ronaldo chyběl kvůli kartám, nebo když odpočíval? Ať všichni, co Modriče kdovíjak zbožňujete a chtěli byste pro něj zlatý míč, byl to Ronaldo, na kterém to všechno stálo, byl to Ronaldo, na kterém výkon Realu stál a padal. Takže jestli mi chcete tvrdit, že statistiky nejsou všechno, z historického hlediska jsou. Za 10 let se NIKDO nebude ptát na Modriče, Casemira nebo třeba Kroose, kteří dělali černou práci a servírovali balony Ronaldovi jak na zlatém podnose, bude se mluvit o tom, kdo měl daný ročník nejlepší statistiky, o tom to totiž všechno je ať se vám to líbí nebo neSmajlíkSmajlík

04.09.2018 19:53:21
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Bez Modrica by sme tiez nevyhrali Smajlík Neprijmas nas uhol pohladu a este presviedcas o tom ze mal CR na zisku LM vacsie zasluhy ako Luka. Mam pocit ze par uzivatelov navstevuje nespravnu stranku lebo fandia skor individuam. Futbal je kolektivny sport a ziadne statistiky trofeje nevyhravaju co je jeho korenim. Dlho mi tieto ocenenia boli ukradnute lebo sa orientovali skor na najvacsie hviezdy a statistiky vdaka comu bol prehiadany aj Iniesta ktory si to zasluzil. Cena ktoru Modric uz dostal mi prinavratila nadej ze by sa to mohlo zmenit lebo im chybala objektivita.

04.09.2018 21:04:37
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

vysmech (zdravemu rozumu) su akurat tieto tvoje komentare. ano, statistiky su dolezite, ale nie su jedine co rozhoduju.

ked vyhral zlatu loptu owen, cannavaro, ronaldinho a dalsi, tak to nebolo preto, ze mali len najviac golov. ak to chces podla statistik, tak myslim ze messi ich ma tento rok este lepsie nez CR.

bez Modrica by sme to finale LM urcite nevyhrali, aj kola predtym patril k najlepsim hracom na travniku (co samozrejme neznamena, ze CR nie), ale v roku kedy sa hraju MS sa skoro vzdy prihliada vo velkej miere na tento turnaj. A tam Modric zanechal ovela vacsiu stopu nez CR. Tomu sa sice senzacne podaril 1.zapas, ale potom to uz nebolo ono. chapem, ze fandis CR, ale maj trosku ucty a nepis take sprostosti, ze ak vyhra Modric tak to bude vysmech. To ze teba zaujimaju len strelci golov je tvoj problem, ale "Za 10 let se NIKDO nebude ptát na Modriče" moze povedat len futbalovy analfabet co si miesto futbalu pozrie radsej len vysledky na livescore.

05.09.2018 11:11:02
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Btw hádejte, kdo byl zraněný, když jsme naposledy vypadli z Ligy mistrů? A ne, Ronaldo hrál proti Juve celých 180 minut...
Luka je motor týmu, jak Realu tak Chorvatska už několik let a tuhle sezónu měl mimořádnou. A když se i samotná UEFA rozpovídala o Iniestovi, myslím, že to Lukovi dajSmajlík

04.09.2018 22:01:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans

Tak v tejto trojici mal byt namiesto cr 7 messi.Nehnevajte sa ale toto je fraska neviem ci si to cr7 kupuje to miesto ale za tento rocnik tam nema co hladat.Uplne vyhorel prvu polovicu sezony a jednymi noznickami do siete juve sa miestenka nedava.Messi je od ronalda daleko na mile lepsi mal lepsiu sezonu co sa tyka statistik aj poharov.A len na okraj luka modric si to tento rok zoberie lebo mal najlepsi rok a zasluzene ale co sa tyka triezveho uvazovania tak jednoznacne messi tam mla byt a nie ronaldo.SmajlíkSmajlíkSmajlík

04.09.2018 23:19:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)LukaModrič

CR udelal rozdil v Lm, kdyz to tym potreboval a Lm je nejvic co lze dosahnout a je nejvic na ocich a tam Messi selhal a kdyz si k tomu pripoctes nepovedene Ms (opet soutez co je nejvic na ocich) nelze se divit. Musis to brat ze sirsiho uhlu pohledu jak uvazuji ti co to udeluji. Ve Spanelske lize byl Messi nejlepsi a tam i popravu (ted nevim kdy se to vyhlasuje uz jsem z tech poctu cen trochu zmateny :D) nej hrace. No ve svete se Cr s Modricem ukazali krapet lepe

05.09.2018 01:47:24
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fans

Tak u luku modrica to beriem ten aj vyhra lebo si to zasluzi ale pri salahovi a ronaldovi to je na zamyslenie co v tejto ankete fifa vlastne zavazi.Lebo podla tohoto je to par zapasov na jar v lm a mozes byt najlepsi.Ak to vyhra cr7 bude to podla mna nie fraska ale mega fraska a cela tato anketa bude mat nie vierihodnu vypovednu vec kedzec.A stavim sa s hocikim keby je to naopak tak tze cr7 by vyhral len spanielsku ligu a aj pohar bol by v nominacii.A o tom to cele je proste.Ja ale dufam ze to vyhra luka mal skvelu sezonu a konecne by to bol zaloznik ktoreho robota by sa aj ocenila tak ako to malo byt pri xavim a iniestovi.

05.09.2018 05:25:31
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

To máš těžký viď, Liga mistrů = 0, Mistrovství světa = 0. No Messi se na mezinárodní scéně moc nepředvedl. Ale podle vás si to za ty zápasy proti La Coruñě nebo Gironě zaslouží...
Tak nevím, jestli je tak labilní nebo umí hrát jen proti španělským týmům, ale jinak byla loňská sezóna jedna z jeho nejhorších. Tak to překousněte Culés Smajlík

05.09.2018 09:01:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Nechci se hádat, ale Ronaldo (už dle nicku tvůj idol) první půlku sezóny přesně proti takovým Gironám a La Coruňám hrál úplné houno. Jen padal, rozhazoval rukama a nadával spoluhráčům...

05.09.2018 23:54:38
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Už před třemi lety jsem zjistil, že to není o jednom hráči a začal jsem si užívat hru celkovou. Radši mám Modriće nebo Marcela, kteří tomu fotbalu dávají něco navíc.
Ale zpátky, ať si hraje proti noname týmům ho*no. Mimochodem za to mohl rozhodčí ve španělském superpoháru, jinak by byl Ronaldo v daleko větší pohodě a mohl jim to tam sypat jako na konci sezóny. Ale důležitější jsou góly v LM, kde překonal 2 dlouholetý rekordy (jeden co nikdo před ním nedokázal): počet zápasů se vstřelenou brankou a dát gól v každém utkání skupiny, kdy jsme měli ve skupině Borussii a Tham a APOEL (škoda ho, mohla tam bylo Slávka a my bychom měli možnost jít 2x za rok a něco na Real do ČR), ne jen Juventus, pak výkonnostně dlouho nic a pak Sporting, kde byla napjatá atmosféra a Olympiacos, co měl Messi a spol. A počet zápasů s gólem? 2! Dohromady v ročníku 4 zápasy se vstřeleným gólem či asistencí, promiň, ale to fakt nemůžete srovnávat Smajlík

06.09.2018 08:32:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

A kde byl Ronaldo, když nás na podzim fackovaly týmy ze spodku tabulky?
Nevím, co jsi mi tím chtěl dokázat, takových rekordů je milion a několik jich letos překonal i Messi.
Napíšu to jednoduše: pokud si myslíš, že by Zlatý míč měl získat hráč s nejlepšími statistikami, pak by to vyhrál Messi. Pokud si (stejně jako já) stojíš za tím, že je to cena pro nejlepšího hráče, největšího tahouna týmu atd. pak musíš uznat, že by měl vyhrát Modrič.

06.09.2018 12:16:10
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Coooooo? Uveď mi můj komentář, ve kterém píšu, že by to NEMĚL vyhrát Luka! Já tu píšu už tak půl roku, že je Luka nejlepší hráč na světě (téměř stejně dlouho se tu hádám s exoty typu Ronaldolike atd.), nejlepší záložník je už minimálně sezónu, spíš dvě! Nevkládej mi do úst něco, co jsem neřekl.

K Ronaldovi, kdyby nedostal nesmyslný trest nesmyslně převedený do zápasů LaLigy, tak jsme mohli mít double. Proti Barce v superpoháru ukázal čeho je schopen a druhou půlku sezóny v tom pokračoval. Bohužel přišel trest a frustrace ze strany Ronalda.
O Ronaldovi jsem psal jen proto, že ho tu lidi vyměňovali z TOP 3 za Messiho, který na mezinárodní scéně ukázal velký kulový

06.09.2018 14:17:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Já taky netvrdím, žes napsal, že by to Luka vyhrát neměl, bavím se tu o Ronaldově nominaci do TOP 3, což je z mého pohledu (při vší úctě k němu) fraška, jelikož to byla z jeho strany slabá sezóna (s výjimkou LM). Nic mu nezazlívám, má 33 let, je neuvěřitelné, co dokáže, ale TOP už nějakou dobu není.
A ta druhá část tvého příspěvku je naprosto směšná. Napsat, že jsme letos nevyhráli ligu proto, že dostal v září CR 5-ti zápasový trest, to chce koule. Ať už byl trest oprávněný nebo ne, hráč (a profesionál) jeho kvalit z toho žádné psychické újmy nemá. To že na začátku sezóny byl nejhorší na hřišti v každém zápase s tím nemá nic společného. To že hrál tehdy i zbytek týmu špatně je druhá věc, která měla během letošního přestupáku otevřít vedení oči.
Každopádně byl minulý rok v lize naprostá katastrofa a za to třetí místo můžeme být ještě rádi a tvrdit, že bychom byli první, kdyby CR nedostal trest je naprosto zcestné.

06.09.2018 16:47:36
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

“Pokud si (stejně jako já) stojíš za tím, že je to cena pro nejlepšího hráče, největšího tahouna týmu atd. pak musíš uznat, že by měl vyhrát Modrič.”
Musím uznat? To je podle mě stanovisko, že jsem tvrdil, že to nemá vyhrát.
Za druhou částí si trvám, v prvních třech zápasech, kdy Ronaldo nemohl hrát za smyšlenou červenou, měl Karim asi 10 neproměněných velkých šancí (mám screenshot ze SofaScore, kde má proti Valencii 6 zahozených šancí v jediném zápase!) Ronaldo by z nich dal aspoň 4 góly. Že byl Ronaldo nejhorší na hřišti není pravda, loňský Benzema byla čirá parodie na útočníka. Ale k horším patřil, ale podle mého v tom měla prsty ta frustrace na španělský fotbalový svaz...

06.09.2018 18:20:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Viktorius

Ach ta hloupost. Na jednu stranu tvrdit, že Ronaldo je zcela zaslouženě v top 3 za loňský rok a druhou větou potvrdit většinový nazor (prakticky všech kdo mají oči a viděli ty zápasy), že byl ,,jeden z horších,, v naší sestavě, to se teda každému nepovedeSmajlíkSmajlík A je to teda i pěkný plivnutí do tváře těm našim hráčům, kteří si jakž takž celou sezónu drželi formu

07.09.2018 08:07:16
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Vy, Culés, jste fakt kouzelní. Za a) nepoužívej “naší” sestavu, za b) se Ronaldovi nepovedlo asi 10 zápasů, to, že jich byla většina v jednom období, se může některým znát, že celý podzim hrál na nic. Přesto udělal rekord v Lize mistrů, která je pro The Best důležitější, než domácí soutěže, kde si může váš Messi strkat góly Gironě a podobným (pěkně se obrátilo, kdo dává góly jen slabým soupeřům).
O jaře se ani nemusím bavit, Ronaldo pokračoval ve stabilních výkonech v Lize mistrů a přepnul na tento level i v lize, kde Messiho za půl roku skoro dohnal a to zdaleka nehrál všechny zápasy. Smajlík tak si na tu hloupost koukni do zrcadla Smajlík

07.09.2018 13:25:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Viktorius

Cules?SmajlíkSmajlík Chtěl bych mít tak jednoduchý a prostý život jako TySmajlík

08.09.2018 10:25:50
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

Presne. Už xavi a potom iniesta to mali vyhrať , ale bola to už messi/cr doba.
Takže dúfam v luku aj v mene iných pozícií než len útok

05.09.2018 11:46:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)LukaModrič

Souhlas Smajlík

05.09.2018 12:14:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)DUSAN668

nemal by si plakat preco tam neni messi... v reprezentacii nedokazal nic a v LM? zhorel takisto... to ze da 35 golov za sezonu je sice naozaj dost ale priemernym muzstvam... Ronaldon nas potiahol za treim vitazstvom v rade v LM a na MS jednoznacne Modric zaziaril... tak neviem preco by tam mal byt lajos?!

05.09.2018 10:17:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Messi mal byť v najlepšej trojici.
Bolo by fajn keby to vyhral Modrič. Vyhral toho viac ako Salah a oproti C.Ronaldovi odohral viac kvalitných zápasov.

05.09.2018 11:29:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

nebot hrál každý zápas v lize o proti ronaldovi že , a liga mistrů ? tam ho nešlo ani vidět že ?

05.09.2018 14:28:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Čo si budeme klamať. C.Ronaldo neodohral v lige svoju najlepšiu sezónu. Zo začiatku to proste nebol on. Ku koncu sa opäť rozstrieľal, ale Messi mal podľa mňa konzistentne kvalitnú sezónu.

05.09.2018 23:54:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

souhlas se vším Smajlík

05.09.2018 23:57:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fudzi11

Niekto tu nevie prekusnut ze messi sa nedostal medzi finalistov. Smajlík.berem to mal dobru sezonu ale ako vzdy iba proti spanielskym muzstvam..trepat ze messi mal byt miesto ronalda?..to vazne?..ked uz tu mal byt tak miesto salaha ale nie ronalda..ronaldo ziskal 4 trofeje ...mesii 2..aj ked 3 zo 4 su male trofeje tak aj tak sa rataju podla mna spanielsky pohar mal dobry naboj ronaldo v nom zahral za 30 min lepsie ako messi za 180min..vlastne kaslat na to liga majstrov je liga majstrov a barceloncania to vedia velmi dobre..a to ze ronaldo nedal gol vo finale to sa ako mame pos*** pred rokom dal vo finale s juventusom 2 zo 4 golov..kolko sa o tom pisalo? Statistiky ako goly asistencie sa uchovaju v pamati par rokov. Kolko golov dal ronaldo/messi v sezone 14/15? To vedia iba sportove stranky ale to kolko krat vyhral ronaldo po sebe ligu majstrov to vedia vsetcia. Keby neboli majstrovstva tak messi by tu bol jemu ten turnaj uskodil azda najviac. Bolo jasne ze ronaldo a mesi (pokracovanie)

05.09.2018 17:06:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

To si děláš srandu, ne? SmajlíkSmajlíkSmajlík Zrovna v počtu trofejí za minulou sezónu vede Messi. Nějaké superpoháry a MS klubů nemají žádnou hodnotu.

06.09.2018 00:00:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fudzi11

To na MS nedotiahnu daleko ale kto podla vas zahral lepsie? a to ze messi nemal na to muzstvo lebo ronaldo mal..nebudem tu rozoberat ronalda a messiho..cenu co vyhral modric mal vyhrat ronado a tuto cenu best a loptu co sa udeli v januari ma vyhrat modric

05.09.2018 17:10:48
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)LukaModrič

Ja jen nevim proc se tak hroti Messi, kdyz neni v top 3 a tim to s nim hasne. Smajlík

05.09.2018 19:03:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Nejlepšího hráče by měl vyhrát Modric. Trenéří si to zaslouží všichni nominovaní, ale favoritem je Deschamps, protože výhra MS je nejvíc co může být Smajlík Ale trošku nechápu ty brankáře. Přijde mi, že jsou nominovaní podle výkonů pouze na MS. Nikdo z nich na klubové scéně neexceloval. De Gea měl skvělou sezónu, nevyšlo mu MS a hned není v nominaci? Jsem ochotný pochopit Llorise a Courtoise, ale naprosto nechápu, co tam dělá Schmeichel. V leicesteru průměrná sezóna a za MS to má kvůli zápasu s Chorvatskem kde chytil ty 3 penalty nebo? Když už někdo z MS, tak spíš Subasic. Jinak bych ale do nominace dal De Geu a jednoho z trojice Ter Stegen, Oblak a Navas SmajlíkSmajlík

05.09.2018 17:11:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ach jaj

Hned na zaciatok. Som fanusik Barcelony. Ale citat toto tu je len pre silne zaludky. Ze pouzivatel "iker" je slaboduchy saso, porovnatelny s pouzivatelom "bruno" na forca barca, to som si uz zvykol. Celkom rad som tu cital diskusiu, mimo ikera, ten ma smutny zivot. Viac-menej tu ludia brali situaciu v pohode, objektivne vedeli zhodnotit situaciu, aj ked rozhodcovia poskodili ci pripiskli realu, alebo opacne barcelone. Ale, na toto som musel reagovat. Co robi momentalne Salah? Nic, mota sa. Co robi Modric? Nic, nehrava ani zaklad realu. A ronaldo? Nic, v juve nula bodov. Jediny, kto si ide to iste, co aj na jar, je messi. MS su vynimocny turnaj, ani modric tam az tak extra neziaril. Mbabe pol lepsi, aj pogba bol lepsi. A ze messi dava goly la coruni? Hm, aj ronaldo ich mohol davat, ale nedaval. A v LM? vysli mu prve tri zapasy, potom zmizol zo sceny. V semifinale a finale nic, posledny gol z penalty. Messi dovtedy kym vypadla Barca tie iste statistiky. A v lige stale

05.09.2018 20:12:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ach jaj

Viac znakov nie je, musim takto. Messi si ide to svoje, dava goly nahrava. Toto nie je trofej za obdobie 01-06 roku 2018, ale za cely rok. A, statistiky su neuprosne. Lepsie ako messi ich nema nikto. Ta sutaz nie je o tyme, o ms, o lm. Je to celorocna trofej. A jediny, kto si standartne drzi tu istu vykonnost je jedine messi. Ani mbape, ani modric, ronaldo, cavani, rakitic, suarez, benzema, jednoducho nikto. Ja viem, ze ma teraz zveziete pod zem, ale je to tak. Naj hrac ms, naj hrac lm, to su trofeje, kde messi nema co robit. Ale za celkovu vykonnost za cely kalendarny rok jednoducho nema konkurenciu. Tot vsjo, okrem ikera ste tu fajn parta, drzim palce a tesim sa novu sezonu.

05.09.2018 20:16:56
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Messi tam mohol byt akurat miesto Salaha lebo ten sa neprinicil o ziadnu trofej. Najlepsi hrac je pre mna ten ktory sa najviac pricini na uspechu timu. Asi sa nedajde vela futbalovych fanusikov ktori by si vazili viac vitazstvo v spanielskej lige ako to v lige majstrov a podobne to ponali hlasujuci. Druhe miesto je velky uspech Chorvatov a Modric bol jednoznacne hrac turnaja. Futbal nieje len o goloch a asistenciach to by tu cenu nevyhral obranca. Modric si udrzal vykonnost celu sezonu. Tento rok na to proste nema Messi narok aj ked ho povazujem za naj hraca poslednych rokov zaziarit v La lige je malo na zisk toho ocenenia.

05.09.2018 21:11:18
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Modric bol posledny zapas v zaklade. Na zaciatku sezony nebol v optimalnej forme lebo absolvoval narocny turnaj a zacal trenovat neskor. Keby ho trener Realu nechaval na lavicke rychlo by si pod sebou podpilil konar.

05.09.2018 21:17:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ach jaj

No, ci bol Modric naj na MS je dost odvazne tvrdenie. Pozri si vystupenie Chorvatov, ako postupovali. Skupinu mali famoznu, ale potom sa uz len trapili a jednoducho vyuzili fakt, ze boli v lahsej vetve MS. Francuzi postupne vyradovali jedneho tazsieho supera za druhym. Argentina, Uruguaj, Belgicko, Chorvatsko. Vsetko bez problemov v riadnom hracom case. A Chorvatsko? Trapenie a stastie s Danskom, fraska s Ruskom, jeden dobry polcas s Anglickom. A vo finale jasne slabsi. Takze, v com bol Modric lepsi ako Pogba, Mbape ci Kante? Francuzi hrali fantasticky, prakticky nemali slabsiu chvilku. Na druhej strane Chorvati mali kooooopec stastia. Takze Modric nebol top hviezda MS...

05.09.2018 21:38:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ach jaj

A to sa mi jeho hra paci, jeho prinos pre Real je neskutocny, ale jednoducho MS neboli jeho turnaj.

05.09.2018 21:40:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

V čem byl lepší? Protože byl hlavním motorem lehce nadprůměrného týmu, který se dokázal dostat až do finále, kde odehrál vyrovnanou partii s týmem, který měl na každý post 3 TOP hráče. Naopak Chorvati měli 3 TOP hráče v celém týmu, a to ještě Mandžukičovi hodně přidávám.

06.09.2018 00:18:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fudzi11

Ach jaj...Ano je pravda ze messi ide po celu sezonu rovnako ale ber to tak ze ronaldo sa zobudi na jar a dozenie messiho ..keby bol messi taky fantasticky nikdy by ho ronaldo nevedel dobehnut kedze skoro vzdy zaspi zaciatok sezony...je to proste tak..za sezonu 17/18 co odohral messi a ronaldo vsetky zapasy netreba zabudnut aj na medzinarodnu scenu tak ronaldo strelil viac golov a odohral menej zapasov..a ze modricovi vyslo iba MS je somarina ako voda v kosi..dufam ze pri udelovani zlatej lopty sa nezopakuje kradez ako ked messi ukradol loptu iniestovi..a netreba zabudnut ze v 33 rokoch skusat taliansku ligu chce guraz a poriadnu motivaciu stale je to len clovek

05.09.2018 21:39:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ach jaj

Lenze ta cena je za rok 2018, nie za rocnik 17/18. Takze Ronaldo dobehne Messiho na jar, ale jesen ma nulovu. Messi ide to svoje stale dookola, jar-jesen. Momentalne sa uz hraju vsetky ligy, Ronaldo goly nedava, Salah goly nedava, Modric zatial iba naskakuje. Takze jar je viac ako cely kalendarny rok? O to mi ide, ze treba brat rok ako taky. A tam si jedinecnu uroven zatial uchovava iba Messi. Salah je epizoda, ten ma nezaujima. Ronaldo je top, hned po Messim. Modric dajme tomu, ale MS vysli lepsie inym hracom. Pisem to vyssie.

05.09.2018 21:47:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MR13

Najlepši hráča FIFA 2018. Víťaz bude vyhlásený 24. septembra na slávnostnom galavečere, ktorý sa uskutoční v Londýne.

Toto ocenenie uznáva najlepšieho hráča v období od 3. júla 2017 do 15. júla 2018. Víťaz bude vybraný prostredníctvom hlasovania, na ktorom sa zúčastnia novinári, špecialisti, fanúšikovia, reprezentační tréneri a kapitáni.

Najlepšieho hráča FIFA 2018. Víťaz bude vyhlásený 24. septembra na slávnostnom galavečere, ktorý sa uskutoční v Londýne...asi toľko

06.09.2018 08:46:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ach jaj

No jo, kaslat na to. Majte sa krasne, uzivajte si konec leta a zapasy Realu. Ja si uzijem zapasy Barcelony. Mier.

05.09.2018 21:49:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fudzi11

Tebe pasuje hodnotit hraca od 1.1.18 do 31.12.2018 co mne sa nelubi lebo tam sa zlievaju dve sezony..ano chapem tak to hodnoti aj fifa best aj france ..ale nema to logiku proste sezona zacne a ked skonci tak sa zhodnoti..v podstate je to jedno vyhra ten kto dovedie muzstvo k trofejam ...taky je trend uz asi 5 rokov..

05.09.2018 22:08:35
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Tato anketa je naprosto o ho.ně. Ronaldo, hráč, který půlku sezóny hrál tužku a tu druhou ani nedokázal odehrát celou, protože musel (kvůli věku nejspíš) každý druhý zápas vynechat ve finálové trojce?
A ti brankáři to už je úplný výsměch. Nezávisle na výkonech v celé sezóně jsou tam tři, kterým se nejvíc povedlo MS. Dobře, chápu Llorise, povedená sezóna, liga, LM, MS, zachytal dobře, OK.
Smeichela jsem moc nesledoval, ale přijde mi, že kromě mistrovství toho taky moc neukázal.
A Curtois? Objektivně? Na MS zachytal výborně, ale to co předváděl celý rok v Chelsea? Stačí se podívat, jak jim prohrál LM. Fanoušci na něj nadávali, chtěli ho po sezóně prodat (btw potom, co jsme ho koupili se na jejich stránkách vyloženě radovali) a teď je v TOP 3? Kde je třeba de Gea?

06.09.2018 00:07:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Z toho jde vidět, že jednou za čtyři roky o těchto cenách rozhodují především výkony na MS. Vsadím boty, že kdyby Němci došli dál, vyhraje tu cenu pro brankáře Neuer.

06.09.2018 00:09:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Takže za mě Modrič, Lloris, Dalič

06.09.2018 00:24:55
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ZdenkoKlata

Myslím že někteří tady jsou na špatných stránkách.. Podrigo Ronaldo like isprit.. Tady píšete kde byl luka a kolik dal CR7 gólů... Vám řeknu kde Luka byl.. Všude na hřišti!!! rozjizdeni útoku kvalitní bránění a nahoru dolů.. Když jedete ty statistiky podívejte se kolik nabehal Za zápas Ronaldo a kolik Luka!! mu když se nedaři tak se vzteka jak malý děcko a je neviditelné nebo simuluje aby měl primak nebo penaltu zatím co když se nedaří týmu tak Luka zapne na vyšší otáčky!!! Pre povedený mistrovství... Luka má povedený posledních pět let a de pořád nahoru.. Tak ať si Ronaldo s messim podají ruce za remízu a nastoupí na trůn někdo kdo si to zaslouží!!!

06.09.2018 07:34:25
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Porridge

Nebudu se tu hádat, jsme přeci na jedné lodi a fandíme stejnému týmu. Nicméně jen bych chtěl dodat, že zápas rozhodujou góly a asistence, takže STATISTIKY. Ty má a vždycky měl nejlepší Ronaldo. Kdyby tu nebyl, nikdy by Real tu Ligu mistrů nevyhrál. Bez Ronalda by tam ty góly prostě nepadaly a nezachránil by to ani Modrič, i kdyby se třeba rozkrájel. Chápu, že to tady nemůžete přelousknout, ale to je prostě úděl záložníků, odvádět práci a být "nejlepší na hřišti", ale nejdůleežitější je, byl a vždycky bude útočník. Takže asi tak. Smajlík

06.09.2018 11:08:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Takže dle tvého názoru by se měl v tomto žebříčku umístit výš Krmenčík, než Godín, T. Silva, Boateng atd. Vždyť on má přece lepší statistiky než všichni ti stopeři dohromady...Smajlík

06.09.2018 11:57:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)KeygenCZ

Od osobních statistik je tam kamaráde Zlatá kopačka. A tu jen tak mimochodem CR taky nevyhrál, takže jestli se chceš ohlížet na statistiky, měl by to vyhrát Messi, jestli to bereš podle výkonů na hřišti, je jasný vítěz Modrič. Pro Ronalda letos není místo, ten neměl být ani v TOP 3.

06.09.2018 12:00:25
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Porridge

Respektuji tento názor, já mám názor jiný SmajlíkSmajlík

06.09.2018 14:12:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bilek

Každý kto si myslí, že Messi nemá byť v TOP 3 by mal byť zbavený svojprávnosti. Nikto nemá lepšie štatistiky ako on. Ukážte mi hráča ktorý dá toľko gólov ako on a popri tom je najkreatívnejším hráčom roka. BTW v LM mal Messi najlepšie hodnotenie, Ronaldo ho preskočil o stotinu percenta a na MS mal dokonca najlepšie hodnotenie ;)
- najlepším strelec v La Lige
- najlepší strelec v Európe
- najviac asistencií
- najviac gólov z priamych kopov
- najviac vytvorených šancí
- najviac kľúčových prihrávok
- najviac striel do konštrukcie brány
- najviac ocenení pre hráča zápasu v Európe

07.09.2018 10:36:23