Komentář ke článku:

REPORT: Real Madrid - Atlético Madrid 2:4. Bílý balet v lítém boji podlehl městskému rivalovi

Autor: Jorquito, vydáno: 15.08.2018 23:34
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)FoXes

Smutné, že když potřebujeme dát dva góly pošleme tam útočníka, který proseděl sezónu ve Wolfsburgu Smajlík

15.08.2018 23:36:29
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

ja proste nechcem verit, ze Mayoral u nas zostane do septembra, to by bola nocna mora.. predat ho kludne aj zadarmo do Alcorconu, ale nech tu nestrasi pre boha

15.08.2018 23:38:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

Ceballos nedal ani jednu dobrou nahrávku je rozdil hrát v přípravě a v ostrém zápase ten na real taky nemá a mayoral a zbytek těch mladých co má trenér na lavce ...

16.08.2018 00:01:08
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

tak hadam tomu dedkovi vo vedeni zaplo v tej lebeni a kupi nam stopera a utocnika, ako ho vraj prosil aj trener.. tato facka este moze byt na nieco dobra, inak bude treba vyfackat Pereza z klubu

15.08.2018 23:37:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Kokos pukám z teba Iker Smajlík Ale pravdu píšeš, súhlasím Smajlík

15.08.2018 23:45:10
FilipJunasek
Odkaz na komentáø (kotva)FilipJunasek

Prosím at je to pravda.. Protože už v minulé sezoně jsme doplatili na to, že jsme nikoho neprivedli.. Odešel James s Moratou a hotovo.. Letos odejde nás nejlepší hráč a my chceme pokračovat s tím co máme?? Musí se změnit taktika atd.. Jinak letos to bude katastrofa Smajlík

16.08.2018 00:01:46
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

To bude katastrofa, rad bych byl kdyby to nějak obměnil a někam to vedlo ale on přivede mladé hráče z castilly, ano jsou dobří ale né tak dobří aby hráli za real madrid s těmito hráči ani nejde rotovat ani s něma nejde počítat že by oživili hru Ceballos byl dnes spíš minus pro hru když došel a mayoral to se radši nevyjadřiju Smajlík

16.08.2018 00:20:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

Za ronalda nikdo nedošel a Kovačičovi se nedivím že odešel když trener preferuje jen španělské hráče!!!SmajlíkSmajlíkSmajlík

16.08.2018 00:23:32
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

Trenér by z toho neměl dělat reprezentacu španělska do 21 let a měl by pochopit že trenuje real madrid!! doufám že to byla facka a přijde hazard a icardi

16.08.2018 00:14:47
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

Presne tak Smajlík

16.08.2018 10:36:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)tru

hmmm ked som tu dva roky vypisoval že , najprecenovanejsí hrač realu je isco, bol som za blbca....nie že by to dnes bola len jeho vina. to určite nie...a ani nebudem tvrdíť že to niekoho vina....ale po tisici krat zopakujem : beda mužstvu čo postaví svoju hru na iscovi

15.08.2018 23:39:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Domininges97

mám rád isca, je zajímavý, hraje hezký fotbal, ale musí hrát v záloze s někým, který bude hlavní tvořič, já osobně měl raději Jamese...

15.08.2018 23:56:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bibo66661

no pamätám si ked niekto hovoril , že hráči nie sú viac ako real madrid , ale ked tým nemá nikoho kto by ho potiahol v ťažkých chvílach ,ked tým nehrá futbal čo hrvával kvôli ktorému som ho miloval a teraz sa pýtam sám seba má zmysel mu fandiť ked na tom nevidím ani jednu pozitívnu vec Smajlík náš klub si neváži hráčov a myslí si , že zápasy vyhrá logo ale práveže si myslím , že to je o tých hráčoch a ja tam nevidím ani jedného na koho je radosť sa pozerať SmajlíkSmajlík

15.08.2018 23:39:07
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

já jsem hrdý na to že fandím realu madrid.včera to zrovna nebyl povedený zápas ale fandit realu nepřestanu ani když se mu nebude dařit.za poslední roky jsme toho vyhráli tolik co některé mužstvo nevyhraje za celou dobu své existence.včera nebyl ani jeden hráč který by si zasloužil palec nahoru.snad se vzpamatujou a spadnou znovu na zem. hala madrid

16.08.2018 18:33:13
1851
Odkaz na komentáø (kotva)1851

To bolo dosť zlé, hra bez myšlienky celé dosť nudné a tých chýb v obrane... Smajlíkútok ani nehovorím.... Neviem kto má v tíme nahradiť Ronalda ale dnes som tam nikoho nevidel ani co by sa k nemu len priblížil...

15.08.2018 23:42:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Měl jsem možnost vidět pouze základní hrací dobu, kdy mi zápas přišel relativně vyrovnaný. Nechápu co se tedy takhle totálně pos*Alonso v prodloužení, že jsme dostali 2 góly během 5 minut. Upřímně naše obrana dnes tragicka, záloha naprosto mimo a útok se ve druhé půli vypařil. Bojím se že tohle nevyřeší jeden přestup (ikdyz co bychom za něj dali kdyby to byl třeba Icardi nebo Hazard). Teď můžeme jen doufat že to tým, trenéra i vedení probere. Pérez snad pochopí že nějaká posila je potřeba a Julen doufejme pochopí že není dobré stavět hru na Iscovi. Na druhou stranu to nemůžeme hned vidět úplně černě. Lepší prohrát v zápase o trofej, která nemá zase až takový význam a za chvilku po tomhle zápase nestekne pes, než prohrát třeba finále ligy mistrů. Teď hlavně nepodcenit začátek ligy SmajlíkSmajlík

15.08.2018 23:43:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Trošku se mi nějaká část blbě zkopirovala z komentáře od předchozího článku :D

15.08.2018 23:44:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Každopádně místo "pos*Alonso" má být prosté "pos*alo" Smajlík

15.08.2018 23:46:18
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Zasluhy za prvy inkasovany gol by som pripisal v poradi Ramos>Navas>Varane. Isco mal ist dole spolu s Asensiom ktory hral tiez mizerne. Ceballos spravil kardinalnu chybu a nebyt posmyknutia hraca Atletica bol by z toho najazd.

15.08.2018 23:43:57
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

dalsi zapas dufam Nacho v zaklade miesto jedneho zo stoperov, Modric v zaklade a dal by som chytat aj Courtoisa, sice ten prvy gol nebola nejaka hrubka ale top brankar by to mal chytat a neist hned na zem.. celkovo ale potrebujeme hlavne posily a cim skor

15.08.2018 23:49:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)modryklucina

První gól nechytatelne.

16.08.2018 08:55:19
Michal_Real
Odkaz na komentáø (kotva)Michal_Real

Prohra mi nevadí, trofejí bylo v posledních letech dost, takže když teď přijde chudší sezona, tak mi to tolik vadit nebude. Posily jsou ale potřeba.Smajlík

15.08.2018 23:51:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Ako som už písal, mladíkov ako Isco, Asensio, Kovačič a podobne sme kupovali na to aby jedného dňa začali hrať základ. A tento "deň" prišiel v túto sezónu. Na jednej strane sa trošku obávam ale som za to aby sa tak stalo , keďže fakt sme ich kupovali, aby u nás raz hrali a nie aby presedeli kariéru. ALE!! Práve na post hroťáka sme žiadny talent nekúpili a najmä po odchode Ronnieho to je post kam sa majú urvať prachy, tam nemáme žiadny supertalent, ktorý potrbuje hrávať. Karimovi to fakt celkom ide, oproti predošlým sezónam, odchod Crisa mu možno trochu prospel, ale aj tak treba niekoho TOP a ak nie tak aspoň záskok ale pre Kristove rany NIE MAYORALA!!! To čo je za kravina toto? Odkiaľ ho vyhrabali a načo. Na Moratu som nadával tiež ale to bolo nebe a dudy, šak Mayoral nie je ani štvrtina Moratu....Preboha robte dačo, Perez a spol...

15.08.2018 23:51:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)LukaModrič

Tak pod tohle se s klidem podepisu. Naprosty souhlas!

15.08.2018 23:58:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Domininges97

mluvíš mi z duše. Benz nehrál zle, ale poslat k němu Mayorala, to je úlet

15.08.2018 23:59:48
FilipJunasek
Odkaz na komentáø (kotva)FilipJunasek

S tímhle by měla souhlasit většina fanoušků co aspoň občas sledují zápasy Realu..

16.08.2018 00:09:14
supeRonaldo
Odkaz na komentáø (kotva)supeRonaldo

Rozhodne by som nerobil paniku. Da sa povedať, že sme na úvod uhrali remízu s Atleticom, co nie je úplne zle... Tento zápas ale veľa ukázal.
1) Isco... dlhodobo mu neviem prísť na chut. Máva dobre zápasy, je skvelý technik, ale jeho prínos pre mužstvo v ofenzíve aj v defenzíve je veľmi slabý. Myslím že je veľká chyba stavať na nom mužstvo. Dúfam, že sa mýlim a Isco sa dostane do takej formy, že budeme všetci len cumiet.
2) Benzema je kvalitný hráč, ale je to jediný hrotový útočník ktorého mame. Real Madrid nemôže ísť do sezóny s 1 útočníkom (a navyše sa jedna o hráča ktorý dal v poslednej sezóne 5 ligových gólov...) K Mayoralovi v ďalšom bode
3) Mayoral nikdy nemal, nemá a zrejme ani nebude mat na špičkový európsky futbal. Jednoducho nemá dostatočnú kvalitu. Real potrebuje útočníka do rotácie s Benzemom. Najrealnejsie vyzerá návrat Mariána alebo kúpa Rodriga. Len treba konať!
4) Courtious bol dobrým nákup. Navas je dobrý brankár,ale nemôžem sa zbaviť dojmu,že z neho často ide neis

15.08.2018 23:52:01
supeRonaldo
Odkaz na komentáø (kotva)supeRonaldo

neistota. Napriek famóznym výkonom, ktoré často predvádza, pomerne často aj chybuje. Je často neistý v rozohrávke, pri rohoch a aj pri niektorých zákrokoch. Couritous je dlhodobo jeden z najlepších brankárov sveta, takže za miliónov skvelá kúpa.
5) Nechcem a ani nebudem Julena odpisovať. Vyzerá byť veľmi svedomitý a pracovitý tréner, vie čo chce hrať a hlavne je to Madridista. Ale striedania ktoré dnes urobil boli jednoducho zlé. Isco mal ísť dole omnoho skôr. Odkedy odišiel Casmiro, úplne sme sa rozpadli. Ak mal nejaký problém, mal ho nahradiť Llorente, ako defenzívny záložník. V zápasoch proti top tímom ako je Atetico nemôžeme hrať bez defenzívneho záložníka, to jednoducho nejde.

15.08.2018 23:56:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MasterKimi

Po sakra dlouhé době se mi stalo, že jsem nedokoukal zápas realu. Chlapci vymýšleli ptákoviny a hrozně kazili. Isco nejhorší na hřišti. Keylor taky při prvních dvou gólech nepředvedl nic navíc. Celkově se nikomu příliš nedařilo, ale co podle mě bylo nejhorší - střídání! Hrůza. Marco šel dolů hned zkraje druhé půle, ale proč proboha? Nedal sice gól, ale byl vidět a v přípravě ukázal, že mu to tam padá. Isco naopak zůstal až moc dlouho, fakt na mě za těch 6 let vůbec nezapůsobil. Motá se sice pěkně, ale mě to přijde strašně neefektivní. Doufám, že se Julek vzpamatuje a hru na něm nepostaví. Příchod Mayorala a situaci v útoku radši nekomentuju, o tom všichni víme svý......Dneska prostě slabota, ale dívám se na to pozitivně. Strýček Skrblík by mohl přestat židit a koupit nám útočníka. Bo jestli něco potřebujem jak sůl, tak když ne forwarda do základu, tak aspoň borce, kterej naskočí z lavičky a něco tam doklepne, bo Mayoral by měl hrát tak Segundu B. Hala Madrid! SmajlíkSmajlík

15.08.2018 23:53:14
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

Někdo mi tu psal, ze jsem pesimista. Jak jsem dnes viděl, tak jsem byl ještě optimista, jelikož dnes to byl odraz reality, která je nevyhnutelna při současném vedení klubu. Isco nemá v Realu co dělat a Lope na nem bude stavět? Však Isco je drevak, co se akorát motá s míčem. Kovacic byl 100x platnejsi hráč. Výkon obrany naprosto tragickej. Výkon brankare jakbysmet a doufám, ze bude jedničkou Thibaut. Ohledně zálohy na tom nejsme taky bůhví jak růžove. Ano, základ máme vybornej, ale lavička je hodně slabá. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale ty dvě španělsky dřeva Ceballos s Llorentem nemaj v Realu co dělat. Ty maj kopat někde jinde v lize a v případě, ze by podavali o 100 % lepší výkony, tak zvážit jejich koupi. Nedivím se vedení, ze chtělo koupit toho Pjanice, ovšem 60mega je samozřejmě směšná částka. Co se tyče útoku, tak tam je to čistý horor. Benzema sice dal gól, ale co jako, když je celej zapas neviditelný. Bale první poločas Ok, druhy se přidal k Benzemovi. Dnes to byl odraz reality.

15.08.2018 23:56:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bibo66661

no ja by som tam našiel viac hrášov čo tam nemajú čo robiť ale dajme tomu že ceballos nehral na poste ktorý mu vyhovuje ale taký Benzema post ktorý mu vyhovuje už v živote nenájde a Isco hral ako dreva nemám ho rád ale myslím že on do Realu patrí skôr sa mi nepáči Lucas a Borja oni dvaja sú tak zbytočný ako semafory v gta a obranu radšej nekomentujem ale tá vie aspoň niekedy podržať ten tým

16.08.2018 00:00:46
FilipJunasek
Odkaz na komentáø (kotva)FilipJunasek

Tady bych se zastal Benzemy.. Jako říct o útočníkovi že dal a co jako je dost blbý když od toho tam hlavně je.. Navíc co víc tam měl ten Benzema vymyslet když tam byl vepředu sám.. Dneska neudělal nic špatně spíš bych kritizoval defenzivu..jinak souhlas

16.08.2018 00:15:24
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

Útočník Realu Madrid nemůže jen čekat, až mu to někdo nahraje do 16tky. Benzema krom golu, kterej jde minimálně z 50 % za Balem, neudělal vůbec nic navíc. Tenhle hráč tady nemá už dobré 2 sezóny co dělat. Nicméně souhlasím s tím, že včera excelovala obrana s brankařem. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale Navas dostává mnohdy strašně laciné góly a nechytí většinou nic navíc. Chci aby chytal Courtois.

16.08.2018 10:30:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Damon778

Nie Je to chyba hračov !! je to chyba trenera Lopetequi nevie ako striedať hračov dal dole Asencia to bolo chyba mal isť dole Benzema a isca mal dať dole už davno a na jeho miesto poslať modriča Smajlík a ešte poslať tam Mayorala :D :D :D nevedel som či mam plakať alebo sa smiať !!!........keby ostal zidane trenerom bolo by to ine SmajlíkSmajlík

16.08.2018 00:00:13
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bibo66661

ked chcel tak velmi striedať asensia mal tam dať viniciusa na neho je radosť sa pozerať a hej isco mal ísť cez polčas dole a mal tam ísť modrič nechápem ako niekto môže striedať útočníka za záložníka ked to není viac ako o dva goly

16.08.2018 00:02:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Doly3

Nedělejte po prvním zápase závěry. Vždyť půlka mužstva ještě nic neodehrála a druhá půlka se vrací po dovolené. A navíc zápas skončil v 90 min plichtou a oba góly zadarmo.

16.08.2018 00:03:13
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

ale atleti na tom byly stejně taky jim začíná sezona.a být v klidu že jsme remizovali a dělat že nevidím tu prohru? divné

16.08.2018 18:43:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Za moje dlhorocne posobenie si prehrane finále nejakého pohara ani nepamatam.
Ten futbal hrame lepsie ako za Zidaneho a dnes sme mali navrch ale v takomto zapase 3 megahrubice v obrane to nebyva zvykom.
Varane akoby v den zapasu pricestoval z dovolenky, vôbec nemal hrat. Otrasny vykon hodny strhnutia vyplaty na niekolko mesiacov!
Marcelo zmatkuje pri aute a este sa nevrati. Nepochopitelne.
S tymto mame ist do sezony???
Perez von!!!
Zidane musel ist, CR prec, Kovacic prec, ziadna poriadna nahrada za stopera, druhy lavy obranca neporieseny. Ale ze v teame drzime Benzemu ktory keby hra 90% zapasov ako dnes tak ho nikto nekritizuje, Borja ktory sedel na tribune v Nemecku druha volba na utocnika. Toto je najvacsi a najuspesnejsi klub na svete a nie nejake Bilbao. To sa neda pochopit. 50 golov nenahradených, ziadna posila. S tymto do ligy ist nemozeme. A je treba vymenit vedenie. Tito hraci v Reale nemaju co robit.

16.08.2018 00:03:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Domininges97

celkem souhlasím, ale ze stoprů byl horší Ramos, než Varane, Varane se jen dostal do situací, do kterých ho vystavil ramos tou svou laxností a tím, jak z něj všichni dělají nejlepšího stopera na světě.

16.08.2018 00:07:11
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

ty časy kdy jsme měli nej. stoperskou dvojci na světě jsou už dávno pryč.

16.08.2018 18:45:06
incredulous
Odkaz na komentáø (kotva)incredulous

takze na MS lubov fifa ide atletiko ?

16.08.2018 00:09:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Domininges97

nene, tam jde vítěž ligy mistrů

16.08.2018 00:10:43
incredulous
Odkaz na komentáø (kotva)incredulous

Smajlík aspoň, že tak Smajlík

16.08.2018 00:15:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

Ceballos žádné oživení nepřinesl nešahá kovačičovi ani po kotníky
Mayoral hráč který proseděl sezonu ve wolsburgu má hrát za real?
Zizu hodně rotoval sestavou ale tento šašek měl dnes na lavce schopné jen 3 hráče luka nacho a lucas..měl by pochopit je v realu a ne ve španělské repre!!

16.08.2018 00:11:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Doly3

Proč by měl Real pořád jen kupovat hvězdy. Takový klub si snad musí hráče i sám vychovat.

16.08.2018 00:12:33
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

uz ani Barca si ich nevychovava, proste skoncila zlata generacia tak nakupuju

16.08.2018 00:22:06
supeRonaldo
Odkaz na komentáø (kotva)supeRonaldo

Carvajal, Marcelo, Varane, Asensio, Vazquez, Nacho a další. To spú hráči, ktorých si Real vychoval. Niektorí z nich sú dokonca odchovancami. Ale ak chce byť klub najlepší a získavať trofeje, musí z času na čas zainvestovať a kúpiť nejakú megahviezdu. Real nenakupoval vo veľkom už dlhé roky a po odchode Ronalda je podla mna ten najvyšši čas.

16.08.2018 00:22:46
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

este som cital nejake statistiky na Marce.. Lopetegui je prvy trener od Schustera co prehral svoj prvy zapas.. a napr so Zidanom sme nikdy nedostali v zapase 4 goly a viac ako dnes

16.08.2018 00:19:39
FilipJunasek
Odkaz na komentáø (kotva)FilipJunasek

Bylo tady v podstatě vše řečeno, jen bych ještě dodal..proč tam proboha neposlal ViniciuseSmajlík myslím že většina fans čekala až ho uvidí na hřišti a myslím si že by rozhodně přinesl oživení hry.. Měl povedenou přípravu má potenciál jak prase ten potřebuje sbírat zkušenosti z takových zápasu.. Ok, pochopil bych kdyby furt platily pouze 3 střídání ale to že tam za stavu 2:3 pošle Mayorala me teda sakra zvedlo z křesla.. Nechápu to doteď.. Bože.. Doufam že dostane dost prostoru aspoň v sezóně protože my fakt hlava nebere na co jsme ho kupovali před rokem za 45mega eur když ho teď trenér nepustí na úkor drevaka Mayorala který už dávno má hrát někde v Levant a to může u být rád

16.08.2018 00:21:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mahdyk

co když se na jaro na důležité zápasy zrani Bale Modrič a třeba marcelo??

16.08.2018 00:25:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Damon778

Od doby čo Casemiro Išiel dole tak Naša hra bola Katastrofa !!......Julen Lopetegui mi pripomína Rafaela Beniteza nevie Rotovať z Hračami ://.... dneska to bola Chyba Trenera !!!

16.08.2018 00:35:28
incredulous
Odkaz na komentáø (kotva)incredulous

noooo nieco mi to fakt pripomina....

16.08.2018 00:50:37
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

Calma guys Smajlík
Uvidime čo prinesie Perez
Dneska Varane uplne skoro všetko posral
Chýbal nám dlhší brankár dnes.
Stredanie som nechapal a to zapričinilo rozhruch. Isco je tak použitelný 70min max a logicky mením post za post po Casemirovi tam mal isť Lorente. Ale aj tak dosť obvinujem Varana lebo ten je dneska važne za takého Kariusa.
Som rád za Benzemu a Bale že hrali pekne.
No a Mayoral už mal hrať v Hornej Dolnej.
Ronaldo dnes nechýbal, dnes chýbala rozvaha a lepšie rozhodnutia trenéra a hlavne "lepší" Varane

16.08.2018 00:57:21
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

Fakt do p****e nechápem logiku držania Mayorala ten chlaec nevynikal ani v tretej lige v Castille bol tienom Mariana, ktorý to tam ťahal

16.08.2018 00:59:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Hlupe vedenie. To sa neda pochopit. Vo Wolfsburgu sa nedostal ani na lavicku.
Benzema 2 nepodarene sezony a dostal vtedy zmluvu na minimalne 3 roky, jeden z najvyssich platov, teraz sa ho ako zbavime?
Tak ako je Perez skvely obchodnik tak do futbalu je to neschopak a diktator ktory si musi presadzovat svoje.

16.08.2018 01:07:27
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

"a Mayoral už mal hrať v Hornej Dolnej." tak pod to sa podpisujem

16.08.2018 10:40:50
incredulous
Odkaz na komentáø (kotva)incredulous

No Casemiro, no party.

16.08.2018 01:07:20
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

Lopatagi je takovej druhej Strammaccioni... taky vylozene uspesnej... vsude kam vleze Smajlík (oba spojuje jedinej jejich zivotni uspech s mladeznickym tymem a z toho ziji dodnes)

Lopatagi je nesympatickej uz od pohledu... bez uspechu na klubove scene... taktika je mu ocividne cizi... hraje hnusnej fotbal na styl hazene a jako tresnicka na dortu - mesic a pul si nevsimne... ze tymu jaksi chybi utocnik (opet znamka vysoke kvality)

Lopatovi davam cas do prosince... maximalne do ledna (bude to uplne stejnej osud jako s dalsim neumetelem Benitezem - akorat pak uz tam nebude cekat Zidane... nebo naopak bude?)

letos bych se vubec nedivil... kdyby Real byl 3. v lize a v LM vypadl hned v osmifinale (ze skupiny by snad diky 1. kosi postoupit meli)

takhle slabej Real jsem snad jeste nevidel (fandim od roku 2004)

16.08.2018 02:29:15
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

Lopata Smajlík

16.08.2018 10:42:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Macaw

Nepotrebujem jednoho, ale tak dva utocniky, tahle sezona bude vazne zajimava:(Smajlík

16.08.2018 05:49:23
bremi
Odkaz na komentáø (kotva)bremi

Musíme si zvyknout, že už v týmu nemáme Ronalda, a tak už nebudeme vyhrávat tolik trofejí.

16.08.2018 06:10:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Pavel111

Bale, to má být ten lídr? Kterého jsem od druhého poločasu neviděl. (První poločas jsem neviděl vůbec) Akorát se tam ploužil, ale strhnout hru neumí. Prostě náš útok je snad nejhorší co si v Realu pamatuju. Ceballos taky nic. Benzema asi lepší než loni, ale stejně to je katastrofa. To bude zlá sezóna.

16.08.2018 06:37:48
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

treba uznat ze v prvom polcase patril Bale k najlepsim, spolu s Benzemom.. v druhom ale akosi zmizol z dohladu

16.08.2018 10:42:56
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Všechno šlo do háje střídáním Casemiro <~> Ceballos, nic proti Danimu, on moc hrát líp nemohl, za prvé hrál proti Atléticu a nastoupil do vypjatého konce zápasu a za druhé NEMĚL ZÁLOŽNÍKY POD SEBOU! Jediný záložník, kdo po vystřídání Kroose zůstal, byl Modrić a s jedním záložníkem se nedá hrát!
Místo Casemira měl jednoznačně přijít Llorente. Hlavně proti druhému nejlepšímu týmu Evropy posledních pár let! Už v tý 76. minutě jsem věděl, že to bude zápas bez výhry v normální hrací době. A když pak přišel Mayoral, který byl maximálně morální podporou Benzemovi, tak jsem měl chuť vypnout televizi.

Poprosil bych veleexperta Ronaldolike vysvětlení, že byl Luka utopený ve středu, když hrál téměř polovinu času v záloze (středu) sám

16.08.2018 07:03:35
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)lukino19953

Na toto sa už dá napísať len @PerezOut. Predali sme Moratu James Ronaldo Pepe Kova Diaz všetko kvalita a za 3 sezóny nedokážeme doniesť adekvátne náhrady. Minula sezóna už naznačila že liga je tabu a LM bola výhra Zizu. Žiaľ musíme sa pripraviť že ďalšie 3/4 sezóny nič. Zaspali sme a hrať na mladíkov môže Porto a nie Real madrid

16.08.2018 07:55:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cihi

jasne... Perez postavil tym... kterej vyhral za 5 let 4x LM a mel by jit out Smajlík

nekteri jsou uplne padly na hlavu

ano - i on dela chyby... napriklad angazovat Lopatu nebo Beniteze na post trenera byly chyby... snaha az moc o spanelsky muzstvo je taky chyba a ztrata dominance na prestupovym trhu je taky chyba (ikdyz je to mozna tim... ze si soucasny prestupovy dostihy Real proste nemuze dovolit... aby nesel kvuli nekolika spatnym krokum treba do krachu - v takovym pripade by opravdu bylo na miste "Perez out")

16.08.2018 13:00:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mateusz

4x LM a podívej se na výsledky ve spanelsku.. ostuda a zmar, jestli tuhle sezonu zase nebude liga tak je to jeste horsi

16.08.2018 13:55:09
SUP1
Odkaz na komentáø (kotva)SUP1

Nevadí, porazíme GetafeSmajlík

16.08.2018 08:00:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ZdenkoKlata

Hrozný výkon.. Obrana strašná.. Tři góly po chybách kapitána a zástupce kapitána.. Nechápu proč obránce potřebuje uhrát míč za každou cenu.. Někdy není na škodu do toho prastit a sformovat to.. Ne Marcelo totálně namazal v době kdy sme vedli o gól a chybělo patnáct minut.. A co potom udělal Ramos to potěš koště.. Celý zápas nás napadali ve dvou ve třech a on namaze na velký vápno přes Varana.. Který je zády.. A taky ste si všimli že pokud sme měli balón okamžitě všichni stali a mezi naším hráčem s balónem a dalším borcem bylo 40 metrů a šest hráčů atletika..? Nebo hraní centru na poměr jeden útočník ( Benz) čtyři obránci.? Fakt hrozný bez nabídky bez střely ve druhé polovině.. Do toho stáhne Asencia které tam dělal vítr a na finish pošle Mayorala a Vinicius sedí a cuci.. Borec co predbehne každého.. Lop. Půjde jak Benitez.. na nový rok Budem řešit kdo bude nový Kouč.. Máme hrát přímočare a ne styl Barcelona házená a pak to dej messimu.. opravdu mě včerejšek zklamal ne až

16.08.2018 08:05:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Macaw

No nemuzu se zbavit dojmu, ktery tu uz zaznel, ze to bude klon typu stramaccioni:(

16.08.2018 08:19:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ZdenkoKlata

Tak tím že sme prohráli ale jak sme hráli :(

16.08.2018 08:07:07
RealWayne
Odkaz na komentáø (kotva)RealWayne

Je to škoda. Real nehrál nějaký vyloženě špatný zápas. Vlastně to byla vyrovnaná partie až do prodloužení. Jenomže naši obránci byli nejspíše ještě myšlenkami někde na dovolené. Hráli lehkomyslně, přicházeli o míče a darovali tak Atléticu laciné góly. Obrana byla včera dost bídná. Měli by se kluci zkoncentrovat. Sezóna už začne a mi potřebujeme slibný začátek.

Jinak včera jsem to viděl tak, že v prvním poločase se mi líbil výkon Isca, který na rozdíl od přípravy, působil dobře. Snažil se rychle hledat spoluhráče, což se mu i dařilo. Také bych vyzdvihl výkon Benzemy a Balea, kteří hráli skvělý zápas.
Škoda prohry, ale nedá se nic dělat. Potřebujeme zabrat v lize, to je priorita. Pořád ještě můžeme vyhrát další 4 trofeje, pokud se nemýlím. Tak snad tahle prohra mužstvo pořádně nakopne!

16.08.2018 08:19:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi10

Já bych to tak tragicky neviděl. Po golu v první minutě( pokolikáté už),jsme naprosto dominovali. Prohráli jsme si to však sami. Boharovnost a nedůdaz v obraně a bylo to. Pro nás veliké ponaučení do dalších bojů. Lepší tahle lekce teď,než třeba v LM.

16.08.2018 08:22:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mateusz

Už minulý rok jsme měli slabou sezonu a slabý tým, my ho ještě oslabíme. Perez si asi radsi postavi stadion, je jedno, ze ve spanelsku kraluje celou karieru messiho barca. Ani ty LM to nezachrání jak nas valcujou a bude to s timhle pokracovat. Nemame narok, kdyz ze stridacky bude skakat Mayoral atd

16.08.2018 08:45:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zahrmi

Byl to jen první zápas, takže z prohry samotné bych nedělal velkou vědu, horší ale je to co bylo jasně vidět a snad každýmu trochu rozumnýmu člověku to muselo být jasný už před zápasem. V kádru je obrovský množství hráčů, kteří jsou na úroveň Realu průměrní, nebo podprůměrní a strašně málo těch, kteří mají něco na víc. Mayoral, Llorente, Ceballos atd. jsou hráči, ktěří nemají kvalitativně na to čímkoliv v těžších zápasech přispět, jasně pár takových hráčů na lavičku je v týmu potřeba, ale nemůže jich být 75% kádru. A v útoku je to naprostá bída, Bale není a nikdy nebude CR, první poločas dobrej a v druhým když ho tým potřeboval tak se radši přestal nabízet, Asensio já nvm, on podle mě na základ nemá, je strašně nevyrovnanej a na hrot vlastně jen Benzema. Mayoral nepočítám, Lucas patří do kategorie těch průměrných a Vinicius totálně bez zkušeností. Isco má v přípravě a i včera formu, že je zatím zralej na tribunu a ne do základu.

16.08.2018 08:53:46
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zahrmi

Není se ale čemu divit, když mi už několik let soustavně oslabujeme kádr prodejem kvalitních hráču, za který se nepřivádí náhrady. Už loni byla sezona strašná, když už v lednu jsme byli prakticky ze hry v lize. Zachránila to se štestím (a CR) LM a bohužel se stalo, to čeho jsem se bál, že to Péreze totálně zaslepilo. Takže po takové sezoně místo posílení ještě prodáme jednoho z nejlepších hráčů historie no a samozřejmě žádnou náhradu nepřivedeme. A hra samotná? Moc jsem tomu nerozumněl, snažíme se hrát kombinačně, ale přitom ve spoustě případů se kolem hráče s balonem v nejbližších 15 metrech nenabízí jedinej spoluhráč, takže ten je bez šance něco udělat, proto i tolik ztrát při rozehrávce. Při útočných akcích je ve vápně vždycky jenom jedinej hráč, to se potom dá šance vytvořit jen težko. Bez CR je tam naprostý minimum zakončnení. Včerejší zápas navíc samozřejmě totalně zazdila obrana, to byly chyby co si nemůžou dovolit děcka v přípravce někde na vesnici, to byla opravdu tragédie.

16.08.2018 08:54:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zahrmi

No a dost nemile mě překvapil i trenér svýma rozhodnutíma. Naprostej zkrat byl podle mě, že tam po zranění Casemira neposlal defenzivního záložníka. S tak zoufalou obranou co byla včera ještě hrát bez dm byla sebevražda. A v závěru jako tu naši spásu tam poslat Mayrola, to už bylo opravdu hodně smutný. Nvm jestli tím chtěl Pérezovi ukázat, že nutně potřebuje útočníka, nebo to bylo myšlený vážně. Jasný do útoku moc možností není, ale myslím si, že tam měl zkusit Viniciuse, ten je už teď daleko před Mayrolem. Takže ve výsledku jasně zklámání z prohry, ale spíš zděšení z toho, že to čeho jsem se obával se ukazuje už v prvním zápase. Hráči se sžívaji s novým stylem, dá se čekat, že hra ještě půjde nahoru a první poločas nebyl úplně špatnej. Ale mám strach, že pokud nepřijdou nějaký posily, tak to na úspěšnou sezonu stačit nebude, snad se pletu, protože kvalitním posilám už moc nevěřím.

16.08.2018 08:55:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

přesně , když se před zápasem podívá soupeř na tým realu , tak z něho prostě nebude mít strach jako před 2-3 lety , nejvíc se to zadrbalo že 2-3 roky nikoho pořádného nekoupili , jako třeba barcelona

16.08.2018 08:58:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Ak to mám hodnotiť,tak Navas dostal síce 4góly ale bolo to zväčša po skolackych chybách obrany,Ramos i Varane dnes na facku,otrasné čosi,hrali ako po opici.Marcelo dopredu ok,ale vzadu bol nezodpovedný.Isco to tam vozí hore dolu doprava doľava,efektné..ale neefektívne!!.Chýbal nám hráč ako ten Lemar,vzal loptu,potiahol,nahral,účelovo,vždy to malo nejaký zmysel,bol jeden z najlepších hráčov večera.Case šiel dolu,ale tam sa chlieb nelamal,mali sme držať loptu a hrať zodpovedne,nie ako vystresovaní a vytrasení mládežníci.Benz+Bale polčas ešte ako tak,ale ku koncu a hlavne predĺženie som ani nevedel ze hrajú.Tam to mali vziať na svoje plecia a vzoprieť sa nepriaznivému stavu.Možno naň chýbalo aj trochu šťastia,ale priznajme si..za posledné sezóny sme ho mali za tri V3S-ky.Každopádne ak sa čosi nezmení,či v taktike,či novým nákupom schopnejsieho hráča do ofenzivy i obrany,tak to bude možno až extrémne zlá sezóna.Súperi nespia,všetci zo špice posilnili,len my sa prizerame ako všetci utekajú.

16.08.2018 08:55:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)modryklucina

Výsledek je hrozný, ale tomu co se dělo na hřišti neodpovídá. Nějakých 70minut jsme kontrolovali hru, pak odešla fyzička. Oba góly byly po individuálních chybách a bylo to vlastně to jediné co Atletico mělo. Prodloužení už nemá smysl komentovat, tam už neměl síly vůbec nikdo.

16.08.2018 08:59:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ZdenkoKlata

Tady se přikláním k Rodrigovi.. Za mě nejlepší hráč na hřišti bohužel Lemar..

16.08.2018 09:16:28
realm
Odkaz na komentáø (kotva)realm

Já si furt nemůžu pomoct, ale přijde mi to, že Peréz dá tuto sezónu šanci těm mladíkům se ukázat a prasátko kdyžtak rozbije až příští rok. Nicméně alespoň hrot by to chtělo, ten Mayoral je fakt marný.

16.08.2018 09:21:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)qwer

Uf. No čo k tomu napísať. Po odchodoch C.Ronalda mal hráči fanúšikom jasne najavo, že sa ide vyhrávať ďalej. Výsledok a hlavne ani výkon hráčov o tom nesvedčil. Tréner ani hráči tento zápas absolútne nezvládli a preto medzi fanúšikmi panuje oprávnené sklamanie. Varane, S.Ramos, Marcelo, Navas, Ceballos, Mayoral, Asensio a Vázquéz hrali príšerne. Isco svoju rolu vôbec nezvláda. BB od druhého polčasu neviditeľní. Lavička nekvalitná - bez hráčov, ktorý by dokázali hru pozitívne ovplyvniť. Snáď jediným svetlým bodom zápasu bol výkon Casemira., možno ešte Carvajala. Ostatný by mali dostať desať hodinovú prednášku o tom čo znamená nosiť dres Realu Madrid.
Snáď to bude na niečo dobré. Niekde v kútiku duše som čakal, že tento zápas vôbec nezvládneme a že tím otvoríme oči vedeniu. Radšej stratiť trofej teraz ako ďalšie na konci sezóny. Len sa treba konečne postaviť problémom čelom!

16.08.2018 09:40:26
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Casemiro tiež nemal svoj deň hlavne prvý polčas ale odohral si ako tak svoj štandard. No Carvajal horal úplne rovnako ako zvyšok obrany a oba góly v predlžení išli po jeho strane, ked najprv nechal odcentrovať a potom si alibisticky pýtal faul, keď mal zastaviť Costu.

16.08.2018 11:17:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mato4

obrana otras vsetci tam este dospavali dovolenku. takticke tahy trenera nepochopitelne... vymena casemira stala vyhru a nasedenie mayorala fail failov

16.08.2018 10:15:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)higuaiinn

Tak tohle bude zajimava sezona.mam pocit ze i kdyz nekoho koupime moc platne nam to nebude.tech mladiku je tam az nejak moc.navic julen a stridani taky zajimave.no snad se pletu ale nevypada to dobre.proc pro boha odesel ten kova🙁

16.08.2018 10:17:11
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

Nechcem robit zavery na zaklade jedneho zapasu tak poviem iba tolko ze pre mna to bolo obrazovo rovnaka tragedia ako minuly rok v lige. Na zaklade tohto by som sa zamyslel nad prestupovou politikou ktoru sme doteraz prezentovali. Respektujem trh aj ozazky ponuky a dopytu vzhladom na to ze vsetci vedia ze musime niekoho kupit lebo odisiel ronaldo a tym padom zvysuju svoje uz tak prehnane naroky cize v tomto zmysle je akesi ciasrocne vyckavanie strategicke no kazdopadne si myslim ze kader nie je dostatocny. V sucasnosti ocakavam uz iba dve veci - bud budeme tvrdohlavo drzat aktualny stav a trvat na to ze kader je dostatocny alebo ocakavam nejaky panicky nakup len aby niekto prisiel po vzore liverpool a Balotelli.

16.08.2018 10:20:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kazatel

Nebudte vsetci taky hrrr sak to bol prvy zapas sezony, ak mam hodnotit 90 minut hrali sme celkom dobry futbal, Bale sa ukazuje ze moze byt vodcom, je neskutocne rychli a mali sme tam par peknych protiutokov. Ak by sme neurobili take chyby v zadu ziaden gol by nepadol.

16.08.2018 10:39:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Lenže v podstate každý gól padá po kohosi určitej chybe..Aj Juanfran spravil chybu,aku robí možno raz za 5sezón a my sme ju potrestali penaltou.Inak by sme dali jeden jediný gól,nič viac

16.08.2018 11:11:21
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

Mne sa toto ani komentovať už nechce. Včerajší záver čisté zúfalstvo. Isco nech ide kade ľahšie..
Snáď sa Boss spamätá včas SmajlíkSmajlík

16.08.2018 10:49:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Podľa mňa teraz zareagujeme a ponúkneme 61.5 mil za Pjaniča,alebo 35mil zš Messiho,,,lebo mám pocit ze začíname byť nizkorozpočtovy ako Ryanair.

16.08.2018 11:14:20
Jony
Odkaz na komentáø (kotva)Jony

Hodne mizerny a profesorsky vykon od hlavnich opor. Trener stridani take moc nezvladl, ale u Mayorala nemel moc na vyber. Uz tam byl jen mlady Vinicius. Znovu se ukazal potreba posilit kadr. Lavicka je mozna plna nadejnych mladiku, ale ti nam zapasy rohodovat nebudou. Jestli neprivedeme utocnika, tak tahle sezona bude hodne mizerna. Sezona je hodne fyzicky narocna a tak je normalni,ze velke top kluby maji i kvalitni lavicku nahradniku. To my v soucasnosti nemame. Jinak rikejte si, co chcete..ale.takhle slaby utok Real nemel hodne dlouho.

16.08.2018 11:26:46
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

presne tak, ked nepride posila do utoku tak tuto sezonu nebudem cakat ziadnu trofej, a myslim ze Real pride aj o vela fanusikov, proste ich prestanu sledovat

16.08.2018 11:30:23
niko78
Odkaz na komentáø (kotva)niko78

poviem to "slusne" je-bat takych fanusikov! Jedna sezona bez trofeje a "uz ma nebavi fandit klubu",osral ich pes vsetkych!

16.08.2018 12:18:16
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

Prave citam viceprezident Monaca hovori ako pred rokom Mbappe odmietol prestup k nam, vraj prijali ponuku 180 milionov ale on chcel ist do PSG.. to uz ked nevysiel ten Mbappe tak mohli uz pred rokom kupit niekoho na co to k **va cakaju ?

16.08.2018 11:28:31
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

To je právě ono, oni nečekají na nic. Oni si myslí, že útok Benzema/Mayoral je v pořádku. Oni nechtějí Hazarda, jelikož máme Isca a v jejich očích jsou na stejné úrovni. Oni si myslí, že když dal Benzema 5 gólů za sezónu, že jich teď dá 40. Problém je ten, že oni na nic nečekají. Myslí si, že takto to je v pořádku.

16.08.2018 11:37:09
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

tak to Perez nech radsej ide robit do banky a necha to schopnejsiemu

16.08.2018 12:26:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mateusz

za mbappeho bych vysázel klidně 200-300-400 mega to je fuk, jestli bychom na to měli. Ten hráč je rozdílovej už ted a je to TOP kanonýr na dalších 10 let. Už ted predvadi veci, co nedokazou lewa, costa, aguero atd.. bude o míle pred nimi a my ho nezískali. To je zlé

16.08.2018 14:00:28
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

Jen tak BTW nerozumím jedné věci. Nzonzi přestoupil teď ze Sevilli do AS Řím. Proč jsme ho nekoupili my? Jako back up za Casemira nebo na střídání, když je potřeba bránit by byl skvělej. Zkrátka doba temna je tu.

16.08.2018 11:38:41
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

presne tak za Casemira tam neni koho dat Llorente sa hodi viac do Malagy a nie k nam

16.08.2018 12:28:49
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

nechcem tu pindat kvoli vcerajsku, treba si uvedomit ze sme hrali proti Atleticu. minulu sezonu skoncili pred nami, oni sa cez leto celkom dost posilnili, my sme sa naopak oslabili, takze za tych 2:2 v 90 min. mozeme byt este celkom radi podla mna (aj ked sme 2 goly dostali po katastrofalnych chybach v obrane).

ide skor o to, ze Lopetegui chce hru stavat na Iscovi. nic proti nemu, ale ak on ma riadit hru v utoku tak mame dost vazny problem. snad ma presvedci ze sa mylim, ale mam velmi malu doveru v to, ze to bude fungovat.
druha vec... prestupy su otvorene mesiac, muzstvo uz ma po predsezonnom sustredeni a Lopetegui teraz pride s tym ze "potrebujeme utocnika"???? to je vtip? toto vedel kazdy pologramotny madridista pred 3 mesiacmi, este kym tu bol aj CR. Po minulej sezone si nechat ako 2jku v utoku Mayorala... nic osobne proti nemu, ale musime byt celkom dobre na smiech v celej europe. Borja ma kvalitu na to aby bol 2jka mozno niekde v Getafe, ak vobec.
no myslel som,

16.08.2018 12:18:13
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

... ze aspon ta defenziva bude ako tak fungovat, ale co vcera stvarali vzadu vsetci 4, to bolo na zaplakanie. stoperi suhra ako keby sa stretli 1.krat v zivote, marcelo co akoze mal v plane pred tym golom na 2:2 nepochopim a carvajal je bohuzial uz len 2 sezony tienom toho spred 2 rokov...

som madridista cez 20 rokov a nehodlam na tom nic menit, ale stale tvrdim, ze byt fanusikom neznamena sklopit usi a obhajovat vsetko co klub urobi. a podla mna vedenie realu uz 13 mesiacov spi sladuckym spankom.

okrem toho mam dost malu doveru v Lopeteguiho, ktory toho v klubovom futbale dokazal velmi malo. to ze dokazal s juniormi spanielska vyhrat nejake trofeje znamena s prepacenim houno. v porte to nebola ziadna slava.

tuto sezonu dufam, ze skoncime aspon treti, lebo minulu sezonu sme dostali na frak a obaja hlavni konkurenti sa dost posilnili. dokonca aj valencia!
real ma moze len prijemne prekvapit, tak sa modlime.

16.08.2018 12:25:41
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

aha uz viem preco tam Julo dal toho Mayorala, chcel ukazat celemu svetu a hlavne dedovi Perezovi ze aha tohto “zolika” mam ja na lavicke.. to potom chapem, ked to tak myslel teda

16.08.2018 12:32:34
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

no asi - len dufam ,ze perez prave vtedy neodbehol na toilet... Smajlík

16.08.2018 12:52:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Ja si nemyslim, ze by sme hrali strasne. Ten futbal je pohladny a celkovo sme posobili ako lepsi team. Zial take hrubice v obrane nebyvaju casto. Varane a Ramos skveli stoperi ale absolutne medzi nimi nefunguje chemia.

16.08.2018 12:41:20
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Takže ty nadávky na půlku týmu z tvých příspěvků najednou neplatí Smajlík
To máš každý den jinou náladu, nebo se o takový šestý ožereš a začneš nadávat hráčům, nám a celému světu? Smajlík

16.08.2018 14:10:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Mam skusenosti s trenovanim dorastu a ver, ze takto sme otocili 3 polcasy. Nadaval som na tu neschopnost v obrane a hlavne na Varaneho. To je neodpustitelneSmajlík

16.08.2018 15:28:17
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

To máš bohatou kariéru, trénovat dorost, být VIP a zároveň mezi Ultras přímo na Santiago Bernábeu, co se my o tobě ještě nedozvíme, nekandidoval jsi proti Perézovi poté, co jsi dostal španělské občanství? Smajlík

16.08.2018 15:42:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Je problem zaobstarat si VIP vstupenku? Su bezne dostupne akurát treba nieco priplatitSmajlík

16.08.2018 15:56:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Tibi

Nebojte, bude este aj horšie .....😀😀😀

16.08.2018 12:49:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mateusz

Toho se právě bojíme! Smajlík

16.08.2018 15:01:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MeK

neskutocna panika po jednom zapase proti jednemu z najlepsich timov na svete. Smajlík
hlavne vyhadzovat trenera po priprave a jednom sutaznom zapase. ja som kludny.
jasne, utocnika to chce, ale toho predsa Lope pozaduje a dnes je situacia taka, ze schopnych hrotakov je na trhu malo.

16.08.2018 12:50:51
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

Je jich málo, ale jsou. Problém je v tom, že naše vedení si řeklo, že bude za přestupy utrácet jako nějakej klub ze spodní části tabulky. Ono pokud chceš mít v týmu Icardiho nebo Lewu, tak musíš v dnešním fotbale vypláznout ohromné částky, jinak to dopadne tak, jak to je momentálně. To tak, že náš hrot tvoří Benzema/Mayoral.

16.08.2018 12:58:20
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)DUSAN668

stale sa mi len potvrdzuje ze na tejto stranke je stale viac hlupakov... viete len kritizovat hanit a nic ine... ja naopak tvrdim ze sme hrali pohladny futbal aj ked nebolo tolko sanci ale hrali sme proti mozno najlepsej defenzive na svete... kombinovali sme chceli sme utocit no bohuzial nepodarilo sa vyhrat... urobili sme hrubky v obrane a bolo vymalovane... ale robit paniku po takomto zapase? Smajlík

16.08.2018 12:59:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mateusz

panika je tu od minule tragické sezony, od kdy jsme se jen oslabili. Mozna proto. Nebo je treba pripominat, ze minuly ro jsme kvuli tomuto kadru (o neco lepsi byl s CR7) zabalili ligu uz pred vanocema? Udelali si ostudu v Cope? A LM vyhráli, s prominutím, s haluzí jak sv**a? Smajlík

16.08.2018 14:03:39
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

ano minule sezona mala daleko od idealnej, ale ze sme vyhrali LM s haluzou jak sv*na to je prehnane.. proste nikto nebol v LM lepsi

16.08.2018 14:22:25
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mateusz

sorry, ale bayern a karius nam to darovali. Ne ze bychom byli vylozene spatni v tech rozhodujicich zapasech, ale urcite jsme nepresvedcovali jako treba v 2014, kdy o tom, ze jsme nejlepsi na svete, nebyl pochyb. Drtili jsme vsechno a vsude, ta liga tehdy carlovi utekla o kousek zas a mohl byt tripple. Ale co predvadime v lize to me sere nejvice, to by mela byt jednonacne priorita, dominovat domaci soutezi.

16.08.2018 15:03:32
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)modryklucina

Ja tu paniku taky moc nechápu. Čekal jsem že nás atleti smaznou a uvidíme realitu, ale realita byla taková, že nastoupil sebevědomý Real a většinu zápasu jsme kontrolovali hru. Oba góly byly hloupé chyby jednotlivců a kromě nich Atletico nemělo vůbec nic. To že na tom byly fyzicky lépe, je věc druhá a je třeba se nad tím zamyslet.
Nechybělo moc a slavila se výhra. 4:2 je úplně nevypovídající výsledek.

16.08.2018 15:12:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)DUSAN668

tak nejako som to myslel 4 2 je po takomto zapase kus nespravodlive

16.08.2018 16:55:32
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

citam teraz, ze vraj po vcerajsku chcu kupit 3 hracov, vraj utocnik, lavy bek a zaloznik.. na Marce uz spominaju Marcosa Alonsa z Chelsea.. tak hadam sa veci pohnu

16.08.2018 13:18:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ST35

Tak zrovna Alonsem bychom si nepomohli. Sleduju zápasy Chelsea a on taky neumí bránit. Je pomalý a těžkopádný. Sice zahrává skvělé primaky, ale to je tak vše. Smajlík

16.08.2018 13:25:39
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

to neviem nesledujem ho.. spomina sa potom aj Pjanic

16.08.2018 13:33:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Konte

Jako k včerajšku sa nema význam vraciať. Nehrali sme zle. Ale obrana absolutne zhorela jak fakla. Od Navasa az po Carvajala. Velmi dlho som nevidel, aby tak zle zahrali vsetci. Ale verim tomu, ze trenovali v podstate len tyzden a Varan s Marcelom nemali nic odohrate. Kazdopadne posily su aj tak potreba..

16.08.2018 20:04:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)agent 007

Tato obrana ma velky podiel za posledne sezony na neuspechoch v la lige. Kazdy jeden zapas vzdy niekto zo stvorice obrancov spravi minimalne jednu hrubku, po ktorej dostaneme gol. vid pocet inkasovanych golov v tychto sezonach ...

18.08.2018 12:01:55
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

bohuzial, mi pride akoby im vstupila slava do hlavy ze za koho hraju, a proti mensim tymom proste nemaju potrebu tak makat, si myslia ze sa to vyhra same

18.08.2018 14:15:16