Komentář ke článku:

Schyluje se k přetahované o Garetha Balea? O velšského rychlíka mají zájem tři evropské velkokluby

Autor: Laša, vydáno: 30.05.2018 09:15
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


santiago
Odkaz na komentáø (kotva)santiago

Myslím, že neodejde.

30.05.2018 09:36:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi

Neměl by odcházet,ale měl by více hrát a ne jen dělat náhradníka. Mimo jiné z tria BBC je nejmladší,tak proč by měl jít právě on?

30.05.2018 10:26:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

až bude zase pul sezony marodit tak budou všichni pro jeho odchod

30.05.2018 14:27:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)jakub757

Jednu věc mu nikdo neupře, i když byl u nás často zraněnej a ne vždycky měl formu tak nám rozhodl dvě finále LM. Pokud zůstane zlobit se nebudu a pokud odejde tak předem díky za vše Walešskej kouzelníku Smajlík

30.05.2018 10:25:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Treba hladiet do buducnosti. Bale ma v juli 29 rokov, momentalne je jeho cena medzi 100-140 mil.

Hrac ktory potrebuje hravat, byva casto marod. Teraz ma najvyssiu cenu ktora uz vyssia nebude. Kedy ho mame predat ked nie teraz? Este sme taku sumu za jedneho hraca nikdy nedostali. Hlasujem ano.

30.05.2018 10:58:47
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

priklanam sa k tomu

30.05.2018 12:17:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Porridge

Souhlasím. Obzvlášť ta nabídka z Manchesteru by mohla být velmi výhodná.Smajlík

30.05.2018 13:55:20
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)DUSAN668

Jednoznacne predat... niesom jeho velky fanusik mal aj svetle momenty unas ale viac bolo tych tmavsich... ak nam daju 100 a viac milionov tak nech s paci

30.05.2018 11:07:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)yont1

Vacsinou ak nehral CR a on nebol zraneny, bol top hrac, takych zapasov ale nebolo vela. Kvality urcite ma, bolo by super keby ostal, ale viac minut asi neziska, bude sam chciet odist. A ak fakt za neho ManUtd pacne 140mega, tak pokladnicka bude asi pekne preplnena a Flo si bude moct dovolit v podstate cokolvek.

30.05.2018 11:32:35
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)pantoman

Určitě velké díky za všechno. Rozhodl 2x finále LM. Dál CDL, po kterém se Bartra budí zpocený ještě dnes.Smajlík
Nicméně z dlouhodobého hlediska není ideál, když v podstatě 50% kariéry v Realu promarodil. A těžko to bude lepší. Šancí dostaval dost, když hrával hned po zranění na úkor hráčů kteří měli formu. Letos ho zkrátka Isco "dorostl" a nebylo proč Garetha uprednostnovat.
Myslím, že když přijde 140 na stůl, tak ani Florentino váhat nebude.

30.05.2018 11:40:04
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Nemyslim si ze ho Isco dorastol. Skor islo o to ze nebol uplne fyzicky fit resp. Isco bol lepsie pripraveny/viac sa hodl do konceptu zapasu. Kvalita je urcite na strane Garetha teda ked sa nedostava zo zranenia co je dost casty jav prave koli ktoremu ho dost fanusikov odpisuje (vratane mna) no nepredal by som ho kym ho nenahradi iny top hrac...

30.05.2018 12:54:14
1vAan1
Odkaz na komentáø (kotva)1vAan1

a aj tak porovnávať tvorcu hry, Isca, a rýchle krídlo, Garetha, je scestné trošku, pokiaľ by sa našla náhrada za Balea tak predať ale ináč nie

30.05.2018 18:13:22
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Zbavil by som sa ho iba v pripade ze ho nahradi iny top hrac. Hlavny adept je z mojho pohladu Salah no Liverpool po odchode Coutinha avizoval ze vypredaj sa skoncil a spominaneho hraca pustili iba preto ze prejavil nezlomnu volu prestupit k nasmu uhlavnemu rivalovi takze je tazke usudit realnost tohto transferu (Salah v rozhovoroch tvrdi ze chce ostat) Eriksen (Tottenham) v Barce by bol pre nas zly sen Smajlík

30.05.2018 12:07:59
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

ten posledny polrok mu vysiel vyborne a paradne tym navysil cenu. na anglickom portali som cital ze ManU nuka 120 mil. libier, za mna absolutne nie je o com. to ze je pol roka konecne zdravotne v poriadku neznamena ze sa mu tie chronicke problemy s lytkom uz nevratia. cakal som od neho herne viac ale tym ze golmi rozhodol 2 finale LM ma u mna svoje odrobene Smajlík
ak je ta suma co nukaju pravdiva tak ho musime pustit. aj keby za neho nedosiel napr. hazard ,tak na lavicke je stale z coho vyberat. asensio buducu sezonu snad odohra zase vacsiu porciu minut.

30.05.2018 12:28:18
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

To by bola obrovska chyba pustit ho a mat na jeho post Isca/Asensia/Lucasa. Gareth ukazal ako rozdielovy vie byt a v tom ma oproti spomenutym hracom znacne navrch. Tiez som za jeho odchod ale aby ho v zaklade nahradil Isco alebo niekto z momentalnej lavicky to uz by som radsej isiel do dalsej sezony s Garethom Smajlík

30.05.2018 12:38:30
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

nemyslim si ze by miesto neho nikto neprisiel, len hovorim ze aj to co je na lavicke je velka kvalita a tiez potrebuju hravat.
mas tam ceballosa, ktoreho chcela polka europy a u nas odohral v lige spolu 401 minut. jasne ze potrebujeme siroky kader ale prave gareth by nam herne az tak velmi nechybal. tie noznicky vo finale su nezabudnutelne ale on sa uz zlepsovat urcite nebude a taky peniaz za neho je sialene neprijat. detto s jeho zdravotnou kartou...

bohuzial sa pomaly zmiernujem s tym ze asi pride ten neymar.

30.05.2018 13:33:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Porridge

Neymar určitě nepřijde, tím jsem si jistý. Florentino není blb a nekoupil by hráče, který přišel do týmu s obrovskými finančními zdroji z Kataru za 200 nebo kolik mega. Za těchto okolností by ho Neymar stál kolem čtvrt miliardy, což je už fakt šílený, to je prostě podle mě nemyslitelný.

30.05.2018 14:01:45
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

no tu stvrtmiliardu si podla mna malo povedal. ak za neho dali 222 mil. tak si urcite nemyslim ze po roku by ho predali aj za tych 250 mil...

nejde mi v tomto pripade ale ani tak o peniaze. podla mna real by vdaka perezovi aj pri tejto sume na neymarovi dokazal behom par rokov zarobit... on je do neho podla mna vazne zalubeny a myslim ze doteraz nerozchodil ze dal zo santosu prednost barcelone. ale ja by som toho neymara nechcel ani keby mal stat 5 mil. a nie preto, ze by mu nieco chybalo po futbalovej stranke... ale zbytocne sa tu nejdem 20ty krat opakovat Smajlík

30.05.2018 16:20:12
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Reagoval som na tvoju vetu v ktorej by si sa uspokojil aj s tym ze by namiesto Garetha neprisiel iny top hrac ktorym zatial ani jeden hrac z lavicky z mojho pohladu nieje. To ze by neprisiel nikto a odisiel Gareth by bola velmi zla varianta. Ceballos ma talent a neviem na co ho ZZ kupoval ked mu dal tak malo priestoru aj ked prilezitosti mal na to dost. Napadlo ma ze to mohla byt Perezova robota (vyfuknutie hraca Barcelone)

30.05.2018 14:17:23
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

hej, potom som si vsimol az ze si to asi takto myslel. Smajlík

no pokial je pravda co sa pisalo ze za asencia nam 2 kluby z PL nukali az 150 mil. a perez o tom nechcel ani pocut (comu som mimochodom velmi rad) tak si myslim ze by si zasluzil viac casu na travniku. lucas nie je hrac pre zaklad v Reale ale tiez si svoje odmakal. a ten ceballos... no pokial ho neplanuju vyuzivat tak nech ho daju na hostovanie. vobec nerozumiem preco ho az takto odsunuli, ale ked uz kovacic hra tak malo tak ceballosa treba poslat na rozohratie inam.

30.05.2018 15:54:06
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Mateo a Asensio by mali rozhodne ostat. Kovacic je tiez v centre zaujmu a jeho vykupka cini len 50 mil. Lucas sa mi viac pacil predoslu sezonu ale po tejto som presvedceny ze jeho strelecka indispozicia je chronickeho charakteru a do obrany mozme zohnat lepsich hracov. Ako zolik sa hodi no vzdy som bol zastancom ze popri tom najlepsom by malo byt v kadri co najviac hracov s potencialom pre zaklad.

30.05.2018 16:11:57
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

ja by som lucasa v ziadnom pripade nepredaval. ako hovoris... nie je to hrac pre zaklad, ale zase je to odchovanec ktory neplace ze hra malo a ked uz hra, tak je vidiet ze ide vzdy na 100%. plus dokaze zaskocit na celej pravej strane. pre mna je to nieco podobne ako nacho.

31.05.2018 12:15:02
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

za sumu nad 100 resp 140 by som ho do MU urcite pustil. muno aj tak MU prekoucuje Smajlík

30.05.2018 12:33:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)realmadrid11

Ja som fakt velmi sklamany ako vacsina fanusikov na tejto stranke priam priahne po tom aby Gareth z realu odisiel. Chapem ich argumenty, ze byva casto zraneny ale predsa od toho tam je Isco a Asensio, aby ho konecne plnohodnotne nahradili.
Inak mam este 2 otazky, pre tych co si myslia, ze by bolo dobre sa Garetha zbavit.:
-Kto nebol na foteni novych dresov?
-Kto je nespokojny so platom?
Po zodpovedani na tieto otazky ten prestup Bale-a nemusi byt taka istota ako sa vsade pise.
PS: Saga NEYMAR sa zacina.

30.05.2018 13:03:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Porridge

Rád ti odpovím.
Jediný, kdo nebyl na focení nových dresů byl, jak již mnozí víme, Ronaldo. Jsou pro to dvě možný vysvětlení.
První je pro ty rejpaly, co hledaj pořád senzaci a nedaj si pokoj se spekulacema, a sice, že Ronaldo po sezoně odejde někam pryč nebo ukončí kariéru.
Druhý vysvětlení (pro ty, co přemýšlí a maj informace) je to, že má doživotní smlouvu se známou firmou Nike, což je jedním z hlavních konkurentů firmy Adidas, který Real sponzoruje. Kvůli tomu je asi svázaný tím, že se nemůže fotit v dresech s proužkama Adidas, že?Smajlík
"Kdo je nespokojený s platem?"
No nevím, o nikom z Realu nevím, že by do médií hlásal, že je nespokojený a chce dostat přidáno. Opět je to z vyznění textu narážka na Ronalda. Přijde ti, že člověk, který má síť hotelů, svoji značku luxusního oblečení, muzeum a další prachy z reklam, potřebuje dostat od pár milionů přidáno? Vzhledem ke skutečnostem, který jsem tu popsal, je jeho plat v Realu poměrně srovnatelnej s výší průměrného měsí

30.05.2018 14:16:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Porridge

Průměrného měsíčního kapesného.

30.05.2018 14:17:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)tru

akože dik že si to napisal , ....pre mna je sokujuce že napr tu vec o tych dresoch treba nejak vysvetlovať myslel som že je to pre vsetkych jasne jak lopata....rovnako ako ked sa uvažzuje o neyovi a o jeho megalitickej cene tak sa uvažuje aj v kontexte snahy nike preplatiť adidas , a vtedy by suma za neymara mala uplne iné suvislosti...

30.05.2018 17:41:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)realmadrid11

ok tak tu prvu vec chapem a dakujem, ze si to vysvetlil ale je cudne ze hrac, ktory ma zmluvu s Nike, tak nemoze propagovat dresy realu, to asi bude hrat bez dresu v dalsej sezoneSmajlík
No v tom druhom bode nemas pravdu a pokial je Ronaldo nespokojny s platom a chce sa dorovnat Messimu, co sa dialo aj v minulosti, tak real ma velky problem. A zatial co som cital tie clanky aky je ronaldo smutny, tak vsetko tomu nasvedcuje, ze chce novy kontrakt, lebo tych penazi ma asi malo Smajlík
PS.:Cele leto tu bude plno clankov, ktore su plne konspiracnych teorii, takze ma neobvinuj, ze som jednu napisal na Ronalda.

30.05.2018 14:56:48
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Porridge

V pořádkuSmajlík Tím, co jsem napsal ve druhé části textu, jsem chtěl dát jasně najevo, že žádným konspiračním teoriím nevěřím a nikdy věřit nebudu, můj postoj k bulváru je tu, myslím, už docela známý. Klidně ať si světové deníky napíšou stovky časáků o tom, jak Ronaldo odejde do Číny nebo Ameriky pokud nedostane 40 mil. euro ročně, mě je to dost jedno. Věřím jen tomu, co se píše na oficiálních stránkách, popřípadě tady, protože se zde objevují články s (aspoň většinou) kvalitním materiálem. :)

30.05.2018 18:14:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Chlopotun

Tak este pred par tyzdnami som si vravel ze za tohto hraca nam uz asi nikto nazaplati nejaky velky balik a ono staci par vydarenych zapasov a dva goly vo finale a hla ako sa jeho cena zvysi. Skvela robota Gareth Smajlík nie vazne za 120 mil predat. Treba brat do uvahy celu jeho sezonu a nie len poslednych 4-5 zapasov. Pravda je taka ze je v podstatnej casti sezony nepouzitelny bud z dovodu zranenia alebo zlej formy takze v pripade dobrej ponuky by som ho pustil Smajlík

30.05.2018 13:35:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Tak ako pise kolega kúsok vyššie,Ronaldo ako jediný nie je odfoteny na oficiálnej stránke Realu v novom drese,to nemôže byť náhoda,niečo na tých dohadoch o odchode bude.A myslím že Perez dotiahne adekvátnu gólovú náhradu v podobe Neymara.Nik iný,konzistentne gólovo potentny už neexistuje,,teda okrem Messiho,ale to je nonsens.

30.05.2018 14:20:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Slovan

Keby mal ist CR branit sa nebudem, davat mu vyssi plat vo veku kedy hraci maju zenit ci koncia karieru je nonsens. Herne uz nie jeco byval, este sa ako 16-tkovy hrac uplatni ale dokedy?

Bale nie je o com, uz som vyssie spominal. A posledny do partie Benzema, posledne zapasy super lenze 3/4 sezony ubohy a najslabsi hrac.
Kludne by som vymenil cele BBC.
Uz len Mariano a jeho klauzula nie o odkupeni ale o mensej cene je lakava.
Dvaja hraci z dvojic Icardi/Kane, Neymar/Hazard.

30.05.2018 14:50:18
makavel1
Odkaz na komentáø (kotva)makavel1

Cital som rozhovor zdroj AS v ktorom jeho kamarat novinar vysvetlil ze CR je smutny pretoze mu bolo po sezone slubene navysenie platu ale je si vedomy ze Real je najlepsie miesto pre ziskavanie individualnych a timovych oceneni.

30.05.2018 16:26:19
Hudson
Odkaz na komentáø (kotva)Hudson

Rozhodně bych ho za těch 120 milionů pustil. Ano, když je zdravej dokáže být opravdu tahoun, púomohl i když byl CR zraněnej. Ale takovejch chvil je v sezóně pomálu, Gareth je každou sezónu zraněnej a to na dost dlouho většinou. Udělal pro Real dost, ve finále o dost navýšil svojí cenu. CR na fotkách není, protože první se fotěj hráči, co maj smlouvu s Adidasem, CR prej na žádnym focení jednoduše nebyl přítomen. Jeho přestup by se musel péct dost dlouho, myslím, že zůstane.

30.05.2018 17:40:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)tru

inak sorry ale ja zbožnujem tie naše uvahy o cenach hračov ....pričom nikto z nas nevie suvislosti....len priklad bavite sa o navysení platu ronalda, a ariešite či je to vela ci malo, ale len taky bonus : real podla americkych zdrojov može za učast na predsezonnych zapasoch v amerike inkasovať o 20-30 % viac ak je zmluvne garantovaní ronaldo ako bez neho,......a už tu mame len s jednej veci jeho plat....a takych veci je podla mne milion, my o nich nič nevieme.....a len perez vie čo sa im oplatí a čo nie

30.05.2018 17:48:46
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

uvidíme necháme se překvapit

30.05.2018 20:01:58
Luzda
Odkaz na komentáø (kotva)Luzda

Nemyslím že GB11 když jeho výkupní cena asi 320 Milionů 💶 Nazvat Tottenham velkoklubem je velmi úsměvnéSmajlík

31.05.2018 18:47:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)fanfan

Mne sa zdá že tento rok už ho zasiahne tzv. Beckhamova daň a to by mohol byť problém pre real. Čiže keď predať tak teraz.

01.06.2018 12:15:56