Komentář ke článku:

Problém jménem Bale. Hráčova řeč těla hovoří o špatné psychické kondici, píše deník As

Autor: Laša, vydáno: 22.02.2018 15:30
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bielybaletak

nuž, keď to nie je v hlave naporiadku, ani na ihrisku to nebude...
tiež som si všimol, že je (hlavne) psychicky dosť mimo posledné zápasy, ak nastúpi.
navyše v nich neurobí žiadny rozdiel, ak strieda- oproti viď napr. asensio a vačšinou má pohyb golfistu po čerstvo pokosenej trávičke.

22.02.2018 15:56:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)maname ToMo

Ako sa niekto za 5 rokov, v španielsky hovoriacej šatni, nemôže naučiť po španielsky?

22.02.2018 16:30:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dod1al

...s koľkými španielmi si sa rozprával? "Španielsky" hovoriaca šatňa, teda pokiaľ sa hráči nesnažia hovoriť spisovne je "babylon" ich dialektov, žargónu a aj španielsky hovoriaci jedinec im môže ťažko porozumieť...

22.02.2018 19:08:12
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

no neviem, za 5r bych vedel uz aj tie dialekty.. Smajlík

22.02.2018 21:28:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MaloneRM7

To naozaj nekomunikuje so všetkými v tíme ?
Chcel by som si pozrieť napr taký tréning a Garethovu komunikáciu počas neho. Je to aj celkom nezodpovedné od neho, že nie je schopný sa naučiť po španielsky, aby si lepšie rozumel s hráčmi. Väčšina faktorov nasvedčuje tomu, že naozaj opustí mužstvo. Je ho škoda ale jeho dni sú zrátané

22.02.2018 16:56:23
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Ta španělština je opravdu ostuda. Nedávno jsem viděl na Real Madrid TV povídání s Varanem a bohužel taky mluvil francouzsky a museli to překládat... To mi přijde ještě smutnější u mladého kluka. Na tohle by měl být podle mě klub trochu pes. Chápu, že se základní fráze v kabině naučí, ale není to ideální, pokud nemohou komunikovat naplno.

22.02.2018 17:39:46
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MaloneRM7

Pokiaľ nebude preberať nejakú cenu a stáť pred mnoho ľuďmi, tak ho to moc trápiť nemusí. Aj taký Messi pred pár rokmi na vyhlásení zlatej lopty hovoril tuším po španielsky a taktiež museli prekladať. Ale aj tak je to hanba, aby taký mladý chalan nevedel aspoň základy po anglicky. Angličtinou sa dorozumieva vo väčšine krajín, takže prospelo by to jemu aj Garethovi+ hlavne tá španielčina, keďže hrávajú v španielskej lige

22.02.2018 18:37:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dod1al

...špekulácie,špekulácie,...od prevažnej väčšiny prispievateľov je to "potrava",tebe podvi sa trochu čudujem/?/ o Bale-ových znalostiach španielčiny bolo popísané veľa...,ale je úplne prirodzené u anglicky,španielsky,francúzsky,nemecky,rusky hovoriacich jedincov ,že sa prioritne vyjadrujú v materinskej reči. Nielen Bale, Varane, ale aj Benzema,Kroos, dokonca CR7 často hovorí v rodnej reči. Médiá robia z Bale-a nejakého retarda, ZZ to je nútený miešať a rešpektovať to musia všetci! Ak nie ,tak ich čaká cesta Ozil-a, James-a, Moratu Smajlík

22.02.2018 19:03:11
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Špekulácie...keby sa píše iba o holych faktoch,tak tu máme 3 články do mesiaca.K tomu Garethovi,to ze melie po toľkých rokoch iba anglicky je trochu na smiech a trpí tým komunikácia medzi spoluhráčmi.A neporovnaval by som Cristianove prejavy s Garethovymi,portugalčina a španielčina je na 80% rovnaký jazyk s trochu odlišnou výslovnosťou,ale jedni rozumejú druhých bez problémov,dokonca aj taliancina je veľmi príbuzná a ľahko naucitelna pre hispancov.Takisto nerozumiem načo by sa mal Argentinec hrajúci v Španielsku učiť anglicky..Jednoducho,ak po 5 rokoch v cudzej krajine nedokážem komunikovať jazykom tej ktorej krajiny,tak budem asi retardovaný...nielen podľa médií

22.02.2018 19:45:14
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Co je za spekulaci, že jsem viděl na RMTV Varana, jak mluví raději francouzsky? U Garetha je to taky známá věc. Mě třeba podobné věci u hráčů docela mrzí, i takto se ukazuje úcta ke klubu, k zemi, kde hraju. Nedělám z toho tragédii, jen jsem poukázal na pro mě zajímavý detail. Nevidím tam nějaké spekulace. A myslím, že takové články jako tento jednoznačně na nás web patří. Není to jen o překládání tiskovek, jsme tady, abychom dali fanouškům do nejkomplexnější, ale také co nejzajímavější servis. A Španělsko teď žije tímto. V článku jsou skoro jen a jen fakta.

22.02.2018 23:53:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MaX0

Podvajz su to špekulacie a domýšlanie si, všetky tie "skoro fakty" sa dajú vysvetliť aj inak. Jasne, prichádza do úvahy možno ktorú Marca uvádza, ale od toho bulvár je. Tato stranka bulvár nie je, alebo?

Apropo, to že v rozhovoroch hrači využívaju rodný jazyk neznamená, že si hráč nectí klub či krajinu. Keď slovák príde do čr a hovorí po slovensky tiež si nectí čr?

23.02.2018 18:28:36
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Nechápeme se. Mě vůbec nevadí, že někdo mluví svou rodnou řečí kdekoliv. Ale pokud tak mluví na oficiální televizi Realu, když to bylo jeho představení, tak je to důkaz, že neumí plynule španělsky. A to, že se ještě mladý hráč nenaučí za 5 let ve Španělsku jednoduchou řeč (zvlášť pro něj jako Francouze), tak to je podle mě částečně neúcta. Opět z toho nechci dělat tragédii, jen je to taková poznámka. Upřímně se mi tohle moc nelíbí.

24.02.2018 10:35:09
bremi
Odkaz na komentáø (kotva)bremi

Já to na jednu stranu chápu, sám jsem nějakých 13 let studoval angličtinu (základka, střední, vysoká škola), ale neumím skoro nic anglicky. Ten jazyk mi prostě nejde. Zato ruštinu jsem se učil 4 roky a za tu dobu jsem se jí naučil lépe jak angličtinu, bavila mě a šla mi. Takže pokud hráčům nesedí španělský jazyk, těžko se ho plně naučí. Ale nějaké základy by tam být měly, hlavně po 5 letech.

23.02.2018 05:29:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Máš pravdu v jednom,,ak ta ten jazyk nebaví,môžeš sa ho učiť a 20r a nič z toho nebude,,ale on hrá,žije,pôsobí 24h v Španielsku,nepotrebuje komunikovať španielsky 3 hodiny v týždni,ale každý deň,týždeň,mesiac,a takto už 5 rokov,,s návštevou školy sa to nedá porovnávať.

23.02.2018 08:25:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Paliko

Gareth je inteligentný ,pracovitý a skromný hráč. Ani Asensio ani plašidlo Vazquez nedosiahnu jeho kvality.Má smolu,že v Reale sa väčšinou hrá do nohy, obdivujú sa efektné ale neefektívne kľučky napr.Isca a všetko sa hrá na primadonu Ronalda. Rád by som Garetha a Modriča privítal v MANUTD a následne ma Real už zaujímať nebude.

22.02.2018 19:45:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Zaujímavý názor

22.02.2018 20:04:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)bielybaletak

možno máš rád priamočiarejší futbal, to ti neberiem...tiež mi chýba ten rýchly prechod realu dopredu, kde si to bale hodí s tými nohami a udrie ľavou k tyčke, alebo prihrá pred prázdnu...ale myslím, že odpisovať mladých španielov ako asensio je prehnané, momentálne dáva hre realu ovela viac ako bale

22.02.2018 20:10:19
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)tru

No s prvou castou s tebou plne suhlasim , k druhrj sa nevyjadrujem lebo je to totolna blbost ( btw oni dvaja si rozumeju asi najviac a este ked boli aj gareth aj cris vo forme tak to bola parada) no a kde skonci netusim ja by som ho chcel tu takeho ako bol a kludne nech isco ode

22.02.2018 20:48:35
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Tak to s tímto přístupem musíš milovat Mourinhův styl, kterým vede ManUtd Smajlík jsem taky fanoušek Red Devils, ale ta hra, třeba včera proti Seville nebyla zrovna okulahodící

22.02.2018 20:49:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)vandinho

Absolutně zbytečnej článek, kterej je podložen na určitých spekulacích a očích lidí, který si bohužel nezískal. Čekal bych to na jiné stránce a né na stránce Madridu, ač fanouškovský.. přijde mi to jako zbytečný napadání vlastního hráče, který se opět po zranění vrátil a snáší se na něj kritika. Určitě tam jste s nima v šatně a všechno vidíte. Musíte se na to taky občas kouknout očima hráče, nikomu nevoní, že nehraje, každej chce hrát a ještě, když za vás klub utratí tolik. To, že se hráč mračí nemusí automaticky znamenat něco nad čim se udělá článek, všechno je to bulvar a když se to hodí, tak se to použije. Kdyby to tolik všem vadilo v šatně, tak se nebojte, že by si to tam hráči jako Ramos nespravili. Kdyby tomu opravdu tak bylo, Bale uz by byl dávno někde jinde. Prostě článek o ničem. Jestli to tu chodí takle, tak bych rád poprosil redakci, zda bych taky nemohl napsat jeden článek, byl by o Benzemovi a taky bych se tam rád takto vyřádil, musí to bejt sranda a třeba to uklidní duši

22.02.2018 21:11:05
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Nutí tě sem někdo chodit?
Tenhle článek je založen na španělském (promadridském) deníku AS. Navíc většina věcí je z poměrně nedávné doby. Smajlík

22.02.2018 21:32:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)vandinho

Nic mě nenutí, chodim sem rád a proto chci říct svůj názor k tomuhle zvláštnímu článku.
Chápu, když se kritizuje nějakej hráč jinýho klubu, ale tohle mi připadá zbytečný. Tohle si může autor říct v hospodě někomu vedle sebe, ale vydat to jako článek.. nevim, nevim
Když někdo hraje za Madrid, měl by se podporovat. To je můj názor

22.02.2018 21:40:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Laša

článek není z větší části z mé hlavy, ale když jsem jej viděl na stránkách As, přišel mi jako zajímavý pohled na jednoho z našich hráčů. Real Madrid samozřejmě podporuji, je to 10 dnů, co jsem byl na zápase se Sociedadem, ale když přece není něco ideální, tak já nebudu tvrdit, že je to super - tomu se potom říká lhaní... Smajlík

22.02.2018 21:48:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Laša

spekulace? :) že Bale nemluví španělsky je známá věc. Že jej Zidane oproti minulým obdobným zápasům vynechal ze sestavy proti PSG je fakt, že odešel včera z lavičky je fakt, že ignoroval Ramosovu výzvu po PSG je taktéž pravda... nespekulujeme a nevymýšlíme si, ale zprostředkováváme informace ze španělských deníků, které jsou dle nás zdrojem informací, které českým a slovenským fanouškům naše média nenabízejí. Necháváme na každém, jak si je přebere. My v šatně nejsme, ale redaktoři deníku As mají určité informační kanály k dispozici, navíc u článků vždy uvádíme zdroje :) a chceme-li se dívat na náš milovaný klub realisticky, musíme umět taktéž hráče nebo trenéra kritizovat. Není vše jen růžové :) Smajlík Smajlík

22.02.2018 21:46:13
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)vandinho

Ano dobře, ale i tak mi přijde blbý to vytahovat. Čim víc to bude šířený, tim víc se hráč a i celej tým dostane víc pod tlak. Tento článek mi prostě přijde jakoby měl jediný cíl. A tim je odchod Balea z týmu.

22.02.2018 21:53:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Laša

Vytahují to španělské deníky As, Marca, které čtou miliony fanoušků. Když my tuto informaci zprostředkujeme českým a slovenským fanouškům, věříme, že tím nijak Real Madrid nepoškodíme Smajlík

22.02.2018 21:55:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Laša

Jinak tvůj názor samozřejmě beru. Hádám, že jsi fanoušek Garetha? Ale musíš pochopit, že na fan weby se dostávají i negativní zprávy. Nemá cenu si nasazovat klapky na oči, o tom je prostě práce redaktora. Jsme sice fan stránka, přesto se ale snažíme být co nejvíce objektivní, a pokud něco není v pořádku, snažíme se to předat dále. Zkus se mrknout na jiné české fan weby, nejen o RM. I na nich najdeš občasnou kritiku hráčů.

22.02.2018 21:59:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dod1al

...Laša,médiá sú ochotné zverejniť aj tú najsmradľavejšiu žumpu,len aby v konkurenčnom boji na mediálnom trhu uspeli...nič proti tebe a iným adminom,ale podobne vnímam,že atrakcia sa dobre číta -hmmm,ako komu, ak uvažuješ "sedliackym" rozumom,tak je zrejmé,čo za chujoviny médiá uverejňujú...

22.02.2018 22:06:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Laša

pokud srovnám deník As s deníkem Marca, tak asko je to serióznější, na rozdíl od více bulvární Marcy. A máš pravdu, že média občas potřebují senzaci aby byla čtená. To ale není nic nového :) Přesto si stojím za tím, že tento postřeh deníku As není jen snůškou keců, ale úvaha novináře, založená na znalosti prostředí Realu Madrid, v kombinaci s chováním Garetha na hřišti Smajlík

22.02.2018 22:17:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)vandinho

Opravdu fanoušek Balea nejsem, fandim celému Realu. Jen je prostě období, kdy se tolik nedaří a hned se všichni musí pouštět do týmu a hlavně do hráčů. Já nesouhlasim ani s tim článkem od AS. Prostě Real první utkání s PSG zvládl, ukázal všem, že se s nimi má počítat a místo toho se tihle rádoby novináři i tak do nich pouští, protože je to byznys. Připadá mi to dost mimo a místo toho, aby ti hráči měli aspoň na chvíli klid a všem zavřeli pusu, tak se napíše tohle o Baleovi. Kdyby Ronaldo nedal dva góly, tak by AS napsalo i o něm zase. Proto si myslim, že by se tohle nemělo moc šířit, ale ok beru toSmajlík

22.02.2018 22:31:26
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Vandinho neblbni, žije tím Španělsko, proč bychom to nedali vědět našim čtenářům? My opravdu hráče úmyslně nehaníme, jsme fanoušci, ale taky chceme psát zajímavé věci, které se kolem klubu dějí a vždy to není prostě pozitivní. Pokud máš na věc jiný názor, klidně ti dáme prostor a můžeš napsat blog.

22.02.2018 23:55:50
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

ako fanusik sa pod toto podpisujem SmajlíkSmajlík

23.02.2018 10:38:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)tru

ja teda aj ked som podvinhom casto kritizovany teraz sa ho musim zastať, chalani z redakcie maju naopak povinnost sem davať clanky , z hlavnych dennikov spanielska, aj ked do určitej miery bulvarnych , AS ale není ,,balon,, a podvinho este aj v titulku spravne napisal že je to nazor as, a veci ktore boli v clanku napisané neboli uvahy ale fakty, ktore každy videl, jedinou uvahou bolo čo za tym je ale to už je na nas či s tym suhlasíme.....ak by ale admini sem ten clanok nedali (pripominam že podobny bol na titulke marcy) tak by sme zas mohli napisať že nas neinformuju.

23.02.2018 09:02:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Smajlíkpresne tak,,,nemám problém si prečítať aj kritiku,nielen chvalospevy

23.02.2018 09:55:05
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

presne presne. navyse by bolo zvlastne citat len pozitivne veci v obdobi ako mame teraz, ktore teda ma daleko od idealu a cisto len vylucne pozitivnych clankov Smajlík

23.02.2018 10:40:19
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Osobne nechápem, že sa tu do redakcie takto obuli...Ak je tu článok, ktorý "kopíruje" info z španielskych denníkov, takže je ot tam aktuálne a týka sa našich chlapcov, tak nevidím dôvod prečo to tu nenapísať. Každý si názor z toho čo sa tam píše, môže urobiť sám. Takže za mňa článok úplne v poriadku a obsah si vstrebám podľa seba. Gareth je skvelý hráč, ale časté zranenia a následne kolísavá forma hovoria pre jeho predaj bohužiaľ...a to že nebude úplne v pohode momentálne, je myslím každému jasné, keď nehrá ani základ. Dôvody spomenuté v článku môžu byť (a pravdepodobne aj sú) príčinou Garetovej situácie...

23.02.2018 20:16:31
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

suhlasim s Podvinhom... pride mi to ako by si niektori vykladali pojem "fandit" nejakemu klubu ako pisat o nom len dobre veci. ja to beriem ako spravat sa k napr. k mojmu bratovi. nemam problem mu povedat cokolvek a ked urobi nejaku hlupost, tak si moze byt isty ze budem prvy co mu to povie a tiez, ze to myslim len v dobrom. to iste co sa (aspon u mna) realu tyka. ked napr. vidim, ze niekto z nasich sprosto simuluje (napr. Kroos v uvode proti PSG) tak ma to vytoci viac nez mojich kamaratov co fandia barcelone.
tieto vsetky veci su prezentovane v spanielskej tlaci a kedze zo spanielciny mam len uplne zaklady tak som velmi rad, ze tu mozeme citat aj tieto informacie. nazor na to si moze utvorit uz kazdy sam, ale neviem preco by tu niekto mal citit krivdu ako by chudakovi garethovi niekto ublizoval. Tottenham je moj druhy najoblubenejsi klub a velmi som sa tesil ked siel Bale do Realu ale aj ked dal par velmi dolezitych golov tak z jeho pristupu som VELMI sklamany. To ...

23.02.2018 10:52:05
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

....s tou spanielcinou som uz komentoval viackrat, ale kludne sa zopakujem. spanielcina nie je nejaky tazky jazyk na naucenie sa ho na normalnej komunikativnej urovni. nikto od neho nechce aby cital Hamleta v spanielcine, ale po 5 rokoch nedokaze dat rozhovor? to je jednym slovom HANBA! a to, ze Varane je na tom rovnako som fakt netusil a vobec sa mi to nepaci. ak sa spanielcinu dokazal naucit Karim (a ze toho v hlave asi nema nejak extra vela je myslim jasne kazdemu a nie je to ziadna urazka, proste vyrastal v takych podmienkach v akych vyrastal) tak aby to nedokazali Varane a Bale je sposobene jedine tym, ze su lenivi! fakt by som nepovazoval za potrebne davat hracom do zmluvy ze sa spanielcinu musia naucit, ale len preto, ze by som to povazoval za samozrejmost. a Bale je druhy najlepsie plateny hrac timu!!! necudujem sa ze na 9 z 10 fotkach kde sa s niekym na treningu bavi je to stale Modric a tipujem anglictinu.

dakujem za vsetko Gareth, ale po sezone uz radsej chod.

23.02.2018 10:56:09
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

děkujem redakci i za takové články. jsou to třeba jen spekulace ale aspoň si mi fanouškové realu máme o čem psát.samozřejmě že podporujem všechny hráče ale nevidím jediný důvod proč by někdo nemohl napsat že nějaký hráč hrajě špatně. každý má právo na svůj názor. hala madrid to je nejdůležitější

23.02.2018 11:24:17
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

podvíňo prosím tě nevíš jestli se dá u nás koukat jakýmkoliv způsobem na realmadrid.tv v madridě jsem na to koukal pokaždé když jsem byl na hotelu a bylo to super

23.02.2018 11:26:33
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Koukat se dá celkem jednoduše přes oficiální stránku Realu - https://www.realmadrid.com/en/real-madrid-tv

23.02.2018 14:38:07
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

už to sleduju dík tome

24.02.2018 14:17:05