Komentář ke článku:

Analytik Jakub Dobiáš: Problémy Realu vychází z Ronalda. Neymar by byl ideální posilou

Autor: podvinho, vydáno: 02.02.2018 12:10
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)realman

To je slušná analýza.

02.02.2018 12:31:33
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

zajímavej článek. dává to smysl a je to vlastně to co tady většina lidí píše

02.02.2018 12:37:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)yont1

Len s tým rozdielom že pán Dobiáš to podložil zmysluplnými argumentmi. V diskusii ich použije málo kto, väčšinou je to len obyčajný hate.

02.02.2018 13:00:24
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)DWanDY

Velmi dobry clanok. Za mna co sa tyka trenera viem si tu velmi dobre predstavit Pochetina pripadne Kloopa z liverpoolu. Nehovorim ze chcem odvolanie zidana ale tento system mi nie je sympaticky a chce to zmeny. Ak tie zmeny dokaze zidane aplikovat zmenou hracou som za.

02.02.2018 13:08:51
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Ja si osobne myslím že Ronaldo je na hrote polovičný, aspoň v systéme 4-4-2 ktorý praktikoval Zidane počas sezóny. Možno že ako píše analytik v systéme 4-3-3 s vynikajúcimi krídlami by aj jeho výkon na hrote bol podstatne lepší. V tom nechcem polemizovať, no nesúhlasím s jedným, Lucas je vynikajúci náhradník a velakrát nám v minulej sezóne zachránil body. Inak zaujímavý článok. Smajlík

02.02.2018 13:50:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)tru

ano clanok ok , až na vlastne vystup z neho, čiže vlastne za vwetko može ronaldo, hahaha, ked je dobre možu za to vsetci ostatny ked zle tak on,....a hlavne by som chcel vedieť že ked sa jednemu hračovi nedarí dať gol ale pozor dostava sa do sanci ovela viac ako kto kolvek za nho, tak ho treba nahradiť niekym kto sa do tej sance ani nedostane???...kokoooos važne dobra logika...ja viem čo chcel asi autor napisať ale!!! zabuda na konkretne realie čiže kto za ronalda .....a hlavne ako bude vyzerať rozbor ked nahodou real zase vyhra ....hahha-....inymi slovami spravny nadpis tohto članku mal byť skor ...zavislosť na ronaldovi ...

02.02.2018 13:51:24
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

I nesouhlasný komentář se dá napsat normálně. Tohle není ten případ.

02.02.2018 14:01:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)tru

o dakujem (len pre istotu myslim to ironicky) ....možno ako admin by bolo važiť si diskutujich ktory neuražauju nedavaju, aj ked vyjadria nesuhlas , ale čo už....ak mas pocit a to neviem či je to tvoja priama zodpovednosť alebo nie , že titulok odrzkadluje obsah tak je to v poriadku, ja ten pocit nemam a nevulgarnou formou to davam najavo......

02.02.2018 14:14:51
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Kdyby jsi to napsal takto, rád o tom budu diskutovat. Ale přečti si ještě jednou svůj první komentář. Normálně napsaný není.

02.02.2018 15:05:25
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Jose7

V prvom rade by som rad vyjadril velky suhlas s tym, ze sa ako autor clanku zapajas aj naslednej diskusie. Palec hore, toto by som privital aj castejsie. Ale v tomto pripade by som sa mozno trochu zastal trua - nemyslim, ze by ten komentar bol pisani az tak ofenzivne. Ano je tam par prvkov, ktore mozne nie su uplne korektne.... kazdopadne sa mi to celkovo nezda az tak zle. Casto krat tu su prispevky ovela horsie, velmi ofenzivne, proste cisty hejt. A co sa tyka samotneho clanku tak v zasade suhlasim, ze zla forma Ronalda bez debaty na Real velmi vplyva, no tiez sa mi nezda ferove to cele hodit iba na jeho vykon. Zavislost na Ronaldovi je tiez ovicidna, ale na druhej strane aj pochopitelna. Niekolko sezon Real v podstate tahal - castokrat aj sam. Takze to, ze je od jeho vykonov muzstvo zavisle sa mi zda pochopitelne.

02.02.2018 15:18:19
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Hele já diskutuji moc rád. Ten komentář byl ale napsaný úplně zbytečně arogantně, to nebyl nesouhlas, ale hloupý a trapný výsměch. To mi vadí. Jinak Jakub Dobiáš to určitě nemyslel tak, že je vše chybou Cristiana Ronalda, ale naopak spíše Zidana. I když to tak pro někoho může vyznít, určitě neháže kompletní vinu na CR7.

02.02.2018 21:18:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)holoubek

Tak ono jde o to že ten "HATE" na Ronalda je víceméně oprávněný. Protože on je držitel zlatého míče a on má být nejlepší hráč na světe. Neříkám že na jaře neválel a nevystřílel nám LM, nicméně bez ostatních hráčů, kteří hráli také svoje maximum možná i víc by to nešlo. Jeho hra se za poslední 3-4 roky změnila k nepoznání. Jasně věk nejde zastavit ale neustálé obhajování popřípadě nesouhlas s jeho kritikou není na místě.

02.02.2018 15:18:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Jose7

Do istej miery, ale je treba vnimat rozdiel medzi kritikou hraca, ktora je zelozena na realnych argumentoch - ako mozme vidiet v clanku. A medzi kritikou, ktora vychadza z bezprostredneho hnevu po zapase kedy to fanuseik proste musi na niekoho hodit a na niekom sa bez rozumneho slova vyburit.

02.02.2018 15:22:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)revalmadrid

Rozdiel medzi RM a FCB je v tomto videu... https://www.youtube.com/watch?v=Vt3kUD0DIEQ

05.02.2018 11:05:05
jedenZmnoha
Odkaz na komentáø (kotva)jedenZmnoha

"Problém je v tom, že je to Ronaldo. Když v standardním týmu hráč prochází vlnou smůly, trenér ho stáhne. To má efekt jak pro hráče, tak pro tým. .........." Nemyslím si, že je chyba jen na Ronaldovi a ani oslovený pan Dobiáš si to nemyslí. Je chyba v dnešním marketingu, kde je pro tým lepší mít na hřišti hráče z formy a hrát to na něj, než zkusit hrát bez něj.

05.02.2018 10:39:32
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

cize najlepsia varianta je neymar + kane.

-CR za Neymara
- kane-a kupit za akukolvek cenu
- hazard ? aj jeho .

02.02.2018 21:49:55
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Okolo toho Kanea je zbytočne taky velky hype...je to kvalitný útočník ale podla mna sa k nam vobec nehodí, ja by som radšej volil Icardiho, alebo keď už Ronaldo na hrot a na krídlo Hazarda.

03.02.2018 00:06:50
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

okolo naj hracoch vzdy bude najvacsie halo.
je najlepsi strelec europy.
ja osobne co som videl 5 zapasov (2x proti nam) - uplne ma dostal - fantasticky pohyb nielen vo vapne , ale aj dozadu (miestami mi ciastocne pripomenul Raula, ktory tiez si obcas siel poloptu az niekam do stredu ihriska a schopnost premenit sance proste skvela !

neverim, ze u nas skoncia vsetci traja (neymar hazard kane) ale ak by sme chytili 2 z nich - asi by som volil neymar kane aktualne.

ale uvidime co povie perez - este mi nevolal tak neviem - asi si moje cislo este neulozil SmajlíkSmajlík

03.02.2018 14:17:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)FigoRaulGuti

Jak tady někdo může chtít Neymara je mi opravdu záhadou..

03.02.2018 03:02:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Maros10

Nerozumiem ako fanusikovia realu madrid mozu chces takeho darmozraca ako je neymar... ziadny citovy vztah nic len peniaze.. tolko plakal kvoli barcelone a podobnych divadiel.... jednoznacne dybala, icardi

03.02.2018 11:16:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Citový vzťah mal/má mozno Iniesta,Puyol,Messi,Hierro,Raúl,či Ramos..Väčšina hracov to berie ako prácu,Aj tebe keby konkurenčná firma ponúkne 2x väčší plat,tak city k tvojmu súčasnému zamestnávateľovi idú bokom.Ak Neymar niekedy prestúpi,tak to bude aj kvôli peniazkom,ktoré mu je Perez schopný ponúknuť.

03.02.2018 14:10:57
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

presne ako pise rodrigo predo mnou.

zabudni na nejaky srdcovy vztah - pokial si v danom klube nevyrastol ako chlapec, ked sa rodi ozajstna laska ku klubu - tak vsetko su to iba zoldnieri..
netvrdim, ze si casom nevybuduju pozitivny vztah ku klubu, ale tak pri takych platoch je plat ten hlavny dovod - a k tomu bonus vitazstva trofeje a slava..
preco asi sa hracom, ktori maju top zmluvy ponukaju vyssie platy - aby neutiekli inam ??
lebo zoldnieri..

ty , ja a my tu nas klub zboznujeme - to je pravy cit - nemas z toho nic len emocie (dobre aj tie zle)
ak ma neymar byt top posila na 5 rokov a sa budem tesit z titulov - nech ma svoje prachy a je aky je

03.02.2018 14:23:59