Komentář ke článku:

Zidanův Real nám dává víc, než si zasloužíme. Teď je čas ukázat, že jsme FANOUŠCI

Autor: podvinho, vydáno: 21.09.2017 09:35
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Rosťa
Odkaz na komentáø (kotva)Rosťa

Hrdí když se daří, věrní když se nedaří. (ale ten útočník prostě přijít měl) Smajlík

21.09.2017 09:41:21
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

nevedel som, ze byt fanusikom znamena nesmiet kritizovat muzstvo ked hra daleko pod svoje moznosti...
celu diskusiu som sice necital, ale nepostrehol som tam ziadne "Zidane ven". po 5 kolach s dobrym zrebom mame na barcu stratu 7 bodov... podla teba je to podvi v pohode?

realu fandim vacsinu svojho zivota a budem pokracovat, ale ked vidim ze sa tam niekto citi ako primadona, ktorej staci prechadzat sa, tak nemam problem to povedat. ci?

21.09.2017 09:42:20
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

A četl jsi ten článek? Tebe si dlouhodobě vážím.

„Nechci tím říct, že se Real nesmí kritizovat, to určitě ne. Samotného mě dokáže nejvíce vytočit, pokud vidím, že tomu hráči nedají 100%.“

Tohle tam píšu. Kritika je podle mě naopak důležitá. Ale ne urážky.

„Tusim nastal cas na noveho trenera. Zidane je tam uz nejako dlho. Perez by mal zakrocit a vyrazit ho.“

Tohle tam bylo mimo jiné. Sedm bodů za mě určitě v pohodě není, jsem vytočený, ale odepisovat tým po pěti kolech? To je nesmysl. Jinak nemám nic proti tomu, pokud někdo slušnou formou zkritizuje hráče/výkon/střídání.

21.09.2017 09:54:23
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

prave toto so Zidanom pisal taky typek, co sem ako fanusik Barcelony chodi za kazdym trollovat.. ale inak chapem o com hovoris, na druhu stranu je to strasne frustrujuce tesit sa na zapas a potom vidiet toto, o inych faktoroch ako smiesne tresty ci rozhodca ani nehovorim, clovek musi mat pevne nervy aby sa nenechal uniest

21.09.2017 10:26:05
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

ako pise Iker... Zizoua by teraz siel vyhadzovat len nejaky trollo co sem chodi provokovat alebo uplny blazon. take reci vobec netreba brat vazne.
clanok som cital... uz som tiez trochu kludnejsi nez vcera, ale bohuzial si myslim ze vedenie toto leto riadne zaspalo. my sme sa oslabili a mysleli sme si, ze barca sa bude po rozpade MSN asi porazat sama. jasne, ze aj im dojde dych, hlavne ked messi hra kazdy zapas 90 minut. len aby nebolo pre nas uz neskoro. urcite nie som za to, aby trener zhadzoval hracov, ale dufam, ze neuvidim od zizoua nejake vyjadrenia o tom, ze sme hrali super, len nam chybalo stesticko... s takymi hracmi ako su modric, isco a pod. musime hrat nielen efektivny ale aj oku lahodiaci futbal. a levante a betis nie su superi, ktori by nam mali brat body. dufam, ze si hraci vstupia do svedomia, lebo samotna kvalita nie vzdy rozhodne. aj najvacsi favorit musi makat na 100% inak nema sancu.

A takych trollov co sem chodia provokovat mozem akurat polutovat.

21.09.2017 12:02:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Diacret

Nadávat Ronaldovi do buzerantu a ostatním do d****u to už není kritika,ale ubohost

21.09.2017 10:13:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dumbo

Súhlasím, stále mám pred sebou obdobie, keď sme boli radi za jeden Copa del Rey alebo keď sme vypadávali v osemfinále. Užívam si súčasnú dobu. Určitý pokles musel prísť. Proti slabším tímom, ktoré to u nás zatvoria máme problém a absenciu poriadneho útočníka budem kritizovať aj ja. Stále však verím, že nás túto sezónu zasa potešia peknými výsledkami.

21.09.2017 09:49:03
Ronaldo978
Odkaz na komentáø (kotva)Ronaldo978

A co ako ste po takych kokotskych nakupoch cakali?
Predali najlepsieho stopera a kupili skleneho valleja a v zaklade hra druhy porcelanovy
Predame najefektivnejsieho zaloznika a pride potetovany drevak ceballos
Odide golovy morata a pride mayoral ktory nehral ani vo VFL ktory hral o zachranu
Vraj verni zidanovi
Nemame ziaden styl hry a uz nas opustilo aj stastie na konci zapasov ktore minuly rok vyhralo titul
Zidane nesie za toto tu plnu zodpoveenostSmajlíkSmajlík

21.09.2017 09:56:53
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

no tu sa asi hovori, ze trafena hus zagagala.. hadzat toto na Zidana, ze hraci nevedia pomaly z 5 metrov doklepnut loptu to je na zaplakanie.. clovece uvedom si, ze to co Zidane nedokazal asi ziadny trener Realu v tak kratkom case.. problem je v psychike nasich hracov, trener nemoze vsetko ovplyvnit sam, ti hraci musia mat aj v sebe nejaku silu a vediet sa posunut ked sa nedari, nie ze nedam 2-3 sance a uz budem cely zapas v krci

21.09.2017 10:29:12
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

ano, to ze sa nepriviedol utocnik bola chyba, ale kto nerobi chyby.. pochop, ze vedenia dufalo v tom, ze do utoku bude stacit Ronaldo, Benzema pripadne ten Mayoral.. Ronaldo sa bohuzial hned vykartoval a dostal trest aj ked nespravodlivy, a tym nam vlastne stazil cely zaciatok sezony, nehovoriac o zraneniach ked nam chybali napr 3 stoperi to niekedy neovplyvnis a neda sa na to planovat

21.09.2017 10:31:36
Ronaldo978
Odkaz na komentáø (kotva)Ronaldo978

Ale nebud smiesny
Kto sa ma starat o psychiku a namotivovat hracov?
Zidane
Kto riadil tieto exluzivne prestupy toto leto?
Zidane
Kto vybera realizacny tym doktorov a fyzioterapeutov?
Myslim ze pri tom ma tiez slovo
Tak mi nehovor ze to nie je jeho chyba
Po el clasicu zaspal na vavrinoch a ocividne si myslel ze superi v lige sa budu porazat sami

21.09.2017 17:54:26
Odkaz na komentáø (kotva)"Iker"

pre boha, ale Zidane moze motivovat hracov iba do urcitej miery, nechapes ?.. ani on neni carodejnik, ze mavne prutikom a zrazu budes odolny proti vsetkemu.. hrac musi urobit aj tu svoju cast akoby roboty, a to najst tu silu v sebe inak mu nepomoze nikto.. a opakujem, to ze sa nekupil utocnik bola chyba, aj jeho ale chyby robi kazdy.. uz to ze nasi utocnici potrebuju na gol niekedy aj 20+ striel to uz on neovplyvni a ked si myslis ze ano tak si naivny ako malokto

22.09.2017 10:50:22
polaroid
Odkaz na komentáø (kotva)polaroid

Vidis Iker..suhlasim s tebou. Su veci, ktore nie su ovplyvnitelne Zidanom ako uvadzas

22.09.2017 12:21:25
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cervik

Je to presne tak ako povedal kedysi Casillas: "Môžeš podávať dlhodobo kvalitné výkony, no ludia si aj tak najviac zapamätajú tú jednu chybu ktorú si urobil."
Maximálne súhlasím s dôvodom pre ktorý vznikol tento článok a najtrefnejšie bolo označenie že fanúšikovia sú momentálne hrozne rozmaznaný. Som rád že sa našiel niekto rovnako uvažujúci ako ja (autor článku). Proste palec hore za článok a rovnako hlavu hore, zase budeme vyhrávať veď sme Real Madrid 😉.

21.09.2017 10:03:19
jokersk
Odkaz na komentáø (kotva)jokersk

Palec hore tebe za koment a takisto podvinho-vi za článokSmajlík Tým pádom nemusím písať svoju realciu...

21.09.2017 11:03:05
olinho10
Odkaz na komentáø (kotva)olinho10

SmajlíkSmajlíkSmajlík

vcera som bol strasne nahnevany, uz v prvom polcase som citil, ze to je presne ten zapas, v ktorom ak nedame gol v prvom polcase, budeme sa trapit az do konca, co sa aj stalo a ako ceresnicka bol ten gol betisu...mali sme milion sanci, bohuzial tam nespadlo nic...su aj take zapasy, nic ine nam nezostava, iba verit v zlepsenie, ale nasa domaca bilancia je na povazenie, z troch zapasoch mat 2 body je dost malo...ale som presvedceny, ze sa z toho muzstvo dostane a opat to bude ta masina ako predtym

21.09.2017 10:46:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MaX0

Jasne že sa z toho dostanú, stále je Real najlepsi tým, jedna lastovička leto nerobí. Začiatok sezóny je ideál na to aby po minulej sezóne spadol hracom Hrebienok a sebavedomie, začalo na sebe makať. Takze vítam dokonca aj prehru. Ak to malo prísť, tak toto je ten pravý moment. Najťažšie na tom byt najlepsi je si ten post udržať. Dalsi zápas Real vyhra s debaklom, cr si pozrie messiho výkon a buchne nie 4 ale 5 gólov. Ako Majo gaborik svoju času 😀

21.09.2017 12:40:55
polaroid
Odkaz na komentáø (kotva)polaroid

Hala Madrid Smajlík

22.09.2017 12:21:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Gubzna

Naprostý souhlas, bohužel má Real asi nejhorší "fanoušky" na světě

21.09.2017 10:51:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Chester172

podvinho - dakujem za tento clanok. Plne vystihuje moje pocity. ako si napisal, fanusik ma pravo nesuhlasit s urcitymi vecami. Ale treba to brat aj z toho pohladu ze mi nevidime co sa deje pred zapasom. My vidime len zapas. Som si 100% isty ze vsetci isli do zapasu s cielom vyhrat a tomu bola prisposobena aj priprava a vsetko okolo toho. Hold nevydalo. Netreba hned vsetkych zatracovat a vyhadzovat. Samozrejme, prehrat takyto zapas je velmi zle, nevyhrat doma 3 zapasy po sebe je velmi zle. Ale mi ako fanusikovia s tym nic nenarobime. Musim podporovat nas tym a dufam ze si to vsetko dobre zanalizuju a ze dalsi zapas bude o niecom inom. Odohralo sa len 5 zapasov z 38. sice stracame 7 bodov ale este sa da vyhrat 99. Barca ide jak hodinky teraz, dost mozne preto ze sme ich dva krat po sebe vyklepali bez problemov. Ale aj oni sa zastavia. v kazdej sezone co ssi pametam tak postracali zbytocne body, a radsej som nech Real strati body v prvych piatich zapasoch sezony ako v poslednych piatich

21.09.2017 10:52:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kazatel

Moja rec, som tiez nazoru ze FCB sme nastartovali mi

21.09.2017 10:58:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kazatel

Nasa lavicka je vyrazne slabsia to je fakt, ale treba si uvedomit ze hraci ako Morata a James dlhodobo nebudu spokojny s rolou nahradnika, ani ziadny iny hrac ich kvality. A pocitam ze Kovacic pokial tuto sezonu nedostane podstatne viac minut tak odide. Ligu sme odstartovali katastrofalne, ale ako sa tu pisalo este mame pred sebou 33 zapasov, nic nieje stratene.

21.09.2017 10:55:15
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

S tímhle souhlasím na 100%. Každý tým by chtěl mít nabitou lavičku hráči jako Morata a James, ale tak to prostě dlouhodobě nejde, ti hráči chtějí logicky víc.

21.09.2017 11:34:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)jamarian

Super článok, presne vystihnute. Hlavu hore HALLA Madrid

21.09.2017 11:13:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)agent 007

autorovi Smajlík

21.09.2017 11:22:07
Whyndax
Odkaz na komentáø (kotva)Whyndax

Krásně napsaný článek a to už se pár let nevyjadřuji a jen čtu, jak na FB, tak na této stránce.. ale tohle musím pochválit. Kritizovat se musí, ale konstruktivně a nemlet pičoviny jako Zidane ven etc etc. Jediné co je zjevné a myslím, že to musí uznat prostě každej, že potřebujeme hrota misto Benze, aby se musel začít pořádně snažit, aby si zahrál základ a byla veliká chyba, když nikoho nepřivedli. Představoval jsem si Lukaka, Kane, Dybalu.... Smajlík

21.09.2017 11:22:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Unique

Kritizovat je taková lidská nátura. Když někdo něco dělá, ať už je to cokoliv a dělá to tak jak má, bere se to jako samozřejmost a většinou ho nikdo nepochválí. Jakmile ale šlápne vedle a něco pos*re hned se najde spousta lidí, kteří ho rádi klepnou přes prsty a na jeho chybu upozorní. Smutná realita Smajlík

21.09.2017 12:40:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

V dobrych casech se tym podpuruje snadno, ale v tech tezkych tu podporu potrebuji nejvic, sezona je dlouha, nesmi hrat s tim jezisi Barca ma naskok jako prase, pro Real neni nic nemozny. Bohuzel je pravda to, ze "fanousci" Madridu jsou nejnarocnejsi na svete, pritom si myslim, ze by si Bernabeu zaslouzilo daleko lepsi atmosferu, sakra blba Kometa Brno ma lepsi Atmosferu nez Real Madrid. Ja bych to uzavrel tim, ze nejsme kapela abysme porad vyhravali. Casu na to, aby to vsechno zase otocili ve svuj prospech porad maji. Hala Madrid

21.09.2017 13:08:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MaX0

Ono je to možno tým ako určitú skupinu florentino vyhodil z tribúny a chodia zvlášť turisti...pri pozeraní to vidno že sú to zväčša aziati. Dobre pre kasu, horšie pre atmosféru.

21.09.2017 13:22:48
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)erino23

Ďakujem za článok! Konečne Smajlík

21.09.2017 13:47:27
LuckyShot
Odkaz na komentáø (kotva)LuckyShot

Fanoušky má každý klub různé. Má fanoušky, kteří týmu fandí, jen aby byly před kamarády hustí, že fandí Realu a že fandí klubu, který to minulou sezónu drtil. Pak fanoušky, kteří milují Ronalda a půjdou zkrátka vždycky s ním a pak ty správné fanoušky (slušné), kteří nevyhazují trenéry a hráče po neúspěších. Každý klub tyhle fanoušky má, ale na internetu je zkrátka musíte tolerovat, s tím už se zkrátka nedá nic dělat. Hloupé názory a urážky tu čtu pořád, takže pro mě dobrý článek, ale naprosto zbytečný.

K současné situaci jedna věc a to, Zidanovo "Nepotřebujeme útočníka" V takovýchto situacích mohl Moratovi líbat nohy, protože přišel na hřiště a rozhodl, ale on chtěl hrát základ a prostě Francouz Francouze ze základu nevyndá a bojím se, aby právě na tohle Real v letošní sezóně nedoplatil Zatímco v minulé sezóně byla lavička vysoce kvalitní, tak do letošní sezóny Real hodně oslabil a když se podíváme, tak včera tam Zidane zkrátka neměl pro oživení hry koho dát, protože nemá

21.09.2017 14:27:46
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi10

Ptám se,kritizujete výkon,nebo výsledek? V tom je veliký rozdíl. Mě se nezdálo,že by se někdo na hřišti flákal. Já viděl celý zápas a bylo to odmakané do poslední minuty.

21.09.2017 14:48:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)robO299

výborne napísané!!!

ale takto, asi si aj ty uvedomuješ, že sa týmto nič nezmení...múdry človek pochopí, prečíta, možno sa zamyslí, ale ten zbytok ľudstva si možno prečíta 2 odseky a napíše tu nejakú blbosť...a potom, keď sa niečo vyhrá, bude sa tu byť do hrude, aký je fanúšik...a áno, aj ja som nahnevaný, keď sa prehrá, ale aj tak si neviem predstaviť, že by som tu vypisoval, že si už nepozriem ďalší zápas, alebo že je to strata času a podobne...

21.09.2017 14:58:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi10

Mě se ten zápas prostě líbil. Napínavé až do konce,bohužel to nevyšlo. Ale předvedená hra dává jistotu,že hrajeme pěkný fotbal a ne kopanou. Prohráli jsme bitvu,ne však válku .

21.09.2017 15:10:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Linzi

DÍKY za tento článek! Naprosto souhlasím! Je jednoduché fandit, když se daří a naopak velmi těžké zůstat věrný, když se nedaří! Snažme se o to, lidi!!! V dobrém i ve zlém...A propos, když se vám nebude dařit: Co víc oceníte, když si do vás někdo ještě ,,kopne" nebo vás (soucitně) povzbudí?!... Ať si odpoví každý sám... !Hala Madrid!SmajlíkSmajlík

21.09.2017 17:20:57
UnrealTom
Odkaz na komentáø (kotva)UnrealTom

Prostě nám to tam nepadá no hlavně doma šancí mraky ale goly žádný je to smůla, ale nehrajeme zase tak špatně v zadu to trochu skřípe ale taky je to tim stylem co hrajeme, věřim že od příště nastartujeme vítěznou šňůru

21.09.2017 17:22:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Tomas4

Jestli si to čtou nebo kdyby si to přečetli fanoušci jiných klubů tak by se nám vysmáli jak se mezi sebou madridistas v posledních letech hádají. Real by si od fanoušků za to co pro ně vyhrál jednotu a ne hádky. Fandím jim už 16 let a rekl bych ze za posledni roky sem prisli fanousci co jim jako fandi ro nebo trochu vic a rikaji si fanousci ale neprozili s realem casy dobre i zle.

21.09.2017 17:24:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Tomas4

Ma tam byt zaslouzil jednotu za chybu se omlouvam

21.09.2017 17:26:04
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

https://scontent.fbts2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/p480x480/21616530_520477238298097_3932490023643162757_n.jpg?oh=561973e9b0fdac8b024854aed3fdddc8&oe=5A4B663E

toto velmi presne vystihuje ako sa po vcerajsku citim...

21.09.2017 17:38:45
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

mna vazne mrzi ten rekord , ktory mohol byt. aspon sme ho vyrovnali, ale prekonat by bolo lepsie.
liga je dlha, zaciatok sice zly, ale stale mozme ligu easy vyhrat, len uz treba zacat vyhravat.

21.09.2017 17:53:23
LuckyShot
Odkaz na komentáø (kotva)LuckyShot

Já si naopak myslím, že vyhrát ligu zase tak easy nebude, jak říkáš. Mnoho fanoušků tvrdilo, že Barcelona z minulé sezóny byla za poslední roky ta nejhorší a přece jen ta cesta v závěru nebyla úplně jednoduchá. Jaká ta cesta bude ale teď, když Real oproti loňsku oslabil a navíc už hned od začátku ligy se dostal do obrovského tlaku? Je jasné, že na zaváhání už nemá Real ani v nejmenším čas a je také jasné, že i Barcelona někde ztratí, jenže zase se nedá předpokládat, že Real už do konce sezóny neprohraje jediný zápas. I když je to pro Real nestandartní, tak v zimě by měla přijít posila do ofenzívy ať se to Zidanemu líbí nebo ne.

21.09.2017 18:25:13
SUP1
Odkaz na komentáø (kotva)SUP1

Včera po prohře, kterou jsem těžce nesl a nesu se mi nedařilo usnout z naštvání. Ale dnes bych za Real opět dýchal a je to Náš Bílý balet a proto vždy za ním budu stát. Pojďme všichni: HAL MADRID Smajlík

21.09.2017 21:02:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dod1al

Podvinho ďakujem za článok s myšlienkou,obsahom aj výzvouSmajlík. V dnešnej anonymnej digitálnej dobe sa nemáš možnosť dozvedieť "who is who?" a ťažko aj to,kto je fanúšik Realu...ja som dlhoročný fanúšik Realu a zapríčinilSmajlík to môj otec,ktorý mi rozprával o bájnom tíme v bielych dresoch v čele so "Strieborným šípom" Di Stéfano-m ,Gento-m,Puskás-om,Santamarí-om hrajúcimi v chráme futbalu Santiago Bernabeu a ich hra sa podobá baletu-tancu okolo lopty...ešte som nechodil do školy,bránkové konštrukcie boli hranaté a ja som prepadol vášni a obdivu k Realu Madrid CF. Trvá to doteraz a prežíval som s Realom obdobia hojné aj neúrodné. Ja zároveň s Realom obdivujem aj svojich kamošov,ktorí fandia rovnako vášnivo Hibernianu Ediburgh, Ajaxu, BVB,Liverpoolu,dokonca Milwalu bez ohľadu na aktuálne schopnosti a možnosti vyhrávať trofeje. F.Pérez povedal motto-"ak by Barca nejestvovala,Real by si ju musel vytvoriť,lebo len v najťažšej konkurencii možno napredovať až na sa

21.09.2017 22:48:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dod1al

vrchol...". Ja sa neohliadam na Barcu,nezávidel som im úspechy a skvelé výkony,neprajem nikomu nič zlé a neteším sa zo zranení kľúčových hráčov súperov. Prečo /?/ lebo život na Zemi sa riadi zákonmi kvantovej fyziky,aj viera je v súlade s aksiomatickými pricípmi a aké emócie a energie do vesmíru vysielame, také zosilnené sa k nám z vesmíru vracajú späť. Ak fanúšikovia Realu budú vysielať pozitívnu energiu,táto sa ich milovanému tímu vráti ešte znásobená...
- P.S. mám pocit,že tieto čiastkové neúspechy Realu sú zákonitým dielom pýchy,straty rešpektu a absencie empatie k hráčom a klubu,ktorý priniesol fanúšikom toľko radosti a pocitov šťastia, lebo žiadny strom nerastie do neba a šťastie netrvá večne...Smajlík HALA MADRID!!! Góól,góól,góól

21.09.2017 23:00:49
polaroid
Odkaz na komentáø (kotva)polaroid

dod1al...student filozofie ze ?

22.09.2017 12:23:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dod1al

...ani náhodou, len som životné skúsenosti a potvrdené životné aksiomy aplikoval na tému fanúšikovstva... Smajlík

22.09.2017 16:15:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Jose7

Ono to mate tak, ked sme uplne skvelym sposobom presli Barcu tu aj tam, ked sme pomerne s prehladom dali United a za prve tri zapasy v novej sezone sme vyhrali 2 trofeje, tak sa kazdy tvaril akoze to tak ma byt nic ine sme ani neocakavali... Vsetko bolo uzasne, Zidane bol genius, Asensio dostane o rok zlatu loptu, Ronaldo bude davat dva goly na zapas do smrti a snura zapasov v ktorych skorujeme neskonci... Teraz sa tri zapasy nepodaria, tymto to nechcem ospravedlnovat nemalo by sa to stavat a uz vobec nie doma, no a zrazu uz vsetci nakladaju kazdemu kto pride do rany. Vsetci hraci su neschopny, dozvedame sa ako tomu Zidane vlastne vobec nerozumie, ako ma pred kazdym zapasom dopredu nachystane striedania a ... Uplne suhlasim s myslienkou v clanku-az privelmi sme si zvykli na trofeje a na uspech. Klubu sa fandi preto, pretoze k nemu mate nejaky vztah, vase, zapalenie, pretoze Vam prinasa radost, trapenie a vsetko prezivate s nim... Ak chcete fandit uspechu, staci pockat do konca sezony

22.09.2017 13:59:19
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hagi10

Naprostý souhlas,dobře jste to napsalSmajlíkSmajlíkSmajlík

22.09.2017 14:36:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)woda14

Jednou Real, navždy Real! Kdo nehral nikdy fotbal, nemůže soudit a kdo hral, nehral tak vysoko, aby mohl! Hala Madrid!!!

22.09.2017 20:39:35