Komentář ke článku:

Ronaldo s Pepem to dokázali. Portugalci slaví zisk první mezinárodní trofeje

Autor: Larin, vydáno: 10.07.2016 23:28
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


Fildakulda
Odkaz na komentáø (kotva)Fildakulda

Když takhle hráli Atleti celej svět je obdivoval a pak začnou hrát Portugalci stejně a každej je kritizuje.

10.07.2016 23:38:02
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)forrest37

presne moje slová.Laco Borbély a spol sa nad nimi rozplývali a teraz mu to isté v bordovom nevonia...Smajlík

11.07.2016 14:15:57
jokersk
Odkaz na komentáø (kotva)jokersk

Ronaldo si to zasluzi uz len za ten couching na konci zapasu Smajlík

10.07.2016 23:38:51
xxxDM19xxx
Odkaz na komentáø (kotva)xxxDM19xxx

Zlatý míč na 100% CR7 Smajlík

10.07.2016 23:39:22
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)kcidd

na to si prisel jak? SmajlíkSmajlík

11.07.2016 11:45:03
Mich4el
Odkaz na komentáø (kotva)Mich4el

to je uplne jasne ...neni o cem mluvit a muzes se smat na plnou hubu...maximalne mu konkuroval griessman suarez ...ted uz nikdo

11.07.2016 19:09:13
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)kcidd

vzdyt ronaldo hraje uplnou tuzku tvl :D messi na copa america predvedl neco uplne nesrovnatelneho s ronaldem... nehlede na cele jaro... :D

11.07.2016 19:50:20
Mich4el
Odkaz na komentáø (kotva)Mich4el

jezis tady zase dolezl nekdo z FCB...messi byl neviditelny cele jaro nehlede na zraneni ktere mel...absolutne se nemuze srovnat s tim co predvedl Suarez a ten letos stejne nemuze predcit CR7 i kdyby chtel...takze bud rad za to jestli messi bude mezi trema a divej se na veci realneSmajlík

12.07.2016 09:50:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Zranění měl na podzim. Na jaře hrál naopak velmi dobře. Zde jsou pouze surová čísla Messiho a Ronalda za rok 2016: Ronaldo: 32+11, Messi: 34+23. Pro zajímavost ještě Suarez: 34+17, Griezmann: 26+7, Ibrahimovič: 33+8.

12.07.2016 10:10:56
Mich4el
Odkaz na komentáø (kotva)Mich4el

ver mi, nebude to stacit, aby ho letos trumfl...musis objektivne brat, aby jsi byl vyhlaseny nej nej nej musis i neco vyhrat, mozna by jsme se hadali, kdyby ta argentina vyhrala, ale takto...A uznejme Griesmana, ktery nema takovou podporu utoku a zalohy jako fcb a rm a prece tyhle statistiky...top

12.07.2016 12:07:14
Mich4el
Odkaz na komentáø (kotva)Mich4el

Finálová porážka přebila, že turnaj zakončil jako nejlepší střelec, šest branek je nejvíc kromě roku 1984, kdy se devětkrát trefil Michel Platini.
Ale ještě jinou trofej měl Griezmann v hlavě. „Chtěl jsem vyhrát tohle finále a pak bych možná mohl myslet na Zlatý míč. Ale takhle... To Cristiano Ronaldo vyhrál nejdůležitější soutěže, takže je to jasné.“
Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/antoine-griezmann-po-finale-mistrovstvi-evropy-fup-/euro-2016.aspx?c=A160711_075831_euro-2016_ot

12.07.2016 12:57:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Ano, pokud se to má brát jako kombinace individuálních a týmových úspěchů, tak není o čem, tam teď Ronaldo jasně dominuje ( pokud nebude do konce roku stár kvůli zranění, jak to bohužel vypadá). Ale alespoň pro mě, je to stále individuální ocenění, které by mělo brát v potaz pouze individuální schopnosti, proto tvrdím, že v tomto mém měřítku je to stále vyrovnané, protože po čistě individuální stránce je na tom více na hráčů na stejné úrovni. Ale stejně není žádně pravidlo, stejně hodnotí kapitáni a trenéři, kde někdo ctí individuální kvalitu, někdo ctí své kamarády a někdo ctí hlavně týmové úspěchy.

12.07.2016 22:25:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Ale jak říkám, prezentuji jen svůj názor, je pravdou, že úspěšnost tipování vítězů na ZM nemám zrovna valnou. Když sem tipoval Ronalda, vyhrál Messi, když sem tipoval Messiho, vyhrál Ronaldo. Ne pokaždé, ale párkrát to tak bylo Smajlík

12.07.2016 22:28:45
Mich4el
13.07.2016 07:55:16
MartyRMCF
Odkaz na komentáø (kotva)MartyRMCF

povšimtěte si těch zmrdů co to nemaj :D a povšimněte si, jak všichni nechtěli aby to CR konečně měl a definitivně ukázal, že je lepší než Messi. :))))))))) ANO K***A

10.07.2016 23:39:23
LuckyShot
Odkaz na komentáø (kotva)LuckyShot

V čem ukázal že je lepší? Že se zranil a koučoval tým z lavičky? Smajlík

10.07.2016 23:40:38
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Nemusel kopat penaltu v prodloužení Smajlík
Jak to dopadlo pro Argentinu asi každej ví
Kdyby Messi skončil na lavičce, tak Argentina možná vyhraje Smajlík

10.07.2016 23:44:54
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Po prodloužení* Smajlík

10.07.2016 23:45:18
MartyRMCF
Odkaz na komentáø (kotva)MartyRMCF

Přesně tak :))) !!!!

10.07.2016 23:52:10
MartyRMCF
Odkaz na komentáø (kotva)MartyRMCF

haha, koukám, že jsem nalitej napsal pěknou s***ku Smajlík každopádně to konečně Ronaldo dokázal a posunul se o ten jedinej stupínek výš než Messi Smajlík Už můžu v klidu umřít.

11.07.2016 08:02:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mateusz

tak aspon že je tu nějaká sebereflexe :D Smajlík

11.07.2016 10:28:15
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

To jsou panečku finále!!!
Ať už Liga Mistrů, Evropská Liga, Copa América, FA Cup, EURO a promiňte, že to sem dávám, ale i Stanley Cup!!!
Všechno vyhráli týmy, kterým jsem fandil! SmajlíkSmajlík

10.07.2016 23:39:28
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

Sorry, vyhrály* ale co, je skoro půlnoc a jsem v eufórii!!!!!! Joooo

10.07.2016 23:40:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

Ano!!!!!!!!!!!!!SmajlíkSmajlíkSmajlíkSmajlíkSmajlík

Fakt mám radost

10.07.2016 23:45:19
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

Fakt mám kurevskou radost lidiSmajlík

10.07.2016 23:45:42
C1R9I8S5
Odkaz na komentáø (kotva)C1R9I8S5

V tom studiu jsou tak nas*aný!!! Chudáci Smajlík
A jak byla Francie namistrovaná, všechno připravený pro mistry a ono nic!!! Bez Benzemy a Varana jsem to těm Francouzům fakt nepřál

10.07.2016 23:54:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)kubci

ja tiež som im to neprial a najma kvôli benzemvi

10.07.2016 23:59:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

No jo, začalo to Řeckem a od té doby se to objevuje čím dál tím více. Nevítězí fotbal, ale beton, snad bude zase líp.

11.07.2016 00:05:17
Jedi knight
Odkaz na komentáø (kotva)Jedi knight

Zaujímavé čítať, ako niektorí barcafans sa stále pýtajú, prečo by mal Ronaldo získať ZL. Odrazu su hlavné štatistiky :D

11.07.2016 00:24:11
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

tak hlavně je nesmysl mluvit teď o zlatém míčí, když nás čeká ještě celý podzim.

11.07.2016 00:28:37
Jedi knight
Odkaz na komentáø (kotva)Jedi knight

To je pravda, ale jeseň málokedy rozhoduje. A kto si ZL viac zaslúži, ako víťaz LM (najstrelec) a ME ? Messi či Suárez ? Ťažko.

11.07.2016 00:47:19
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Je to individuální trofej a podle toho by se mělo rozhodovat. Upřímně? Pro mě stále (zatím samozřejmě) je to právě Suarez. Ronaldo dal spoustu gólů v Lm už na podzim, to je nyní k ničemu a jeho přínos v jarní části nebyl takový, jako jsme zvyklí. Za LM a ME má týmovou trofej, nyní na ME 3 góly a 2 asistence, což není špatné, ale třeba Messi i přes prohrané finále nasbíral za 5 zápasů 5 gólů a 4 asistence, čili individuálně velice výborná čísla, takže je to stále otevřené a bude právě rozhodovat podzim.

11.07.2016 01:00:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

http://www.oddschecker.com/football/football-specials/ballon-dor/player-of-the-year

Smajlík

11.07.2016 06:30:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

A tohle má něco znamenat? Kolik byl kurz těchle sázkovek před ME na vítězství Portugalska?

11.07.2016 07:23:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

tohle má znamenat, že o vítězi Zlatého míče nikdo nepochybuje. Doufám tedy, že jsi se oháněl statistikami i loni pří vítězství Messiho, když to bylo v sezoně, kdy dal Ronaldo 48 golů jen v lize.

11.07.2016 07:34:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

jinak proč sem taháš kursy na Portugalsko? To je naprosto irelevantní. Tohle jsou kursy na Zlatý míč a Ronaldo je megaaaa favorit. Vítěz LM a vítěz Eura. Smiř se s tím. Navíc největší část se vždy hlasuje koncem léta :)

11.07.2016 07:36:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Irelevantní to není, ukazuje to, že kurzy nemusí nic znamenat. Jinak my si celou dobou nerozumíme. Mně je šumafuk, kdo vyhraje ZM, jenom chci celou dobu říci, že je brzo o tom mluvit nyní, když je celý podzim před námi a ten může kartami zamíchat a za druhé se snažím poukázat, že se jedná o individuální trofej, ne týmovou. Často se tyto věcí míchají dohromady, podle toho, jak se to komu hodí, ale furt si myslím, že týmové úspěchy by v této trofeji neměli hrát roli, případně zcela minimální, nic víc, nic míň.

11.07.2016 08:47:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

to Euro je prostě úspěch jako kráva. I když nehrál v top formě, tak prostě tam nechal všechno. Ronaldo hrál na jaře dobře, do té doby než se zranil, hrál dobře, má dva nejvyznanějším tituly, co mohl získat, stal se nejlepším střelcem Realu v LM. Suarez dotáhl Barcu double, ale prostě to Euro je prostě nejvíce.

11.07.2016 09:45:19
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

Smajlík tvl píšu jako hovado. Samé prostěSmajlík Jsem evidentně unavený.

11.07.2016 09:46:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Jo, každý to vidí jinak, s tím nemám problém, od toho je diskuse.

11.07.2016 09:58:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)El Raúl

Tak keď to berieš individuálne, tak len čisto od oka odhad Smajlík je taký, že Suarez ani žiadny iný hráč ešte stále ani len nesiaha na Leovu a Crisovu úroveň. Takže za mňa to stále je o tých dvoch (už to dlho trvať nebude, Cris už má svoj vek) a za tento rok medzi Crisom a Leom je to Ronaldo. Proste tí dvaja sú inde...

11.07.2016 11:41:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Rozhodně, ty dva mají už několik let neskutečnou úroveň, přesto si myslím, že letos ji poměrně dokázal nabourat Suarez.

11.07.2016 14:44:30
Mich4el
Odkaz na komentáø (kotva)Mich4el

neni o cem mluvit...vyhrat nemuze nikdo jiny, nez vitez LM a ME nikdo jiny..

11.07.2016 19:12:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

To ale Ronaldo nevyhrál, to vyhrál tým a to je ten podstatný rozdíl.

11.07.2016 21:45:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

a on byl největší hvězdou těchto týmů. Tady prostě není o čem. Tak jasného favorita na Zlatý míč jsme tu dlouho neměli.

11.07.2016 22:44:01
jokersk
Odkaz na komentáø (kotva)jokersk

Ronaldo ma asistencie 3. Kvalita ME a Copy sa neda porovnavat. Na Cope pada omnoho viac golov.

11.07.2016 06:36:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Doraženou střelu neberu jako asistenci. Nebo měl ještě nějakou? Padá o mnoho víc gólů, protože tam týmy ještě stále chtějí hrát fotbal a to je dobře.

11.07.2016 07:25:40
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

padá více golů, protože tam chybí kvalita. Jen Chile, Argentina a možná Kolumbie by měla teoretickou šanci uspět na Euru, jinak jsou to týmy bez taktiky či kvality.

11.07.2016 07:35:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Tak s tím rozhodně nesouhlasím, ale budiž, každý to vidí jinak.

11.07.2016 08:48:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

Copa je oproti Euro asi xkrát méně prestižnější a kvalitnější. Ono se stačí podívat na poslední mistry světa. Od roku 2006 vládnou Evropané. Brazilci měli v roce 2002 Ronalda, který hrál úplně jinde než ostatní, ale od té doby Jižní Amerika neskutečně klesá na kvalitě.

11.07.2016 13:48:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Copa je neskutečně prestižní, vím to, nějaký čas jsem žil v Argentině. Tam zase vůbec neřeší "nějaké" Euro. A co se týče vítězů, tak to není jen o nich. Na posledním MS byly 4 týmy z Jižní Ameriky a 4 z Evropy, čili vyvážený počet, jen Němci kvalitativně převyšovali, zbytek byl vyrovnaný. Kvalitativně je CA obdobná Euru, samozřejmě pro spoustu Evropanů je nezáživná, proto mají tendence jí devalvovat.

11.07.2016 14:43:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

Turnaj o dvou týmech, jinak výsledky jako 7:0, 5:1 apod. devalvují úroveň Copy. Naprostá ostuda je pak Brazílie...

11.07.2016 14:50:20
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Rozdíl je hlavně v tom, že jihoameričané nepřestávají za stavu 1:0 hrát, ale ženou se za dalšími góly. Evropský mezinárodní fotbal mě v tomhle poslední dobou začíná hodně štvát, dát na 1:0 a pak to nějak dokopat, případně betonovat hned od začátku a spoléhat na jednu standartku. Tohle prostě není fotbal podle mého gusta. A myslím, že většiny z nás. V klubové sezoně tady taky často nadáváme, jak proti nám soupeř jen betonoval a nesnažil se hrát fotbal. Maďaři například ukázali, že se dá hrát pěkný a odvážný fotbal i bez potřebné hráčské kvality.

11.07.2016 15:01:20
jokersk
Odkaz na komentáø (kotva)jokersk

Sposob branenia a taktika europskych timov je niekde uplne inde. Urcite je tazsie a prestiznejsie uspiet na ME ako na cope, kde je vacsina timov len do poctu.

11.07.2016 15:51:57
beckham23
Odkaz na komentáø (kotva)beckham23

Tak Ronaldovi to samozřejmě moc přeji, stejně tak Pepemu, ale zkrátka jsem jim nemohl fandit. Chápu, že podali skvělý taktický výkon a bojovali, ovšem tvrdit že to je zasloužené vítězství je dle mého odvážné. Přiznávám, že mám slabost pro francouzskou reprezentaci, zkrátka, jsem z toho zklamán. No snad si to Ronaldo užije a jeho zranění nebude nic vážného. Smajlík

11.07.2016 00:43:41
Raul__7
Odkaz na komentáø (kotva)Raul__7

parada, toto je moment, na ktory cakal CR celu karieru od smolnej prehry pred 12 rokmi na domacom sampionate, nikto okrem neho a Carvalha nepozna ten pocit, ktory teraz prezivaju Francuzi, Portugalci si mozno viac zasluzili vyhrat to euro 2004, ale ani na vitazstvo Grecka sa historia nepyta, Portugalsko nevyhralo najkrajsim stylom hry, ci dominantnym sposobom, ale s obrovskou davkou stastia a bojovnosti...no nemalo ani kaderna nejake svetoborne vykony, viaceri hraci by vo finale takej LM ani neboli, kedze nie su uplny top level, aj s tym muzstvo s kapitanom CR vyhralo, finale to bolo smolne a zdalo sa, ze aj vysledkovo, ale ten jeho koucing bol epic, a potom vitazili z minima maximum, kto vyhra zlatu loptu je v tuto chvilu nepodstatne, toto je trofej, ktoru Ronaldo chcel a ktora ma daleko vacsi vyznam nez zlata lopta, ktora je subjektivna a kde hlasuju hraci bud podla kamaratstiev alebo podla mena v odlahlych statoch...Parabens PortugalSmajlík

11.07.2016 01:56:19
rickyKAKA
Odkaz na komentáø (kotva)rickyKAKA

Dufam ze Cristiano bude v poriadku

11.07.2016 06:34:04
mesutronaldo
Odkaz na komentáø (kotva)mesutronaldo

Konečne sa Crisovi podarilo, po čom túžil strašne dlho Smajlík

11.07.2016 07:18:11
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

Tento ma pobavil z FB:
Messi deserve to win Ballon d'or,he didn't pay tax,he did quit international football,he even scored a Rugby penalty against Chille.What more do you want from him ? Smajlík

11.07.2016 09:02:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)kcidd

kde je ten vtip? mimofotbalova zalezitost, ukonceni repre kariery potom, co byl na mistrovstvi jejich jasne nejlepsi hrac, a nepovedena penalta rozhoduji o zlatem mici?

11.07.2016 11:47:32
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Best

Co tu dělá naštvaný fan barcy Smajlík ? Smiř se s tím, že hodně pravděpodobně získa ZL CR7. Je to jako porovnávaní La Ligy a Španělského poháru VS Liga mistrů a EURA. To že hrál CR7 špatně na EURU taky nemůžete říct, protože je nakonec v základní 11 Eura Smajlík

11.07.2016 17:46:54
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

Chod si dať lieky...
Nebol to môj vtip ale iba koment z FB a btw no prepáč ale pre mňa to je zbabelé nič viac... ukazalo sa kto je pravý leader. Ani ja sám som tomu neveril že portugalsko môže uhrať niečo viacc ako štvrťfinále ale som rád že som sa mýlil.
Messi nemá šancu na zlatý míč s takým správaním, a budem rád ak skončí tretí v tejto ankete.

11.07.2016 19:00:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Jak se na tomto mistrovství projevilo, že Ronaldo je pravý leader? A jakto, že Messi nemá šanci na zlatý míč "s takým správaním"? Co provedl? Já jsem Ronaldovi úspěch s nároďákem přál, i když ten fotbal byl prostě katastrofální, ale hrál prostě hluboko pod svoje možnosti, nevím jak se mohl ukázat jeho leader skill. Messi byl na CA bohužel daleko lepším a platnějším hráčem pro svůj tým než Ronaldo na tomto ME, nechápu, že "jen" vítězství na ME vede k takové glorifikaci když na minulých turnajích byl daleko lepší i když Portugalci nezaznamenali úspěch.

11.07.2016 21:42:58
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

Griezman Suarez Ronaldo- hned 3ja lepší hráči tento rok.
Vieš čo znamená byť leadrom ? Mýliš si to s najlepšim/najplatnejším hráčom.
Prečo by som hovoril iba o ME ? Predsa aj klubový prejav sa počita nie ?

12.07.2016 09:04:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Práve, že vím moc dobře, co znamená být leader. Při vší úctě, to Ronaldo není.

12.07.2016 09:59:50
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

A kto je podľa teba ?
A je podľa teba Messi leadrom ?

12.07.2016 10:12:05
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Není třeba sem hned tahat Messiho, ale když už, tak ne, Messi taktéž ne. Ono najít leadera je hodně těžké. Opravdový leader nedávné minulosti byl třeba Puyol.

12.07.2016 10:24:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

ty jsi trapný cirkusák Smajlík Už táhni. Už jsi se odkopal už několikrát. Všichni hráči z Portugalska k němu vzhlíží, nazývají ho skvělým leadrem, CR7 měl několik proslovů. Udělal vše pro tým a ty ho nenazveš dobrým leadrem? Jdi do cirkusu ignoranteSmajlík

12.07.2016 17:13:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

No jo, odkopal ses výborně, člověk má jiný názor a hned musí být "cirkusant". Až povyrosteš, tak se můžeme pobavit znova, s puberťákem již nehodlám ztrácet čas. Stejně tak vzhlíží spoluhráči k Messimu, taky tvrdí jaký je to leader, jenže spoluhráči neřeknou nic proti své největší hvězdě, to musí vědět snad každej tupec, ale je to jasný, spoluhráči řekli, tak to platí. Ne, Ronaldo není leader a nikdy nebude.

12.07.2016 22:03:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

https://www.instagram.com/p/BHsy6rIAqx3/?taken-by=luisnani&hl=cs

12.07.2016 22:51:18
gianir
Odkaz na komentáø (kotva)gianir

Že prý neni leader??SmajlíkSmajlík
https://youtu.be/2clCeBCioyg
https://youtu.be/siJbbRB6QnASmajlík

12.07.2016 18:20:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Jaký byl špatný leader jsme mohli vidět vícekrát než tento jeden příklad, kdy skutečně povzbudil hráče. To divadlo ve finále není žádný "leader skill" ale trapnost. Ve skupině i později několikrát nedostal přihrávku, začal se vztekat, rozhazovat rukama, místo aby spoluhráče povzbudil, ne takhle se správný leader nechová. Leader nestojí sám při penaltách, když se ostatní drží kolem ramen, leader se neraduje sám, když spoluhráč vsítí gól ve 119. minutě. Leaderem není ani "leklá ryba" jako je Messi. Ne, fakt ne. Těším se na další komentáře, posílající mě jako "cirkusanta" do pryč.

12.07.2016 22:15:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

Smajlík Není nad to opakovat s***ky od Šmicra a Bergra. Není ty stydno Cirkusáku? Chápu, že nezvládáš, že CR7 je od neděle nesmrtelný, je 100% vítěz ZM, ale už jsou ty nářky fakt trapné. Proč se takhle ponižuješ? Odpluj zpátky na stránky Cirkusu a dej pokoj trapkoSmajlík

12.07.2016 22:48:24
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Seš k smíchu ty děcko jedno. Koukám, že člověk musí bezmezně obdivovat Ronalda nebo obecně Real, nemůže napsat nic, co je jen trochu proti, hned je označen za fanouška Barcelony Smajlík To je tak směšný, stačilo napsat poznámku, že Puyol (tedy samozřejmě cirkusant) byl pravý leader a hned se z tebe stane studna nadávek a trapných dětinských výkřiků. Škoda, že to nezvládáš, do té doby s tebou byla diskuse poměrně fajn, i když jsme měli odlišnej názor, ale jedna pochvala někoho "z cirkusu" a působí to na tebe jak červený hadr na býka. Nechápu no, tak jdi spát a sám sebe pochval, jak si to nandal fanouškovi cirkusu, co se vydává za fanouška Realu. Když ti to udělá dobře, tak proč ne.

12.07.2016 23:11:35
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

Děcko? Člověk co musí opakovat s***ky po Šmicrovi má drzost psát někomu, že je děcko? Fanoušek Barcy(i dle tvých minulých komentů), co leze na web konkurenta a tam se vydává za jeho fanouška, má drzost někomu říkat děcko? Je mi zle, co předvádí Culés v posledních dnech.

12.07.2016 23:21:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Co říkal Šmicer ve studiu nevím, nedíval jsem se v čechách , jestli říkal to samé? No tak říkal, tak má stejný názor, opět nic víc, nic míň. Ano děcko, jen děcko dokáže reagovat tak podrážděně a jelikož si začal tak reagovat až po mém komentu, kdy sem vychválil Puyola, tak je to tuplem jasné. Dobře, dávám druhou možnost, buď děcko nebo fanatik. Zkrátka zkratkovité myšlení, buď černá nebo bílá, není přípustná žádná třetí možnost, napsal Puyola jako správného lídra, napsal, že Ronaldo není lídr => to určitě musí být fanoušek Barcelony. Zkrátka nedokážeš respektovat cizí názor.

12.07.2016 23:38:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

Mohl jsi napsat Raula, ale to bys nemusel být Cirkusák s velkým C. Takže už nezapírej nechutný pokrytče. Je mi z tebe zle.

12.07.2016 23:48:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

Takže správný koment měl vypadat. " Z nedávné minulosti Puyol nebo Raul" nebo ještě lépe " Z nedávné minulosti Raul". Dobře píšu si, za všech okolností při pohledu do minulosti dávat za příklad jen hráče Realu nikoliv Barcelony, jinak jsem fanda Barcelony, tak fajn. Opět krásná ukázka zkratkovitého myšlení. Čistě náhodou jsme toto téma s jedním kamarádem, fanouškem Barcelony, nedávno probírali. Ten jako pravé leadery uvedl následující dva: Raul, Zidane. Asi mu řeknu, že je jen nechutný pokrytec, když jako fanoušek Barcelony nezmínil Puyola.

13.07.2016 00:01:46
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

Jasně vytáhni imaginárního kamaráda z Barcy, všichni ti pak uvěří, že jsi fanda Realu, i přesto že jsi uvedl jako leadra Puyola Smajlík

Ty jsi srandovní figurka až je mi tě líto, asi smutný život, co, když se musíš vydávat za fanouška Realu...

13.07.2016 00:09:32
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

No, mohl bych toho vytáhnout více, ale to už by tvoje nervová soustava asi neunesla. Samozřejmě, že je imaginární, mám přece kolem sebe jen fanoušky Realu, to je přece jasné. Náramně jsem se teď pobavil. Představ si, že mám za kamarády fanoušky Realu, co řadí výše Messiho než Ronalda, dále si představ, že mám i za kamarády fanoušky Barcelony, co řadí výše Ronalda než Messiho, není to na tebe moc? Dokáže to tvůj mozek ještě pobrat? Asi ne, když kritika mířená do vlastních řad a pochvala největšího rivala pro tebe znamená, že se člověk za fanouška Realu jen vydává. Ano uznávám, asi nejsem ten správný fanoušek.

13.07.2016 00:18:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

SmajlíkSmajlíkSmajlíkSmajlík

Ty máš bujnou fantazii, začni psát fantasy

13.07.2016 09:44:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)George69

No jo, jednoduché vidění, každej se nepohybuje jen mezi fanatiky. Tím končím, nehodlám dál ztrácet čas, zdar v jiné diskusi.

13.07.2016 10:03:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)kcidd

jake spravani mas na mysli? napr. podavat na copa america lepsi vykony nez ronaldo na mistrovstvi evropy?

11.07.2016 23:04:02
Raul__7
Odkaz na komentáø (kotva)Raul__7

su tu aj ini Griezmann, dva raz bol hlavnym ofenzivnym tahunom svojho timu az do finale, ktore jeho muzstvo smolne prehralo, Bale, lider Walesu a hlavny tahun Realu, ked mal CR problemy so zranenim, Suarez, 40 golov a velmi vyrazna postava pri uspechoch Barcy v La Lige...CR tam bude, ale individualne na tomto Eure neukazal nijaky nadstandart, az by som povedal, ze herne a hlavne strelecky to nebolo uplne ono, Portugalci vsak mali dobry team spirit a potiahli to aj ini, od ktorych sa to necakalo... som zvedavy, ci je toto Messiho rozhodnutie konecne, mozno chce, aby ich trenoval Cholo, ale uvidime, myslim, ze do top 3 sa Messi dostane aj ked by sa dalo nad tym polemizovat, ale system hlasovania uz je raz taky, odhliadnuc od toho kto kolkokrat vyhral ZL sa stava tato anketa fraskou a preto hadat sa ako to bude je detinske

12.07.2016 01:09:06
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

Tax.
Skončil v repre. (aj keď pravdepodobne dočasne)
A je mi jedno aky kto má nazor ohľadom tax, jednoducho či sa to niekomu páči či nie či ťa štát zbytočné a nespravodlivo okráda, je to zákon a toto by nemal byť nejaký "vzor" futbalistu roku 2016 Balon d or nieje iba o futbalovej stránke.
Skončiť v repre ? Ja osobne by som sa hanbil má to byť česť a ktomu keď ste najlepší futbalista za posledný rok a keď ku vám vzhliada toľko vlastencov. Aj tú penaltu mu už ľudia odpustili aj keď stale ich to určite bolí, ale jednoducho takto utiecť ? Neviem čo je za tým ale je to smutné až zbabelé.

12.07.2016 09:16:12
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Chlapi, taky jsem rád, že to vyhráli Portugalci. Za Ronalda i Pepeho. Ale řešit teď Zlatý míč? Proč?

Upřímně, pokud Real vyhraje ligu, ať dostane Zlatý míč třeba celá Barcelona, mě je to jedno. Stejně je to hloupá cena.

11.07.2016 10:30:04
Mich4el
Odkaz na komentáø (kotva)Mich4el

je to uprimne uplne posledni rok jeho kariery, kdy to muze dostat , verim, ze i u messiho..maximalne jeste jeden...Rozhodne i Griessman je velky kandidat za tento rok a jeho cena stoupa do oblak

12.07.2016 09:55:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ondra15

Ronaldo Portugalsko dotáhl až až do finále ale i Pepa hrál dobře skvěle bránil a většinu centrů Francie odhlavičkoval a nebo zablokoval

ale štve mě že ten zákrok Payeta na Ronalda po kterém se Ronaldo zranil nedostal ale spon žlutou kartu protože to by tvrdý zákrok

ale dobře hrály Quaresma Nani Renátu Sanchez a raphajelSmajlík

11.07.2016 11:36:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Ikercas

Všiml si někdo, že když se Ronaldo zranil a poté si sedl na trávník, jak se kolem něj začal motat Pogba? Snad jediný Francouz, který ho poplácával atd. Možná to byla jen náhoda, nebo má hloupá připomínka, ale celé mi to připadalo jako by si Pogba dělal do příští sezony "nového kamaráda"... https://www.youtube.com/watch?v=oe2jnbx18nw&ab_channel=iFOOTZ2

11.07.2016 12:11:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Ikercas

Chápu, že v zápase je to víceméně normální, ale ve spojení se spekulacemi Pogbova odchodu do Realu mi to připadalo celkem zajímavé...

11.07.2016 12:13:33
olinho10
Odkaz na komentáø (kotva)olinho10

cristianovi som to strasne prial, velmi po tom tuzil, teraz uz ma vytuzenu trofej aj s repre, akurát si to finále predstavoval urcite inak, ale som za neho aj ze pepeho rad, zasluzili si ten medzinarodny uspech

11.07.2016 12:59:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)forrest37

Sláva víťazom,česť porazeným. Ronaldo sa ziskom titulu šampióna ME definitívne zaradil na Olymp medzi nesmrteľných. Od srdca som to Portugalcom prial - aj vzhľadom na dvojnásobnú trpkú lekciu od Grékov na ME 2004. Francúzi si po vyradení Nemcov mysleli,že už to majú v kapse. V nejakom denníku som videl fotografiu a aj video autobusu Francúzov s nápisom Champions ME 2016...A ono sa im to vypomstilo...

11.07.2016 14:38:26
Thomas
Odkaz na komentáø (kotva)Thomas

Ronaldo si to zasluzil... uz len kvoli tomu ako hral celu svoju karieru, aj ked na eure bohvieco nepredviedol...

11.07.2016 14:40:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)forrest37

súhlas

11.07.2016 15:02:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

jenom dotáhl Portugalce ze skupiny, proti Chorvatům založil akci na vlastní polovině, přesprintoval celé hřiště a vytvořil tak gol, proti Polákům celý zápas sklepával neomylně balony, jen měl smůlu v zakončeni, proměnil penaltu + byl jednoznačně nejaktivnější v prodloužení. Následně sestřelil Wales. Po tak dlouhé sezoně a ještě když ke konci pořád marodil s kolenem, toho ukázal docela dost.

3+3 mluví za vše.

11.07.2016 15:25:16
LuckyShot
Odkaz na komentáø (kotva)LuckyShot

"Jenom dotáhl Portugalce ze skupiny"? Ty si ze mě snad děláš srandu ne? :D Smajlík Ve skupině úplná ostuda. Nejlehčí skupiny na Euru a oni postoupili ze skupiny třetích týmů, takže jak je dotáhl ze skupiny, když se mu povedl jen zápas proti Maďarsku??

11.07.2016 17:48:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

A kdyby se mu jako ten zápas proti Maďarsku nepodařil, tak by skončili ve skupině. Takže můj milý cirkusáku je dotáhl do vyřazovacích bojů Ronaldo!

11.07.2016 17:50:21
Nemá avatar
11.07.2016 17:49:25
UnrealTom
Odkaz na komentáø (kotva)UnrealTom

Přál jsem jim to v tom finále :) Smajlík

11.07.2016 16:09:21
Mich4el
Odkaz na komentáø (kotva)Mich4el

vzdycky se najdou hateri na CR7 a neni jich par jsou jich miliony vsude na svete a prece ho sleduji, to je na tom nejlepsi...Je to stejne jako pulka sveta hatuje Justina Biebera a on je i diky nim miliardar...uplne jedno jestli dobra nebo spatna reklama furt je to reklama ktera ti videla stejne mnozstvi penez..Ja kdyz jsem cetl na sport.cz jak cesi u kazdeho clanku dovedou jen kritizovat jak nadavat a pomlouvat at se jedna o kohokoli, jako by kdokoli z nich vubec neco v jakkemkoli sportu dokazal, to je uplny hnuj lidstva..slova jsou malo do tlamy je treba davat

12.07.2016 10:03:49
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

to je dobře že má roni konečně titul také v repre

14.07.2016 07:56:40
C.F.M. Real
Odkaz na komentáø (kotva)C.F.M. Real

po tom co vypadli nemci som v tom mal jasno.
keby bolo finale por-nem nevedel by som komu fandit - takze sa to vyriesilo samo.
som rad ze vyhrali - bez ohladu na to co hovori svet akym sposobom..

14.07.2016 14:04:52
fans rmcf
Odkaz na komentáø (kotva)fans rmcf

Je jedno jakým způsobem do finále postoupili jestli vyhrávali nebo třeba v prodloužení prostě to dokázali a já jim to přeji.SmajlíkSmajlíkSmajlík

16.07.2016 14:18:57