Komentář ke článku:

VIDEO za oponou: Hrajeme moc defenzivně, stěžoval si Ronaldo. A nepodal ruku Ramosovi

Autor: podvinho, vydáno: 10.11.2015 11:24
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

pokial takto Cristiano bude pokracovat, tak sa obavam, ze to bude jeho posledna sezona v klube. od januara mi pripada ako vymeneny, v tomto "stave" nema ani zdaleka taky sportovy prinos pre klub ako v minulosti.

ak sa nieco radikalne nezmeni, tak buduce leto sa mozu diat v klube velke veci. toto uz nie je o poklese formy, ten sa da akceptovat u kazdeho hraca, detto u niekoho kto drzi klubovy rekord a ma priemer viac nez 1 streleny gol na zapas pocas takej dlhej doby.

10.11.2015 11:51:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)forrest37

janinho- úplný súhlas! vidím to rovnako...

10.11.2015 17:17:36
incredulous
Odkaz na komentáø (kotva)incredulous

Smajlík aj ja stebou suhlsim Smajlík

10.11.2015 22:52:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)kubrik

hrajeme defenzívnejšie ale treba povedať, že stačilo popremienať šance a bol by klud, Ronaldo pokazil zapas ked sebecky vystrelil spoza hrača pričom mal volneho Modriča aj Isca ktorí sa mohli dostať do vyloženej golovej šance no nie on zasebčí a potom tie jeho pohlady, ktorými sa zhnusil viacerým fanúšikom...

10.11.2015 12:13:41
olinho10
Odkaz na komentáø (kotva)olinho10

mna vytocilo uz to, ako hraci nastupovali na druhy polcas a benitez im ukazoval, ze to maju zhustovat, takze zas chcel branit...hraci mali udajne prvy konflikt s trenerom, nepaci sa im taktika, akou sme hrali v seville ci proti psg a udajne po domacom zapase s psg im benitez na treningu zagratuloval k dobremu vykonu a uspesnemu vysledku, co vyvolalo u niektorych hracov smiech

10.11.2015 12:32:30
uLi
Odkaz na komentáø (kotva)uLi

to už jsem taky četl... říkám Carlo je ještě pořád volný :D tohle asi nedopadne vůbec dobře.. :(

10.11.2015 12:38:24
olinho10
Odkaz na komentáø (kotva)olinho10

hodnotit beniteza zatial nebudem, je to este skoro, ale momentalne z toho vôbec nemam dobry pocit...carlo bol top a mne osobne velmi chyba...

10.11.2015 15:17:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)revalmadrid

http://www.forcabarca.sk/clanok/18998/ancelotti-barca-je-najlepsim-klubom-na-svete

!!!!!

12.11.2015 13:19:20
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Něco na tom asi bude. Ale jsou to všechno spekulace, u Ronalda je to odhalené. Každopádně on by měl být zticha. Že nepodá ruku Ramosovi, který za tým dýchá? To mě zase vytočilo. Kdyby Ronaldo makal a prostě se jen bránilo a on si nezahrál, dejme tomu. Ale on se tam plouží, týmu je úplně k ničemu, hrajeme o deseti a bude mít kecy? Prosím vymažme tu jeho nedotknutelnost a taky ho někdy vystřídejme!

10.11.2015 12:54:36
olinho10
Odkaz na komentáø (kotva)olinho10

neviem co je s nim, ci to je jeho pozíciou na hrote, kde nechce hrat alebo sa neciti komfortne s trénerom, tazko povedat, co je za tym...ja stale verim, ze sa z toho dostane, hlavne potrebuje navrat karima, on je pre jeho hru klucovy a nepostradatelny, robi mu priestor, takto su stoperi cely zapas zaveseni na cristianovi a to mu nevyhovuje, on proste nema charakteristiky na to, aby hral hrot, aby sa bil so stopermi a prave tomuto pripisujem aj jeho spravanie, je to frustracia z toho, ze sa nedari jemu, nedari sa muzstvu a ani taktika trénera nie je najlepsia

10.11.2015 15:15:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kazatel

Ja som tiez nazoru ze CRIS za vsetko nemoze, vobec nevieme co za tym vsetkym je. CR7 urcite nefrfle len tak a celkova jeho herna nepohoda moze pramenit z viacerych veci. To aky je frustrovany z niecoho musi pramenit, urcite mu chyba Karim a tiez si myslim ze uplny hrot mu az tak moc nesedi, ale moze tam byt kopu inych veci za oponou... Verim ze sa dame coskoro dokopy, vobec nieje nic stratene... Aj pripadna prehra v El Clasiku, este nemeni nic na tom ze stale mozme vyhrat ligu. Teraz sa ukaze akym je Benitez trenerom a ci dokaze v teame dat vsetko doporiadku - kazdy musi vidiet ze my nehrame ako jeden tím a to musi Benitez zmenit.

10.11.2015 17:31:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)lakerko

Lebo teraz proti Sevilly nehral na kridle nie? druhy polcas skoro cely bol Bale na hrote

10.11.2015 18:28:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)forrest37

som rád,že sa otvárajú ohľadom CRISA oči viacerým na tunajšom fóre - aj ľuďom,ktorých suport, srdce( za RM ) a názory si vysoko cením...

10.11.2015 17:20:53
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

vysledky mal zatial Benitez az prekvapujuco dobre, aj ked ten prejav na ihrisku nezodpoveda bodom ani nasmu skore...

ale to,ze pod nim kabina NIKDY nebude jednotna som hovoril odkedy sa prvykrat zacalo jeho meno spajat s Realom. v Lpoole urobil cirkus, ved Gerrard kvoli nemu takmer odisiel do Chelsea, z Interu ho hnali kade lahsie a to co dosiahol v neapole sa za uspech neda povazovat ani v najdikovejsom sne! slovenski fans vedia ako tam zachadzal s Hamsikom a zrazu po jeho odchode hrava Marek ako kapitan 90 minut a myslim ze dobre a Neapol na tom urcite nie je horsie jak pod Rafom.

ked uz je tu tak mu samozrejme budem drzat palce, ale to NIE JE trener pre Real. Aj keby nahodou vyhral LM, alebo ligu tak to bude vyhra s nepozeratelnym futbalom a na taky klub ako Real je to sakramentsky malo.
myslim,ze sa pravom obavame najblizsieho Clasica a to este nehra za Barcu Messi.

10.11.2015 13:21:40
olinho10
Odkaz na komentáø (kotva)olinho10

do bodky suhlasim, od beniteza som necakal zazraky, vysledky sme mali zatial viac nez dobre, ale na hru sa neda pozerat a vsetci vieme, ze v reale musia byt vysledky a musi byt aj pohladna, technicka, kombinacna a ofenzivna hra a toto zatial velmi absentuje...

pre mna je neakceptovatelne, ze na domácom ihrisku betónujeme proti psg, ak toto planuje predviest aj v clasicu tak to bude vrchol..v seville to nebolo prvýkrát, ked sme sa po veducom gole a vedeni nepochopitelne stiahli, zacali sme branit výsledok, ale tito hraci nie su stavani na to, aby branili, to su vsetko skveli hraci do ofenzivy a trener ich potencial absolutne nevyuziva, ba naopak, zabija ich...

10.11.2015 15:11:51
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

a práve preto čo si napísal v poslednom odseku vychádza že benitez neprispôsobil svoj "štýl" tomu v akom klube sa nachádza a neviem či sa to niekedy stane ked nič extra nenaznačuje tomu že by sa niečo malo zmeniť

10.11.2015 15:22:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dumbo

Ani ja necakam zazraky, ale to ze dal dokopy defenzivu, spravil na ukor utoku. Mozno a to dufam, sa to este rozbehne, ale zatial sa nato neda velmi pozerat, naposledy zapas proti Betisu doma bol zapas kedy som naozaj bavil pri zapase Realu. Presne dufam ze beton proti PSG doma sa opkovat nebude a ze to bol nasledok zraneni. Ronaldovi sa ja, ale ja necudujem, tiez to poznam ked mi nesedi taktika ako mi to vadi ked hram. On potrebuje kombinacie, narazacky, rychle brejky, nie sam tam bojovat na hrote. Na druhej strane mu to neospravedlňuje jeho sebčenie hlavne v akcii s Modricom.

10.11.2015 23:18:39
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

No nesouhlasím. Real momentálně ve vyhravani trofejí těžce pozadu za Barcou. Takže úspěch je, že se ta trofej vyhraje. To jaky se bude hrát fotbal je věc podřadna. Momentálně jsou prim trofeje. I když samozřejmě většinou trofeje přichází ruku v ruce s pěkným fotbalem.

10.11.2015 16:06:25
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

no podradna to moze byt vec u vacsine inych klubov, ale pokial nemam problemy s pisanym textom, tak na zaciatku kazdej sezony sa cele vedenie ohana tym, ze Real je klub kde sa pocitaju nie len trofeje ale aj predvadzana hra. neboj nic, ak budeme takto hrat este par mesiacov, tak sa na Bernabeu zacne piskat a pojde to cele vies kam.

Real s hracmi ako Ronaldo, Bale, Benzema, Modric, James, Isco, Kroos, Jese, Marcelo, Carvajal, atd atd NEMOZE hrat na 1:0 a spoliehat sa na to, ze v zapasoch kde nas doma prehrava PSG nas zachrani vzdy Navas.

Benitez navyse nevie zvladat hviezdy a to je v Reale tazsia uloha nez takticka priprava na zapasy... zvladnut ega takychto hviezd.

10.11.2015 16:41:18
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

S druhou částí souhlasím, ale zase na druhou stranu Rafa to má těžké. Furt je někdo zraněn ze základní 11 a hráči, co by měli táhnout tým byly/jsou zranění nebo jsou absolutně bez formy. Teď se to asi pomalu bude vracet do normalu kromě Sergia, který půjde po EC na operaci, tak uvidíme, jak si to sedne. Hodnotit můžeme po sezóně Smajlík

10.11.2015 16:51:23
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

hadam mas pravdu. hlavne karim a james velmi chybaju. v zime na kazdy pad musi prist ku karimovi 2.utocnik lebo cristiano tam podla mna proste nepatri.

10.11.2015 22:39:03
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

Četl jsem o Icardim..

11.11.2015 00:31:25
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

ja aj o Vardym z Leciestru. ktovie ci prezidente nezance znova spekulovat nad Kaneom, ale ten by bol velmi drahy.
v momentalnom Cristianovom rozpolozeni sa tam moze kludne postavit aj Butrageno a viac skody asi nenarobi.

11.11.2015 08:25:00
dede222
Odkaz na komentáø (kotva)dede222

Ja osobne som bol zástancom Rafu, veď niečo dokáže, aj naďalej som s jeho prácou spokojný, ale strašne som znechutený tou náladou až energiou mužstva, som vášnivý fanúšik, ale ešte stále som sa hlboko neponoril do Realu, keď to mám takto povedať, nejako mi tam chýba energia, pod Carlom to bola väčšia zábava, myslím, že na konci sezóny keď budeme rekapitulovat, že s Ancelottim na lavičke by to nebolo horšie, ale lepšie... Tento tím potrebuje dosiahnuť svoj výkonnostný vrchol na také 3-4 roky, čomu ďalšia premena systému a celý ten Benítez nepomôže...

10.11.2015 14:52:53
olinho10
Odkaz na komentáø (kotva)olinho10

mas pravdu, pod carlom bolo citit, ze bola pohoda v kabine, teraz neviem, ako to tam moze vyzerat, podla mna sa hraci maju radi a nemaju problem medzi sebou, s najvacsou pravdepodobnostou nefunguje chemia medzi trenerom a kabinou, benitez nie je taky bezprostredny clovek, drzi si odstup od hracov, ukazuje, ze on je trener a vy hraci a k tymto hracom treba troska specialny pristup, nie nadarmo sa hovori, ze zvladnut kabinu v reale je velmi narocne a post trénera realu je najtazsi na svete, nie kazdy na to ma, je pekne, ze rafa je z Madridu, ale...

10.11.2015 15:21:03
dede222
Odkaz na komentáø (kotva)dede222

Presne ako vravis, na druhu stranu, kabina mozno az moooc ovladala Ancelottiho a hralo sa ako sa zapacilo, Carlo bol kamarat, ale moj taky dohad je, ze proste tu doveru trenera zneuzili hraci a to tak, ze ho nepodrzali, velmi dobre vedeli, co musi prist po sezone bez trofeji, tak sa toho nevyvarovali a bolo... Mozno ich chcel Flo potrestat? Su to len dohady, ale nieco na tom bude... Beniteza nemaju radi aleze vobec, ale posledne 2 roky sa tu vytvorila skvela parta, skoda ale, ze niektorym sa to uz nepaci a tym druhym taktiez, ale vidia, ze nejako sa to do maja doviest musi a trofej sa tiez ziskat musi... Ale ked takemu Ronaldovi je urcite dolezitejsie, ako sa jemu a muzstvu dari, menej ako trofeje, on je urcite s minulou sezonou spokojny a teraz nevie najst nejaku iskru, mozno aj kvoli tomu, ze si po takychto zapasoch sadol s Carlom a povedali si nieco a CR mu veril, zatial co Rafu neznasa...

10.11.2015 16:09:36
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

Pravda, ale hráči si musí uvědomit, že trofeje přijdou jedině v případě, když svoje osobní záležitosti dají stranou a budou mít plnou důvěru v trenéra. Jinak jsme bez šance.

Toto mě už přestává bavit. Zatím je to v rovině spekulací, že Rafa nemá kabinu na své straně atpod... Minulou sezónu se toto v průběhu sezóny psalo i o Barce, že Enrique má problém s kabinu atd., a jak to dopadlo? Měli treble.

Samozřejmě Ronaldo je ztracenej případ, o něm se nemá cenu bavit v ohledu poddat se týmu, trenérovo myšlence atd.. Ale myslím, že kromě tohohle píč..e máme v týmu hráče, kteří jsou týmový.

10.11.2015 16:56:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

bože ty jsi ale píčus, když použiji tvoje slova.

10.11.2015 18:32:58
fabik
Odkaz na komentáø (kotva)fabik

OT: Videli jste nekdo fotku z vcerejsi premieria Ronaldova filmu? Je tam (asi) s hlavnimi jeho hosty a mezi nimi je i Carlo.. Jak pise nekdo nademnou, tohle s Benitezem podle me taky nedopadne dobre...

10.11.2015 12:43:32
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)dod1al

Nemám rád spiklenecké teórie,ale fakt,že v kabíne Realu nepanuje žiadna idylka je viac,než pravdepodobný.
Nech sú sympatie hráčov voči Ancelottimu,Mourinhovi,alebo Benitézovi na rôznej úrovni,základné pravidlo pre profesionálneho futbalistu v najrenomovanejšom klube sveta by malo byť-rešpektuj svojho trénera,svojich spoluhráčov a snaž sa odovzdať zo seba maximum!
Tu je zrejme kameň úrazu-vidno to najmarkantnejšie na tom,že hoci individuálna kvalita je v Reale na najvyššej úrovni,Real ako tím je s veľa otáznikmi.Veľa kohútov na jednom SanBernabeu,zatiaľ.No mám obavy,aby o niekoľko týždňov neplatilo v plnom slova zmysle-na jednom smetisku...

10.11.2015 12:59:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)alim97

Začínam byť stále viac a viac presvedčený, že toto je posledná sezóna Ronalda v Reale. Nie preto, že by tu už nechcel hrať, ale preto, že toto už nechce hrať. Nemyslím si, že mu robí radosť takmer betónovať v každom ťažšom zápase a v ostatných sa po 1. góle stiahnuť na vlastnú polovicu.

10.11.2015 14:44:27
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

Agent portugalského krídelníka Cristiana Ronalda Jorge Mendes vyvracia všetky špekulácie o možnom konci svojho klienta v Reale Madrid. Portugalčan, ktorý patrí medzi najvplyvnejšie postavy vo svete futbalu tvrdí, že CR7 bude až do konca svojej aktívnej kariéry obliekať dres Bieleho Baletu. (goal.com)

10.11.2015 14:46:20
paky
Odkaz na komentáø (kotva)paky

dopadne to tak jak v liverpolu . chelsea , interu .nevihrajem vubec nic a kvuli benitezovi je v kabine spatna nalada. po sezone nam odejde ronaldo a beniteza s perezom by meli odvolat.je to perezova chyba ze to takhle dojebal.

10.11.2015 15:22:41
MichelleKB
Odkaz na komentáø (kotva)MichelleKB

Je celkem jasné, že v šatně není všechno jak má být a jak se neustále snaží ujišťovat Benítez na tiskovkách. Není to dobré pro tým a příliš se to odráží na hře. Snad si to brzy vyříkají a zlepší se to, jinak má letos Real těžko šanci něco vyhrávat.

10.11.2015 15:23:32
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

Ronaldo ty cunt smradlavy. Nepodat ruku Kapitánovi, srdci týmu.. Tímhle si skončil navždy. Táhni daleko od Realu ty zoufalce. Pro toto není žádná omluva.

10.11.2015 16:00:39
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

tebe to slušne vyhráva takéto s***ky riešiť na úrovni nového času alebo nejakého blesku...redakcia len podnecuje nepohodu publikovaním týchto hlúpostí...úplne normálna situácia však sú to emocie...totálne presraný zápas a budú si tlapkať rukami dobré to bolo chalani

10.11.2015 16:44:39
Ultimate7th
Odkaz na komentáø (kotva)Ultimate7th

U Ronalda jsou všechno emoce. Takhle to argumentují Ronaldofilové jako ty. Všechno jsou to emoce. On za to nemůže, to emoce.Za vším hledej emoce tvl SmajlíkSmajlík

Prostě ať táhne a konečně budeme tým Smajlík

10.11.2015 16:59:28
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

máš dosť...je to stále ten istý egomaniak posadnutý svojim výkonom s tým istým správaním a donedávna si mu bozkával nohy a bol vdačný za každý jeden gol čo dal nech to bolo akýmkoľvek spôsobom...nie som žiadny ronaldofil ale dokážem nezaujato reagovať narozdiel od niekoho...rozprávaš o ramosovi aké je srdce tímu ale že pri všetkej úcte k nemu v lete doslova vydieral vedenie svojim odchodom nevidíš však?


proste si táhni sám a bud spokojný niekde sám a lieč si zakomplexovanosť kamarát

10.11.2015 18:55:47
LinXcze
Odkaz na komentáø (kotva)LinXcze

Proboha není to puberťák ani nehraje fotbal měsíc, snad už by to měl mít trochu v hlavě srovnaný ne.

10.11.2015 17:13:29
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Honzin7

Seš bezmozek

10.11.2015 17:17:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

srdce týmu, který skoro odešel na ManU, a vyhrožoval tím jen proto, aby mu nabídli více.Smajlík

10.11.2015 17:35:23
Martin91
Odkaz na komentáø (kotva)Martin91

Ano, Ramos je srdcem týmu, velice by mě překvapilo, kdyby to s odchodem myslel vážně.

10.11.2015 19:18:47
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)DavidS

Stále si stěžuješ, jak se Ronaldo chová. Ale sám jsi příkladem naprosto příšerného chování zde v diskuzi....

10.11.2015 17:36:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)crazyboy777

No ten kamerový záber, že mu Ronaldo "nepodal" ruku je dosť proti nemu, ale ja ti napíšem, že ten akože smradlavy cunt mu ťapol po tej ruke a najdi si to na youtube a pozri si to aj 10x krát. Ramosa sa nato pýtali a usmial sa na tu otázku. Zaujimavé, že nikto nevidel iné video a všetci si teraz myslia to, že to spravil.

10.11.2015 22:46:31
dede222
Odkaz na komentáø (kotva)dede222

Na druhej strane si spomente, ako Enrique v Barcelone bol neznasany a bol na pokraji odchodu a zrazu su s Messim top kamarati, zrazu za par zapasov minuly januar sa vsetko otocilo a bolo vidiet, ze muzstvo hralo ako muzstvo, v nieco podobne musime dufat aj mySmajlík

10.11.2015 16:13:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)!HALARobbie

Enrique a Benítez je k***a rozdíl, to nejde absolutně, ale absolutně porovnat, Luis Enrique znal dokonale Barcelonu a nikdy by nehrál takovou s***ku

10.11.2015 17:00:13
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kazatel

Plne suhlasim, hracom jednoznacne nesedi Beniterov "styl" hry. Aj Mou hral defenzivne, ale presne vedel naordinovat smrtiace protiutoky ktore boli okulahodiace. Momentalne len branime a po zisku lopty ideme dopredu velmi pomali a vela krat bol v zapasoch nas najnebezpecnejsi hrac lavy obranca co je trosku divne...

10.11.2015 17:47:24
Martin91
Odkaz na komentáø (kotva)Martin91

Se vší úctou, na světě není příliš trenérů, kteří by znali lépe Real než Rafa :)

10.11.2015 19:20:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)mhric7

Toto vobec nedopadne dobreSmajlíkSmajlík

10.11.2015 16:34:02
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)!HALARobbie

nechci Cristiana hájit, ale souhlasím sním, takhle si REAL MADRID nemůže dovolit hrát, ikdyby tato sezona měla být odpískaná tak at si hráči vzbouří každý řekne že tohle nechtějí hrát a Peréz ho vyhodí, necht vezme třeba Maradonu to mi je uplně jedno, jen hlavně at Real hraje 4-3-3 a nátlakový útočný fotbal z pressingem

10.11.2015 16:55:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)iSpirit

Ronaldo by měl odejít, fanoušci Realu jsou kokoti, když si neváží takového borce. Bez Ronalda by jsme ještě vypadávali v osmifinále LM s Lyonem.

10.11.2015 17:33:42
Fildakulda
Odkaz na komentáø (kotva)Fildakulda

Haters se rozplývají nad tím, že se Ronaldovi nedaří.Smajlík Sakra však je úplně normální, že když jste nasr*ní, že si nebudete dávat placáčky, proč by jako měl? Za takový výkon?

Dnes jsem našel na AS zajímavou statistiku. S Balem v 11 jsme prohráli 16 % zápasů, zatímco bez něho jsme zápas ztratili jen ve 3 % zápasů.

Rozhodně mě více trápí to, že nadále má takto otřesný hráč zajištěné místo v základní sestavě, než 2 měsíční úpadek formy Cristiana, ikdyž to mě sere taky a jeho chování mě štve čím dál víc.

10.11.2015 17:44:59
Matiz
Odkaz na komentáø (kotva)Matiz

Nesúhlasím s tým Baleom.Prvý polčas bol s Ramosom náš najlepší hráč. Behal, tvoril, nabiehal, strielal - proste dal do toho všetko.
Druhý polčas podľa mňa, hlavne fyzicky, odišiel. Veď bol dosť dlhú dobu zranený, je teda logické že neodohrá full celý zápas na top fyzickej úrovni.
Bale sa aspoň snaží, aj keď mu to niekedy nejde. To si treba ceniť viac jak ten ležérny, znechutený prístup tej zlatokopky z Madeiry...

10.11.2015 20:12:41
Fildakulda
Odkaz na komentáø (kotva)Fildakulda

Nejvtipnější je porovnávání Balea s Neymarem. Mám pocit, že Bale za rok 2015 není ani na 15 golech, to má Neymar skoro v lize po 10 kolech.SmajlíkSmajlík

10.11.2015 20:27:49
Fildakulda
Odkaz na komentáø (kotva)Fildakulda

Je otázka, co je lepší. Ronaldo, který prostě přes těch 50 golů za sezonu dá ať má formu jakou má, ale jak říkáš nesnaží se a nebo lempl, který ikdyž se snaží nedá ani 20 golů za sezonu. Pro mě je výběr jasný.

10.11.2015 20:33:17
Matiz
Odkaz na komentáø (kotva)Matiz

No, máš pravdu, porovnávať Neymara a Balea sa teraz skutočne nedá :D Ten ´lempl´ je ale štvrtinu roka zranený...a nehrá na poste, kde je zrejme najsilnejší- t.j. ľavý kraj zálohy. Ronaldo hrá mimo svojho postu absolútnu tušku, takže by som nepodceňoval to keď nehráš na svojej pozícii...ale samozrejme, za tie peniaze čo stáli a ktoré poberajú, by mali vedieť zahrať aj v bráne :D

10.11.2015 20:53:09
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Rodrigo84

Nevravte že nevie Bale,či Ronaldo,hrať na inom poste ako ľavé krídlo,,načo su nám potom dvaja hraci za 200mil,ktorí nie sú schopní sa posunúť kúsok do stredu,ci do predu

10.11.2015 22:35:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zamorano

Pravda..pravda..pravda... body su,skore fantasticke,ale ta hra.. slabota,nuda.. som si na milion percent isty ze ronaldova frustrovanost bude trvat cely rok,benitez mu proste nesedi... pre madrid on uz viac nemoze spravit,prisiel cas na zmenu... uvidite,koncom roka prestupi niekde za rekordnu sumu samozrejme..

10.11.2015 18:19:20
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zabza666

tak uvidime jak to dopadne kazdopadne to co ronaldo predvadi v poslednich zapasech je bida nebojuje nehraje a i on starne chce to najit nejakeho noveho hrotaka

10.11.2015 18:47:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)alim97

Uvidíme do konca roka, ak sa nič nezlepší, preč s trénerom. Niektorí tu píšu, že najdôležitejšie su trofeje. Ale ako ich môžme vyhrať? Zato že sme uhaluzili pár víťazstiev? Barcelona má pred nami 3 body náskok, nehrá im Messi a ich obrana je deravá ako ementál. A furt sú minimálne o triedu lepší jak my. Takto nemáme šancu vyhrať nič. Na 1:0 nech hráme s tímom, ktorý nemá top ofenzívnych hráčov a jeho defenzívna hra je na úrovni stredu tabuľky - nebyť Keylora

10.11.2015 19:21:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)!HALARobbie

kdyby Rafa znal REAL MADRID tak by nikdy nehrál tak odporný fotbal, mě připadá že on si myslí že trénuje bandu průměráků z Kroose i Modriče udělal jen bránicí krysy

10.11.2015 21:44:16
janinho
Odkaz na komentáø (kotva)janinho

je to byvaly hrac realu a ako trener zacinal v klube.
to nie je o tom ci real pozna alebo nie, urcite ho pozna lepsie nez my vsetci dokopy ale jemu je to proste JEDNO. benitez nikdy inym stylom nehral, on proste radsej vyhra proti poslednemu v tabulke 1:0 nez 7:4. bez kvalitnej defenzivy sa dnes trofeje vyhravat nedaju, ale toto sa pod Rafom dalo cakat. ten "hate" na neho ked vyhodili Carla nebol len kvoli tomu ze to nie je fesak, ved fanusikovia nie su slepi a vidia ake mal vysledky aj hru v poslednych 3-4 kluboch. uz nepamatam na "jeho" Valenciu, ale v Lpoole, Interi, Chelsea aj Neapole sa na ten jeho antifutbal nedalo pozerat.

11.11.2015 08:30:33
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

Keď ste sa už prestali hrať na všetko čim len nieste tak prosím:
http://www.solarmovie.ac/watch-ronaldo-2015-online.html
Smajlík

11.11.2015 07:39:06
Mello
Odkaz na komentáø (kotva)Mello

Francúzska rozhlasová stanica Europe 1 uverejnila prepis rozhovoru Karima Benzemu s jeho blízkym kamarátom z detstva. Tomu mal vyrozprávať, ako vydieral svojho spoluhráča Valbuenu.

“Môžem ti pomôcť. Ak chceš, aby bolo video zničené, choď za mojím priateľom do Lyonu a tam to s ním celé vyrieš. Máš moje slovo, že neexistuje viacero kópií,“ začal rozhovor s Valbuenom.

Podľa Benzemovho priateľa však Valbuena spočiatku myslel, že ide o vtip. Potom však pochopil, že Benzema nežartuje. „A je vo videu vidieť moje tetovania?“ mal sa opýtať. „Vo videu je vidieť všetko,“ ubezpečil ho Benzema.

Napokon však mal Benzema spanikáriť a povedať Valbuenovi: „Môžeš urobiť čo len chceš. Ak nechceš zaplatiť, nemusíš, je to tvoj život. Ja som ťa ale varoval.“

Francúzsky futbalový reprezentant Karim Benzema následne na rozhlasovú stanicu podal žalobu. Tá podľa jeho právneho zástupcu porušila súdny príkaz v súvislosti so zverejnením dôverných dôkazov v kauze vydierania Mathieua Valbuenu.

11.11.2015 09:37:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)revalmadrid

http://www.forcabarca.sk/clanok/18998/ancelotti-barca-je-najlepsim-klubom-na-svete

12.11.2015 13:25:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)revalmadrid

?????
Ještě bude někomu smutno po Carlovi?

12.11.2015 13:26:40
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

ty si kokot, bez pardonu.

13.11.2015 21:39:21