Komentář ke článku:

Žebříček: Nejlepší hráči Realu Madrid v roce 2013

Autor: podvinho, vydáno: 29.12.2013 18:40
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


SaLaDiN
Odkaz na komentáø (kotva)SaLaDiN

Ze nadpozemske vykony Lopeza, jaj. Vtrhol ako uragan..No, niekto si jeho prve zapasy nepamata, jak tu nan kazdy nadaval, ze aky je neisty a robil chyby. Vysli mu nejake 4 zapasy, kde zachytal skutocne nadpriemerne, samo o sebe, statistiky hovoria za seba, jeden z najhorsich brankarov ci v La Lige alebo LM.

Viem, ze Lopezisti sa do mna pustia, nejak ma to netrapi, nazor moze mat kazdy. Obrana stoji za h**** ako stala pod Casillasom a pisat taketo kraviny je troska na zamyslenie.

Zamyslime sa nad jednou verziou. Casillas chytal velmi zle, dostavali sme kvoli nemu goly.. Prisiel fantasticky Lopez a obrana sa musela zrejme magicky zhorsit a existuje nejake spiknutie na podporu Casillasa, inak si ten vyssi pocet golou pod skvelym Lopezom vysvetlit neviem.

Mozte ma oznacit za Ikerofila atd, fakty su fakty, tie neoseriete. Ak ma utocnik fantasticku sezonu, dava goly, ak ju ma brankar..Zeby vychytaval nuly? Otazka mozno na zamyslenie.

Nechapem potm, kde je problem. Fantasticky ut

29.12.2013 18:45:45
checky
Odkaz na komentáø (kotva)checky

pravda.. Smajlík

29.12.2013 18:52:39
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Jen jedna věc. Chci aby chytal Casillas a říkám to už od začátku sezony. Nesnesu, jestli bude ještě dlouho sedět na lavičce. Je to pro mě už nyní jedna z největších legend v historii klubu.

ALE. López skutečně chytal fantasticky, v podstatě mu mám málo co vyčítat. Spíše mi přijde, že lidi zapomínali na to, že Casillas po návratu do branky před tím smolným zraněním chytal opět dobře. To ovšem nic nemění na mém hodnocení Lópeze za kterým si stojím.

Na druhou stranu, ač je to velmi kruté, do Realu přišel plnit nějakou úlohu a měl by se k tomu vrátit. Myslím, že kdyby chytal Copu, tak je to ideální.

29.12.2013 18:55:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Krek

No nadpozemské bych neřekl ale určitě jsi zaslouží být v bráně.Casillas je modla madridu,ale jeho výkony šly hodně dolů ještě před zraněním..Smajlík.Jen jestli to nebude tím,že máme spíš nejhorší obranu v La Lige..momentálně ano..

29.12.2013 19:40:48
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Porridge

Máš naprostou pravdu. Casillas ještě před zraněním nechytal moc dobře a jeho výkony byly nahoru a dolu. Myslím, že oběma prospívá rivalita, ale v současnosti Lopéz nechytá totéž, co chytal, když přišel.. Když přišel, tak chytal opravdu famózně a celý konec minulé sezóny byl pravidelně a naprosto oprávněně vyhlášen nejlepším hráčem Realu... Ale tuhle sezónu se mi nějak nelíbí a nechytá to, co na konci minulé sezóny. Nevím, co si myslí Ancelotti, ale já bych dal více prostoru Ikerovi, ať si Diego odpočine a nabere dech, aby chytal to, co minulou sezónu.

01.01.2014 02:15:27
SaLaDiN
Odkaz na komentáø (kotva)SaLaDiN

Fantasticky utok, nadpozemsky brankar.. a trofeje nikde, stvorka od BVB, trojka od Galatasarayu.. Prehra s Barcelonou, to k tomu milostiva.

Je nacase hodnotit veci realne..

Dalej, Marcelo.. Vazeni, v prvom rade, je to obranca, OBRANCA, myslim, ze vyznamovy zaklad tohto slova hovori jasne. Mna ako nezaujima, ze da semtam gol, podporuje utok a sem tam nejaky nahra, ked pravidelne cez neho inkasuje. Okrem neho utocnych aj dalsich obrancov, takto sa hrat neda..On tak vysoko v ziadnom pripade nemoze byt.

Co sa tyka celkoveho rebricka, toto je neuspesna sezona bez trofeje ci skor rok, pravdaze, ak Superpohar za nejaku povazuje.

Robit nejake poradie hracov je zbytocne, je to ako hladat jednookeho krala medzi slepymi. Taky Modric napr. ako ano, neberem mu, ze teraz hraje dobre, ale vacsinu 2013 sezony zahral velmi zle, lebo sa musel aklimatizovat atd..Taktiez Alonso, ze skvely..No, toto bol jeho najslabsi rok ci vplyvom zraneni, ci velkeho vytazenia..Proste slabota, v klucovych zap

29.12.2013 18:53:21
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Není to týmové hodnocení, jde o hodnocení nejlepších jednotlivců. Trofeje jsme nezískali, protože se k těm nejlepším nepřidali další.

29.12.2013 18:55:58
SaLaDiN
Odkaz na komentáø (kotva)SaLaDiN

zapasoch ho nebolo vidno.

Nad vsetkymi vycnieva ten Ronaldo svojimi golmi, o tom niet pochyb, ale aj ten mal svoju periodu hrania nicoho..Jeho hru uz je tazko hodnotit..Ano, dava goly, ale maka nan cely tim ako na Messiho, aj ked zahra zle, nejaky ten gol da..Ale tak od toho ho platime, od toho tam je.

Varaneho by som dal vyssie, na to ako je mlady, mal super sezonu, za zranenia nemoze.

Na hodnotenie Isca je priskoro, odohral cca rovnaky pocet hroznych ci zlych zapasov ako dobrych, je na to pomaly ako Di Maria. Za tym, ze nanahradi Ozila, si stojim, su to typologicky ini hraci. Isco by rad goly daval a bol stredobodom pozornosti, Ozil ich zasa rad pripravoval.

Di Maria, pripad ako Isco, raz sa mu darilo, raz nie, ale aspon nas trochu jedno obdobie tahal, ked to neslo Ronaldovi.

Najlepsi hraci podla mna..??? Sklamal ma kazdy, je zbytocne vyberat toho najlepsia z porazenych, nema to zmysel.

29.12.2013 18:59:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Ronaldus7

Celkem souhlasím, první tři místa naprosto jednoznačné.

29.12.2013 19:01:04
markus7
Odkaz na komentáø (kotva)markus7

4. LOPEZ VED NEVIE VOBEC CHYTAT SEDLAK... SmajlíkSmajlíkSmajlíkSmajlíkSmajlíkSmajlíkSmajlík

29.12.2013 19:05:27
Patysak
Odkaz na komentáø (kotva)Patysak

jediný sedlák jsi tu ty.. je mi špatně z takových jednoduchých lidí jako jsi ty

29.12.2013 19:29:45
Nemá avatar
30.12.2013 16:20:50
Smaho7
Odkaz na komentáø (kotva)Smaho7

SaLaDiN, je mi jedno ake meno je v brane, hlavne nech chyta dobre. Samozrejme vytahujes tu cisla, ktore si nejdem overovat a asi ani nikto dalsi si to overovat nebude, takze sa tvarme ze hovoris pravdu. Ako moze Lopez, ktory chybu neurobi, vacsinou za gol nemoze, moze mat zle statistiky? Asi preto ze obrana je nanic, po dalsie ak by tam stal Iker bolo by tych golov viac a statistiky by boli horsie, zazraky by tam vacsie nepredviedol, a ktomu by sme dostavali goly z rohov ako tomu bolo zvykom, kedze je maly a do rohov sa ist boji respektive nemoze ist, lebo ak ide tak spravi vacsinou chybu, vsimni si zakroky napr. s Kodanou, ano boli krasne ale Lopez by take ani neriesil lebo tie rohy z ktorych tie sance pramenili by vyboxoval. To je vsetko :-). Ked chces tak velmi hladat chybu na Lopezovi , zacni od Ikera a porovnavaj v com je lepsi.

29.12.2013 19:07:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mia

LEnže pozor !!!!!! obrana je u oboch tá istá....len brankár sa mení -) a jeden ma aj cez to lepšie čísla (a to ani nechytá pravidelne a nebavme sa o tom že LM je podstatne kvalitnejšia súťaž ako LaLiga ) SmajlíkSmajlík

29.12.2013 20:18:40
Martin91
Odkaz na komentáø (kotva)Martin91

Musím s Tebou naprosto souhlasit:))

31.12.2013 12:35:50
Smaho7
Odkaz na komentáø (kotva)Smaho7

Proste ak stoji v brane Lopez, pri rohoch,standartkach ktore by mal mat brankar ich aj brankar ma, no ked tam je Iker tie lopty vacsinou nebezpecne poletuju pred brankou.

29.12.2013 19:10:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mia

toto je aj o sebavedomí a o tom čo si brankár dovolí ...a je logické že keď nechytáš tak ho moc nemáš Smajlík a navyše na góloch z rohu má svoj podiel aj obrana tak nepíš že len brankár SmajlíkSmajlík

29.12.2013 20:21:57
SaLaDiN
Odkaz na komentáø (kotva)SaLaDiN

A skoro som zabudol, ale chyba mi tu Coentrao.. Ked sa zranil Marcelo, tak v obrane hral dobre a pomery obrancu Realu Madrid intergalakticky by som povedal.

Hodil by sa do hodnotenia miesto Jeseho minimalne, ten tam podla mna nema co hladat..Je to hodnotenia za rok 2013 a minulu sezonu za acko ani nehral, len Morata /myslim ofiko zapasy, ked nastupil, tak snad len priatelaky a tak/

Ja osobne by som dal Coentraa miesto Marcela. Ako som uz pisal, to, ze hraje velmi dobre v utoku, mu neberem, ale pokial sa nenauci branit, podla mojich meritok ako obranca zlyhava.

Este mozno by som tam dal aj Essiena, zaciatok mal hrozny ale tak potom sa slusne rozbehol..

29.12.2013 19:11:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)babino

suhlasím . ikerofili lopezofili banda hlupakov , radujte sa že mame dvoch najlepších brankarov SmajlíkSmajlík

29.12.2013 19:12:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)los blancos

ved oni sa raduju len ich serie ze nechyta prave ten ich milacik, comprende?

31.12.2013 13:23:37
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

Ronaldo: Niekedy si želám aby tu nebol, lebo jeho magickou pritomnosťou trpí naša kreativita a futbalovosť ale prvé miesto mu nemôžem odoprieť predsa neraz nas zachranil
Modric:Ano je to drič ale tiež to nieje dlhodobé ešte že je aj taky v teame lebo naši DM su ,,the best"
Xabi: Na toľko čo ma rokov a koľko to odohral tak je to celkom dobre podraž neraz tie naše hviezdy
Marcelo:Super obranca keď ideme utočiť a potrebujeme šukať goly deffensiva vkuse tam namiesto neho zabiehaju DM a on zbehuje ja som si vždy a chcem stale Coentrao
Lopez:Neviem čo tam maju v tej obrane ale brankar a obrana vyzera akoby každy zapas hrali spolu prvykrat. Ale netreba zabudať že proti MU nas priamo držal pri živote take 4 zapasy boli nadpozemske z jeho strany ale inak podpriemer momentalne
Isco: Ako písal Saladin nieje to Ozil a z odstupom času vidim že chce byť hviezda a strieľať goly a nie nie tu prenho nieje už miesto pri Ronaldovi a Baleovi ale môžno maju dohodu z Benzemom že si vymenili role

29.12.2013 19:18:31
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

Di mária: hrozne klesol je to sním jak na hojdačke zo začiatku ako prišli s Ozilom hrali to čo mali hrať no každy asi pri Ronaldovi trpí a hviezda musi byť a tak sa zo super nahravača a puma kridlo stalo maly egoista ktorý ma momentalne kolisavu formu
Varane: Jeho Debut bol veľkolepí a take obrancu svet nevidel dlho na taký mladý vek no ale prišlo zranenie a tak aj jeho zapasy po zranení boli dosť slabe ešte horšie ako Pepe ale časom si myslím že keď sa do toho dostane môžeme si ho tu nechať aj do konca
karierySmajlík
Jése: Veľmi perspektívny hrač trocha ľutujem že je tu akurat keď je tu pretlak na stranach na Pravom kridle nevytlačitelný ronaldo a na druhom Di mária/91,2mil dúfam že pôjde na hostovanie

29.12.2013 19:24:36
Patysak
Odkaz na komentáø (kotva)Patysak

Řekl bych jen to, že chytat by měl ten, kdo podává lepší výkony a ne ten, kdo má "větší" jméno.

To že byl Iker několik let nejlepší, neznamená, že musí být nejlepší pořád. Diego je prostě lepší a zaslouží si respect.

Jenže to ani nemá cenu tu psát, je to pořád dokola.
Základní sestava by se měla určovat podle výkonů a ne podle jmen.

29.12.2013 19:35:53
Nemá avatar
30.12.2013 01:40:06
Nemá avatar
30.12.2013 07:16:31
dede222
Odkaz na komentáø (kotva)dede222

Myslim si, ze jednotka je jasna, len neviem, kto tam dal 2Smajlík

29.12.2013 19:42:32
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)zabza666

kde je iker nebo bale?

29.12.2013 19:57:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)RobertoC

Uzivatel Saladin povedal presne to, co si myslim. V Reale musia byt nejake problemy osobneho charakteru, pretoze Lopez skutocne nieje lepsi brankar ako Casillas.
Ved Real totalne nezvladol zaver predchadzajucej sezony, kde chytal prave Lopez. Ono to nieje len o tom sa postavit medzi zrde a predvadzat reflexy, myslim si, ze Lopez zlyhava pri organizacii obrany a celkovo vyzera ako vystrasena mys, ved vletiet do zakladu Realu z nicoho nic nemoze byt sranda. Nech sa mi nikto nesnazi povedat, ze Lopez zvlada organizovat obranu. A uz ani tie zakroky niesu bohvieake...

29.12.2013 20:10:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)RobertoC

Tym ho tu samozrejme nechcem hejtovat ani to tak nebolo myslene, je to skutocne dobry brankar, ale posadit kvoly nemu Casillasa, to mi rozum neberie.

29.12.2013 20:17:47
Hrac17
Odkaz na komentáø (kotva)Hrac17

V Reale vtedy zahral aj veľkú rolu Mou a vzajomne konflikty s hráčmi

30.12.2013 12:40:19
Raul__7
Odkaz na komentáø (kotva)Raul__7

ak hodnotime cely rok 2013 tak tu teoreticky mohol byt aj mesut tak ako teraz isco, jese hral dobre ale za cely rok tych zapasov bolo velmi malo, toho roku nikto z hracov zakladu nemal nejaky vyslovene uzasny ale ani vyslovene zly rok (okrem ramosa), vzdy to bolo o tom, ze kazdy zapas 3-4 podali velmi dobre vykony dalsi primer a ini podpriemer, prave v LM ci niektorych zapasoch v lige tie priemerne a podpriemerne vykony podalo asi 8-9 hracov zakladu a tak to uz bolo citelne a hra bola skutocne o nicom, mozme polemizovat nad tym ci su lepsie brejky alebo dlhsie kombinacie ale kde nie je nasadenie a pohyb ziadna taktika nepomoze, vzdy sa tesim na novy rok ci novu sezonu a hoci to v nasom muzstve nie je optimalne tak bolo uz aj horsie alebo podobne aj v minulosti, mozno vynimkou bola sezona 11/12

29.12.2013 20:22:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Puskas111

iker out diego in
ak si spomeniem na ikerove vykony este pred tym ako prisiel diego tak nechapem ludi ktori by ho chceli mat v brane ja netvrdim z diego je najlepsi na svete ale jedno je iste real potrebuje mat v brane velmi kvalitneho brankara a v osobe ikera to asi nebude ak ani diego nie tak treba niekoho tretieho

29.12.2013 20:27:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mia

Zobuď sa aj vtedy chytal lepšie ako Lopéz teraz !!!!!!!!!!!!!!!!!! a aj po zranení už dávno chytá lepšie

29.12.2013 21:29:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hartinho13

Chybí tam Pepe

29.12.2013 20:46:33
ergeen
Odkaz na komentáø (kotva)ergeen

A Ramos

29.12.2013 21:08:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mia

Celý svet sa nám začína smiať, že máme 2 minimálne rovnako chytajúcich brankárov, pričom jeden je legenda a brankár zo skúsenosťami a dlhodobo bránkara svetovej úrovne....a jednoducho Casillasa a na druhej strane brankára bez skúsenosti zo svetovým futbalom, kt. dlho robil 2 aj v horších týmoch a my si vybereme za 1-ičku tú druhú možnosť !!! To samozrejme za predpokladu, že by obaja chytali rovnako dobre. Nehovoriac o tom že Diego už dávno nemá formu čo mal a Iker už dávno nemá tú (vymyslenú) krízu ktorú mal( to nemal už evidentne ani pred zranením...koľko tam vychytal 3 nuly ? ) A nebavme sa ani o tom že chytáva menej pravidelne ako Diego alebo o tom že podstatne kvalitnejšiu súťaž... 2 góly od Juventusu nie sú to isté ako 2 od týmu zo stredu tabuľky LaLigy !! Svetový trénery si klopkajú na čelo, nejeden kvalitný klub mu ponúka angažmán a aj Ángel María Villar povie čo povedal (pritom sú obaja španiely)

29.12.2013 21:22:48
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mia

Navyše jeden je kapitán a autorita a druhý si nevie ani spraviť poriadok v 16-tke. Keď už sme pri tých schopnostiach v 17 zápasoch 21 gólov je iné ako v 7(čo odchytal) koľko ich bolo 3? A áno Diego je lepší na rohoch ale v čom ešte ? S Ikerovým reflexom, a prehľadom to nemožno rovnať.Nie nadarmo bol roky najlepší na svete a ak by mal možnosť to ukázať asi by aj stále bol ! Skrátka a jednoducho ak by ta Diegova forma nebola len chvíľková (čo sa už pomaly ukazuje) tak by v dobe keď boli prvý raz obaja v Reale spolu chytal on nie Iker...navyše tvárime sa ako skvelo chytá brankár a pritom trofej žiadna. 1 superpohar a to je taká "plastová" trofej, a aj tú vychytal Iker nie Diego !Nebaviac sa o tom, že potrebujeme na ihrisku kapitána ako soľ, pravého kapitána nie Ramosa, ten to nezvláda a neviem si predstaviť kto by mohol Ikera adekvátne nahradiť(možno Xabi,ale aj to nie plnohodnotne)Väčšina ľudí už je presvedčená o tom že by mal chytať Iker a myslím že je na čase aby to pochopi

29.12.2013 21:23:27
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mia

Pochopil aj Carlo

To je všetko odo mňa Smajlík

P.S: žiadam mier je to môj názor

29.12.2013 21:27:32
polaroid
Odkaz na komentáø (kotva)polaroid

Okej. Otvor oči a na chvíľu sa odľúb.

Obrana v čase, keď chytal Iker bola presne takáto istá. Čiže nevidím tam žiadnu výrazne lepšiu organizáciu.

Iker dostal tak isto dosť primitívnych gólov.

Ikerove výbehy na rohy a odkopy ( ešte aj hra len jednou nohou ) - pre mňa strach.

Zásluhy : Verím teda, že Iker bude jednotka v Madride do smrti, pretože jeho skúsenosti a zásluhy sú to najpodstatnejšie čo nám môže ponúknuť, pričom výkony kľudne "môžu" ísť bokom Smajlík

Kde je napísané, že je niekto nenahraditeľný ?

Myslím si, že tí, ktorí trénujú brankárov vedia prečo chtá Lopez a nie Iker. Sú to odborníci. Spiknutie to určite nie je.

A rozdiel prečo v LM nedostávame toľko gólov ? myslim, že každý vidí, že v LM podávame uplne iné výkony a tým to je. V LaLige sme stratení..

Nevizdvihujem ani Ikera ani Lopeza, ale nevizdvihujem ani zásluhy a meno. Nevšimol som si robiť Lopeza ani kritické chyby, ktoré by ho mali vytlačiť z brány ani Ikerovu excelenciu aby bol v br

30.12.2013 10:57:20
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MaX0

Ty by si sa tiež mohol odlubiť. Nevidiš žiadnu vyraznu lepšiu organizaciu, takže brankarom to nie je, obranou to nie je. Ved vlastne to je tym, že v utočnici nechcu davať goly ked chyta IkerSmajlík Ked chceš tak vykony tak mi povedz o čom točiš? Jeho štatistiky sa ti nepačia, jeho hra sa ti nepači. V LM je hra obrany lepšie kvoli zvučke, však?
Poviem ti, že keby real neotačal zapas ako teraz proti valencii alebo v levante, tak si diego zlizne fakt dobru kritiku.
nevizdvihuj ale vyzdvihni ked už tak. ja som si zase nevšimol, že by iker spravil chybu, ktora by ho o to miesto pripravila.
Same posmešky na *ikera* ale na druhej strane sa nepozriete na puskas111.

30.12.2013 20:07:28
polaroid
Odkaz na komentáø (kotva)polaroid

Puskas1111 ma ani nezaujima..trolluje tu naschval..a ty to obracas tak ako chces..nehraj sa prosim na dementneho

Tebe nepripadá, ze v LM su viac sústredení ? Mne ano..a Ikerom to nebude.. Obrana je zla stale..

Inak...nechceš ísť pracovať do ústavu slovenského pravopisu? Som velmi nadšený, že tak pozorne sleduješ chyby :)

31.12.2013 12:00:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mia

Aha takže chceš povedať že v Lige im nevadí že hrajú tužku a tak na to kašlu a sú nesústredeny ale v LM im to vadí ??? SmajlíkSmajlíkSmajlíkSmajlík

31.12.2013 16:13:40
polaroid
Odkaz na komentáø (kotva)polaroid

Pravdepodobne vzhľadom na výsledky to tak je ;)

A teraz sa musím zahrať na dôležtého, pretože študujem na STU FIIT. Nesústredení ( pl. N ).
Môže byť MaX0 ?

31.12.2013 17:53:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MaX0

Nechceš uznať, že je to osobnosťou, ktoru real v diegovi nema v brane a v obrane už vobec nie.
Neviem ako ty, ale ja by som na svk študovať nemohol:)

01.01.2014 10:30:26
polaroid
Odkaz na komentáø (kotva)polaroid

Študoval som na Coventry a poviem ti, že to tak isto nebolo uplne to čo som čakal.

A jeho osobnosť. Je jasné, že ked taký dlhý čas je v bráne Realu Iker, tak určite to je osobnosť. To som vôbec nepoprel, len tvrdím, že každý môže mať šancu ukázať čo dokáže a myslím, že Diegovi sa to podarilo

01.01.2014 17:19:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)MaX0

ja to neobracam, tak to proste je! A chod niekde s tym sustredenim, zapas s valenciou atleticom a barcou sa v tomto viac než len rovna takej kodani alebo galatasaray. Dakujem za ponuku, možno ked doštudujem porozmyšlam..
A mysliš važne ten koment podomnou, že iker ma lepšie reflexy lebo je čiarovy brankar?? Či to bude asi tym že je silvester vela alkoholu a tak že?

31.12.2013 17:09:14
polaroid
Odkaz na komentáø (kotva)polaroid

Smajlík

Aha..chápem..máš pravdu Smajlík plačem

31.12.2013 17:50:09
polaroid
Odkaz na komentáø (kotva)polaroid

Musím sa važne pousmiať nad tou prvou vetou, ktorú citujem : "Navyše jeden je kapitán a autorita a druhý si nevie ani spraviť poriadok v 16-tke." (Mia, 29.12.2013 21:23:27 )

Nikdy som si nevšimol ten poriadok v 16-tke pri Ikerovi napríklad. Viem, že sme pri Ikerovi inkasovali statné množstvo gólov práve zo štandartiek a rohov ako aj teraz. Takže najprv over fakty a potom píš drísty .
Smajlík

Jedna pravda je pekná. Bol najlepší na svete a je na čase si uznať, že BOL a nedokáže takú úroveň držať donekonečna. ( Ikera mám rád a uznávam ho ). Nezastávam však názor, že je nenahraditeľný. Real tu bol aj pred Ikerom aj pred Ronaldom a bude aj po nich. Čo spravíme potom ? Real Madrid nebude Real ? nechápem.. Tak potom pre mňa je pravý kapitán Raúl..

30.12.2013 11:03:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)crismourinho

neviem preco vobec pocitate superpohar medzi trofeje... vsak to sa hralo minuly rok, tento rok sme nehrali superpohar

30.12.2013 15:24:39
SEKO R.M
Odkaz na komentáø (kotva)SEKO R.M

Jak môže niekto co fandí realu napísať ze Diego Lopez je s*** takých ludi by som hnal a celú cestu kopal dopici*e a to som ešte slušný

30.12.2013 07:11:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)babino

pekne - aspon vidno že tu nefandia realu ale jednotlivconSmajlík

30.12.2013 07:19:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)babino

pekne - aspon vidno že tu nefandia realu ale jednotlivconSmajlík

30.12.2013 07:20:00
Nemá avatar
30.12.2013 17:30:56
Nemá avatar
30.12.2013 08:41:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mia

to pokiaľ viem nikto netvrdí SmajlíkSmajlík

30.12.2013 22:34:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Vesel

z Modriče mám vyloženě radost. V současné době klíčovej hráč zálohy. Lehkostí na míči mi (optimisticky řečeno) připomíná Rosu za mlada. Joo, kde ten kluk mohl být, kdyby nebyl takovej mrzák

30.12.2013 10:26:28
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Ciko

Varaneho je mi strasne luto a velmi chyba !!! keby sa nezranil tak pepe s ramosom si mozu hadzat zolika ktory z nich bude popri VAranem hravat !! neskutocny talent ten chlapec na svoj vek ja len dufam ze uz konecne sa zotavi a dostane nazad do formu aku mal pred zranenim !!
Lebo pri jeho TOP forme je jeden z TOP 5 bekov na svete a Pepe ani Ramos mu nemozu stihat...

http://www.youtube.com/watch?v=0lNjYRAZvZQ

30.12.2013 11:23:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Vesel

zaplat pánbůh, že to hodnotili redaktoři, jinak by byl první Morata. a s čím že se to rýmuje? Lopata Smajlík

30.12.2013 11:56:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)GalaxyCR7

Iker a Bale sa neumiestnili

30.12.2013 17:02:08
Nemá avatar
30.12.2013 20:00:36
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)OK15

Cris a Modrič sou nejlepší :DDD

30.12.2013 22:11:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Puskas111

neviem na co nam je Zidane na lavicke nech si uz Carlo konecne vsimne nasho "ikera" zo slovenska je to fenomen vsade bol vsetko videl iba on vie co je dobre pre real JA CHCEM "IKERA" ZO SLOVENSKA NA LAVICKE REALU MADRID Smajlík

30.12.2013 22:25:02
polaroid
31.12.2013 11:51:27
MartyRMCF
Odkaz na komentáø (kotva)MartyRMCF

Coentrao Smajlík

30.12.2013 23:25:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)delfín123

doufám,že iker zůstane a bude pravidelně hrát

31.12.2013 08:28:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Radohlav

Neni o čom CR7 number 1 SmajlíkSmajlíkSmajlíkSmajlík

01.01.2014 14:47:11
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)OK15

Ronaldo a Modrič :3333

01.01.2014 15:44:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)messidorealu

niet z čoho tento rok vyberať. načo urobili takuto trapošinu? už je smiešne ako novinári umelo tlacia cr7 dopredu. anketa iba pre neho.
di maria, modric, varane, marcelo, alonso.... no nehnevajte sa. ani nahodou.
ad brankarska otazka, ´mame dvoch starych a slabych brankarov. jeden horsi ako druhy.no porovnajme ich napr. s manuelom neuerom, čechom, mignoletom , valdezom alebo s tym co chyta za atletiko. bohuzial jeden nemoze odist lebo je legenda, druhy nemoze odist lebo mu teraz dali novu zmluvu.

01.01.2014 18:28:01