Komentář ke článku:

Hráči a trenér: Možné je všechno

Autor: podvinho, vydáno: 09.05.2010 11:15
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

Musím říct, že mě včerejší prohra Sevilly mrzela. Ale upřímně ještě více mě naštvaly tyto pozápasové ohlasy. Když jsem to překládal, byl jsem docela slušně naštvaný.

Myslím, že si Pellegrini dovolil dost. Užívám si skvělou sezónu? Ještě si chválí svůj systém, který v podstatě není. Nemít Ronalda, tak nevim, nevim. V zápase s těžším soupeřem jsme si nevěděli rady. Pelle ven! Na tom si trvám.

09.05.2010 11:47:04
olinho10
Odkaz na komentáø (kotva)olinho10

no tak ak mame hodnotit sezonu, v lige sme si viedli vyborne, v copa del rey to bol vybuch, to je neospravedlnitelne, no a v LM sme doplatili na efektivitu, uvidime co sa stane v lete, co sa tyka trenera a kadra, najprv treba vyriesit post trenera, ci pellegrini zostane alebo nie, ak nie, zohnat co najskor niekoho kvalitneho, no a potom vhodne minimalne doplnit kader, buduca sezona moze byt vyborna, ale este aj v tejto je mozne vsetko Smajlík

09.05.2010 11:52:30
Krupi
Odkaz na komentáø (kotva)Krupi

SKVELA sezona????? tak on si ju urcite uzival, pretoze byt trenerom takeho klubu ako je Real je urcite vekly zazitok...ale na druhej strane hra sa pre fanusikov a ti si tuto sezonu urcite nevychutnavali tak ako by sa patrilo...ak nebude titul v lige, nevidim ziaden dovod hovorit o skvelej sezone!

09.05.2010 11:57:21
Stevie_G
Odkaz na komentáø (kotva)Stevie_G

hráči stále hovoria to isté, ale to tak nie je iba v Reale, ale aj v ostatných kluboch. Ja osobne ešte mám malú nádej, že by sme mohli vyhrať titul, ale ak nie, tak sa čudovať nebudem.

09.05.2010 12:02:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)majkl1111

trosku odveci ..ale karim hral vcera super ...nahraval do cistych sanci a aj sam dal gol... dufam ze v malage bude v zaklade...

09.05.2010 12:07:22
billy
Odkaz na komentáø (kotva)billy

Ak je Real pre nestranneho fanusika kvoli niecomu na smiech, tak je to pre jeho nekoncepcnu pracu. Vyhodenie Pellegriniho by to zase len podciarkovalo. V poharoch sa nam sice nedarilo, ale tuto sezonu urobil tim vyznamny vykonnostny progres a po spravnom doplneny timu (najmä lavej strany), uspechy pridu.

09.05.2010 12:13:55
podvinho
Odkaz na komentáø (kotva)podvinho

billy: Jenže s tímto týmem je porážet slabší týmy samozřejmost. Podle mě Pelle moc nedokázal. Udělat v lize 98 bodů je skvělé, skoro až neuvěřitelné. Jenže když si podrobně zmapuješ zápasy, tak skoro polovinu zápasů nám vyhráli individuality v čele s Ronaldem, mnohdy s přispěním velké dávky štěstěny. Upřímně, kdyby Pelle neměl Ronalda, sezóna nebude tak dobrá. A s tímto týmem skončit v osmifinále LM, pohár dobře no (výbuch) a v lize být druhý...

09.05.2010 12:22:19
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Di Stefano

Já ikdyž nerad, ale musím přiznat, že jestli barcelona vyhraje titul, tak si ho zaslouží. Je velká škoda, že některé jejich zápasy, třeba první derby s Espanyolem, doma s Málagou anebo na Mallorce neskončily remízou, protože skončit mohly. Ale barcelona ukázala tu sílu, že ačkoliv se jim moc nedařilo, stejně ty 3 body urvala. To se nedá říct o např. našem zkratu na El Molinón, hrát tam teď, dáme jim 3 góly a titul je náš.

09.05.2010 12:26:38
shagy288
Odkaz na komentáø (kotva)shagy288

podvinho:skvela sezona no v tažkych zapasoch sme nevedeli vyhrat mohol by dojst mourinho

09.05.2010 12:40:10
kaká10
Odkaz na komentáø (kotva)kaká10

shagy288: Mourinho je skvělý trenér ten umí porazit velké týmy ale zas ma problem stěma slabyma.

09.05.2010 12:51:44
kaká10
Odkaz na komentáø (kotva)kaká10

ale taky bych chtel aby prisel

09.05.2010 12:52:07
Jony
Odkaz na komentáø (kotva)Jony

odehráli jsme fantastickou sezonu???no možná, že je Pelle zvyklí z villarealu,protoze v Realu Madrid rozhodně není fantastická sezona bez zisku žádného poháruSmajlík

09.05.2010 12:59:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Lubo

Tak ja si myslim ze sme odohrali fantasticku sezonu. Urobili sme rekord dali viac nez 100braniek vyhrali 18/19 zasapoch. Ked si to porovnam s inymi ligami tak neni o com. A ozaj seci zatracujete Pelleho od zaciatku to bolo 50/50 ci ziskame titul ved sme priviedli 6 hracov ktori hrali v zaklade prebudovali sme cely team tak ja som az nadmieru spokojny ako to skoncili.

Podvinho- Prosim ta co tu furt trepete s tym ronadlom. Je to uplne normalne velki HRACI vyhravju zapasy. Ano kedy Pelle nemal Ronalda tak nema takuto bilanciu. Ale co sa tiez nepozres na Barcu keby nemala Xaviho tak si hra tam kde valencia bez jeho prihravok je barca stratena. A tie prihravky co dal hracom tak to by preminili aj hraci z B muzstva. Ja by som pellemu dal este sancu nech si splni kontrakt aky tu ma.

09.05.2010 13:10:44
Jony
Odkaz na komentáø (kotva)Jony

Lubo: nezlob se na me,ale tahle sezona proste nebyla povedena..a uz vubec ne fantasticka..mas pravdu, ze jsem dali hodne golu a udelali rekord v bodech..no jo,ale k cemu to bylo

09.05.2010 13:14:29
jarinkozzzz
Odkaz na komentáø (kotva)jarinkozzzz

Ale tak ja som napríklad cez sezónu zažíval veľa radosti pri zápasoch Realu. Strelili sme veľa gólov, v lige prekonali rekordy v počte bodov aj víťaztiev. Normálne som sa aj tešil na zápasy Realu, nie ako minulý rok. To bolo dakedy so sebazaprením a so zakrytými očami (napr. v Liverpoole). Ale tak iste - sezóna bez trofeje je sklamaním. Ja by som chcel trenéra, ktorý by dával takúto zostavu:
Casillas
Sergio-Albiol-Pepe-Marcelo
Xa bi
Cristiano-Kaká-Van der Vaart
Higuaín-Benzema
Ibaže kde takého zobrať?

09.05.2010 13:17:52
Santi
Odkaz na komentáø (kotva)Santi

Verím v ten zázrak

09.05.2010 13:29:46
1851
Odkaz na komentáø (kotva)1851

podvinho: k tym hračom v každom klube su hrači ktori mužstva tahaju.Man.utn.-Rooney, Farsa-Messi(Xavi) Bayern -Robben atd. a tiež keby tie mužstva nemali tich hračov dopadli by daleko horšie....Smajlík

09.05.2010 13:33:02
Higi
Odkaz na komentáø (kotva)Higi

Nevím co chcu, jestli věřit Pellemu, že příští sezóna bude jiná, nebo přivést Mourinha...každopádně kdyby přišel Mourinho, tak bysme se mohli těšit na sestavu 4-3-3 a podlemně by po boku hrál Benzema, Higi, Ronaldo a Kaká, něco jak v Interu, když hrávali spolu Panděv, Milito, Eto'o a nějakej záložník jak Kaká, dejme tomu Sneijder.

09.05.2010 13:33:43
1851
Odkaz na komentáø (kotva)1851

jarinkozzzz: taku zostavu tažko postvi možno tak proti mužstvu z konca tabulky -kto by tam branil?

09.05.2010 13:34:17
Jony
Odkaz na komentáø (kotva)Jony

1851: to same by se dalo rici o barce..kdyz vidi zakladni sestavu, rikas si, ze se asi zblaznili,kdo bue branit..a oni vyhravaji..my jsme proste Real a musime hrat takhle utocne..to je proste nas styl..takze ja bych s tou sestavou souhlasil

09.05.2010 13:41:02
jarinkozzzz
Odkaz na komentáø (kotva)jarinkozzzz

1851: Akože kto by bránil? Smajlík Xabi + Van der Vaart je riadny dríč, ktorý behá naplno celý zápas a po celom ihrisku. A sú tam aj štyria obrancoia, ak sa nemýlim.. Veď za Del Bosqueho sme hrávali tiež tak podobne.. S Makelélem hrával v strede Guti alebo MacManaman.. A to boli tak isto útočný hráči. A okrem toho - my sme Real Madrid. My máme vyhrávať 4:3 a nie 1:0. Smajlík

09.05.2010 13:55:59
Santi
Odkaz na komentáø (kotva)Santi

Pelle musí ostať neviem prečo,ale ja mu doverujem chcem aby ostal
Nechajme si ho! Nezatracujme ho!Aj tak spravil kus práce a chcem ho ako trénera Realu Madrid...ostaň prosím...

09.05.2010 13:58:03
1851
Odkaz na komentáø (kotva)1851

Jony: ja by som tiež s tou zostavov suhlasil,tiež mam rad utočny futbal ale nevim či už Pelle alebo kto bude trenovat to tak utočne postavi...

09.05.2010 14:05:12
1851
Odkaz na komentáø (kotva)1851

jarinkozzzz: jj take pravidlo za tej ery bolo-je jedno kolko golov da súper my ich musime dat viac SmajlíkHALA MADRID

09.05.2010 14:08:12
jarinkozzzz
Odkaz na komentáø (kotva)jarinkozzzz

1851: SmajlíkSmajlíkSmajlík Presne tak! HALA MADRID!

09.05.2010 14:10:52
1851
Odkaz na komentáø (kotva)1851

Santi: Podla mna spravil Pelle dobru pracu aj ked tu asi malo kto bude s nami suhlasit ,uvidime ako to po sezone dopadneSmajlík

09.05.2010 14:11:15
niko78
Odkaz na komentáø (kotva)niko78

podvinho: v mnohom s tebou suhlasim ale aj tak by som trenera nechal aj v buducu sezonu...aj za cenu ze "zase" nevyhrajeme nic... podla mna az v buducu sezonu uvidime kto je Pellegrini... uvidime naco ma a naco nie... takto sa moze vyhovarat "co chcete viac s novym muzstvom!" pred novou sezonou mu zas my mozeme povedat "uz si sa tu rozkukal vies ako co tak namuz nieco konecne VYHRAJ! podla mna by toto bolo fer Smajlík

09.05.2010 14:20:24
niko78
Odkaz na komentáø (kotva)niko78

nam uz Smajlík

09.05.2010 14:21:39
billy
Odkaz na komentáø (kotva)billy

Keby bol trenerom Mourinho, tak El Clasico mozno ukopeme, ale leda tak hrou aku predviedol Inter, co je v rozpore s filozofoiu tohto klubu.

Pellegrini by mal dostat este sancu, je to vyborny trener. Menit kazdu sezonu trenera je riadna hlupost...

09.05.2010 14:29:46
Rexxus
Odkaz na komentáø (kotva)Rexxus

Ja si myslim, ze za jeden rok s kompletne prekopanym tymem by v LM dal nepresel nikdo. V lize to byla od ostatnich tymu sice slabota, ale krome Barcelony jsme porazili vsechny nebezpecnejsi soupere. Ja bych byl pro to, aby jeste sezonu zustal a pak se uvidi.

09.05.2010 14:34:24
Santi
Odkaz na komentáø (kotva)Santi

1851: Pelle je fajn tá skvelá bilancia golov hovorí za všetko a 95 bodov hovorí za všetko

09.05.2010 14:37:47
jarinkozzzz
Odkaz na komentáø (kotva)jarinkozzzz

Je pravdou, že nemôžeme stále čakať, že príde nejaký tréner a hneď dosiahne s tímom úspechy.. To sa stalo raz (Del Bosque prebral v roku 2000 zdecimovaný tím a vyhral s ním hneď LM) a nemôžeme na to stále spomínať a nedať nikomu čas na prácu. Akurát si nie som istý, či tým pravým je Pellegrini.. Keby sa tak vrátil Del Bosque.. Ale to pochybujem, zrejme sa nemajú s Perézom príliš v láske.. Škoda.

09.05.2010 14:51:41
Krupi
Odkaz na komentáø (kotva)Krupi

billy: Radsej by si vypadol v osemfinale LM opäť, pripadne prehral derby alebo by si ukopal vitazstvo nad barcou??? historia sa nepyta na sposob vyhry ale na to ze sa vyhralo a to chcu aj fanusikovia-vitazstva...a ta odveta Intru s barcou bola vynikajucim tahom taktickym zo strany mourinha, ved doma vyhrali 3:1 tak im to stacilo

09.05.2010 14:53:24
billy
Odkaz na komentáø (kotva)billy

Krupi: Ja nechcem kritizovat Inter za to aku taktiku na Barcu zvolil. Lenze hrat El Clasico stylom ako hral Inter zapas na Nou Campe by bola pre Real velka potupa, bezohladu na vysledok.

Ale asi tomuto klubu fandis len kratko a nechapes to. Praveze ja si historiu vsimam a chcem vidiet ofenzivny Real Madrid, tak ako vzdy...pod Mourinhom by sa väcsina zapasov hrala na 1:0, coho by sa fanusikovia rychlo prejedli, ci uz by trofeje boli alebo neboli...vid Capello.

09.05.2010 15:15:33
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mate.ja

Jak tak koukám tak vy tady odsuzujete Pelleho za to že Barcelona je dobrá SmajlíkSmajlík za to on snad nemůže nee??SmajlíkSmajlík Jinak Mourinha??? Nikdy!!! Nejvíc nesympatickej člověk s nejvíc nesympatickym hernim systémem!!!

09.05.2010 15:17:38
Krupi
Odkaz na komentáø (kotva)Krupi

billy: ja Realu fandim uz vyse 9 rokov, takze viem ako to tu chodi :) ..a este raz hovorim-interu stacila remiza, oni hrat nemuseli, su vo finale LM a budu hrat v Madride?su a Wesley je urcite rad ze odisiel z Realu, bohuzial...Kazdy fanusik Realu chce vidiet ofenzivny futbal, ale co z toho ze prekonavame rekordy a vsetky statistiky ked vysledok nie je ziadny???

09.05.2010 15:33:36
El.Esclavo
Odkaz na komentáø (kotva)El.Esclavo

Vyhoďte Pelleginiho!!
.
.
.
...a zase budeme na smiech celému svetu.Smajlík

Ak táto sezóna bola nepodarená, tak čo potom predchádzajúce?

09.05.2010 15:33:52
1851
Odkaz na komentáø (kotva)1851

El.Esclavo: asi tak...zase je tu kopa reči že nemame žiadny štyl ,žiadnu koncepciu a že mate tolko golov len vdaka Ronaldovi,ale zapasy nehra len on-ja ho uznavam ako najlepšieho hrača na svete ale zapasy nehra len on sam(aj ked bol naš najlepši hrač)ale dali sme 102 golov a mame 95 bodov a to by stačilo asi posledne desatročia na zisk všetkych titulov.Ak barca tuto sezonu vyhra musime jej zablahoželat a sustredit sa na dalšiu sezonu,len nie dalšie bezhlave nakupi...

09.05.2010 16:05:57
Jony
Odkaz na komentáø (kotva)Jony

1851: to mas pravdu..Pelle voli vetsinou vice defensivni rozestaveni

09.05.2010 16:49:42
kaká10
Odkaz na komentáø (kotva)kaká10

I když je Mourinho hodně nesympaticky tak v teto sezone v LM porazil Chelsea a Barcu!!! Získal titul a este muze vyhrat LM a italský pohár!!!!!

09.05.2010 19:02:14
jarinkozzzz
Odkaz na komentáø (kotva)jarinkozzzz

kaká10: Titul ešte nezískali. 1 kolo pred koncom majú 2 bodový náskok pred AS Rím, ale je to dosť pravdepodobné. Získali už pohár, keď vo finále porazili práve AS Rím. Ale máš pravdu - Mourinho má výsledky..

09.05.2010 19:16:13
Thomas
Odkaz na komentáø (kotva)Thomas

Toto bola fantasticka sezona? Pellegrini preber sa !!! Nic sme nevyhrali, este aj Alcorcon nas porazil...

09.05.2010 19:23:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)hala

teraz si pelegriny nasral do huby, davnejsie bol daky clanok kde hovoril ze hrame aj cez kridla lebo by sme nedavali tolko golov, a teraz povie ze davame tolko golov lebo nehrame vela cez kridla, apropo nech si hovori kto chce co chce vacsinu golov dali alebo pripravili gonzalo a cristiano, teraz je vidiet ze ako pipita stratil formu uz to nie su casto 5 - 6 golove zapasy ako tak cca pred pol rokom, aj ked som fanusik realu tak titul si zasluzi barca lebo obe el klasika vyhrala 3-0, a potom ze hrame ofenzivne to je najhorsie na tejto sezone po druhom klasiku mal dobrovolne pelegriny odstupit, proste nie je trener na uroveni najspickovejsich muzstiev, real je kralovsky klub a preto ma tolko fanusikov aj nepriatelov, real musi hrat - nech sa deje co sa deje aj ked polovica kadra sa vymeni - na sp*** hlavne v lige majstrov, a real je uz teraz velkym dlznikom mourinha ked nedovolil barce vobec navstivit santiago benabeu ked tam nehra real

09.05.2010 19:31:56
Rexxus
Odkaz na komentáø (kotva)Rexxus

hala: Obe El Clasica 3-0??? Nesledoval jsi jine zapasy? A ze Real musi hrat v top forme ikdyz zmeni cely tym je mozna tak predstava fanousku (spis jen tech hodne naivnich), ale v realite to zadna sranda rozhodne neni.

09.05.2010 20:15:04
billy
Odkaz na komentáø (kotva)billy

Krupi:Ja nepochybujem, ze trofeje coskoro pridu, a verim, ze uz v buducej sezone. Tento tim je velmi mlady a je v nom obrovsky talent. Staci ho len spravne doplnit, udrzat klucovych hracov a aspon momentalne verit Pellegriniho koncepcii, pretoze Perez s Vladanom si ho zvolili, aby doviedol muzstvo k titulu. A sezona urcite nedopadla az tak zle, aby dostal po roku padaka.

Inak som si na 95% isty, ze Pelle zostane aj na novu sezonu. A tych 5% ma u mna Del Bosque, ktory ked sa lucil nemal s Perezom najlepsie vztahy. Mourinho je podla mna momentalne viac ako nerealny, toho si uz Moratti podrzi.

Inak nechapem ludi, co tvrdia, ze hrame len na jedneho utocnika, kedze Ronaldo je v defenzive takmer nulovy, a vidiet ho len na polovici supera, cize vzdy je to minimalne na 2 utocnikov.

09.05.2010 20:28:08
Cristiano_9
Odkaz na komentáø (kotva)Cristiano_9

Užívá si skvělou sezonu ve které už asi nic nevyhrajeme(trofej)??měl by už odejít rád bych v Realu viděl Mourinha je to pan trenér a jeho sebevědomí by nám pomohlo..Hlavně je to trenér který umí zvládnout hvězdy a trenoval špičkové kluby(Chelsea, Inter)

09.05.2010 20:50:54
vjetef
Odkaz na komentáø (kotva)vjetef

Tak uspesna sezona to samozrejme nebyla. Vyhrali jsme zapasy kde to bylo spise samozrejmosti. Ztracene 2 clasica, zapasy s AC a oba zapasy s Lyonem. Blamaz v poharu radeji ani nebudu zminovat. V klicovych okamzicich jsme selhali - vysledek je, ze z planovaneho treble bude jedno velke nic. Ale budiz, cert vem pohary. Co je horsi, ze hra tymu ani po cele sezone nema zadnou tvar, zadny system. Proti srovnatelnym souperum nulovy utok, ubohe rozestaveni a vyuziti dostupnych hracu, nepochopitelna stridani a zakladni sestavy, goly dilem individualit. Jestli ma takhle Real vypadat i dalsi sezonu, jakoze pri neodstoupeni Pellegriniho bude, tak to potes.

09.05.2010 21:09:39
kaká10
Odkaz na komentáø (kotva)kaká10

Chlapci este muzeme vyhrat titul i když je šance mala tak pořad je!!!!!

09.05.2010 21:23:33
El.Esclavo
Odkaz na komentáø (kotva)El.Esclavo

Rexxus: 0-1 + 0-2 = 0-3, to si nevedel??

09.05.2010 22:40:34
Rexxus
Odkaz na komentáø (kotva)Rexxus

El.Esclavo: Tak kdyz je napsane, ze oba zapasy Barca vyhrala 3-0, rozhodne me nenapadne ze to je soucet Smajlík Ale jo, mensi internetove nedorozumeni Smajlík

10.05.2010 01:02:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)teo

No, milí "madridistas"! Tento rok je titul v háji. Ale napriek tomu, že som dlhoročný fanúžik Barci, musím uznať, že mi lepilo 20 kôl v kuse! Posledných 19 kôl ste urobili 18 víťazstiev! To je skvelé!!!Dávam klobúk dole pred Realom v tejto sezóne!!! A teším sa na budúcu, kde to iste bude peklo od prvého po posledné kolo.

10.05.2010 14:41:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)9c.ronaldo99

chcem titul ale len pre ronaldaSmajlíkSmajlík

10.05.2010 17:20:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Di Stefano

Sezona byla skvělá, alespoň, co se ligy týká. Pellegrini nemůže za to, že barcelona byla tento rok tak heroicky silná. Navíc se může vymlouvat na to, že to byla jeho první sezona a ještě k tomu s tolika změnami v hráčském kádru. Drtivá většina tu chce Mourinha, který ovšem ve své první sezoně v Interu také neoslnil. V Lize Mistrů vypadl hned v osmifinále, z poháru byl vyřazen rovněž a titul sice udělal, ale „jen" s 84 body, což by na španělskou ligu rozhodně nestačilo. Navíc s týmem jako letošní barcelona se v Serii A prostě
nepotkal. Ligu vyhrál hlavně díky slabým konkurentům. Přeci jen Inter tam už nějaký ten pátek nemá soupeře. Ve druhé sezoně již válí, což znamená, že Pellegrinimu se musí dát ještě jedna sezona. Až poté se ukáže, co v něm je. A ještě k tomu Mourinhovi. Také není bezchybný, má obrovské problémy porazit slabší kluby- 10 remíz, 4 prohry v lize, plus štěstí, že vůbec postoupil ze základní skupiny Ligy Mistrů atd...

10.05.2010 18:02:12
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Di Stefano

A to, že je teď ve finále, které zřejmě vyhraje je hlavně v hráčích. Nechci říkat, že Real má horší fotbalisty, ale podívejte se na defenzivní hráče Interu. Je jasné, že s takovými jde zápas ubránit lépe. Kdyby se o to pokoušel s naší slabou a ofenzivní obranou rozhodně by neuspěl.

10.05.2010 18:04:00
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)elis.cr

potřebovali by sme velkej zázrak
Smajlík

10.05.2010 18:19:34
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)elis.cr

potřebovali by sme velkej zázrak
Smajlík

10.05.2010 18:19:49
vjetef
Odkaz na komentáø (kotva)vjetef

Di Stefano: Mourinho klicove okamziky zvlada, Pellegrini ne. Co je lepsi ? :) Vzdyt je to tak jednoduche... Co je nam platny rekordni pocet vstrelenych branek a bodu, kdyz to bude vsechno stejne knicemu.

10.05.2010 18:41:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Di Stefano

*Iker*: Nejsem zaujatý proti Mourinhovi, je to dobrý trenér o tom není pochyb. Ale jen se tu snažím vysvětlit, že Pellegrini je možná taky dobrej, jen se mu musí dát ještě jedna šance. Mourinho v první sezoně v Interu taky nezvádal ani důležité zápasy.

11.05.2010 16:10:04