Komentář ke článku:

Glosy r-m.cz: Proč nedáte Realu pokoj?

Autor: podvinho, vydáno: 12.07.2009 20:54
Zpět na článek
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.


mathooo
Odkaz na komentáø (kotva)mathooo

z toho vyplýva jediný záver a to je závisť :)))

12.07.2009 21:57:26
Blancos
Odkaz na komentáø (kotva)Blancos

jeden z naj člankov na tomto webe, pochvala!!
ja mam na tieto kritiky len jedno slovo: závisť!

12.07.2009 22:16:17
ANTR4X
Odkaz na komentáø (kotva)ANTR4X

su to parchanti ktori zavidia Realu ze ma vela penazi a moze si dovolit kupovat take kapacity ako je Kaká,Ronaldo,Benzema ...atd ... neviem ci ich to este bavi ... najviac ma serie platini a Barcelona ! ti to stale dookola komentuju !!

12.07.2009 22:23:42
stryco
Odkaz na komentáø (kotva)stryco

El Gato c.B: kto vlastne povedal tuto vetu? teda okrem teba a podvinha :D

12.07.2009 22:28:27
gutisek
Odkaz na komentáø (kotva)gutisek

Zavist...povime si pristi rok, ci strategie je uspesnejsi!

12.07.2009 22:33:50
steven
Odkaz na komentáø (kotva)steven

Za posledných 10 rokov vyhrali Ballon D´or týto hráči:
Rivaldo (99)
Figo (00)
Owen (01)
Ronaldo (02)
Nedvěd (03)
Shevchenko (04)
Ronaldinho (05)
Cannavaro (06)
Kaka´ (07)
C. Ronaldo (08)
Čiže: Real Madrid (3x), Ac Milan a Barcelona (2x), Juventus, Liverpool a ManchesterU. (1x). V 99 to vyhral Rivaldo a v 2005 Ronaldinho a týto 2 hráčiurčite nie sú odchovanci FCB, až na Messiho (ten skončil v 07 3. a v 08 2.) Takže Laporta nech sa neozýva!

12.07.2009 22:35:08
realekmadrid
Odkaz na komentáø (kotva)realekmadrid

jeden z nejvystiznejsich clanku co se tady objevil...fakt super podvi...vystihl si presne moje myslenky mas velky plus

12.07.2009 22:43:34
vasek.raul
Odkaz na komentáø (kotva)vasek.raul

Pěkný článek, velká kvalita...já jen souhlasím, ať se starají o své týmy, my se taky vždy staráme budeme starat a zajímat se o Real a ostatní týmy ať si dělají co chtějí...

12.07.2009 22:49:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)robinho1155

Krupi: ach su to poj..ebane lami setci len zavidia kok..oti smradlave jaaj tak neznasam katalancov posrani zavislaci...si myslia ze ked ziskali triple tak nemusa kupuvat hracov a ja nwm co nech sa po..ebu teraz to real rozjebe!! a to doslova a do pismena .,...posrana chelsea nech zavidi ..vij..eb-..ani katalnci ....nech sa pojebu!!:D pARADNi cLANOk!!!

12.07.2009 23:14:49
mathooo
Odkaz na komentáø (kotva)mathooo

steven: v 2006 mal zlatu loptu vyhrat Zidane :)

12.07.2009 23:21:03
chytras
Odkaz na komentáø (kotva)chytras

Laporta a celá Barcelona tady těma prohášníma jenom dokazuje že z nás má strach,ale že už se podělá před začátkem sezony tak to jsem nečekal.aspoň je vidět že jdeme opravdu dobrou cestou a budeme opět nejlepší jak v lize tak i v lize mistrů.akorát mě zaráží že prezidenti ostatních klubu se sníží k tomu aby kritizovali ostatní týmy.to je ubohé a na takové urovni bych to nečekal.

12.07.2009 23:26:00
el fenomeno
Odkaz na komentáø (kotva)el fenomeno

ako keby som to ja hovoril :D

12.07.2009 23:31:02
Radinho
Odkaz na komentáø (kotva)Radinho

co vlastne znamená tá veta ? :D:D:D

13.07.2009 00:05:29
Turbik.12
Odkaz na komentáø (kotva)Turbik.12

Já jedině souhlasím s tímto článkem!!!

13.07.2009 00:18:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

steven: skus mi povedat kedy naposledy vyhral zlatu loptu hrac realu ktory odohral celu predchadzajucu sezonu pred vitazstvom v drese Realu? Cannavaro a Ronaldo vyhratli kvoli tomu ze boli lidrami muzstiev na MS, hlavne Cannavaro potom nehral vobec nic, Figo odohral uzasnu sezonu za Barcu a zlatu loptu vyhral kvoli nej...je nespochybnitelne ze ocenenie sa ziskava najma za vykony a vysledky v predchadzajucej sezone ani za kalendarny rok, a aj keby tak Figo bol lepsi v damom roku v drese barcy...
o odchovancoch sa nemusime bavit, ale ide o to ze v drese koho podava hrac excelentne vykony a ktory klub nasledne zozne slavu po jeho prestupe
som jednoznacne za to aby sa ocenenia odovzdavali po sezone, lenze to je vzhladom na tradiciu a mozno aj "prehladnost" pre laicku verejnost nemozne...a tak aj nadalej real moze tvrdit ze jeho hraci vyhravali futbalove ocenenia...

13.07.2009 00:20:31
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

Vojak: to neberiem, ani zidanove vitazstvo v sezone ked vyhral Nedved zlatu loptu...ale tak teraz sme sa bavili o tomto oceneni s predsa len dlhsou tradiciou a poukazol som to na tomto pripade, lebo aj v zahranici a v roznych debatach sa skor berie ohlad na Zlatu loptu...
a mne nejde o to aby som tu teraz nadaval na real ked vyrahaju jeho hraci po skvelej sezone vo vasom muzstve, ide mi o to ze je to take ferizejske tvrdit ze hraci vyhrali zlatu loptu za posobenie v reale, ked si ju vybojovali vykonmi v inom muzstve

13.07.2009 01:12:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

Vojak: este k tym peniazom...obcas mi pripada ako by sa real povazoval za vitaza, za vitaza kvoli tomu, ze dokazal dotiahnut skvelych hracov...ale ved to predsa vobec nic neznamena, ukaze sa az po sezone, ked bude jasne kto vyhra trofeje
barca zdaleka nepotrebuje tolko posilovat ako mozno real, muzstvo ktore vyhra 3 trofeje nemusi kupovat hraca za 50 milionov. a to je odrazom ze nie je momentalne najlepsim klubom? barca vyplatila obrovske odmeny vlasnym hracom miesto toho aby bezhlavo posilovala
a real sice bol vyhlaseny klubom storocia, ale barcelona zase najlepsich klubom poslednych 20 rokov, cize real aspon v poslednych rokoch urcite neprevysuje Barcelonu...a Barca nemusi nahanat sponzorov aby jej davali viac penazi, sama ma na dresoch unicef ktory sponzoruje ona...to je jej dalsi rozmer, cize netreba pozerat vzdy len na vlasty zist ale aj celkovy prospech klbu pre spolocnost

13.07.2009 01:21:43
thjuks
Odkaz na komentáø (kotva)thjuks

supr článek, tome. jen jsem zvědavej, jak dlouho bude trvat, než začne někdo provokovat...

El Gato c.B: supr avatar.. správně je tam Eto'o popravenej (stětím), protože bohužel nehoří...

13.07.2009 01:39:56
bejsty
Odkaz na komentáø (kotva)bejsty

prostě jen závist, spousty klubů utrácí astronomické částky za platy hráčů i barcelona..ale jen proto,že real zaplatí za hráče velké sumy se do něho každej moula naváží..viz LAPORTA, ten člověk si nevidí do huby... =/

13.07.2009 03:16:51
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Los che

No musím říct, že jsem se pomalu začínal bát, protože se tu poslední dobou začali objevovat články alespon s minimální autorskou kvalitou, ale tento článek vrací vše do zaběhlých kolejí. :-)

13.07.2009 08:36:26
bejsty
Odkaz na komentáø (kotva)bejsty

ale on chtěl asi jen zdůraznit,že to co prohlašuje Laporta není tak úplně pravda.. nikdo tu přeci přímo netvrdil,že by fotbal nebyl týmová hra..to myslím ví asi každý tady =)

13.07.2009 10:01:45
Daddy
Odkaz na komentáø (kotva)Daddy

fajn clanok... kritizovanie realu prislo do mody....a uz ma fakt nebavi, ze sa fanusikovia ostatnych klubov spravaju povysenecky, ako keby sme boli nieco menej len kvoli tomu, ze fandime realu...

13.07.2009 10:03:20
victy
Odkaz na komentáø (kotva)victy

Vojak: good si to napísal !!! ale pro ALL netreba hned na barcu nadavat to ona nam vyfúkla minulý rok to co sa dalo oni si to možu onas powidat tež iked ani zdaleka nemaju to co my takže plne suhlasim iba ten UNICEF si spominat nemusel!to je iba velkorisost týmu ale teraz k Platinimu ako tu bolo spominane 5+6 tak to sa aj stane uwidíte lebo k tomu speje ! africke krajiny maju stale lepšie a lepšie repre zatial europske upadaju naozaj k tomu speje a nom každemu to dych vyraza tie myliony ale my vieme co robíme takže tak

13.07.2009 10:55:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mr.Chelsea

take veci ze klub je zalozeny na peniazoch a blabla sa hovoria o viacerych europskych kluboch :D a ani my si z toho tazku hlavu nerobime :D ked niekto nema na prestupy a boji sa velkych mien ktore prichadzaju do velkych klubov tak to je ich problem ... a barcu ani nejdem komentovat tam si otvara huba neaky pique ktory pred rokom (a aj teraz :D) znamenal aj hral veklke h****

13.07.2009 10:59:10
Paul
Odkaz na komentáø (kotva)Paul

povieme si po sezone ci sa oplatili velke nakupy...

13.07.2009 11:25:04
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mr.Chelsea

no tak zase je jasne ze hned prvu sezonu sa prave vam uspechy dostavit nemusia lebo tym enni zohraty... ale max do 2 rokov budete podla mna vyhravat vela veci

13.07.2009 11:34:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ManUtd7

Vojak- Real ma aku moralnu hodnotu..podla mna nulovu, kupit hviezdy a vybudovat skvely tim je omnoho lahsie ako kupit talent a spravit z neho hviezdu a to presne robi ManUtd, takze polemizovat, ktory tim je najlepsi nie je namieste...

13.07.2009 11:42:42
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

Vojak: za prve...tak ja teraz mozem tvrdit, ze real nebol vyhlaseny najepsim klubom minuleho storocia...mozem povedat ze je to tez vymysel ale viem ze to nie je pravda, ja nepotrebujem zavadzat, tak ak si chces ty zakrivat oci prad faktami tak dobre, mne to je je jedno, len to svedci ze nie si ochotny priznat pravdu
za druhe, real hoci ma viac trofeji, ma rovanky pocet drzitelov zlatej lopty ako real v jej historii, a jej hraci sa dokazali v jej muzstve stat najlepsimi pripadne si vykonnost udrzat, pozri si tento odkaz, aj pre tvoj prehlad http://en.wikipedia.org/wiki/Ballon_d%27Or este napriklad k Ronaldovi, ten vyhral napriklad v drese Interu, ale najma vdaka neuveritelnej sezone v drese Barcy, take vykony ako v tej sezone nepodaval ani v drese realu...a pri najlepsom hracovi FIFA ma Barca 5 vitazov a real 4...hraci barcy ale odohrali cele sezony v jej drese pred vitazstvom, zato o5 Cannavaro a Ronaldo len jej cast

13.07.2009 11:42:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

Vojak: tak obcas sa mi zda ze realu ide viac o tebou spominany marketing ako o fubtal...dobre, barca nedotiahla Beckhama, nepopieram ze ho chcela, ale s muzstvom ktore barca vytvorila dokazala vyhrat 2 krat LM a 3 krat ligu a na to jej stacilo omnoho menej penazi ako vysolil Perez, ktory za rovanko dlhe obdobie vo funkcii ako je teraz Laporta dokazal vyhral LM len raz a La Ligu len 2 krat...cize nie je to len o sile penazi a marketingu ktory spominas
este k tomu hracovi roka podla FIFA ti pripajam takisto odkaz na stranku aby si o5 nedehonestoval moje fakty... http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_World_Player_of_ the_Year

13.07.2009 11:48:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

k navstevnosti stadiona...barcelona ma 1.6 milona obyvatelov, kym madrid 3,5 miliona...je ovela jednoduchsie zaplnit stadion v tekomto meste a fanusikovia Barcy mali moznost sledovat aj ine zapasy ako ligu dlhy cas, cize radsej volili aj zapasy LM v jej neskorsich fazach o ktorych zatial real sniva...
a som rad ze tu o5 niekto spomenul 5+6, ci pripadne 6+5...neviem co bude real robit v tomto pripade, ak bude musiet mat dany pocet ochovancov tak naozaj neviem neviem co sa stane s jeho "znackou"...

13.07.2009 11:58:57
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

Kvico: neviem ako je to s tym vyhlaseni a od ktorej sezony bolo vytvorene ze naj muzstvo poslednych 20 rokov...ja som to pocital od sezony 1988/89 barcelona vyhrala 27 trofeji a real madrid 23 trofeji....tak zas tak jednoznacne to nebolorozdiel 4 trofeje....a to je ta posledna sezona co ste vyhrali vsetko co ste mohli....

13.07.2009 12:48:08
stryco
Odkaz na komentáø (kotva)stryco

Casillas623O: nie, len som nevedel ci to nie je niekoho citat pouzity :)

13.07.2009 12:58:25
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

Kvico: ale ked som dal o rok skor a neratal tuto sezonu
siel som od sezony 1987/88 do 2007/08 FC Barcelona=24 trofeji a Real Madrid=25 trofeji.....tuto sezonu som neratal...nakolko ide iba obdobie 20 rokov teraz povec kedy bolo to vyhlasenie.....

13.07.2009 13:00:14
Daddy
Odkaz na komentáø (kotva)Daddy

ManUtd7: otom by sa dalo dost dlho diskutovat, "kamarat"...neviem ci sa pamatas na kauzu okolo Machedu (resp. ci o nej vobec vies)...kazdy velmi dobre vedel, ze je to jeden z najvacsich talentov v taliansku (a aj na svete), lenze talianske pravidla neumoznuju/zakazuju podpisat zmluvu s hracom pod 18rokov...a tak prislo MU, ponukli mu velke prachy a tesne po jeho 16narodeninach ho "ukradli"....takze prosim ta pekne nemoralizuj a chod si honit ego niekde inde

13.07.2009 13:01:15
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mr.Chelsea

Daddy: odisiel ronaldo manchestraci sa zacinaju bat :D

13.07.2009 13:05:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

KVICO: mnozstvo obyvatelov daneho mesta nie je rozhodujuce. Na stadiony chodi mnozstvo ludi z okolia a navstevnikov. Vela skalnych si kupuje celorocne permanentky, ktore sa odovzdavaju takpovediac z pokolenia na pokolenie, takze taky argument je smiesny.

K hracom, prestupom a vitazstvam. Barca je mozno najlespim klubom, ale iba tazko poslednych 20 rokov, mozno tak poslednych 5, s tym by som horkotazko suhlasil. Dobrych hracov ste mali, ale mnohych ste stratili iba pre peniaze. A ak kricite, ze RM kupuje hracov a nici im karieru pozrite sa do vlastnych radov - Gudjohnsen, Hleb, Ronaldinhovi (ako ste sa mu odvdacili), Keita a dalsi...Nie ste teda o nic lepsi ako Madrid a ine kluby...

K muzstvu a jeho budovaniu. Ano nieco ste vybudovali, ale i hutne nakupovali a v konecnom dosledku ste nespravili nic zasadne odlisne od Madridu. Ten sa iba rozdielne stavia (bohuzial) k odchovancom, pricom vsak ich kvalita je taktiez vynikajuca menovite: Juan Mata, David Moreno (este malo znamy), Gra

13.07.2009 13:17:32
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

Granero, Nergerdo...Peniaze na prestupy ste vsak (ked bolo treba) mali i vy a vtedy to vsak "zazracne" nebolo nevhodne.

Nezabudajte, ze Barcelona nekraluje poslednych 10 rokov. Boli tu i ine kluby a RM. Skusme si spomenut. Dobre sezony ste mali dve s Ronaldinhom, ktory bol, ako sa neskor (po jeho uplnom vypadku formy) ukazalo, jeden z rozhodujucich faktorov uspechu. Dokaz? Nakopali sme vam r*i*t*e v domacej lige dva roky po sebe. Potom prisla sezona 2008/09, ktora vam (pre nas bohuzial) vysla, hoci si nemozem odpustit konstatovanie, ze LM ste nevyhrali Vy, ale vyhral ju pre vas rozhodca. Hold, ale predsa vyhrali ste. Teraz je nova vsal pred nami nova era.

RM nakupil najlepsich hracov z dvoch dovodov. Perez je businessman a vie, ze sa tieto prestupy same zaplatia (futbal uz davno davno nie je iba o sporte ale o prachoch, tak ako i Formula 1 a ine sporty). Druhym dovodom je, ze RM potrebuje vysledky a tie by mali prist co najskor.

13.07.2009 13:22:50
stryco
Odkaz na komentáø (kotva)stryco

matwej: granero, de la red, arbeloa, eto :)

13.07.2009 13:23:07
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

Ja verim, ze cantera a mlade talenty budu prioritou klubu tak ako to hovori sucasne vedenie a ze tento slub dodrzi. Verim, ze RM da sancu svojim odchovancom, ktori dokazuju (okrem ineho Diego Lopez, ktoreho som vyssie nespomenul), ze patria k futbalovej spicke. Bohuzial chyby Mijatovicovych a Calderonovych "temnych" casov v RM nesieme so sebou i dnes. Verim vsak, ze v buducnosti uz hraci ako Moreno, Mata, Diego Lopez alebo Granero neodidu a dostanu sancu ukazat svoju hodnotu pre nase muzstvo...

13.07.2009 13:26:01
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

vy mi asi nerozumiete...to nie ja som vyhlasil barcu za najlepsi klub ostatnych 20 rokov...tusim to bola medzinarodna organizacia pre futbalovu historiu a statisiku alebo obdobny institut, ja tu nevydavam svoje vlastne nazory za nejaku generalnu pravdu...Barca bola za naj tym vyhlasena este v priebehu tejto sezony, tusim to bolo zaciatkom roku 2009. neslo v konecnom dosledku len o pocet trofeji, ale aj o to aku stalu vykonnost malo muzstvo za ostanych 20 rokov, ako vysoko skoncilo vo vlasnych ligach za dane obdobie, ako daleko sa previdelne prebojovavalo v europskych futbalovych sutaziach a podobne
myslim si ze to bola dost medializovana sprava hlavne na futbalovych portaloch...
tak barcelona ma napriklad vacsi fan klub po celom svete co sa tyka oficialnych clenov klubu ako ma real madrid. najviac maju benfica a mancheste, to len na upresnenie dalsich detailov

13.07.2009 13:30:03
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

Ronaldinhovi Barca znicila karieru? si sa asi zbaznil....2 krat najlepsi hrac podla FIFA, raz zlata lopta, neuveritelne vykony, potlesk na Santiago Bernabeu, 2 krat vyhra v lige, raz vitazstvo v LM...ronaldinho sa dodrbal sam svojou zivotospravou a pristupom, no pre mna aj tak ostava mojim naoblubenejsim hracom ktory hral v Barce a je mi luto ze uz v nej nehra
Hlebovi dodrbala karieru...to iste si mohol tvrdit minulu sezonu o Henrym, no ale teraz je z neho jedna z naj hviezd temu a mal skvelu sezonu, cize treba tomu nechat viac castu na posudenie, Hleb vzhladom na to ze prisiel aby kril chrbat Messimu, o com vedel ze to tak bude, kedze hraju na rovnakom poste, musel predpokladat ze ak sa messi nezrani vela si nezahra
gudjohnsen nebol nikdy velka hviezda a v Barce sa nepresadil mozno ako cakal, ale dokazal sa prisposobit, stal sa univerzalnejsim
a co mas proti Keitovmu vystupovaniu v Barce netusim, ja som velmi spokojny ako zapadol, dokazal dat rozhodujuce goly a je velmi adekvatnou

13.07.2009 13:36:56
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

Kvico: k tym fanklubom je to mozno pravda, ale to je velmi zavadzajuce lebo mnohe fankluby sa dnes stretavaju na nete a ten hlavne starsi ludia nevedie pouzivat alebo ho jednoducho nepouzivaju vobec ci minimalne, takze o fanusikovskej zakladni sa z tohto pohladu bavit je velmi tazko. Ja som napriklad fanusikom Madridu velmi sklanym, ale vobec som neriesil nejaky fanklub a podobne, takze je to velmi skreslujuce.

K tomu najlepsiemu klubu. Ja nehovorim, ze nebola vyhlasena, lebo neviem, ale urcite mi napadne hned niekolko klubov, ktore su na tom lepsie ako Barca za poslednych 20 rokov. Za poslednych 5 by som to Barce dal, ale 20? Iba tazko. A okrem toho si myslim, ze asi najviac zavazi v takychto anketach skor to posledne obdobie...

13.07.2009 13:36:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

KVICO: ach jo. Vykonstruovat obhajobu hracov si viem i ja...Takze Hleb ked dosiel este Messi nehral stabilne, Henry sa koniec koncov tiez prve roky trapil, Ronaldinha ste odpisali namiesto tohoi, aby ste mu pomohli dostat sa spat na vrchol, Keita kolko hraval? Na to podla mna do Barcy nedosiel, ale Ty urcite nieco vymyslis a vsetko vykreslis akoby vsetci boli v Barce jedna stastna rodinka...skoro ako v na konci tritisicej casti nekonecnej mexickej telenovely, kedy sa vsetci miluju a su stastni...

Tak do toho!!

13.07.2009 13:40:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

fankluby: ale aj fanusikovia barcy sa stretavaju na nete, cize ide o globalnu zalezitost, ja takisto nie som clenom oficialneho fanklubu alebo clenom barcy...a bezohladu na fanusikov ako som ja ci ty ma barca skratka prevahu v mnozstve toho "oficialneho"
no dobre, tak tvoj nazor moze byt taky ze barca nebola najlepsia za poslednych 20 rokov ale len za 5, no skratka tusim rovnaka institucia oznacila real za najlepsi za storocie, a tam mozem ja protestovat ze ano, real vyhraval zo zaciatku jednu LM za druhou, ale ze to bolo len jedno obdobie v ktorom kraoval europe a ze celkovo to takto nebolo...ale mne o to teraz nejde. urcite aj taky AC miln mohol vyhral ale tak zrejme mala v celkovom sucte kladov viac Barca a preto vyhrala...

13.07.2009 13:43:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

matwej: Henry je v Barce 2 sezony a vzhaldom ze druha sezona bola z jeho starany super, nemohol sa roky, ako tvrdis ty trapit
Hleb neprisil urcite ked Leo nehraval pravidelne...Leo uz bol raz 3. a raz 2. vo vyhlsovani najlepsieho hraca FIFA ci zlatej lopy...to nie su statistiky hraca ktory nastupuje zriedkavo do zapasov, Leo bol casto zraneny, ale to mozno tak 2-3 mesiace zo sezony, inak hral stale
U ronaldinha uz bola jasne ze nech u nas hrat, ze musi zmenit prostredie, tu uz dosiahol maximum a chcel zmenit dres, nie je odchovancom cize nema take spojenie, rovnako ani Ronaldo ci Kaka nie su spaty z realom ako Raul ci ako Puyol a Barca. vy ste zase nepomohli hracom ako Anelka alebo Owen a Cassano, cize barca tu nie je ta ktora opusta svojich hracov
Keita vedel do coho ide..pri zalohe so Xavim, Iniestom, Tourem je zlozite sa presadit, Keita nikdy nevravel o odchode z Barcy, odohral dost vela zapasov, a nevyzera ze je nespokojny, ak mas ine informacie tak sem s nimi...

13.07.2009 13:50:32
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

Kvico: hej, ale ja hovorim o vekovom zlozeni fanusikov. Barcelona ma hlavne mladsich fanusikov (ktorych ja nazyvam tzv. prezliekaci kabatov), ktori sa k fanklubu pridali v poslednych 6 rokov pocas dobrych casov muzstva. RM takychto fanusikov ma iba sotva kedze v poslednom obdobi sa muzstvu nedarilo dostatocne a vdaka nestastnemu vedeniu sa dostalo u mnohych nielen nefanusikov do nemilosti...

13.07.2009 13:51:57
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

matwej: tak podla mna sa mlady fanusikovia nepridavaju velmi k oficialnym fanklubom, je to pre nich iba urcita modna zalezitost, nakupisa si dresy, a rozne ine znaky momentalne poluparneho klubu a idu na vlne...clenmi klubu suvacsinou len oddani fanusikovia, kedze tam sa uz aj platia rozne poplatky. skor by som povedal ze real s momentalnou politikou chce tych "prezliekacov" ziskat na svoju stranu...ale ci uz ide o real alebo barcu,to nie su skutocni fanusikovia, samozrejme ze fanusikom sa zvacsa clovek stava ked sa klubu dari, ale ja napriklad som pri barce v dobrom aj v zlom uz 10 rokov, mozno aj ty nejako takto podobe...fanusikom je clovek aj ked v zlych casoch ukaze oddanost

13.07.2009 13:57:17
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

Kvico: hej lebo Iniesta bol pred dvoma rokmi v zaklade :D Nerozosmievaj ma, pred dvoma rokmi bol pomaly na odchode...No a o Anelkovi ako vieme je problemove dieta a problemy mal asi v kazdom muzstve kde hral. Owen a Cassano sa stali obetami nestastneho rezimu...

K ostatnym veciam sa uz nevyjadrujem. Stacila mi veta "U ronaldinha uz bola jasne ze nech u nas hrat, ze musi zmenit prostredie". Presne tak sa robi PR, ked sa chcem niekoho zbavit, ale chcem to nejako zaobalit, aby to bolo prijatelne pre verejnost...Sorry, ale ja si nejako neviem spomenut, ze by Ronaldinho sa pytal z klubu tak ako ro robil C. Ronaldo alebo Ribery, ked prejavil zaujem RM...

No nic daj znova nejake argumenty, aspon bude i nadalej co citat a zabavat sa :)

13.07.2009 13:59:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

Vojak: ja tusim ze to bola dana instucia...je to tam aj napisane, da sa to podla mna pochopit, nechcem tvrdit ze to bola urcite ona, ale kazdopadne bola to nejaka renomovana ustanovizen, ine iba zoskupenie krcmovych odbornikov
ja tu neprovokujem, nenadvam, neurazam, len diskutujem o futbale, nerobim to len tu ale aj na inych forach, rad si vymienam nazory s fanusikmi nie len mojho ale aj inych klubov, a kedze barca a real su najvacsi protivnici, je logicky najzaujimavejsia debata s vami, resp aspon s tymi s ktorymi je to moze...

13.07.2009 14:01:16
Raul7
Odkaz na komentáø (kotva)Raul7

Charitaci sa proste nezmenia oni nam zavidia aj nos medzi ocami viac sa k tomu povedat neda :P

13.07.2009 14:05:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

matwej: iniestove statistiky: sezona 04/05-37 zapasov, 05/06-33 zapasov, 06/07-37 zapasov, 07/08-31 zapasov, 08/09-26 zapsov(vela zraneni)...postupne odohral 1800, 1700, 2800, 2700, a 2000 minut(cize pred dve predchadzajuce sezony pred tou ktora skoncila odohral najviac minut v svojej doterajsej kariere) a to je len to co odhral v lige....cize snad som ta tym nerozosmial
ronaldinhov agent je jeho brat, a jeho vyhlasenia boli smerodatne, a urcite to boli nazory ktore mal sam ronaldinho

13.07.2009 14:10:36
Daddy
Odkaz na komentáø (kotva)Daddy

Kvico: nechapes o com je tento clanok?
1.) ak nie, tak to kludne povedz a posnazim sa ti to vysvetlit zrozumitelnejsie (spravim dumb it down, len exkluzivne pre teba)
2.)ak ano, tak co tu este hladas? supsup na fanstranku barcelony a staraj sa o to, ci vam Ettoo zostane v teame, ci je Messi najlepsim hracom historie, apod...

13.07.2009 14:13:53
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

a ja sa osbne necudujem barce ze pustila ronaldinha, rovnako ako vy ste nechali odist napr figa...skratka dosiahol svoje maximum v klube a tak proste prisiel cas na zmenu a snad sa mu bude darit, hraci potrebuju menit prostredie aby neprestali napredovat, v sucasnoti to tak skratka je a je len malo hracov ktory ostavju vo svojich kluboch 10 a viac rokov...

13.07.2009 14:14:41
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

Daddy: ja som sa zapijil do diskusie lebo som chcel vyjadrit svoj nazor na tu komentovane temy, cize ak nechces tiez nejako argumentovat, tak preco ma skratka neignorujes ak ti vadim?

13.07.2009 14:17:18
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

Kvico: ja som nepovedal, ze nehral, ale cakalo sa, ze odide lebo ked bol v time este Ronaldihno a ziaril nebolo pre neho miesto tak ako je tomu dnes..Nikdy som netrvrdil, ze nenastupoval.

Ronaldinhov prestup nevznikol lebo on chcel, ale lebo Barca chcela. Ak to popieras si naivny, ale hlavne ma uplne sokovala nevdacnost mnozstva fanusikov k Ronaldinhovi. Velmi smutne, ale na druhej strane ako som uz mnohych fanusikov Barcelony cital (cest vynimkam) niet sa vobec co cudovat...

13.07.2009 14:19:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

tak mozno si prestup cakal ty ale nikto v Barce...nikdy o tom nikto z barcy nevravel ani Iniseta...ani na to nebol dovod, kedze Inista hoci moze alternovat na kridle kde hraval a ronaldinho, je primarne zaloznikom, co nebol a ronaldinhova parketa, a svoje naj zapasy odohral sam inista v zalohe. inista dostaval pravidelne od svojich 20 rokov velky pristor a postupne sa vypracoval na jedneho z najdolezitejsich hracov muzstva, pre mna osobne je najoblubenejsim a aj najnepostradatelnejsim

13.07.2009 14:25:54
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

KVICO: paneboze. Este porovnavaj Figa Ronaldinha...:D Kolko mal Figo ked odchdzal? Bolo vidiet, ze uz nestacil herne. Ronaldinho bol este relativne mlady ked ste ho poslali prec a stale sa mohol zdvihnut. Lenze ste si ho rozhyckali a potom ked vam zacal byt na pritaz ste sa ho zbavili ako bohaty chlap svojej skaradej zeny...

13.07.2009 14:26:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

vedel som ze takto to pojmes :)...bol len priklad ze hrac ktory dosiahne maximum v muzstve, radsej hlada nove vyzvy a radsej aj klub hlada hraca s motivaciou...ine priklady...Beckham, uz nemal co dosiahnut v manchesteri iseiel k vam...ronaldinho mal 28 rokov, cize nebol ziadny mladik uz, to je podla mna vek v ktorom ak hrac zacne robit excesy treba sa ho zbavit, a vobec to nebolo tak zeby mu barca nepomohla, uz predposlena sezona nebola z jeho strany to co pred tym, hoci goly daval, ale uz vtedy boli problemy, no barca mu este dala sancu no on siel este hlbsie, a zatial Barce dava za pravdu aj jeho posobenie v AC, tam to tiez nie je slava, skratka uz mu chyba vacsia snaha, snad na neho AC pritlaci

13.07.2009 14:32:26
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ManUtd7

Daddy: tak je rozdiel kupit 16 rocneho chlapca, ktory sa nemusi presadit ako kupit uz overene tutovky z kazdeho velkeho klubu, nenormalna frajerina, jeden priklad si tu ukazal..najdrahsi hrac akeho kedy ManUtd kupil je Berbatov..asi 30 mil libier...a vy??...same talenty no nie :))nedaj sa vysmiat....z Premier League beriete vsetkych kvalitnych uz skusenych hracov, za 300 milionov eur by Fergusson postavil 4 spickove timy:)))...v premier league vasu politiku robila Chelsea a teraz Mancity ale nie az v takom rozsahu, bez takychot nakupov by z realu nebolo nic..ManUtd nepotrebuje takych hracov a aj tak sa dostane vyssie ako Real...len kupujte...a potom sa vystatuj...je to aj tak pod uroven...na buduci rok mozno Zaragoza zoberie pozicky a urobi Galacticos 3:))))

13.07.2009 14:55:23
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Raul Albiol

vynikající článek jen tak dál :-D

13.07.2009 14:59:54
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

ManUtd7: sorry ze ti budem protirecit ale Chelsea a Mancity...chcu robyt tu istu politiku ako real len skoda ze vacsina hracov da prednost realu pred Chelsea a Mancity...tu je ten rozdiel....a preco krityzujete real za kupu hracov...presnejsie za ich cenu....cenu urcuje predavajuci nie kupujuci....a real ked chce toho hraca musi tu sumu zaplatit....

13.07.2009 15:12:11
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

Kvico: vsak v pohode ja som dla len cisla co sa tyka trofeji....ja sa nehadam ci bola vyhlasena za naj klub poslednych 20 rokov.....len som sa zapojil do diskusie....a este som tu postrehol ze niekto spomenul...unicef..chlapci na to jedine nevravte nic...a budte fer....je to podla mna pekne gesto od barcelony....a tiez ak sa tu nejaky fanusik barci alebo ineho klubu slusne vyjadri...a diskutuje....tak bude len radi lebo stranke to pomoze co sa tyka urovne....ak sa slusne diskutuje....

13.07.2009 15:18:34
stryco
Odkaz na komentáø (kotva)stryco

Casillas623O: proste som si myslel ze to je nejaky citát, ktory povedal niekto znamy, to je uplne jedno, nechajme uz tak :)

13.07.2009 15:23:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ManUtd7

26Raul09: No ved jasne..Real ma vacsie preferencie, ja chapem,ze ked mate peniaze tak si to mozte dovolit, ale cudujem sa, preco nekupujete mladych 18 rocnych chlapcov a potom si ich nevychovate, tomu sa cudujem,pockat kym sa niekde osvedcia a potom sa vystatovat, ze mame hviezdy v muzstvo ako prepac....mne to nejak nie je po voli,ale ja nekritizujem Real, vadi mi len taky druh politiky, voci samotnemu klubu nemam nic, Ronaldov sen bol ist do Realu, cize to akceptujem, uvidime ako sa Vam posily vyplatia ...

13.07.2009 15:27:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ManUtd7

Mr.Chelsea: to je riadny blud zobrali ste nam Nistelroya, Beckhama a Fergusson to vzdy zvladol, my staviame na suhre a kvalite, Ronaldo je nahraditelny ako kazdy iny hrac, len treba najst spravnu nahradu:)))...

13.07.2009 15:33:46
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ManUtd7

robinho1155: krasne pouzite slova...ked sa rozdavala inteligencia..asi si chybal:))..da sa aj rozumnejsie vyjadrit svoj nazor

13.07.2009 15:36:52
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ManUtd7

Daddy: no a po dalsie..preco ste neprisli vy a nezobrali Machedu ked bol taky talent..a chcel by som vidiet tu obrovsku sumu za ktoru sme ho kupili...juj asi 90 milionov eur...:)))...a je nekritizujem Real..iba politiku nakupu...voci timu mam respekt

13.07.2009 15:43:45
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Tommy909

Skvelý článok:)Slávny Laporta a slávna Barcá, budťe už konečne tíško.

13.07.2009 15:46:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ManUtd7

Vojak: to mi je jasne,ze to nie je zaruka...preto to potrebuje cas...ale sak casu mate, ManUtd kym vybudoval terajsi tim preslo naozaj dostatok casu, nieje sa kde ponahlat, fanusikovia to musia pochopit,ze vybudovat skvely tim potrebuje cas..ale no ved uvidime,ze ci sa vam to vyplati,,ale osobne som zvedavy ako to dopadne

13.07.2009 15:48:05
r7obinho
Odkaz na komentáø (kotva)r7obinho

steven: myslím, že figo hral vtedy za barcelonu

13.07.2009 15:50:36
Daddy
Odkaz na komentáø (kotva)Daddy

ManUtd7: kde som ja spominal Berbatova? a kde som sa ja vystatoval s Madridom? neplet si inych userov so mnou, kthxb

a to s tym machedom islo prave o to, ze ste ho ukradli zadarmo... :)

13.07.2009 15:57:49
Karlos
Odkaz na komentáø (kotva)Karlos

El Gato c.B: výbornej avatar.

jinak ke článku, podvec máš absolutní pravdu, každý klub at si nakupuje a libobolně, jak chce a kdy chce. Když ty prachy má, tak je prostě má. Vždy to tak bylo a vždy to tak bude. Jsou bohatší a na druhé straně jsou i chudší týmy, je to tak ve společnostech, třeba i F1. Ferrari má velké peníze na rozvoj a nového jezdce, takový Brawn GP asi ne. Peníze hýbou světem, to je prostě fakt a nezměníme. Musíme se prostě smířit s tím, že toto léto utrácí právě Real... Myslím, že Ronalda jsme ani nepotřebovali, radši bych zde viděl Ribéryho, ale na křídle hraje skvěle i Pipita s Robbenem. Uvidíme, jak Pellegrini postaví jedenáctku...

ještě k platům, myslím, že to někdo zmiňoval na sraze. Ronaldo již tak dostává velké prachy a to má ještě ve smlouvě klauzuly na zvyšování po každé sezoně, aby nás neposadila výplatní páska do kolem...

13.07.2009 16:10:07
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

ManUtd7: mne tiez nevonia vsetko co roby perez ale on potrebuje do muzstva dobrych hracov....mat zaklad muzstva a okolo nich mozes stavat z mladych talentov....ako je marcelo, migel torres...bueno, negredo garay....to mas ako s domom tiez musis postavit najprv zaklady...a

13.07.2009 16:13:58
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ManUtd7

Daddy: ja som len poukazoval nato, akeho najdrahsieho hraca kupil ManUtd, ako sme ho mohli ukradnut??..a komu sme ho ukradli:))..vam...cize keby ho zobral iny tim..to by nebola kradez??...zamotavas sa nejak..my sme zbadali talent a chceli sme ho doniest na OldTrafford...lebo je mlady a ma perspektivu...ze sa to podarilo nam...je nasa sikovnost..ked ho kazdy poznal,ze je talent..preco nie je v inom klube??..a ze sme ho ukradli zadarmo..najprv pises,ze sme mu ponukli velke prachy a zrazu ho mame zadarmo..hm..menis akosi nazory..nechajme to radsej tak....

13.07.2009 16:22:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ManUtd7

26Raul09: ja vsetko chapem,ale napr povedz akymi kupami si urobil zaklady ManUtd..len priklad uved...nenajdes tak megahviedzu..boli to bud odchovanci alebo mlade talenty, ktore potrebovali min 3-4 roky, aby boli schopni plnit tuto funkciu opory muzstva..

13.07.2009 16:25:24
bejsty
Odkaz na komentáø (kotva)bejsty

ManUtd7: real chce výsledky v krátkém období proto nakupuje drahé hráče..a krom toho nevšiml jsem si,že by si takovej MUFC stěžoval,že za ronalda dostal 93 milionů euro =D to samé AC nebo Lyon..myslím si,že jsou spokojení všichni kromě těch kteří se Ronalda,Kaká a Benzemu snažili získat..ti jen závidí, viz. Barcelona..to je věc každého klubu kolik zaplatí za hráče..pokud je ochotný určitou sumu akceptovat tak do toho nemá nikdo co kecat..navíc Perez moc dobře ví o tom,že tyhle nákupy se mu splatí brzy samy ;)

13.07.2009 16:41:08
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)BlackEagle

Je hezke, ze nam vsichni zavidi :) Proste real je a vzdy bude top a to ukazuje i to kolik zakomlexovanych chudacku si z neho dela pricinu vseho zla :D Nejvetsi klub potrebuje nejlepsi hrace a cena hrace je takova kolik za nej klub zaplati, nikdo barcelone nebrani aby nas preplatila, ale je jednodussi brecet nez si priznat, ze na to financne nemaji. V barcelone by udelali nejlip kdyby se starali o sebe a nesnazili si porad vybijet komplexy z velkeho realu. Ale holt maji smulu, maji za sebou vybornou sezonu a misto toho, aby to zpenezili tak ze vsech novin kouka jen real a perez. Tyhle jejich vyhlaseni jsou jen zoufale pokusy jak ziskat pozornost.

13.07.2009 17:01:32
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

ManUtd7: ale realu sa na talenty nechce cakat....real ma podla man narocnejsich fanusikov ako vy...real je pojdem od zaciatku a to ze ma taku historiu ako ma mu je niekedy aj na obtiaz a fanusikovia cakaju kazdu sezonu odnich nejaky uspech....a manutd to podla mna nema az take tazke zo strany fanusikov....tu je ten podstatny rozdiel medzi manutd. a realom....podla mna

13.07.2009 17:05:24
Daddy
Odkaz na komentáø (kotva)Daddy

ManUtd7: co si nepochopil natom, ze talianske kluby nemozu viazat zmluvou hracov pod 18r, pricom pravidla v anglicku to povoluju uz od 16tich? zamysli sa nadtym co pises...

13.07.2009 17:07:43
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

ManUtd7: Iba Ta uvediem do obrazu. Machedu STE UKRADLI z Talianska!!! Citaj spravy a vyhlasenia a nieco o zakulisi a dozvies sa!

V Taliansku su platne zakony take, ze hrac moze profesionalny kontrakt podpisat az po dovrseni 18 rokov zivota. V Anglicku je to umoznene uz po dovrseni 16 roku zivota.

A tak prisiel A. Ferguson do Lazia ked dovrsil Ferderico M. 16 rokov, ponukol jeho rodine byvanie a Machedovi prachy a tak sa konci jeden z (ne)stastnych pribehov "Ako Manchester United "kupil" mlady talent a ochotne si ho vychoval v hviezdu"...

Vies toto robi Man U a niektore dalsie anglicke timy cele roky nielen v EU, ale predovsetkym v Brazilii. Kde kradnu mlade talenty a ich klubom, ktore ich vychovali nedaju ani 5 korun...Umoznuje to bohuzial rozdielna legislativa a predovsetkym NECINNOST FIFA. Na vasu smolu sa vsak uz vraj po mnohych prostestoch v sucasnosti s tymto problemom uz zaoberaju organy FIFA..:P

Takze vela zdaru pri "vychovavani" talen

13.07.2009 17:39:10
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Di Stefano

Ano, taková prohlášení mě vážně otravujou, co já s tím, co my s tím uděláme, je to politika našeho klubu, nějaké kecy těhlech lidí a následné rozebírání "fanoušků" barcelony zde a kdekoliv jinde nemají žádnou hodnotu, Realu kvůli tomu stejně většina(nikdo) fandit nepřestane. Každý tým má jinou politiku, může vám být u p****e koho za kolik koupili... Nevím k čemu vám to je...

13.07.2009 18:34:06
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Di Stefano

A např. takové voloviny, že hráč se v Realu zkazí, to snad ani nemá cenu komentovat, je to jeho blbost neměl jsem buďto chodit, nebo má hrát tak, aby se "nezkazil" a další věci, ať Platini klidně zavede ty jeho reformy, mě to rozhodně vadit nebude....

13.07.2009 18:40:46
HUNTER
Odkaz na komentáø (kotva)HUNTER

clanok na urovni...fakt.
len tak dalej. konecne nieco co sa da precitat a nie tie casillas6230-ove kacice

13.07.2009 18:56:53
Peči
Odkaz na komentáø (kotva)Peči

Kvico: Čau, hele jestli bys byl tak hodný, dej sem(nebo mi pošli e-mailem) prosimtě odkaz, kde jsi to o tom nejlepším klubu za 20 let četl, to jsem nikde neviděl ani o tom nic nevim, bych si rád početl, díky.

13.07.2009 19:45:13
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

Pozrite. S*rat Vas mozu kluby ako Chelsea alebo Man City kam dosli sejkovia alebo zbohatlici a zacali mutit vodu vo futbale a rozhadzovat svoje "tazko" zarobene peniaze...

REAL MADRID si vsak na tieto prestupy zarobil a zaraba!!! Ma na to nie vdaka invsetorom, ale vdaka svojej znacke, prestizi a prijmom!!!

Na co tu teda stale omielate dookola kolko penazi??? Chodte vykrikovat na namestie, ze preco si milionari kupuju luxusne limuzny ked im staci i Fabia, alebo zberatelom umenia, ze na co kupuju zafarbene platna za miliony, nech idu do Ikei...

Uz si uvedomte, ze je to stupidne. F. Perez nikoho nenutil prijat ziadnu ponuku, nijakeho hraca neziskal nekalo, nasilu ani proti voli klubu. Vsetko prebehlo transparentne a myslim si, ze prave uroven na akej Perez a sucasny RM pracuje umoznil prestupy Kaka a C. Ronalda.

13.07.2009 20:17:02
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

Peči: idem to skusit pohladat, ale ako vravim bolo to niekedy zaciatkom roka cize neviem kde to bude...
inak nasiel som nieco co som ani ja necakal a ani som o tom nevedel, pozri si tento odkaz a posud sam nebudem to tu komentovat, narazil som na to pri hladani toho co som povodne hladal. potom ked si to pozries mozeme sa o tom pobavit...
http://sport.aktuality.sk/magazin/sire na/najlepsim-klubom-vsetkych-cias-je-fc-barcelona

13.07.2009 22:33:02
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

no v podstate to je toto...:)...len som si to neprecital podrobne

13.07.2009 22:35:59
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

tusim ze presne tento clanok som si precital aj davnejsie, len zrejme bol uverejneny na inej stranke a podm inym nazvom...cize ti z vas ktori si mysleli ze zavadzam a vymyslam si vlastne fakty tu je dokaz

13.07.2009 22:38:14
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

uhum, tak pozeram ze z odkazu to nejde otvorit, tak si date tento odkaz http://www.google.sk/search?hl=sk&q=najlepsi+k lub+FC+Barcelona&btnG=H%C4%BEada%C5%A5&met a= a tretie odspodu najdene je ten clanok o ktorom hovorim

13.07.2009 22:40:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

respektive uz neviem ako vam to najde, kazdopadne bude tam vo vyhladavani stat ze NAJLEPSIM KLUBOM VSETKYCH CIAS JE BARCELONA a na to si kliknite

13.07.2009 22:42:23
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

Kvico: mno tak ten slanok som nasiel a cital ho...aj komentare knemu....a nie len fanusikovia realu snim nesuhlasia....ale idem este raz kuknut

14.07.2009 08:45:12
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

Aby bola štartová pozícia pre všetky tímy rovnaká, IFFHS sa rozhodla brať do úvahy len výsledky od 1.januára 1991.....tak barca je najlepsi klub od roku 1991....a nie vsetkych cias....zavadza nazov clanku...ako vzdy na aktualitach

14.07.2009 08:49:27
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

inac dam tu pre zaujimavost prvych 30 klubom podla toho rebricka uz podla toho si mozte usudit ze ta agentura co to robyla stoji za h...o


1. FC Barcelona
2. Juventus Turín
3. Manchester United
4. Real Madrid CF
5. AC Miláno
6. FC Bayern Mníchov
7. Inter Miláno
8. River Plate
9. Arsenal Londýn
10. FC Porto
11. Ajax Amsterdam
12. AC Parma
13. Chelsea
14. FC Liverpool
15. Lazio Rím
16. CF Valencia
17. Boca Juniors
18. AS Roma
19. Glasgow Rangers
20. FC São Paulo
21. Borussia Dortmund
22. Paris Saint-Germain
23. Spartak Moscow
24. AS Monaco
25. Club Brugge
Olympique Lyon
27. Atlético Madrid
Deportivo La Coruña
29. Celtic Glasgow
30. Feyenoord Rotterdam

14.07.2009 08:58:37
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

nazov clanku bol ,,Najlepším klubom všetkých čias je FC Barcelona" a tu som dal rebricek...

14.07.2009 09:01:07
Peči
Odkaz na komentáø (kotva)Peči

El Gato c.B: ale Etoo je fakt nejlepší...se pro svoji milovanou barcu doslova roztrhá, to neudělá ani Raúl, Puyol a podobní :D

14.07.2009 10:02:30
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Mr.Chelsea

El Gato c.B: najlepsim rozhodcu bohuzial poznam.... ale sak ked ona ta barca tak pomaha tym detom v afrike tak platiny sa za nich u toho plesateho retardovaneho polodementa prihovoril

14.07.2009 10:25:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

26Raul09: no ja som ani netvrdil ze je vsetkych cias, lebo som si pamatal ze to bolo zhruba za tych poslednych 20 rokov. to ze s tymto rebrickom nesuhlasia ani ini fanusikovia je jasne, kazdy chce vidiet prave ten svoj klub na prvom mieste. ale podla mna osobne spolu ak berieme do uvahy poslednych 20 sezon, cize od sezonu 89/90-08/09, je Barca najlepsia a tento rebricek podla mna je transparetnym vyjadrenim jej sily v tomto obdobi. urcite sa ale neda na zaklade neho hovorit ze je najlepsia v historii, to treba brat do uvahy aj predchadzajuce obdobia hoci mozno neboli az tak transparentne.

14.07.2009 10:43:16
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

Vojak: kolko mas rokov? 13? lame s tebou puberta ci co?...cital si si vobec ten clanok prosim ta? je tam jasne napisane ze sa tam neru do uvahy vysledky muzsiev OD roku 1991...ja nechapem ci mas problem s citanim alebo akceptovanim faktov, ja tu nemam problem normalne diskutovat s vami madridistami, ale ked niekto nie je schopny akceptovat veci ktore su cierne na bielom napisane, tak to mi ostava len rozum stat
a dalej...ja som napisal ze PODLA MNA je za poslednych 20 sezon,cize v ramci zmienenych rocnikov najlepsim klubom prave Barca, IFFHS vramci hodnotenia tvrdi ze od roku 1991
a tak podla teba je jediny klub na svete real, na neho nikto nema a ostatne su druhorade? kedze manchester, liverpool, inter milano a neviem kto este nemaju 30 titulov v domacej lige su az hlboko za realom? spamataj sa prosim ta...

14.07.2009 12:25:50
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

este k AC...ked berieme poslednych 20 sezon, cize od sezony 89/90 vyhralo 4 krat LM, 6 krat ligu, a raz domaci pohar, plus este nejake superpohare...Barcelona za ten cas vyhrala 3 krat LM, 9 krat ligu, 4 krat domaci pohar a raz pohar vitazov poharova a k tomu nejake superpohare...real 3 krat LM, 7 krat ligu, 4 krat pohar a nejeke superpohare...cize aj z toho vyjadrenia je zrejme ze barcelona toho vyhrala najviac...ale mozes mi sem dat zase nejeke tie tvoje "argumenty" na zaklade vlasynych pocitov, alebo ma poslat do p.. lebo uz nebudes vediet nic rozumne na to povedat

14.07.2009 12:32:58
casillasiker
Odkaz na komentáø (kotva)casillasiker

Skvělí článek a skvělí názor.

14.07.2009 14:07:45
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

Kvico: vsak ja som cital ten clanok aj komentare a slo tam o to ze dali nazov clanku velmi zly....a vacsina si pozrela iba tabulku muzstiev a neprecitala clanok a hned to komentovala....a nechceli tam vidiet svoje muzstva vacsinou to bolo tak ze 1. real
2. Liverpool
3. ac milano

takto to tam vacsina fanusikov komentovala...ale ked si precitali clanok ze od roku 1991 tak im bolo jasne ze preco je taky rebricek aky je

14.07.2009 14:08:21
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)ManUtd7

matwej: ale je zaujimave,ze vzdy ukradne talent len ManUtd...v Spanielsku je to ako??..dobre..my zoberieme Machedu a vy ju od nas kupite ak bude superhviezda...fakt originalne

14.07.2009 14:56:44
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

26Raul09: ano, proste treba si precitat cele a robit zavery az potom, nebol to moj vymysel tento rebricek, ja som ho tu len ukazal kedze som bol o to poziadany...ale ked sa do mna navaza niekto, u koho je jasne ze je zaslepeny len svojim vnutornym svetom, tak to sa potom tazko nejako rozumne s nim debatuje...vdaka bohu ze nie vsetci ste tu taki...

14.07.2009 15:30:24
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Di Stefano

Kvico: Ten žebříček nemá žádnou hodnotu. To mohli sestavit žebříček např. nejlepší tým za posledních 30 let, posledních 10 let, 5 let anebo 15 let....

14.07.2009 16:25:38
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

Messi10: asi nie....tu by sa dalo polimizovat iba keby vsetci hrali v jednej lige...potom by sa dalo povedat kto je najlepsi....ale sranda je ze kazdy hlada najlepsie hraca iba medzi hracmi co davaju najviac golov....ziaden obranca ani brankar...ani pracant v zalohe ktoreho tak dobre nevidiet...mne osobne sa strasne pozdava essien a toho by som si v reale strasne prial....taky hrac do zalohy nam chyba....a este vie hrat skoro vsade v utoku som ho este nevidel ani v obrane ale uz hral aj stopera...:D

14.07.2009 17:14:15
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

Kvico: vsak ja ta chapem a ja stebou iba diskutujem....o tom su tieto komentare....citam aj stranku barcelony...ale tam sa nezapajam do komentovania clankov ale asi tiez zacnem alebo aspon skusim...

14.07.2009 17:16:49
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)matwej

ManUtd7: stale lepsie. Co je smutne, ze my zanho aspon zaplatime, bohuzial zlodejom, ktori ho ukradli klubu, ktory ho objavil a vychoval zadarmo...Takze pssssst a dufaj, ze si to A. Ferguson znova dobre zmanazuje a niekoho niekde potiahne :P

KVICO: Barca je najlepsia za poslednych 20 sezon iba vo sne. Ja som o nej do prichodu Ronaldinha ani nevedel a myslim si, ze som nebol sam...:P

14.07.2009 17:47:19
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cica310584

matwej: to ze si o barce nevedel,ked tam hral figo rivaldo ..romario a stolickov to znamena,ze absolutne sa do futbalu nerozmies a nepozeraval si ho...alebo mas 15 rokov a v tom obdobi si bol rad za pieskovisko....to ze je barca za poslednych 20 rokov naj muzstvo je proste fakt!!!!uznali to na chelsea stranke...na manchestrovskej stranke,len real to nikdy neprizna...:)..ale to je v poho...ved kupite hviezdy vypracovane a najdene druhymi klubmi a zas bude uspech :)..aj ked erim,ze nebude:)

14.07.2009 19:38:35
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)cica310584

a k tomu clanku!!!!ed prave barcelonsky hraci sa vyjadrovali,ze je dobre ze taky hraci idu do spanielskej ligy a ze je to pre nich vacsia motivacia...tak nechapem preco sa to tu prekruca!!!!!hej je pravda ze laporta tu onuu vetu pouzil casto a je pravda,ze real nikdy poriadne nevedel odchovancov vychovat,ale sadzal na peniaze ktore rozhadzoval vacsinou za zbytocnych ale krasne znejucich futbalistou,ale aj tak su to zbytocne slova!!!a som rad,ze bude silna liga!!!!a hlavne chalani realisticky nech sa posnazia v lige majstrov!!!!!uz konecne nech to natrieme anglickym muzstvam!!!

14.07.2009 19:46:39
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

matwej: som rad ze mas vo futbale prehlad :D, po tom co si napisal vidim ze si ozaj velky odbornik
26Raul09: kludne prispej aj tam, ja radsej diskutujem s oponentami, hoci aj na barcelonskej stranke je viacero protichodnych nazorov na rozbe temy, a boj by bolo viac kultivovanych prispievatelov, takych ako sa mi zdas ty...
Di Stefano: tak to potom nemaju ziadnu hodnotu ani ine rebriky, ani tie ktore vybrali real za najlepsi klub 20. storocia...ked chces relativizovat tak prosim, cize nemusime sa vobec bavit o tom co bolo a vzdy sa pozerat iba ne pritomnost, v tejto sezone vyhrala barca vsetko cize je najlepsia, ale tak tento pohlad sa ti urcite tiez nebude pacit, cize asi by sme mali prestat posudzovat kvalitu a bez diskusie odsledovat zapasy, s dobrym resp. zlym pocitom na zaklade oblubenosti klubu a tak ist na pivo a hodit to za hlavu...

14.07.2009 19:56:35
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

cica310584: ja viem odjakziva ze barca je velky super realu a ze su to oba velke kluby....a kvalitne....a aj niektory fanusikovia si realu si vedia pripustit ze real zaostal za barcelonov ale ako si si vsimol v rabricku nie o vela...a v europe su aj horsie kluby....ja priznnavam ze barca nam minulu sezonu ukazala ako sa hra futbal....ale dufam ze tuto sezonu to nebude tak jednoznacne a bude sa naco pozerat....a s tvojou poslednou vetou suhlasim nadmieru....,,!!!!!uz konecne nech to natrieme anglickym muzstvam!!!" :D tak spanielske muzstva dotoho...!!!

14.07.2009 20:15:44
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

Kvico: ja sa viem normalne rozpravat...a hlavne diskutovat...a o tom to ma byt...a som rad ked sem pridu fanusikovia inych klubov a normalne diskutuju...ale ked pridu nejaky fanusikovia a prve coje nadavaju tu na real...to ma vie vytocit....ale aj taky ludia musia byt...:D

14.07.2009 20:17:38
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Kvico

26Raul09: jj, cize tesim sa na dalsiu zaujimavu diskusiu...:)

14.07.2009 20:29:08
26Raul09
Odkaz na komentáø (kotva)26Raul09

Kvico: podobne aj ja sa tesim....:D

14.07.2009 20:39:37
Nemá avatar
Odkaz na komentáø (kotva)Di Stefano

Kvico: To netvrdím, ale vím, že žebřícky opravdu moc velkou hodnotu nemají a než to, že jsme byli vyhlášeni nejlepším klubem 20.století se raději chlubím trofejemi.

14.07.2009 21:15:28